Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vytrvalostní závod už byl pro Koukalovou stříbrný i křišťálový. A teď?

Po dvou volných dnech nastal v Hochfilzenu na mistrovství světa biatlonistů opět čas závodů. Dosáhne Gabriela Koukalová ve vytrvalostním závodě žen na třetí medaili? Největší favoritkou je v očích expertů i bookmakerů Laura Dahlmeierová. Ve 14.30 se začíná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J51a63n 22V83a97r87g25u58l59i58č 7801353637593

Závod se v médiích zbytečně personifikuje na duel Laury a Gábiny..Vidím to tak, že závodnic je třeba stovka a naději na vítězství jich má třeba i polovina, šance vážnější pak třeba dvacítka či třicítka a pak je okruh favoritek tak do počtu deseti..Jestli je biatlon nevypočítatelný, tak vytrvalostní běh s přípočtem minuty za chybu při střelbě tuplem..Maně si pamatuji, že právě v tomto běhu se prosadili dva naši závodníci, kteří nebyli favority ani omylem - Holubová a Dostál (TV expert) ́..Takže ať se nedivíme...

+1/0
15.2.2017 14:12

P62e63t88r 85H63r61a96b29á88k 6210727952660

Myslíte tu Holubcovou, která v té sezoně byla ve svěťáku celkově osmá? Tak ta zrovna favoritem byla...pokud tedy se držím toho Vašeho rozdělení, tj. favorité do počtu deseti.

Dostál...to byla souhra náhod, kdy ve sněhové vichřici jako jediný dokázal střílet nuly.

0/0
15.2.2017 14:29

E66m24i48l 13M36i70n70á97ř 7520609269407

Koukněte se na výsledek!

0/0
15.2.2017 16:03

J33i94ř46í 33L21i47e83t81a27v14e97c 8413709933649

Zbytečné personifikování zase vyšlo.

0/0
15.2.2017 17:12

J79a32k73u10b 20H11a30l57v44a 1214547541637

Jak se dole Magdalena hádá, že to není vytrvalostní závod, tak na biatlonove poměry je to nejdelší trať, co se běhá...jde spíš o špatný překlad - anglicky je to individual race...každopádně je to zábavnější než kdyby běžely 3 hodiny, ne? :)

+1/0
15.2.2017 13:28

P91a61v19l12a 71H54r40a65d59i95l77o72v87a 3247491621254

No vsak, pobezi 50 km, aby to bylo vytrvalostni a budou 10x strilet.

+1/0
15.2.2017 13:30

M16i42l41a15n 90Š75m77o59l15í39k 3127474112210

Tak ženy asi 50 ne, tak 30 a 8x střílet. Ale bylo by to zajímavý zkusit, jak by se přeskupily favoritky ;-)

+2/0
15.2.2017 13:36

P65e92t29r 88H65r93a95b68á25k 6630977302360

Mne třeba napadla štafeta, kde by každý střílel 4x, ale formou že by vždy jel jeden a jednou střílel, pak předal atd.....takové úseky po 2,5 km. Celkem by tedy celá štafeta jela 40 km.

0/0
15.2.2017 13:45

H95a37n32a 86U80l93r28y14c22h22o58v11á 9840413518668

Klasika, pod nějakou hovadinou se vždycky rozproudí nejvášnivější diskuze. ;-D

0/−1
15.2.2017 13:43

H25a38n28a 57U83l21r79y67c34h82o67v29á 9460263778168

Ono pod tvými příspěvky to platí stoprocentně, proto to mínus. Co příspěvek, to perla.

0/0
15.2.2017 14:59

P70e49t80r 32H82r51a31b52á82k 6170537802700

Přání - 0-1 chyba + solidní běh = placka (Koukalová)

Pravděpodobný výsledek - Koukalová 3 chyby - 11.místo, Puskarčíková 3 chyby - 22.místo, Charvátová 5 chyb - 44.místo, Vítková 5 chyb - 51.místo.

0/0
15.2.2017 12:53

J87i79ř62í 53L12i98e35t79a71v51e84c 8563639613969

S třema chybama by byla lepší než jedenáctá.

0/0
15.2.2017 13:55

P35e98t67r 95H43r51a40b44á59k 6280837732160

desátá?:-)

0/0
15.2.2017 14:25

M74a74r76e67k 98V96o46k13á15l 1746444265529

" .. nedáme si ještě jednu ležku ? " ...:-)

+2/0
15.2.2017 11:45

J35o98s96e95f 75K28u88b33e27š 7828488563468

Opatrně, ta holka nejen rychle běhá, ale i přesně střílí .... :-)

+2/0
15.2.2017 12:27

M29a57g45d12a35l28e35n28a 15H95r74o27n57o66v25s93k30á 3340322784909

Může mi někdo vysvětlit, co je na 45 minutách vytrvalostního?

0/−9
15.2.2017 11:19

M25a41r47t63i52n 64K83o82l57á91ř 1375204619765

zkuste si to:-) a mezitím střílejte do terče na vzdálenost 150 m

+6/0
15.2.2017 11:21

M87a67g13d49a26l89e34n30a 12H31r78o27n61o73v39s95k58á 3250772554139

Běžně běhám přes dvě hodiny...

0/0
15.2.2017 11:31

M26a96r47t81i62n 51K44o56l14á47ř 1165944889375

ano a střílíte u toho? těžko si představit že by při Vassaloppetu stříleli do terčů....na poměry biatlonu je to dlouhý závod...

+3/0
15.2.2017 11:32

M36a27g84d16a88l65e93n38a 25H84r35o13n19o53v60s42k21á 3420162734719

Mimochodem, terče jsou vzdálené 50 metrů... Bavím se o té vytrvalosti, ne střelbě, to nehraje roli - 45 minut lze těžko pokládat za vytrvalostní čas. Běháním myslím běh po svých.

0/−5
15.2.2017 11:36

R69a64d66o62m47í88r 72V97a83v71r31e71č46k12a 7781729195873

Právě, že ta střelba hraje roli. Čím delší námaha, tím větší problém s přesnou disciplínou, jako je střelba.

+3/0
15.2.2017 11:44

M88a18g86d81a62l56e59n41a 90H95r70o36n73o88v24s64k66á 3610272534509

Je jedno, co při tom dělají - střelba je z hlediska fyz. výkonu odpočinek. Držme se otázky - co je na 45minutovém výkonu vytrvalostního?

0/−4
15.2.2017 11:49

T75o31m40á40š 23B13r40y72k50n81a69r 1125537263652

pokud zůstanete u Vašeho běhu, tak běhy na 3 km a výš jsou označovány jako vytrvalostní....a tady poběží(na lyžích) 15 km ;-)

0/0
15.2.2017 11:56

R83a86d12o20m13í15r 97V76a37v57r96e41č56k80a 7451269545643

Držme se toho, že srovnáváš nesrovnatelné. Jako srovnávat hokejistu s fotbalistou. Prostě nesmysl.

+2/0
15.2.2017 11:57

M46a22g86d56a50l49e52n28a 67H49r24o11n34o30v71s58k79á 3780592174509

A to tady chybělo, ty chytráku, tykání. Nejdřív ses snažil o ironii (chození), pak ti sklaplo, a teď nevíš, kudy kam, tak přecházíš bez otázání k tykání. To chlapci v jádru pohrdající ženami, obvykle dělají...:-P;-D

0/−5
15.2.2017 12:04

R44a77d53o13m82í25r 70V82a91v15r64e24č46k16a 7131779375463

Kdybych byl ještě chlapec, měl bych radost. :-)

0/0
15.2.2017 12:07

M61a66g83d46a57l62e35n32a 76H69r97o10n65o66v47s24k12á 3440422534669

Ale kdepak, to jsou dva zátěží nesrovnatené sporty.

0/0
15.2.2017 12:04

M33a81r45t75i44n 58K85o86l23á67ř 1795524429965

ano to máte pravdu s tou vzdáleností...

0/0
15.2.2017 12:01

R50a65d96o30m90í76r 60V47a11v84r90e48č96k76a 7311149685453

Myslíte chození na lyžích. ;-D

+2/0
15.2.2017 11:36

M82a78g37d84a47l70e23n13a 48H44r63o11n27o56v32s68k95á 3580142234509

Myslím maratonské běhy;-)

0/0
15.2.2017 11:39

R76a16d85o79m60í83r 94V61a19v65r18e98č44k68a 7631689655283

Tak to už jsou jablka s hruškama.

+5/0
15.2.2017 11:42

M36a16g87d37a25l83e10n67a 44H25r38o79n72o10v54s93k16á 3710512144869

To těžko, jsou to způsobem zátěže velmi blízké disciplíny. Běžci, "běžkaři" a také cyklisté jsou všechno vytrvalci par excellence. Mimochodem, spíše zvládnete několikahodinový svižný výlet na běžkách než lehkým klusem. Tím chci naznačit, že běžky mají dokonce vyšší vytrvalostní potenciál než běh. Proto nazvat 45minutový závod vytrvalostním, je opravdu nadsázka.

0/−6
15.2.2017 11:47

P86a27v51l39a 78H54r12a81d86i68l98o39v40a 3777161621494

No, dala jsem si nedavno 2 dny brusleni na horach, reknu Vam, ze do kopcu bych opravdu radsi bezela nez bezkovala ;-D.

0/0
15.2.2017 13:31

F90i11l79i92p 49S78m32o39l91a 9187538501627

To ano, ale asi ne tempem, jakým oni... Určitě uběhnete 15 km za 45 minut?

0/0
15.2.2017 11:38

M90a27g61d40a49l88e45n97a 45H39r97o84n56o56v38s49k42á 3320472404669

Chápete podstatu? 45 minut není vytrvalost, a střelba, kdy si závodníci odpočinou, to ještě více zpochybňuje. O vytrvalosti se můžeme bavit třeba při Jizerské padesátce, od ca hodiny souvislé aktivity, v běhu tedy půlmaratony a dále.

0/−4
15.2.2017 11:43

J80o50s34e93f 46K47u28b98e85š 7458578413348

Přesto jsou v atlatice 5000 a 10000m "dlouhé tratě"

+3/0
15.2.2017 11:44

M77a81g77d98a37l27e26n50a 54H71r81o17n92o32v93s88k59á 3850152194959

Ano, oproti 100 m jsou dlouhé. Ale nejsou považované za vytrvalecké.

0/−3
15.2.2017 11:50

M20i76l36a46n 12Š50m27o97l59í92k 3497524312780

To tedy rozhodně jsou. Slyšela jste vůbec někdy nějaký přenos z atletiky ? ;-D;-D;-D

+2/0
15.2.2017 12:12

M55a70g43d93a30l23e25n35a 77H51r85o53n25o33v19s35k59á 3520322384679

Slyšela, někdy se to nedá poslouchat:-)V

0/−2
15.2.2017 12:28

J15o51s61e35f 76K98u52b94e78š 7418638703538

100m a 200m jsou sprinty, 1/4, 1/2 a míle jsou střední tratě, 5000m a 10000m jsou dlouhé v atletickém žargonu také vytrvalecké tratě. Namíchejte různé sporty prosím .... velká kulička rybízu bude vždy menší než malé rajče :-)

+4/0
15.2.2017 12:25

J47i28ř26í 91L84i94e79t83a97v83e60c 8583359923879

A proto se běžcům na pět a deset kiláků běžně říká vytrvalci.

+2/0
15.2.2017 13:57

R33a42d95o30m92í20r 50V29a80v68r53e24č72k40a 7981209315813

Bože to jsou kraviny. Srovnáváte nesrovnatelné disciplíny. Zkuste si po hodinovém běhu navléct nit pětkrát po sobě a pak to začněte hodnotit.

+5/0
15.2.2017 11:46

M70a85g90d19a67l67e36n57a 82H16r66o11n75o50v15s63k71á 3450452424779

Vy asi opravdu máte dlouhé vedení. Nikdo nezpochybňuje, že je náročné po běhu na na lyžích střílet. To by bylo těžké po jakékoli namáhavé činnosti, i po 100 metrech sprintu. Zopakuji podstatu debaty. Proč je 45 minut nazýváno jako vytrvalostní?

0/0
15.2.2017 11:52

R42a96d97o45m32í40r 80V17a52v98r73e38č75k63a 7171969235743

Protože na bitlonový sport je to vytrvalostní závod. Tečka. Stačí ?

+3/0
15.2.2017 11:59

J38i93ř44í 36L43i62e78t91a12v18e18c 8683629733879

Protože většinu času jedou v aerobním pásmu? Stejně jako to mají atleti v bězích na 5 a 10 km?

0/0
15.2.2017 14:08

F14i38l87i91p 73S44m36o55l50a 9407178911727

Souhlas, ale ty terče jsou jen 50 m :-)

+1/0
15.2.2017 11:37

J10o86s96e65f 57K69u17b48e42š 7158638453658

1) Vytrvalostní je možná trošku nešťastné české označení,správně je to individual

2) Srovnáváte dva jiné sporty. To by se atlet sprintér na 100m úplně stejně mohl ptát co je v biatlonu na sprintu tím sprintem, když z jeho pohledu je to dlouhá trať - viz 5000m a 10000m na ovále.

+9/0
15.2.2017 11:43

P40a38v71e97l 83T45v10r49d70o35ň 7291149494406

Vidíte, blbá otázka a zasekaná půlka diskuse. Měl jste odpovědět dřív a třeba by to paní Hronovská pochopila. I když asi ne.

+2/0
15.2.2017 12:00

M11a47g93d95a35l70e16n90a 24H21r51o20n91o66v49s71k32á 3340562174139

Ano, rozumná odpověď. Ale tím spíš je paradoxnější, že rozdíl mezi biatlonovým "sprintem" a "vytrvalostním" závodem je tak malý:-) A také rozdíl na fyzické úrovni - sprinter nemá téměř žádnou fyzičku (kardio), což běžec na 10 km rozhodně má. Fyzicky jsou úplně rozdílní. Kdežto u biatlonu může "sprinterka" klidně soupeřit s "vytrvalkyněmi". Skutečná vytrvalost, je prostě delší, a tam by se ukázalo, že "sprinterka" nemá nárok. To platí třeba u běžců na lyžích - specialista na sprint, tedy 1,5 km nemůže konkurovat vytrvalostnímu specialistovi na 50 km. Ale už mě to nebaví, jsou tady mimoňové a la šovinista Vavrečka, ketrý nepochopí podstatu diskuze, a ještě má potřebu minusovat, tsss. A přitom ani neví, kdo za počítačem sedí...

0/−7
15.2.2017 12:02

R96a83d51o55m70í91r 32V38a61v77r61e17č39k16a 7101479185373

Sedí tam někdo natvrdlý. ;-D

+1/0
15.2.2017 12:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze