Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

König po černém dni: Snažím se srovnat si to v hlavě a namotivovat se

Do nedělní etapy Vuelty ještě Leopold König vstupoval coby kandidát stupňů vítězů. Do pondělního sprinterského dějství však už vjížděl jako 31. muž pořadí, s takřka hodinovou ztrátou. A obtížně hledal novou motivaci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F25r17a51n80t13i54š28e76k 94L83i27m71p92a12u16c88h 2535753366614

Leo ještě si to rozeber po závodění . Mně osobně by zajímala role sportovního ředitele. To tam v těch kritických vteřinách seděli v autech a jen zírali co se děje? Výsledek v časovce se bude počitat

0/0
6.9.2016 23:40

J24a25n 33H61a51v57r27d82a 3626684482506

Je neuveritelne, jak Velké množství diskuteru obhajuje to, že 91 lemplu zůstává navzdory pravidlům ve Vuelte.

Vůbec se nedivim, že jsme jako civilizace v takových sragorach.

0/−1
6.9.2016 20:04

M28i66c28h80a24l 23M59i51l65l96e56r 9626472719932

;-D;-D;-D prosim, mluv jen za sebe a nepredstirej ze mas pravo mluvit za nejakou civilizaci.

Lidska civilizace totiz nestoji na trivialitach jako jsou vysledky nejakych sportovnich klani.;-D

Soudne uvazujici lide chapou, ze sport je predevsim show pro pobaveni mas.

Neztraceji pritom kontakt s realitou a nedelaji narodni tragedii kdyz narodni tym prohraje zapas na mistrovstvi sveta, Bara Spotakova nedostane zlatou, Kreuziger nejede na OH nebo Leo Koenig se propadne v poradi v cyklistickem zavode. Natoz aby kvuli tomu vyslovovali zavery, ze nejake rozhodnuti nejake sportovni jury jednoho zavodu ohrozuje civilizaci jak ji zname8-o8-o8-o

;-D

0/0
7.9.2016 5:55

J13a68n 51H12a66v81r71d38a 3106824892386

Jste klasicka mluvící hlava (počet smajlíků to korunuje). Napsal jsem něco o voze a vy se ukajite na koze.

0/0
7.9.2016 7:45

M55i37c44h24a36l 45M76i52l36l83e35r 9746392259842

nemel bys aplikovat slova ze sveho slovniku na jine. Ne kazdy dela to, co ty.

Co delas v soukromi je tvoje vec.....;-)

0/0
7.9.2016 8:25

M95i27l67a70n 23N79ě62m23e24c 1205650806676

Vy jste nepochopil jednu důležitou věc. Do téhle debaty se lidi nepřicházejí bavit o sportu, natož konkrétně o cyklistice. Tady se nadává na poměry.

Až tohle přejde o objeví se vhodný článek, dají ti samí lidé místo prohnilých cyklistů do kožichu prohnilým fotbalistům, hokejistům, tenistům, politikům, etc.

Toho, jak byla ta etapa sama o sobě zajímavá a v mnohém vyjímečná, si nevšimne skoro nikdo. Zato sporné rozhodnutí úředníků potřebuje komentovat každý.

0/0
7.9.2016 11:14

A56n37t27o96n33í83n 14Š24p30i81r30u27d69a 8285678283435

Bravo Leo. Velmi dobré výkony celé dva týdny. Velký úspěch. V sobotu jsem ani nemohl spát, jak jsem byl šťastný. Už hodně dlouho jsem nebyl tak pyšný na nějakého českého sportovce. Z mého pohledu velmi vydařené vystoupení. Bojovat s Froomem, Quintanou a Contadorem? To tady nikdy nebylo a pokud ještě někdy bude, pak jen díky Vám.

0/0
6.9.2016 19:25

P76e71t50r 96V74e21r41b22í76ř 8587911233300

I z hlediska budoucí smlouvy je to škoda. Kdoví, jak vysoko se v celkovém pořadí Leo ještě mohl dostat. Vypadalo to, že forma jde nahoru, oproti začátku Vuelty. Na Peňa Cabarze byl jen 6 vteřin za Froomem a Quintanou, na Aubisqu se to těžko srovnává, ale možná byl tak dobrý jako oni. Jeden nikdy neví...tuhle Vueltu třeba mohl i vyhrát. Samozřejmě že taky vyhrát nemusel, mohl se taky zhoršit a skončit mimo bednu, jasně. Teď se namotivovat k nejlepším možným výkonům bude těžké - ale ne nemožné :-)

0/−2
6.9.2016 8:24

J14i69r63i 19G94a98z65d37a 8504553204704

ja bych nerekl, jeho nova smlouva uz je pripravene a tento vypadek na to urcite vliv mit nebude. To se muze stat kazdemu.

+1/−1
6.9.2016 10:08

P74e44t47r 53V52e60r93b93í80ř 8427931403690

Jak víš, že je jeho smlouva už hotová?

0/0
6.9.2016 14:20

P80e25t84r 84V56e34r21b10í98ř 8777591623600

A co se toho výpadku týká - kde píšu, že by měl na budoucí smlouvu vliv ten výpadek? Tada zase někdo numí číst Rv

0/−1
6.9.2016 14:21

M33i67l62o15s 35V26a39l36y 8106762937672

Leo vi, ze dosavadni neuspech muze "vyzehlit" vitezstvim v etape, nebo slusnym vykonem v casovce

a do konce zavodu je jeste tretina pred nami a Leo ceka navstevu. Rodice a brachu Gabriela

a

tajnustkar zatajil svou divku a tak Leo zlom VAZ a at je to do konce zavodu bez zraneni....

a

Tom ma za ukol udelat peknou fotku Leoska se svou milou [bez slun. bryli] ;-D pls

+4/0
6.9.2016 3:46

O33l97i96n 28K49a70d74l32e48c 3239836801528

Největší obavy mám obvykle z lidí, kteří slepě sledují literu zákona, kterou se dá nějak zakročit proti těm ostatním.

Humorné je, že se často ukáže, že nejrozhodnější legisti jsou ti, kdo ta pravidla pořádně neznají. "Měli je vyloučit". To je úžasné zařízení, skvělé pro rozvoj sportu. Vyloučit. Nechtějte už po těch lidech, aby se zamysleli nad smyslem toho ustanovení. Nepokoušejte se jim nic zdůvodňovat, nemá to cenu. Hlavně jim neříkejte, že rozhodl ten kdo je kompetentní, natož že rozhodl ve prospěch závodu.

Nic jim nemůže utišit to zklamání, že k decimování pelotonu nedošlo.

+8/−6
6.9.2016 1:06

A93n30t98o69n74í65n 87S89v91o37b35o41d75a 7160774118

Tak ve sportu by tohle fakt se dodret asi melo, ne? Prijde mi, ze ta silnicni cyklistika je jeden z nejhorsich sportu, co se podobnych uprav tyce. Proto si me asi neziska coby fanouska.

+3/−3
6.9.2016 2:53

M42i80c47h90a26l 33M36i24l80l59e16r 9836402219192

no tak neziska - no a? Tak se divej na neco jineho.

+7/−5
6.9.2016 4:18

J83a80n 61H41a94v40r66d34a 3216164772406

... luze staci chléb a podvodny tyatr.

0/0
6.9.2016 19:57

M70i70c85h72a64l 96M31i16l42l45e88r 9366692929842

to ja nevim, ja k luze nepatrim.

Tudiz sem nemohu napsat takoveto informace.

0/0
7.9.2016 5:47

K88a24r58e13l 59S79u28m51b60a24l 4731822699757

To je věčná škoda, že se Svoboda nebude zajímat o cyklistiku. Jak to jen přežiju?;-D;-D;-D

+3/−2
6.9.2016 8:20

J56a36r84o47s91l65a52v 93S86k51a86l18i15c75k47ý 7917344718112

vsak o nic nejde, jen slapou do pedalu jako i.d.i.o.t.i a mluvi o tom jak kdyby snad staveli rakety nebo co ;-D

+1/−3
6.9.2016 9:13

M55i76c19h61a12l 28M59i51l29l35e58r 9896242619402

to se divim, ze se vubec zahazujes chozenim do cyklistickych diskuzi8-o

0/0
7.9.2016 5:48
Foto

R85o19m14a87n 76K37r41a93t37o17c26h50v74i51l 1137688888129

Opakuji. To je marný. To je marný. To je marný. Uz od Říma chce dav a lůza vidět krev....

+5/−2
6.9.2016 5:49

D80a24n 97M46a73c81h29o41l23d32a 8677372604722

nesouhlasím, prostě to pravidlo tam je a mělo by se dodržovat. Pokud totiž to pravidlo budete dodržovat, tak se takovéto situace nebudou dít.Mě příjde celkem nefér to, že se třetí skupina na to totálně vykašlala, protože celkem unfair kalkulovala s tím, že je nediskfalifikují. Příjde mi to stejně unfair jednání jako simulace ve fotbale. Oni totiž nepřijeli do cíle s takovým zpožděním protože na to neměli, ale protože se na to vykašlali. Takže já jsem pro je diskvalifikovat, toto udělat jednou dvakrát na GT a pak už si to zavodníci jo rozmyslí, zda na svou práci dále takto kašlat.

+3/−1
6.9.2016 8:34

P56ř74e89m37y86s46l 93H73r23o82m80a54d85a 2764846108251

Pravdou je, že tihle grupetáři tak prostě jezdí. Šetří síly a pak se ukáží v jednotlivých etapách. Ten limit je tam přesně proto, aby nejeli závod jako výlet a jen z jedné etapy si neudělali jednorázovku.

0/0
6.9.2016 9:01
Foto

V66i69k87t42o46r 41Š48k45o31d67a 1445233190353

Tak to pravidlo o limitu prostě zrušme. K čemu tedy je? Když nedojedou dva cyklisti v limitu, tak je diskneme a když nedojede 70 jezdců, tak to pravdilo jako uplanovat nebudeme a v dalším závodě zase ano? to mi přijde opravdu zvláštní. Zkrátka ho tedy zrušme úplně, ať odpadnou nějaké diskuze o tom, jestli někdo dojel v limitu nebo ne.

+2/0
6.9.2016 9:23

K10a55r53e93l 10S61u74m80b51a18l 4171102259647

Jestli to někdo neuvede v rozpisu, je to jen jeho věc, ne UCI

Ale to je stále a stále dokolečka. Už nemá cenu to někomu vysvětlovatRv

+1/−2
6.9.2016 10:02

M28a95r51t56i23n 16V11o66j72á39č19e42k 9503907651776

no jestli jel Leo o smlouvu tak je v loji ,takhle projet TOP 58-o

+1/0
5.9.2016 23:51

T58o59m13á56š 80G98a42j82d83a 9471493857275

Myslis jako, ze o smlouve rozhodnul jeden okamzik a ty dva tydny predtim nikdo nesledoval? :D nastesti o jeho osudu rozhoduji lidi, co tim sportem ziji..

+4/0
6.9.2016 1:42

M79a35r45t26i83n 27V34o26j87á10č12e34k 9423827231836

a právě ty okamžiky rozhodují ...jistě že ho sledovali ,ale v etapě kde bylo jasné ,že to někdo zkusí tak zkrátka SKY selhali a trmáceli se na konci pole než aby si hlídali potencionální soupeře a přesně to týmy vidí -hledáme superdomestika a postavíme 3 do řady ...tak koho vezmete ? třeba RK ,který zkrátka TdF nepodcenil ? zkrátka cyklistů je v profipelotonu jako sraččček a maličkosti rozhodují a každý kdo má vydat prachy zkrrátka vybírá

0/0
6.9.2016 9:47

P67a20v83e24l 73N58e57d96ě67l83a 5286630674721

Je to v podstatě fraška. Rozhodčí jsou sice nezávislí, ale nemají šanci vyhodit tolik jezdců po limitu protože ASO, sponzoři, prachy atd. Dovedu-li to ad absurdum nastává otázka proč sledovat cyklistiku? V dnešní době vždy bude nějaká silná stáj ať už SKY (která má evidentně oproti jiným stájím daleko vyšší rozpočet) nebo Tinkoff, kvůli které se budou pravidla ohýbat. Případy z letošního roku tu už byly zmniňovány x-krát.

Dříve se na to nedalo koukat kvůli dopingu a LA a dnes kvůli prachům a ASO. Pro mě cyklistika umřela. Sledovat ji budu, ale s hořkou pachutí v ústech, že je to jen fraška velmi podobná naší GL.

+5/−4
5.9.2016 23:24

M74i65c24h49a92l 13M72i25l66l73e40r 9616702599102

;-Dtak nam rikas, ze cyklistiku budes sledovat jen s nejvetsim sebezaprenim a "s hořkou pachutí v ústech". Takova obet!;-D

Doporucuji elektricky kartacek na zuby, dryackou zubni pastu a Listerine na odstarneni te pachuti. V opacnem pripade staci jen zmacknout knoflik na volici kanalu a sledovat neco jineho, kdyz ti cyklistika pripada absurdni a je to takova bolest a obet ji sledovat.

Soudne uvazujici a od reality neodloucena cast sportovnich divaku a fanousku chape, ze profesionalni sport je "show" jako kazda jina. Aby se mohla provozovat potrebuje herce/sportovce/ucastniky, dale firmy/ tymy/administrativni skupiny. Nejdulezitejsi jsou sponzori, protoze nekdo tu show platit musi a bez nich se neobejde. Ti potrebuji, aby se jim sponzorstvi vyplatilo, cemuz napomahaji reklamy a samozrejme media..... a nakonec fanouskove/ divaci ochotni sahnout do kapsy.

Cim atraktivnejsi show, tim vic divaku a tim lepe pro sponzory a vsechny, kdo z toho cerpaji zivobyti.

Zrejme patris k osobam dosud ovlivnenym totalitnimi zakony "amaterskeho sportu", kdy se muselo plivat na kazdy profesionalni sport, kazdy profesionalni zavod, at to byla TDF, NHL, profesionalni tenis, basketbal, atd atd. jako obeti kapitaaalismu a vykoristovani.

Vzorem byli "amatersti sportovci bratrskych zemi", kteri byli profici placeni za sve sportovni usili a show podobne jako jejich zapadni kolegove, akorat se to delalo svindlem. Dostavali "potemkinovske pozice" ve velkych statnich firmach a nemuseli se dostavit do prace po vetsinu roku. Nebo jeste lepe v armade/ statnich organech jako policie atd. je cekala sportovni kariera ve vsech tech Duklach, Rudych Hvezdach a jejich ekvivalentech v "bratrskych zemich."

C'est la vie - takovy je dnes zivot. Smir se s tim a uzij si zabavy pri te "show", nebo sahni po tom knofliku.

+5/0
6.9.2016 4:17

P32a47v26e28l 98N26e36d65ě70l53a 5306770484581

??

0/0
6.9.2016 6:56

D98a97n 70M57a25c34h46o19l92d89a 8207202514532

vetší šou by byla kdyby se tech 90 nýmandu snažilo jet, tak jak maji a ne se na to sproste vykašlat. To je jako obhajovat simulovani ve fotbale.

+2/0
6.9.2016 8:40

P19a83v21e87l 97N95e44d46ě12l44a 5686550474981

Ještě větší šou by byla, kdyby je diskli a jelo by jen těch 71. to by byla sledovanost.

0/0
6.9.2016 8:48

J53a94n 71H34a33v66r66d74a 3686134552346

Sledovanost je nedulezita.

0/0
6.9.2016 20:00

J63o22s54e36f 17S87t74a82ň56u86r41a 2413795526238

A já hlupák si pořád myslím, že nejlepší je ten první a ono je to úplně jinák.

0/0
6.9.2016 22:38

V62o95j36t88a 68E85r46b65e97n 5277847863840

Leo se spokojí s rolí superdomestika, ale jakmile to pokakne, tak nemá motivaci... Dementik snů

+3/−10
5.9.2016 22:53

T85o44m24á18š 42J72e41l32í91n75e36k 4800800649522

Já nevím, to jste fakt všichni až do teď nikdy neviděli, jak se na GT zachází s časovým limitem, nebo proč se už tak osmou diskuzi papouškuje ten nesmysl o tom, že někdo "nemá být v závodě"? 8-o

+15/−7
5.9.2016 20:52

P66e62t40r 54N79o52v14á78k 8426248853470

Pravidla jsou od toho, aby se dodržovala.A mají platit pro všechny a ne , aby se ohýbala v něčí prospěch.V tomto případě SKY.Již jenom za to, jak se k tomu profíci postavili ve včerejší etapě, měli být vyloučeni.

+2/−13
5.9.2016 21:31

T26o56m55á19š 32J11e89l95í22n71e33k 4980160219902

Když odhlídnu od toho kolovrátku "pravidla se mají dodržovat"... Sky podle tebe mělo včera vzadu asi 90 lidí? ;-D

+11/−2
5.9.2016 21:35

P70e29t98r 17N87o31v93á98k 8456858393160

Samozřejmě SKY nemělo v balíku 90 lidí, ale jen pět.Ze závodu měli být vyloučeni všichni, co přijeli za časovým limitem.

+6/−4
5.9.2016 21:39

M41i81l64a81n 92N55ě34m24e74c 1455660146786

Podle pravidel mohli, ale nemuseli být vyloučeni. Nakonec po celkem rozumné úvaze nebyli. Krvelační diskutéři na tom nic nezmění.

+10/−2
5.9.2016 21:49
Foto

V90i67k40t94o38r 41Š47k68o61d43a 1595423160973

S tou rozumnou úvahou si dovoluji polemizovat - nevyhrál sport, vyhráli peníze. Přiznal to i sám ředitel závodu. Jestli někdo Vueltě uškodil, tak potom jedině samotní organizatoři.

+2/−2
5.9.2016 23:18

M26i32c57h20a32l 91H93u58s24e56k 9884403520814

Podle pravidel měli být vyloučeni. Žádná vyšší moc tam nebyla, prostě se na to vyprdli.

0/−2
5.9.2016 23:39

M95a25r35e62k 94P38a96r63a 7622149160543

podle pravidel "MOHLI" být vyloučeni. Stejně jako při faulu ve vápně prostě rozhodčí rozhodli a to, že je nevyloučí.

0/0
6.9.2016 7:22

K91a46r78e47l 15S49u85m57b18a91l 4271342439217

Ano, toto je rozumné slovo, Milane. V základních pravidlech cyklistiky, které vydala UCI, není o časovém limitu a vylučování závodníků ani slovo. Časový limit je PŘEDPIS (tak to bývá označeno v propozicích závodu) stanovený pořadatelem. Pořadatel může tento předpis měnit podle situace a podle ZDRAVÉHO ROZUMU.!!

+2/−1
6.9.2016 8:29
Foto

V84i41k52t82o15r 96Š87k65o72d46a 1185953460773

Pak ale nerozumím to, proč by se měl závodník snažit být nejrychlejší, dokonce tak rychlý, že odpáře polovinu peletonu, když organizátoři si netroufnou je diskvalifikovat jen proto, že jich je HODNĚ. Za to ti, co jeli vpředu na krev a snažili se přece nemůžou.

0/0
6.9.2016 9:20

K11a61r69e53l 14S77u10m57b78a75l 4511482549937

Jak by Vuelta vypadala, kdyby poslední týden závodilo jen 70 lidí? To by bylo horší než nějaká amatérská liga. A co sponzoři, jejichž reklamy nosí cyklisté na dresech? To by se zastavil tok peněz do cyklistiky. A tohle bychom ai nechtěli. Je mi líto toho, kdo tento argument nepochopí. Tyhle závody totiž nejsou žádná dobročinná akce.

+2/−1
6.9.2016 9:59

M72i14c96h10a28l 83B52e64n20e78š 6979188652356

Tak ve prospěch SKY, jo? A všichni ti spurtéři a další, co byli v tom balíku, ti za nic nemohli...

+7/0
5.9.2016 21:36

T73o41m39á18š 12J17e56l55í32n73e30k 4650210379612

Reálně naopak bylo Sky jedinej tým, kterej se to aspoň ze začátku snažil dojíždět. Když už někomu trhá střeva, že tu skupinu nikdo nechtěl tahat, měl by si stěžovat na všechny KROMĚ Sky.

+9/−1
5.9.2016 21:37

P75e41t66r 52N93o92v68á48k 8176778623340

Měli se snažit, aby dodeli na časový limit.Znají ho, umí si to spočítat nebo sportovní ředitelé to spočítají.Na jiných závodech se i sprinteři snaží, aby dojeli v limitu.Včera se k tomu nepostavili jako profesionálové.

+4/−2
5.9.2016 21:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze