Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Když do Teplic přijede cyklistický Messi. Aneb bláznovství kolem Sagana

Obvykle chodí na závody Českého poháru do Teplic kolem pěti set lidí. V sobotu jich dorazilo asi pět tisíc. Důvod? Peter Sagan. Tolik lidí lázeňské město na cyklistickém závodě dlouho nevidělo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L91i27b11o67r 14P41o39r46d30a 8727352234228

Sagan je prostě dobrej cyklista a ještě navíc bavič. Na rozdíl od křečovitýho, a vypadajícího neustále vystresovaně, Frooma. A ten z jižní Ameriky taky nikdy nedosáhne takové popularity a komerčního shodnocení, i kdyby vyhrál TdF třeba 10x.

+4/0
2.5.2016 13:53

L68i16b45o59r 88P82o69r20d43a 8597942204188

Osobně je to asi všem, kteří tam byli úplně u pr.... Hlavně že si to užili a viděli top cyklistu.

+2/0
2.5.2016 13:49

L87a52c13i 62S30u81s72t82e94k 7620887912696

osobne by mne zajimal ekonomicky prinos vikendoveho happeningu pro region ( trzby z ubytovani, konzumace ap.) ..

mozna by se to dalo i vycislit..:-)

0/−2
2.5.2016 12:58

L40a78c31i 66S14u49s86t10e35k 7920907102956

jsem stejneho nazoru.... Messi by byl v jinem tymu nez F.C.B. nepouzitelny!!

;-D

0/−2
2.5.2016 12:39

L92a67c38i 87S63u80s85t41e58k 7430837402796

1..vsechno ve sportu se da RELATIVIZOVAT, tim spise ve sportu kdo je ten "NEJ-"... jednou je to historicky pohled, pak relativizace podle kategorii, veku, specializace dle terenu.ap..

2.....lez je lez, zavadeni zavadeni.

IMHO, nektere info autora clanku jsou spise zavadejici, rozhodne ne lzive... to ze je PS "star" je f a k t ;-D

0/−1
2.5.2016 12:33

P64e81t42r 47V49e40r19b12í81ř 8437261513590

Michal Hampl se zjevně rozhodl omínunusovat vše, co napíšu, i tvrzení typu stůl je stůl by neprošlo. Michale, či jsi alter ego?

0/0
2.5.2016 10:51

J97i27r49i 58G63a48z80d44a 8494233494214

rozhodne v soucasnosti jedna ze dvou nejvetsich cs sportovnich postav, spolecne s Cechem

0/0
2.5.2016 9:47

A31n18n36a 86J97u41r81e35č93k46o14v65á 2196512415114

V žádném případě. Právě naopak jeho přehnané medializování (podobně jako u Petry Kvitové nebo Jágra), vyvolává spíše křečovité úsměvy na tvářích opravdových sportovních fanoušků. Nikdo z nich nepatří ani mezi nejlepších pětna světě ve svém oboru.

0/−2
2.5.2016 11:14

L78a52c18i 74S49u82s45t45e27k 7190317612316

sport je dnes biznis

medializace bez popularity a popularita bez medializace ?

jsou to spojite nadoby.

saganTM je dnes znackou kvality, kt je v kurzu, co s tim nadelame ..;-D

0/−1
2.5.2016 12:43

I53v77a83n 11H64a24n45c71k96o 2251346743209

Tak schválne skúste ako skutočná športová fanúšička menovať tých 5 nejlepších v cyklistike ;-)

0/0
2.5.2016 13:13

A57n29n74a 41J83u23r65e45č98k32o13v27á 2596982645584

Wiggins, Nibali, Froome, Contador, Quintana, Cavendish...

+1/0
2.5.2016 16:22

L13a95c75i 67S88u32s48t88e41k 7440407822816

Sir Bradley Marc Wiggins, Kt, CBE ?:-)

66. v historickych tabulkach ?

zde H2H konfrontace se Saganem:

http://www.procyclingstats.com/rider.php?id=Peter_Sagan_HeadToHead&c=6&ids=140797,140851

--

jeste zajimavejsi je porovnani Sagan VS Jureckove top 5: 100% rozdeleno mezi 6 statecnych:

http://www.procyclingstats.com/rider.php?id=Peter_Sagan_HeadToHead&c=6&ids=140797,140851,140778,137456,140292,140768

:-)

+1/−1
2.5.2016 19:10

L14a21c34i 60S83u46s46t22e23k 7900707612666

konfrontace tech samych 6i v dosavadni 2016 sezone zde:

http://www.procyclingstats.com/rider.php?id=Peter_Sagan_HeadToHead&c=6&ids=140797%2C140851%2C140778%2C137456%2C140292%2C140768&analysis=sea&SelectAnalysis=Filter

+1/−1
2.5.2016 19:15

I93v73a86n 34H96a34n23c32k18o 2821886433369

No dali ste ich 6 a nie 5. ale mne išlo o to že je to v podstate nemožné, pretože cestná cyklistika je rôznorodá a veľmi ťažko sa porovnávajú etapoví cyklisti, šprintéri, klasikári .... To je asi také ťažké ako určiť najlepšieho atléta.

Ten váš rebríček je inak dosť nezmyselný pretože Wiggo už na ceste vystupuje iba sporadicky, kým Žralok, Froomie, Quintana a Pistolero sú ešte aktívni. Tých ktorých ste uviedli sú špecialisti na etapové preteky a okrem Nibaliho nemajú výsledky na klasikách a cestná cyklistika nie sú iba etapáky. Cav je zase šprintér ktorý ale ale už nie je dlhší čas najlepší, pred dvomi rokmi to bol Kittel, minulý rok Greipel a aj tento rok sú už lepší šprintéri ako je on. Takže celkom nerozumie či ste ten rebríček mysleli ako historický či aktuálny. Čiže ten váš rebríček nie je ani tak rebríček "skutočnej fanúšičky" ale je to skôr rebríček sporadickej diváčky cyklistiky, bez urážky.

0/0
2.5.2016 20:22

J75i25r63i 16G32a39z28d97a 8854183224564

tak to bych zrovna netvrdil, Sagan rozhodne patri mezi top ve svete cyklistiky a nova smlouva to jen potvrdi. navic je , stejne jako Cech, prakticky znam vsude.,.to se o Kvitove ci Jagrovi rict neda....

+2/0
2.5.2016 13:14

J97a42n 69S83l25a71b77ý 9427759984408

Tato diskuze je vlastně (a je to špatně) duelem mezi Vohnoutem a Verbířem. Oba se pasují na velké odborníky. Ale kde nic není, ani smrt nebere. Takže, chlapi, věnujte se vlastnímu tématu a neházejte sem okopírové myšlenky z internetových stránek. Statistika není všemocná:-PR^

0/−2
2.5.2016 9:42

K15a51r11e13l 16V65o50h14n11o31u64t 4488609140117

Nemyslím, že některý z nás něco kopíruje.

+1/−1
2.5.2016 9:49

P44e72t28r 95V20e58r25b55í64ř 8587231913130

To víš, každá myšlenka Honzy je originální, on si nikde nic nepřečetl a nikdo ho nic neučil, tak může vést takovéto řeči.

0/0
2.5.2016 10:46

L41i87b39o30r 20P74o58r15d10a 8737782474808

Pro Martin Lukeš: Jel jsi prosím tě někdy nějaký ten pouťák? Já jo, a je to pro nás normální lidi neskutečnej šupec, jak na silnici, tak v terénu. Tím ovšem rozhodně nepovyšuji závod ČP do kat. kvalitních závodů a většina vítězů těchto závodů nemá v evropské natož světové konkureci vůbec žádnou šanci, ale fofr to je.

+1/0
2.5.2016 9:36

L16i76b82o78r 46P59o35r10d25a 8237822614178

Jo dobrý, sem to blbě napsal. On se cyklistikou především živí a u toho ale stihne jako jediný bavit i diváky.

+3/0
2.5.2016 9:29

P36e72t62r 70V82e95r90b90í98ř 8117561843110

To jo, nikdo jiný diváky nebaví. Všichni ostatní jsou suchaři.

Ne.

+1/0
2.5.2016 11:08

J78a96n33a 60E93l81i45á83š57o98v41á 9809964164658

Cyklistický Messi je hodně moc nadnesené.

+4/−4
2.5.2016 9:04

J39a77r27o55s33l28a83v 59S13e52d87l77á67č83e82k 3264881956108

Pane Hejduk, na zápas Teplice-Slavia v roce 2004 přišlo necelých 5000 lidí ;-)

+3/0
2.5.2016 9:03

P75e76t10r 82V42e85r54b50í95ř 8947451243580

Peter je hodně rychlý, ale nepatří k těm úplně top spurterům, ovšem když dojde na spurt po fakt náročném závodě, tak se výhody těch top spurterů mažou. Je dobrý v kopcích, jak v těch kratších, kde má skvělý punch, tak občas v těch dlouhých, i když tam má ke špičce daleko. Umí skvěle kostky, je to neuvěřitelný technik. Je skvělý tempař. Nevadí mu dlouhý, těžký závod. Sečteno a podtrženo, má ideální kombinaci na to vyhrát zelený dres na Tour a dokáže z úniků vyhrávat etapy skoro všude, protože ty jedoucí na celkové pořadí neohrožuje, takže ho nechají jet. A je obvykle je rychlejší, než parťáci z úniku, nebo je utrhne v kopci. Jen na posledních dvou Tour mu jeho výkonnost na vítězství nestačila. Řekl bych, že to mimo jiné může být i tím, že konkurence na Tour je větší, než na kostkové klasice, kde je to mezi pár vyvolenými, mezi které Peter patří.

+3/−2
2.5.2016 8:55

K76a17r40e94l 57V68o17h42n94o24u17t 4708969810697

Jak mu nestačila? Zelený dres v posledních dvou letech na Tour taky vyhrál.

Ano, etapáky jsou jiné. Ale říkat, že na klasikách je to pro pár vyvolených, je nesmysl. Podívej se, kdo letos vyhrál Roubaix.

+3/−1
2.5.2016 9:29

P16e56t25r 98V93e52r65b68í44ř 8417121963560

Psal jsem, že na posledních dvou Tour mu jeho výkonnost na vítězství nestačila. Přijde ti slovo Roubaix stejné jako slovo Tour?

0/−1
2.5.2016 10:34

L20a52c64i 55S83u80s44t72e69k 7750547912246

Petr V. ma zkratka rad slovne hricky, a slovickareni.. ;-DR^

0/0
2.5.2016 12:47

P39e68t29r 84V83e47r43b88í81ř 8617631433270

Taky jsem nepsal, že na klasikách, ale na kostkových klasikách. Ty se nejdřív nauč číst, člověče...

P.S. a když jsme u toho, podívej se na vítěze P-R za posledních deset let.

0/0
2.5.2016 10:36

K12a66r63e74l 48V72o86h71n69o35u47t 4618789810527

Jestli jsi myslel vítězství v etapě, tak skutečně nevyhrál. Loni byl ale na Tour celkem sedmkrát na bedně a jedenáctkrát v první pětce (z 21 etap). Řádil tam neskutečně.

Je Roubaix kostková klasika?

Za posledních deset let sedm různých vítězů a osmnáct různých lidí na bedně. To fakt není několik málo vyvolených. Naopak, je to dost ruleta. Srovnej to s celkovými výsledky z TdF - také sedm vítězů (po diskvalifikaci Contadora) a sedmnáct různých lidí na bedně. Tedy prakticky totéž.

+2/0
2.5.2016 13:50

L11i85b71o41r 61P60o63r83d17a 8797962844938

Ať ho máte rádi nebo ne, je ze současných cyklistů nejvíc vidět a na rozdíl od jiných se cyklistikou baví. Já ho beru, protože patří do top 3 nejkomplexnějších cykl. současnosti, což se v dnešní době poněkud vytrácí. A na rozdíl od jiných furt nebrečí, že mu někdo něco a tak....A umí se udržet na kole v jakékoliv situaci. Např. Cavendish mě přijde, jak současní fotbalisti, sotva se ho dotkneš už leží na zemi.;-D

+4/−2
2.5.2016 8:35

R88a56d76e26k 82N96e19u74m47a31n23n 5742192718375

TOP3 nejkomplexnějších v žádném případě. Kolikátý bývá na Tour de France?

+2/−4
2.5.2016 8:37

K81a57r52e32l 85V79o14h73n80o65u58t 4328229190867

Už je to hodně dlouho, co Tour de France vyhrál nejkomplexnější cyklista. Pro TdF je potřaba být excelentní vrchař, dobrý časovkář, mít slušný tým a dostatečné štěstí.

To je jako by ses ptal, kdy Contador naposledy vyhrál nějakou velkou klasiku.

+2/0
2.5.2016 8:43

P58e64t75r 77V95e32r13b34í86ř 8697201243280

A jak se tedy definuje ten nejkomplexnější cyklista?

0/0
2.5.2016 8:46

K38a29r19e74l 80V58o19h36n24o48u61t 4818789680277

Nepokouším se o to. Ale žebříčky existují a zohledňují kde co.

Aha, nesestavoval je Verbíř.

0/−3
2.5.2016 8:47

P60e17t28r 22V51e43r96b36í15ř 8977561193530

Aha, takže nemáš ani představu, ale přesto víš, že Tour nejkomplexnější cyklista nevyhrává.

K těm žebříčkům řeknu jen jednu věc - množství bodů nejkomplexnějšího cyklistu ještě nedělá. Vítězství na Tour? to už možná ano.

Mohl by sis odpustit tu osobní rovinu, ale je-li ti libo... R^

+1/−1
2.5.2016 8:57

K37a43r57e15l 30V94o47h65n27o95u49t 4428509680977

Nevyhrává. Je to totiž mnohem snadnější říct, že vyhrává.

Kdo tvrdí, že Froome, Nibali, Wiggins nebo Evans byli v letech jejich vítězství nejvšestrannější?

+1/0
2.5.2016 9:31

P57e56t64r 54V87e16r97b80í70ř 8637151743100

Tvoje logika je brilantní: Tour nevyhrává nejkomplexnější cyklista proto, že je mnohem snadnější říct, že Tour vyhrává nejkomplexnější cyklista. ;-D

A zase tady máme ten problém se čtením, Karle Karle... Nenapsal jsem, že Tour vyhrává nejvšestrannější cyklista. Jen jsem se dovolil pozeptat, jak se pozná nejkomplexnější cyklista, protož ty jsi si jistý, že vítěz Tour to není a zároveň je to podle tebe ten, co má nejvíc bodů v žebříčku. Takový žebříček někdy vedl i Cav, nebo Kristoff...jestli tohle jsou ti nejvšestrannější...

P.S. to nevím - kdo tvrdí, že Froome, Nibali, Wiggins nebo Evans byli v letech jejich vítězství nejvšestrannější?Já nic takové netvrdím 8-o

0/0
2.5.2016 10:44

K84a60r68e59l 62V71o69h96n51o22u49t 4388109290127

Ne, fakt jsem netvrdil, že "Tour nevyhrává nejkomplexnější (nejvšestrannější) cyklista proto, že je mnohem snadnější říct, že Tour vyhrává nejkomplexnější cyklista." Jen tvrdím, že můžu s mnohem větším klidem tvrdit, že nejkomplexnější cyklista Tour nevyhrává, než když někdo tvrdí, že ho nejkomplexnější cyklista vyhrává. Kdo ho vyhrává, jsem napsal. A není to podle mě slučitelné s představou nejkomplexnějšího cyklisty.

To je právě ta logika.

Nepsal jsem, že jsi právě Ty tvrdil, že vyhrává nejvšestrannější cyklista. Tolik k problémům se čtením.

Tvrdíš, že vítězství v Tour možná dělá nejkomplexnějšího cyklistu. Tak bych chtěl vědět, kdo z posledních vítězů Tour je někým relevantním považován za nejvšestrannějšího cyklistu. To by mohlo podpořit Tvůj názor.

To je taky logika.

+1/0
2.5.2016 13:59

L60a63c67i 63S37u97s54t43e44k 7510437522526

verim, ze tenhle zebrik se ti bude zamlouvat vice :

http://www.cyclingarchives.com/klassementen.php

sagan az 6.!

po prave strane vysvetleni metodiky bodovani, a zebricky po specializacich..od etap..pres prology ITT..az po sprinteri..

--

podle meho gusta je nejlepsi za posledni 10leti - valverde

az za nim sagan.

valverdeho % uspesnost dle specializaci:

http://www.cyclingarchives.com/coureurfiche.php?coureurid=7005#ranking

0/−1
2.5.2016 21:46

K81a87r54e67l 33V76o68h74n83o10u13t 4498499940957

Žebříčky jsou takové, jaké jsou. Sestav si vlastní, třeba bude lidi zajímat.

0/0
2.5.2016 9:32

L91i96b89o60r 17P52o46r36d21a 8707322574138

No tak TdF už mnoho let nemůže vyhrát nejkompex. cyklista. Současnou podobu GT může vyhrát pouze výborný specialista vrchař se solidní časovkou. Jestli sis nevšiml.

+2/−1
2.5.2016 9:25

P72e24t91r 39V93e10r31b67í21ř 8457871593330

Ne solidní, ale hodně nadprůměrnou časovkou. Taky musí umět přejet kostky a musí se umět udržet vepředu na rovinatých etapách a kopcovitých etapách. Nikde nesmí ztratit. Co umět nemusí, je sprintovat.

A teď stejná otázka, jako na Karla: jaké charakteristiky má tedy ten nejvšestrannější cyklista? Mě přijde, že všichni mají jasno, že to není ten, kdo vyhraje TdF, ale nikdo nemá jasno, jak vlastně vypadá, tak mi to přijde takové divné.

0/0
2.5.2016 10:49

K16a67r65e76l 12V29o54h17n17o32u79t 4208939480187

Časovku musí umět pokud možno líp než ostatní špičkoví vrchaři. Dneska už Tour časovkáři nevyhrávají. Také se už nejezdí třeba tři časovky jako dříve. Ano, musí ji umět dost nadprůměrně. Klidně to ber za definici solidního.

Na udržení se ve správném balíku musí mít především tým. Naposledy se taková chyba stala snad asi před dvěma (nebo třemi?) lety Movistaru, ale i tak to asi nebyl rozhodující okamžik.

Je pravda, že nesmí ztratit a je pravda, že nemusí spurtovat.

Jestli ono to nebude třeba tím, že žádná definice nejvšestrannějšího cyklisty už z podstaty neexistuje. Lze ale vzít žebříčky, které zohledňují kde co a podívat se na ně. Jak jsem psal dříve, žebříčky UCI moc rád nemám (hlavně proto, že nejsou klouzavé, ale jen od počátku roku). Ale PCS Ranking je docela dobrý žebříček.

0/0
2.5.2016 14:16

L73a61c37i 38S76u46s17t72e64k 7240887252886

uz jenom fakt ze Sagan NENI v top 5 mezi

1. ITT ani

2. GC

3. sprinteri

ale zaroven vevodi rebrickum

UCI Ranking

UCI WT Ranking

PCS ranking

na portalech jako

http://www.uci.ch/road/ranking/

http://www.procyclingstats.com/rankings.php http://www.cqranking.com/men/asp/gen/cqRankingRider.asp?current=1 -- to uz snad neni nahoda, nebo je..>8-o?

0/0
2.5.2016 20:56

P38e36t30r 87V41e61r45b39í13ř 8407591373180

"na rozdíl od jiných se cyklistikou baví"

Mě by zajímalo, kde se bere ten názor, že krom Sagan se nikdo cyklistikou nebaví... :-P

+2/0
2.5.2016 8:38

K93a98r61e64l 11V27o62h24n94o55u30t 4988439430767

Cavendish (mimochodem také bývalý mistr světa) sám ochotně nepadá. To spíš jezdí spurty jako prase.

+1/0
2.5.2016 8:41

R41a45d87e70k 66N19e77u14m91a29n81n 5842542198215

No nevím, ale srovnávat Sagana a Messiho??????????????

O cyklistiku se nezajímám, ale co Contador, Froome, Higins a spol ....

+1/−7
2.5.2016 8:34

G96a36b20r23i32e22l 26P43i25n54t81é21r 3967905410279

Higins? ;-D

+1/0
2.5.2016 10:54

M73a52r67t34i21n 20L77u52k63e84š 3866631381895

Se mi zdá, že se ta uměle vyvolaná Saganománie začíná malinko (lépe řečeno ukrutně) přehánět.

Až chlapec vyhraje alespoň JEDNU etapu na velkém závodě, tak ať příjde. Zatím si ho vždycky Cavendish, Greipel a spol. namazali na chleba ;-D

+2/−16
2.5.2016 8:15

J14á40n 12K77o22t14ú53č 2616314798496

nechápem. nikto netvrdí, že je to najlepší cyklista na svete. ale už zopár etáp na veľkých závodoch vyhral a momentálne napríklad vediet rebríček UCI World Tour. Takže to rozhodne nie je nejaká nula.

+5/0
2.5.2016 8:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze