Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tlak proti dopingu roste. Jak naloží biatlonová unie s peticí závodníků?

Ruská reportérka se po tiskové konferenci v Ruhpoldingu zeptala Michala Krčmáře: „Proč bojujete proti Rusům?“ Odpověděl jí: „Nebojujeme proti Rusům, ale proti dopingu.“ Tak se upravuje rétorika v době, kdy kauza ruského biatlonového dopingu vstupuje do další fáze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P89a71v12e29l 35M32a95r42e34k 3589655299316

http://www.confidente.com.na/2016/11/the-dirty-war-of-the-west-against-russian-athletes/

Pan Miller ve své odborné výši jistě nejenom tento material zná, a umí ho rozprášit na cucky

0/0
19.1.2017 17:34

M96i32c97h12a60l 65M31i24l47l31e35r 9676472959622

je znamo, ze rusti trollove pusobi v mediich ruznych zemi. Jsou za to placeni.

Fakt.

+1/0
20.1.2017 6:19

P48a49v55e18l 23M95a92r72e63k 3639575229876

Stovky příspěvků páně Millera v několika diskuzích o dopingu ve sportu, najmě v biatlonu ukazují, že za prvé je zřejmě někým najat, aby tady stale mlel dokola svoje politické argumenty, za druhé mu zjevně nejde o čistotu sportu jako takového.

Jakýkoliv jiný názor uráží poznámkou o východní kremelské úderce. Což zejména ty diskutující, kteří na rozdíl od něj před bolševikem utekli, dost uráží.

Jakýkoliv jiný argument o dopingu v jiných zemích spláchne tím, že v Rusku jde o státní podporu dopingu, zatímco jinde o selhání jednotlivců.

Absolutně nevěřím v jeho naivitu o tom, že jiní sportovci dopují tajně, bez vědomí trenérů, federacy, tedy potažmo státu. To může tvrdit jenom člověk, který v tom byznysu sám jede. A nikdy nebyl schopen vyvrátit, že předchozí dopingová aféra finských běžců byla pochopitelně řízena shora. A nikdy nebyl schopen vysvětlit, proč největší spolubojovník Hamzy proti dopingu Rusů, Norsko, má samo svou repre ze samých astmatiků (pochopitelně přesně dodržujících předpisy). A proč se proto třeba jejich soused Švédsko, tak vzteká.

0/−1
19.1.2017 16:40

P45e86t86r 28O48n97d38r88á90č63e78k 7850759111387

"...mu zjevně nejde o čistotu sportu jako takového..."

"...kteří na rozdíl od něj před bolševikem utekli..."

Tak ten byl dobrej;-D

Tebe sem "nasadili" teprve nedávno, jako většinu Kremlinů, že? :-)

+2/0
20.1.2017 0:11

M76i39c73h88a67l 64M20i64l53l83e62r 9326182949812

;-D dekuji za pobaveni.

Tve rozcilene vylevy obsahuji radu mylnych usudku. Souhlas s kolegou o novych Kremlinech. Jak pravi ceske uslovi, asi jeste hodne mokry za usima.

Tvoje "...poznámkou o východní kremelské úderce. Což zejména ty diskutující, kteří na rozdíl od něj před bolševikem utekli, dost uráží." uvedu na pravou miru trochou zakladni osvety: nazorovy rozdil mezi temi, kdo "před bolševikem utekli" = ilegalne prekrocili hranice a temi, kdo v zahranici zustali po tom, co dostali vzacnou prilezitost k navsteve zapadu, neni vubec zadny.

Oboji ziji v zahranici proto, ze nechteli zit ve state s bolseviky. O zadne z nich by sis nemel otirat hubu predstiranim, ze vis jak uvazuji.

Dovol abych te jako jeden z nich ujistil, ze nevis oc jde. My s odporem sledujeme, ze v Cesku dosud prezivaji pohrobkove moskevskych slouhu a davaji se do sluzeb kremelske uderky.

Stekas nejen na spatny strom, ale navic z uplne spatneho lesa, kdyz se domnivas, ze clovek musi byt nekym najat aby poukazoval o kolik horsi je doping posveceny a chraneny statem, v podobe mnohahlave sanice a rozsireny jako mor do nejakych 30 sportovnich odvetvi, nez doping jednotlivcu/skupin zavodniku.

Leda nejaky maly Jarda si jeste neumi spocitat o kolik tezsi a komplexnejsi je porazit tu sanici statniho dopingu, zvlast kdyz je chranena nejvyssimi cinovniky statu, kteri nechteji priznat ze stat je zodpovedny za organizaci svindlovani svych sportovcu za aktivni asistence uredniku, bezpecnostnich sluzek, vojaku, lekaru a cinovniku ve 30 sportech a oproti tomu vycistit jedno odvetvi v jednom state nebo male skupiny sportovcu.

Trpis chybami chapani textu tvrzenim, ze pisi ze sportovci dopuji tajne bez vedomosti/podopory svych lekaru, treneru atd. Nebo rovnou lzes.

+2/0
20.1.2017 7:44

M61i53c97h61a30l 54M95i71l30l77e44r 9456812229232

oprava: bezpecnostnich slozek (mineno FSB)

0/0
20.1.2017 7:46

M39i66c44h72a15l 64M98i43l12l10e85r 9106112629972

pro kolegy, ktere zajimaji skrabance na lahvickach vzorku odebranych v Soci a manipulace se vzorky.

Z uverejnenych materialu vyplyva, ze povereni soudruzi v Soci udelali maly otvor do zdi v mistnosti, kde byly uchovavany vzorky odebrane dopingovymi komisari a cekajici na testovani. Lahvicky vybranych ruskych sportovcu pak byly vecer timto otvorem prostrceny do vedlejsi mistnosti, kde probehla vymena obsahu za cisty a byly vraceny zpet na puvodni misto.

Soudruzi udelali chybu kdyz se snazili minimalizovat velikost otvoru ve zdi, aby nebyl napadny - byl prilis tesny. Kdyz se lahvicky prostrkovaly, na vickach se vytvorily skrabance.

Ty samy o sobe nicemu nenasvedcovaly, ztratily se mezi ostatnimi lahvickami a nikdo si jich nijak zvlast nevsimal dokud -az mnohem pozdeji - se WADA nedozvedela o systemu vymeny vzorku za ciste.

Pri nasledujicim dukladnem prozkoumani lahvicek, ktere byly mezitim drzeny v centralni uschovne vzorku v Lausanne a po oddeleni lahvicek s poskrabanymi vicky bylo zjisteno, ze skrabance na nich jsou si vzajemne podobne tvarem, velikosti, rozptylem i mnozstvim.

Pri posuzovani skrabancu platila obdobna logika jako ve forenzni balistice, kdy se podle stop na strelach identifikuje zbran a vice versa. Poukazovalo to na stejny postup pri zachazeni se skupinou lahvicek, na rozdil ode vsech ostatnich

Kdyz se potom porovnala identifikacni cisla na lahvickach s poskozenymi vicky se zaznamem jmen, ukazalo se - ne az tak prekvapive, ze skupina patri ruskym sportovcum a mezi nimi medailistum ze ZOH. Kolik ze jich bylo -neco pres 100?

Neocekavam zadny aplaus od osob vyznacujicich se mlzenim a markantni zabednenosti (umyslne nechapani rozdilu mezi statnim dopingem a dopingem jednotlicu/malych skupin a neustale omilani "ale oni Norove, Americani, Nemci.....dopuji taky", umyslne ignorovani Soci jako mista transgrese a poukazovani "ale vzdyt ti Rusove nevyhrali na MS zadne medaile tak jak mohli dopovat?" Tem tento post neni urcen. Mohou ho laskave preskocit.

+8/0
19.1.2017 11:43

M48a58r70e77k 42F63a43j70s39t27a22v78r 1792708645703

Naprostý souhlas! Fakta. R^

+1/0
19.1.2017 12:08

M63a54r92e13k 15F60a44j86s92t60a51v90r 1292768275943

Ano, vždy to tak bylo a bude na všech diskuzích a koukám, že zde to není výjimka. Kdykoliv se očerňuje náš věrný spojenec z východu, tak nastoupí armáda umravňovačů, kteří se snaží v ostatních diskutujících nejprve vzbudit pocit zamyšlení, konfrontace,...potom se snaží o protiargument typu: ale Amerika zase...A potom v poslední fázi (teda ještě před sprostými nadávkami) následují označení typu: pravdoláskaři, havlisti, pražská kavárna, apod. Naše země hold žila 40 pod vládou tohohle východního živlu, spoustě lidí ta nadvláda vyhovovala a možná by teď vyhovovala znovu, tak z ideologického přesvědčení tady apriori kopou do těch, kteří spojí dvě slova Rus a doping. Vzhledem k tomu, že naše média, naši politici, náš hrad skáče Rusku a Číně šipky do trenek, tak se ani nemůžeme divit. To, že v Rusku byl a je systematicky a hlavně politicky řízen doping, to je fakt. Nedávná kauza ruských atletů taky vypadala jako spiknutí se proti Rusku, Putinovi apod. Sranda byla, že nedlouho po té se objevily ještě další a známější dopingoví hříšníci. Doping je podvod. Stát se může, že závodníkovi to nemíchá někdo jiný a on je v tom nevinně. Ale pokud tady někdo nás dušuje těmi prudce inteligentními názory: "Ale jááá bych to tyvolééé povolil, stejně dopujou všichni, o tom je vrcholovej sport, tak co." Tak s tím běže radši na Hovinky.cz (kde taky fandí Rusku a vůbec je to takovej dětskej koutek komunistů).

+18/0
18.1.2017 23:24

T26o52m33á66š 93B79l26á45h23a 9161282441821

Moc trefne napsáno!

+4/0
19.1.2017 8:05

K71a19r48e48l 22S27u24m46b34a20l 4381842609167

Jenže v té petici mi schází jeden zásadní bod. Jedná se o potrestání trenerů a lékařů, bez nichž by se většina závodníků k dopingu a jeho aplikaci zřejmě nedostala. A tady bych navrhoval doživotní zákaz činnosti v daném oboru (trenér, sportovní lékař). Bohužel i v českém sportu se stalo, že bývalý závodník usvědčený z dopingu vede jako reprezentační trenér družstvo českých cyklokrosařů (Dlask)!!

+2/0
19.1.2017 8:17

M76i96c32h77a83l 12M67i33l23l52e87r 9656782929782

naprosty souhlas, ale uz to v ruznych pripadech tak chodi, ze je potrestan trener a dalsi clenove tymu zakazem cinnosti. Viz pripad clenu podpurneho tymu Bena Johnsona, Lance Armstronga, pripad italskeho fyziologa dr. Michelle Ferrariho atd atd.

Nekdy to ale obchazeji.

Priklad je Viktor Cegin, jeden z nejuspesnejsich treneru chodeckych reprezentantu Ruska. Nekdy od 90. let az do 2016 mu nachytali na doping (doma i v zahranici) celkem 20 chodcu, ktere osobne trenoval a dalsich 11 ktere trenoval v ramci ruske reprezentace. Ruzni z nich museli vracet medaile vcetne Kirdjapkina - zlata na 50km v Londyne.

Az teprve po prvnim odhaleni masoveho dopingu v Rusku v listopadu 2015 (referat Dicka Pounda) a vylouceni Ruska ze soutezi IAAF konecne doslo i na Cegina a byl potrestan dozivotnim vyloucenim z rad treneru. Ruska akce na mezinarodni natlak.

Jak moc vazne to Rusove s vyloucenim Cegina mysli, o tom lze uvazovat dale. Kdyz v ramci zruseni akreditace RUSADA a analyticke testovaci laboratore v Moskve byli testovanim ruskych sportovcu povereni komisari UKAD, ve sve zprave datovane v cernu 2016 oznamili - jen tak na okraj - ze pri domacich ruskych atletickych soutezich videli na stadionu Cegina s atlety a bylo jasne, ze jim daval instrukce pro chodecky zavod.

+2/0
19.1.2017 9:59

J28i23ř37í 19S28t19e92h16l33í59k 4380748766641

Mám za ́to, že Cegin nadále neoficiálně působí u chodeckých skupin, připravující se kdesi v Rusku na baze

+1/0
20.1.2017 8:06

M22i11c27h17a90l 30M56i23l15l16e76r 9146842829682

ano, tak to bylo naznaceno ve zprave komisaru UKAD.

Kdyby Rusove dodrzovali jeho dozivotni zakaz cinnosti, pak by si dali pozor aby s nim atleti nekomunikovali na zavodech. Dokonce by mu mohli vykazat misto na tribune, kde nema zadny pristup mezi atlety.

Ze to delaji naznacuje, ze je nadale cinny jako trener v nejake odlehle treninkove bazi, kam zadny normalni smrtelnik nema pristup bez specialniho povoleni.

Cili - Rusove nadale pokracuji ve sve svindlirske hre i pres treneruv dozivotni ban.

0/0
20.1.2017 9:19

P25e28t51r 25H60l55o28u81š82e23k 8953678131260

R^R^R^R^

+2/0
19.1.2017 8:25

M53a34r73t91i56n 57L39u86k48e71š 3126581711985

Nádherně napsáno, jen co je pravda. Až na tu hloupou chybu s HOLD. Někteří jedinci se to zkrátka nenaučí nikdy. Hold se někomu vzdává, holt je něco jako "zkrátka".

Zařazujete se věrně po bok ostatních s komunistickými praktikami. Jakmile někdo nebučí se stádem a má na věc jiný názor, je označen za soudruha (dříve to byl agent západu) ;-)

0/−2
19.1.2017 8:34

M31a12r50e15k 18F32a64j43s19t33a60v14r 1662818445333

Děkuji Vám za gramatické cvičení. Asi i Vy jste si musel několikrát po sobě přečíst Váš příspěvek ;-D. Ano, na to jsem také zapomněl, to je také fáze, která od "umravňovačů" přichází, a to nemilosrdná lekce mluvnice s apelem na vzdělání ;-D. Ale ještě jsem tam nechal překlep - "Tak s tím běže ..." místo běžte! Ale evidentně se Vás má kritika citově dotkla a to téma ve Vás znatelně rezonuje. Já v podstatě kritizoval stádovitost, ke který nás vychoval ten onen (zatím nejmenovaný) režim, no a Vy mi právě toto vyčítáte. A co takhle názor k tématu? K dopingu? Kápněte božskou! Ale nejdřív to nechte projet Wordem, ten totiž ještě opravuje i stylistiku, která zase není Vaší silnou stránkou :-).

+3/0
19.1.2017 9:58

M76i33l88o19s88l62a52v 39J91o36s20í84f41k12o 6532576963562

Další hlásná trouba, která křičí kdo neplive s námi, je proti nám. Tito lidi mě štvali za komunistů a štvou mě i dnes!

0/−4
19.1.2017 9:40

M81a61r21e55k 61F93a93j88s89t63a68v95r 1522728145133

"Hlásná trouba" ;-D. A že těch hlásných trub Kremlu v českých médiích a v politice máme. Ale když si rolerem myši najedeme na horní část diskuze, titulek zní poněkud jinak,...takže se zkusme bavit radši o tom biatlonu, než to tady zasekáme touhle diskuzní nicneříkající vatou.

+3/0
19.1.2017 10:02

P47a35v34e82l 89C42h49a97l74u26p95a 2531586775301

A propaganda jede. Boj proti dopingu - ano. (Pak asi neodstartuje třeba taková Tour de France...). Toto je ale boj proti Rusovi. Nic jiného. Někteří naši závodníci by se měli více věnovat tréninku, než sepisováním petic... Stačí pan Hamza, ten to ale má jako zadání. On byl vždy v tomto spolehlivý. Politické zadání. Jestli chce nějakou tu korunu na sport, jehož je předsedou svazu...

+5/−13
18.1.2017 22:41

L16i55b68o35r 62V71e64n77g36l25á93ř 4724625742334

Boj proti Rusovi ;-D;-D;-D To je pravdivy boj tech kteri neberou, nebo jim to nebylo dokazano. A ikdyby to boj proti rusovi byl, pak tomu boji fandim. protoze rus je a vzdy byl okupant, agresor a velky lhar. coz historie jasne dokatuje

+7/0
18.1.2017 22:51

M39i66l22o36s98l15a32v 72J73o91s29í71f56k86o 6772976443402

historie to dokazuje o němcích

0/−3
19.1.2017 9:35
Foto

R85o47m88a95n 13K78r50a75t69o55c55h73v47i75l 1447988918659

Váš boj za Rusko je už podezřelý. Kdy už konečně přestanete podvádět a udáte své pravé jméno?? Víte, že tím také porušujete pravidle diskuse na idnes. V podstatě jste stejný jako dopujici rusáci.

+6/0
18.1.2017 22:57

K85a46r51e31l 11S33u95m61b70a52l 4921312499477

Zjišťoval jsem si to. Je to jeho pravé jméno (prý)

0/0
19.1.2017 8:11

P95a37v31e88l 84B50a69b18ě57r58á39d 1626273274279

Může mně někdo seriózně říci, proč jsou některé látky nepovoleny, respektive brány jako doping, a proč je doping jako takový vůbec zakázán?? Předem děkuji.

0/0
18.1.2017 20:21

J80i94ř22í 86L84i41e58t93a43v26e87c 8723179273789

Spousta mrtvých při nekontrolovaném používání podpůrných prostředků - stačí? Testovat se začalo po roce 1968, kdy na Tour de France zemřel při etapě mistr světa Tom Simpson. Ale to byla špička ledovce - i u nás zemřelo několik sportovců na doping, ale probudil to až ten příběh z Tour.

0/0
18.1.2017 20:39

P33a76v34e16l 36B50a48b22ě19r17á25d 1256373934729

Spousta mrtvých? To snad ne. Pod pojmem "spousta" si představuji tedy něco jiného, respektive jiné číslo. Jak jste napsal "nekontrolované" používaní, ale spíš u těch případných úmrtích se jednalo o "chybu" než o nekontrolované používání a nebo dokonce o amatérismus. V současné době si myslím, že pokud někdo je na určité úrovni a "bere" nedovolené prostředky, tak to bere pod odborným vedením odborníků a chytrých lidí. Pokud ne, tak to je hlupák a má kolem sebe také hlupáky. Ještě jedna technická - víte kolik "sportovců" používá nedovolené prostředky, není nikde organizován a nebo sportuje na takové úrovni, že je to "nezajímavé" ho testovat a (posilovny, závody regionální úrovně, atd.)...........Takže riziko smrti mně jako důvod nepřijde zrovna relevantní. A ještě k té avizované Tour. Podívejte se na posledních 15 let její historie (nejčastěji testovaní sportovci, usvědčení z dopingu) a úmrtí.....?

+1/−1
18.1.2017 21:31

J70o69s77e43f 52Š70á96t18a61v61a 2644781376549

Zeptejte se našich bývalích sportovců jak jsou na tom nyní se zdravým,po skončení kariery v socialistickém československu.Tehdy totiž,když chtěl být ve středisku,musel drogy brát,je to prokázaný.Několikrát byl o tom článek i natočená reportáž v televizi.Byl tam i rozhovor se Zarembou,jak má dneska zničený zdravý.

0/0
20.1.2017 16:15

P67a61v96e11l 39B78a15b85ě92r21á89d 1406563984769

No, srovnávat doping před 30 léty a nyní, tak to je trochu mimo mísu. Jinak, sportovec měl šanci se rozhodnout, respektive pokud by měl výkon bez dopingu, tak ho brát nemusel. Jenže výkon bez dopingu neměl, takže......

0/0
21.1.2017 12:53

P76a25v42e65l 49C53h26a12l38u82p36a 2621786255531

(A mohl za to Rus, jste nenapsal. To se nyní musí psát...) A máte pravdu - budeme-li opravdu bojovat proti dopingu, nejen cyklistika je v "háji". Myslím tím - tu tzv. vrcholovou. Doping byl, je a myslím si, že ještě nějakou dobu bude. Napříč sporty, napříč národy. Nyní se ale tzv. boje proti dopingu používá - jako propaganda proti Rusovi. Nic více a nic méně.

+1/−7
18.1.2017 22:44
Foto

R74o85m68a84n 64K48r63a28t36o63c92h64v83i84l 1327618398509

Pouze propagandistické řeči. Nikde neřídí doping stát a tajné služby. Pane podvodníku.

+5/0
18.1.2017 22:58

D19u84š83a48n 46D71i15t24r44i93c72h 3568526523169

Proč jsou povoleny jenom nějaké plavky, jenom nějaké lyže, jenom motory s určitým objemem, kola s určitou váhou, nějaký typ ošťepu? Existují pravidla. Je potřeba hrát dle nich.

+3/0
18.1.2017 22:56

P77a67v25e54l 86B24a22b37ě61r23á38d 1856593614289

Teď záleží jestli ty pravidla jsou ku prospěchu věci, a jestli nejsou spíš ku prospěchu jen někoho.

0/0
19.1.2017 8:18

V52l60a73d32i37m15í67r 89K47a32l23i58v34o28d34a 5634166506220

Je to až fascinující: Rusové jsou přistiženi při masivních, státem organizovaných a krytých dopingových manipulacích. Ale říkat se to takhle nesmí, protože to by přece byla jasná "protiruská propaganda" a zatahování politiky do sportu;-D Jasně, celá planeta nemá nic jiného na práci, než se neustále zabývat Ruskem a přemýšlet, jak by ho poškodila. Ve dne a v noci stovky milionů lidí na celém světě nemyslí na nic jiného, než jak ublížit těm chudákům Rusům ;-D Zajímavé je, že ti místní zapálení obhájci všeho kremelského nespustí svojí milovanou písničku o tom, že politika nemá ve sportu co dělat, když Putin udělá z OH politickou akci prvního řádu - to najednou nějak nevadí a patří to k věci :-) i kdyby načapali Rusa s injekční stříkačkou v žíle, budou vřeštět, že to určitě zorganizoval někdo ze zahraničí, aby poškodil velké, bezchybné, svaté Rusko ;-D Jste k smíchu :-)

+21/−3
18.1.2017 18:07

R77a17d63e46k 84B63e94r72a55n85e33k 2428285634825

Jako tady o Rusko primárně nejde - o tom, že se tam dopuje a dopovalo nikdo nezpochybňuje a že se to dělá takovým buranštějším způsobem něž někde jinde, je taky víc než jisté (taky se nikde jinde nestalo, že by si někdo pustil hubu na špacír jako v tomhle případě). Tady jde o to, že sport je globálně primárně kšeft a je naivní se domnívat, že jedna obchodní skupina používá výrazně jiné prostředky než jiná. Ano v Rusku je možné, že se s tím sveze i určitá ideologická linka (podobně jako např. v Číně atd.), ale celkově globálně je současný sport založen na obchodu - né ne ideologii a už vůbec ne na nějakých principech z dob barona Coubertina.

+4/−1
18.1.2017 19:06

L75i29b94o78r 30P78o71r98d35a 8167632114628

Hluboce se skláním, lépe bych to neuměl říct!!! Konečně to tady někdo rozumně vystihl, jak to asi tak nějak je!!R^R^R^

0/0
19.1.2017 8:13

V13l42a87d74i78m19í48r 50K45a95l36i46v72o20d94a 5434606986790

To vůbec nic nemění na tom, že Rusko má obrovský, dosud nevídaný skandál a nejeví nejmenší ochotu ho řešit. Naopak se tváří ublíženě.

+1/0
19.1.2017 11:12

F40i70l45i58p 44S20m70o90l97a 9457648201777

Lépe bych to nenapsal!

+1/0
20.1.2017 13:56

L98i93b19o52r 52P44o66r49d53a 8437352834988

Ovšem fanatik Miller má pravdu v tom, že důležitější je testovat sportovce v přípravném období, kdy jsou zašití - až podezřele - v hodně odlehlých oblastech. Viz příprava indiána z Kolubie na TdF. Ale to se týká všech sportovců, nejen ruských.

+7/0
18.1.2017 17:40

O51n82d15ř61e14j 91H55o64l30ý 9320410968389

ale zveřejňovat počty testů (a já bych navrhl i data a kdo je prováděl), to v diskuzi odmítl)

:-)

+2/−1
18.1.2017 18:11

M40i67c47h57a51l 10M41i25l68l73e25r 9846892179632

nelzi rudy obhajce!

0/0
19.1.2017 10:01

L22i90b27o11r 33P59o21r29d18a 8927822604288

Fakt dobrý;-D;-D;-D I já jsem hoden popravy;-D;-D;-D

0/0
18.1.2017 17:31

R32a44d73e86k 20B55e16r36a80n15e85k 2828835664355

Jedna věc je na celé aféře s ruským dopingem zarážející. Nikdo neřekl, že aktuální systém WADA je v zásadě nefunkční a je třeba ho zásadně změnit. Na celý doping u Rusů se nepřišlo díky antidopingovému systému WADA , ale díky tomu, že to konkrétní osoby udaly. Jinými slovy, pokud by se něco podobného dělo někde jinde ve světě a nikdo to neudal, tak systém WADA to neodhalí.

+11/−2
18.1.2017 17:05

M24i41c45h28a11l 48M10i17l41l24e94r 9146792569282

WADA, jeji kodex ani prakticka organizace anti-dopingovych agentur a vypracovany testovaci protokol -to vse ustavene za pomoci MOV v 1999 proste nepocitalo s drzym pristupem nektereho statu, ktery si vytvoril rozsahlou sit svindlu od ministerstva sportu dolu pres ruzne agentury a vybory, za pomoci armady, federalnich bezpecnostnich sluzeb - a to vse jeste nez dojde pres farmaceuty, lekare, trenery ke sportovcum.!!

+6/−2
18.1.2017 17:13

M48a57r26t80i96n 46L38u51k97e78š 3616571851195

Pro pana fanatika Millera znovu - když Rusko v biatlonu tak mohutně dopuje, jak se to projevuje?

Ať koukám jak koukám, tak na posledním MS nezískali jednu jedinou medaili ;-)

+5/−6
18.1.2017 17:20

P21e25t49r 75O53n92d92r61á46č41e26k 7820439651547

Pro fanatika Lukeše - o dopovaní před biatlonovým MS nikdo nemluvil, šlo především o Soči, kde získali medailí 33, nejvíc ze všech a více než dvojnásobek proti tomu, co měli ve Vancouveru 2010 :-)

+8/−2
18.1.2017 17:27

M95a59r11t56i34n 85L46u35k66e85š 3386771121935

Při domácí olympiádě vždy získá pořádající národ mnohem více medailí, než na ostatních olympiádách. To bylo vždycky.

+3/−7
18.1.2017 18:22

P29e31t86r 52K31o31r13b79e63l 9136127340552

To je tedy argument.

+3/−1
18.1.2017 19:42

O95n78d48ř79e62j 94H85o52l82ý 9110550388849

ano, ale logický, jelikož "domácí" mohou nasadit závodníky do všech závodů bez nutnosti plnit kritéria a nominace (když už ne do všech, tak do většiny ano). Takže mají mnohem větší šanci na medaili, nejen díky počtu závodníků, ale také díky nominaci těch opravdu nejlepších. Protože když se plní jen nějaké kritérium, tak tam ten nejlepší být nemusí. A netýká se to jen Ruska, je to běžné všude.

0/−1
19.1.2017 7:25

M34i78c24h19a67l 64M25i59l52l21e93r 9956892439332

protirecis si;-D

""domácí" mohou nasadit závodníky do všech závodů bez nutnosti plnit kritéria a nominace (když už ne do všech, tak do většiny ano)." dalsi pripad tveho mlzeni.

Kdo neobhajuje ruske svindlire za kazdou cenu jako ty a kdo sport trochu sleduje, tomu dojde, ze stat ktery ma vsechny sve zavodniky na potrebne svetove urovni protoze splnili kvalifikacni pozadavky, ma mnohem lepsi sance na medaile, nez stat, ktery dosazuje sve nekvalifikovane zavodniky "do poctu", protoze soutez bezi u nich doma.

+1/0
19.1.2017 10:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze