Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zabiják s dětskou tváří Curry pálí. Tak, až to vytáčí legendy

Můžeme se přít, která z jeho 288 trojek byla nejhezčí či nejtěžší, nicméně tou nejbláznivější zůstává poslední ze seznamu. Zámoří se od víkendu nemůže nabažit kousku basketbalového dravce Stephena Curryho.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J80i89ř78í 80Č49e22c38h18u48r71a 1713132588188

Tak momen. Jsem si to ještě pročetl:

Za mých časů byste dali pár takových trojek a už by vás bránili po celém hřišti. Teď má Curry pořád volnost. Současní trenéři podle mě v tomto nerozumějí basketbalu,“ prohlásil slavný hráč minulosti Oscar Robertson

Buď je Big O senilní, nebo nás idnes kromě bludů o hráčích kteří mění basketbal krmí ještě dalšími pohádkami. Big O skončil v roce 1974, tříbodový oblouk byl v NBA zaveden 1979..

0/−1
2.3.2016 0:01

M89a72r82t42i79n 50Č54a39r87n30e75c59k79ý 2835694789855

Já ten článek jen proletěl, takže toho jsem si ani nevšiml. To je další do sbírky triumfů neskutečného kouzelníka Němého. Originál je samozřejmě bez těch trojek. Big O mluvil o tom, že když někdo trefil z dálky... But here again, when I played years ago, if you shot a shot outside and hit it, the next time I'm going to be up on top of you. I'm going to pressure you with three-quarters, half-court defense.

+1/0
2.3.2016 0:38

A58n91t65o37n26í71n 43M30a81h73o15v10s82k25ý 8859727671846

Uvidíme, zda mu to vydrží do PO až na něj vyrukují s tvrdou obranou. Loni ve finále byl jalovina.

+1/−1
1.3.2016 19:20

J93a63n32a 43E18l15i26á66š44o71v44á 9949714724758

Cože byl ?

+1/0
1.3.2016 20:08

A37n75t40o85n42í62n 96M51a56h47o86v57s86k40ý 8829877121926

Nafouklá bublina.

0/−1
1.3.2016 22:37

O53l85d89ř83i65c48h 78B46í42l15ý 7948505444416

to jsou Clippers ne ?

+1/0
2.3.2016 8:48

K10a15r42e79l 54D72u61t52ý 1249198591812

To jsou bomby dneska;-D

+2/0
1.3.2016 13:51
Foto

F65i89l17i16p 62J16a53r86a64b 1193687820877

Nedá mi to, taky se nevyjádřit. Basket už nesleduju, kdysi celkem ano, teď si maximálně přečtu zdejší diskuse:-) nebo mrknu na highlights.

Hráče jako Curry jsem v životě neviděl. Nechápu, jak to může takhle sázet, vypadá to tak jednoduše a lehce, jakoby vůbec nebral v potaz obranu, soustředí se jen na střelu, a přitom ji má tak rychlou. Viděl jsem celkem dost vyhlášených trojkařů, ale tenhle hráč je úplně jinde, než všichni Allenové nebo Millerové. Vlastně mi tou střelbou dost připomíná Messiho.;-D

Je celkem možný, že letos dá víc bodů z trojek, než klasicky, to taky není zrovna normální.

Je jen obrovská škoda, že se stal hvězdou až v tak "pokročilém" věku.

0/0
1.3.2016 13:45

J75a75n72a 78E18l75i80á73š18o48v21á 9599194794628

Není to tak dlouho co byla tvá reakce, že basketu rozumíš protože si ho hrál. Mimo jiných sportů. Tak jsem teda volajako zmeťená.

+1/0
1.3.2016 20:11
Foto

F80i92l75i19p 30J83a54r13a36b 1223307490477

Jo, basket jsem dříve hrál. Ale na zápasy NBA se nedívám.

Nějak nechápu souvislosti, z čeho jste zmatená...

0/0
1.3.2016 22:04

J18a29n78a 65E94l70i35á92š94o56v52á 9829654854188

Z naprosté většiny vašich komentářů. Pouze minulý nebo předminulý týden bylo malinko lépe a hned jsem to ocenila jak písemně tak komentáři.

0/0
2.3.2016 13:30
Foto

F46i34l50i76p 96J16a62r24a42b 1713757340607

Pokud nerozumíte něčemu konkrétnímu, můžu se vám to pokusit vysvětlit. Byť si myslím, že píšu celkem srozumitelně.

O tom, že jsem někde psal, že basketu rozumím, pochybuju. Maximálně jsem ho srovnával s florbalem z pohledu hráče (tedy sebe).

0/0
2.3.2016 15:12

J42i11ř12í 83Č24e47c71h15u63r95a 1213462748988

Fakt se vam libi basket kdy kazdy treti utok konci strelou za 3? Jeste horsi byl evropsky basket pred prodlouzenim trojkove cary, to tam nasypal vazne kazdy. To neni o tom kdo je me sympaticky a kdo ne, ale o tom, jak ten basket vypada. A basket bude vzdy v prvni rade o vysce, sile a rychlosti. Na tom nastesti nezmeni nikdo nic.

0/−2
1.3.2016 13:04

O84l80d38ř44i31c98h 73B73í90l89ý 7318745734266

jasne, urcite mas radsi basket, kde se piskne na hvezdu i spatnej pohled. Kde hraci vypadaji vic jak prerostlej zapasnik v UFC a kde nejake dopingove cistote muze verit jen clovek s klapkama na ocich. GS hrajou peknej tymovej basket, krasne se diva na Spurs a osobne jsem rad, ze trend jde timhle smerem a ze to slavi uspech. Vyhravat jen diky fyzicke dominanci me nijak nebere

+2/0
1.3.2016 13:08

J38i57ř89í 30Č54e96c45h15u36r97a 1853302808818

Spurs hrajou peknej tymovej basket a urcite by se tam nestalo, ze jeden hrac vykropi 20 trojek za zapas. Jak s tim souvisi doping, to opravdu nechapu. Promin, ale basket proste je o fyzicke domimanci (a samozrejme individualnich dovednostech, ktere niko Currymu nebere)

0/0
1.3.2016 19:28

J48i47ř30í 95Č25e67c25h93u46r55a 1183192668948

Kde pisu, ze se me libi pripiskavani hvezdam? Spurs hrajou peknej tymovej basket a urcite by se tam nestalo, ze by jeden hrac vykropil 15 trojek. Poznamku o fyzicke dominanci nechapu, protoze basket proste JE o fyzicke dominanci. Zaklad je samozrejme vytvorit situaci, kdy utocnik ma obrance, ktereho fyzicky prevysuje a muze se prosadit.

0/0
1.3.2016 19:34

J54a92n74a 57E51l26i21á88š48o69v29á 9629194454218

Plácáš hlouposti ( poslední věta ).

0/0
1.3.2016 20:14

J19i80ř22í 63Č61e63c20h77u66r22a 1193162598898

Fakt? Tak to asi 25 let hraju blbe. Ale kdyz vidim, ze si nas spatne rozebrali a podkosaka vzal o hlavu mensi a 20kg lehci hrac, hned mu to hazu.

0/0
1.3.2016 20:50

J77a21n47a 46E54l36i24á59š48o74v53á 9679884974558

Jak hraješ si nedovolím hodnotit.

Currymu je dost jedno kdo jej brání nebo kdo je pod košem a kolik jich tam je. Krom zde diskutovaných za tři se poměrně často a odvážně pouští do "soubojů" s podkošovými hráči a je i v této činnosti poměrně úspěšný se svými 191 cm.

0/0
1.3.2016 20:55

J51i56ř77í 26Č48e93c98h40u92r28a 1113552628818

Jj. A jsme zpatky u toho co je sobecky basket...a hraju to blbe...

0/0
1.3.2016 21:07

J39i50ř70í 57Č17e19c28h58u14r11a 1363912598768

Ale dik, priste misto abych to hodil dolu pustim trojku nebo pujdu "odvazne " do kose. Kluci budou urcite nadsenim bez sebe;-)

0/0
1.3.2016 21:11

J20a36n69a 14E42l66i40á52š14o72v91á 9599344174748

K tomu se nedá moc co dodat.

0/0
1.3.2016 21:14

M54a94r12c17e84l 93H78r50o60c14h 9149759112

Jasně, že dá. Většina spoluhráčů musí být zhnusena sledováním Curryho, jak sobecky proměňuje skoro 50% trojek, co zvedne. ;-D No a nejvíc je musí otravovat, jak kvůli němu vyhrávají zápas za zápasem a ohrožují "nepřekonatelný" rekord Bulls 72 výher. Jako já bych s tím asi hnedka seknul...

;-) Dobrý, prostě tu dva nebo tři lidi nemají rádi Curryho. Jejich věc, já zase nemusím jiné hráče. Ale tak stačí napsat: Nemám rád Curryho. Nevymýšlet si hromadu naprostých nesmyslů, že...

Jinak k Oscarovi a I. Thomasovi asi jen takhle - http://imgur.com/gallery/91sn32Q

0/0
1.3.2016 21:48

J95i72ř21í 71Č92e12c66h80u55r17a 1533952108838

Hele nevim jak to chodi v NBA, ale zazil jsem i hrace, kteri byli nastvany na kluka co zvednul za zapas 30 strel a dal jich 15..vyhralo se o 20.

0/0
1.3.2016 21:54

M42a26r61c16e35l 84H41r51o93c11h 9179279342

Co ti na tohle napsat? No, tak začnu tím, že 30 střel na zápas při 4x10 minut by v přepočtu na NBA znamenalo 36 střel. Curry má průměr 20 střel. To je větší polovina. 55% Curryho trojek je po asistencích, takže spoluhráčům tolik nevadí mu nahrávat. Tady nemluvíme o hráčích, jako je Iverson nebo Kobe. Který si budou celej útok driblovat a pak to vykropěj. V útoku GS lítá míč každou chvíli. Vážně nebude moc lidí, kteří by si jako ty mysleli, že je Curry sobecký hráč. Jestli kluci u vás hrajou proto, aby si udělali žížu na pivko, na čemž není nic špatnýho, tak můžou být naštvaní, že jenom lítaj tam a zpátky do obrany.

+3/0
1.3.2016 22:39

J26i35ř61í 85Č18e50c14h90u27r63a 1513542438888

Hralo se o body, ale to je úplně jedno...Cituji na co jsem reagoval: Currymu je dost jedno kdo jej brání nebo kdo je pod košem a kolik jich tam je. Krom zde diskutovaných za tři se poměrně často a odvážně pouští do "soubojů" s podkošovými hráči a je i v této činnosti poměrně úspěšný se svými 191 cm.

Já si nejsem jistý, jestli mu je jedno, kdo ho brání a kdo je pod košem...ale jestli ano, pak je sobecký hráč. Já se ani nepřu o to, že je famózní střelec. Jen nemám rád řeči, jak někdo jako on mění basketbal. To teď všichni začnou házet trojky z deseti metrů? On je extrémně nadaný střelec s bleskovým release, který hraje pod trenérem, ktrerý mu umožňuje kropit to jak z konve i z pozic, kde by si ostatní trenéři rvali vlasy hrůzou. Basketbal se mění, ale rozhodně ne tak, že by teď všichni hledali druhého Curryho(naprosto nemožné). Hledat se dál budou vysocí hráči, kteří mají rozvinuté všechny individuální činnosti...Towns, Davis, Lebron, Durant, Dirk...teď Simmons. Jak Curry mění basketbal? Budou kvůli němu prodlužovat trojku? Všichni přece víme kam se basketbal vyvíjí, tak te tady přece nenechám krmit bludy o tom, že střední rozehrávač se 190cm mění basketbal?

0/0
1.3.2016 23:21

M20a12r50c68e27l 73H91r38o80c42h 9399229462

Já nic o měnění basketbalu nepsal. ;-) Ne, on je takovej unikát, že ho nějak napodobovat nebo kopírovat nejde. Přijde mi, že možná chápeš jednu větu Eliášové špatně. To- je mu jedno, kdo je pod košem, není od ní myšleno, že mu je jedno, jestli je tam spoluhráč, ale jaký je to protihráč. On sice vypadá jak tintítko, ale je tvrdej jak nehet starý babky. Loňský PO, jak spadnul na tu kebuli? Oklepe se a jede dál. Teď mu Westbrook nepěkně slítne na kotník, nechá to stáhnout a jede dál. Srovnej tenhle jeho přístup třeba s LeBronem a jeho divadlem.

Jinak za bludy já zase považuju to, když napíšeš, že můžeš nahradit Curryho Irvingem nebo Lillardem a mít stejně silnej tým. To je stejná blbost jako tvrdit, že vyměnit LeBrona za Carmela nebo Paula George a výsledek bude stejnej.

+1/0
2.3.2016 6:55

J29i63ř43í 98Č34e72c48h33u80r30a 1443152718298

Kdo a JAK(kde) stoji pod kosem(protihrac) nesmi byt jedno zadnemu rozehravaci. Podle toho se totiz musi rozhodnout co udela. A proste ne. LeBron nejde nahradit Georgem. Hlavne kvuli jeho fyzickym dispozicim. On nejde proste nahradit nikym. Curry ano.Co by dneska provedli GSW s Lillardem v sestave Atlante? Ano mozna by meli s Lillardem 10 nebo 12 proher. And what? Cavs s Melem by meli taky 10 nebo 12...vyher. Curry perfektne zapada do systemu ktery GSW hrajou a ma prostor to tam palit. Na LeBronovi ten "system" Cavs stoji. (System hodte to LeBronovi, bo jinak se Irving udribluje)

0/0
2.3.2016 8:25

M62a97r21t89i86n 71Č86a29r61n16e39c30k96ý 2715194959415

Tohle už není normální. Ty (a nejen ty) děláš, jako by těch střel pálil za zápas 30, ne 20. Jen pro doplnění, Thompson vystřelí za zápas 17 střel, Green a Barnes 10 (celkem vyechaných 21 zápasů). Srovnání Cleveland LeBron 19, Kyrie 16,Love 13, Smith 11 (celkem vynechaných 33 utkání). Oklahoma Durant 19, Westbrook 19, Ibaka 11, Waiters 9 (7 zápasů). Portland Lillard 20, McCollum 18, Crabbe a Aminu 9. To není Houston, kde má Harden 20 střel, k tomu 10 šestek a pak má už jen Ariza přes 10 střel na zápas (10,4). A on je docela podstatný rozdíl, jestli máš nakročeno k tomu, že budeš mít nejlepší bilanci historie, nebo jestli nebudeš ani jednička západu. Teda nehledě na to, že ten systém Warriors je tvořený pro Curryho, ne že Curry díky tomu systému vyrostl. On dával tuny trojek i pod úplně jinými trenéry.

+1/0
2.3.2016 8:57

J87i46ř40í 18Č58e38c27h21u45r83a 1593912908148

Reagujes jen na to co se ti hodi. Pro me je LeBron pro Cavs dulezitejsi nez Curry pro GSW. Dnes Green skoro TP i bez Curryho(kvuli kteremu pry ma skoro 8 asistenci na zapas). Pokud si vezmu druheho nejlepsiho SF na svete a dam ho do Cavs misto Lebrona, budou bojovat o playoff. Pokud vezmu druheho nejlepsiho PG na svete (podle me Damian Lillard) a dam ho do GSW misto Curryho, budou bojovat o jednicku zapadu(mozna o 70 vyher)

0/−1
2.3.2016 12:35

M84a67r81t10i33n 95Č73a57r21n22e33c88k84ý 2875214499585

To jako vážně myslíš, že kdybys místo LeBrona dal do Clevelandu Duranta, že nevyhrají východ s prstem v nose? To myslíš vážně?

0/0
2.3.2016 12:54

J47i91ř18í 93Č55e33c36h54u13r65a 1653592268828

A to vazne myslis, ze kdybys dal do GSW Lillarda ze nevyhraji zapad?

0/0
2.3.2016 15:31

M63a95r56t22i46n 43Č75a62r82n93e54c70k77ý 2355634839565

Ano.

0/0
2.3.2016 15:38

J43i20ř30í 75D44o57m93a63n91s46k52ý 5390413816211

A k tomu všemu navíc je tu ještě jedna rovina - Peníze - Např.Barnes až mu skončí smlouva tak dostane tak nechutný prachy až z toho bude půlka lidí co sleduje NBA omdlývat a to pro to,že hraje v tak skvělým týmu, na čemž má Curryho střelba lví podíl.

0/0
1.3.2016 23:38

J68a82n90a 16E73l29i38á57š52o73v72á 9789454134598

R^

0/0
2.3.2016 13:27

J74a66n62a 15E95l50i25á11š89o59v70á 9319414844128

Kazí ( zabíjí ) basketbal ?

Zkazil snad Beamon skok do dálky ? Zkazil Bubka skok o tyči ?

Naopak SC a jeho spoluhráči posouvají basketbal dál. Na jejich způsob hry budou muset soupeři reagovat kvalitnějšími obrannými systémy. Zatím se nikdo v zásadě nepokusil.

0/0
1.3.2016 11:29

R21o72m23a84n 74M24r89á69z 2712676941393

To mi přijde, jakoby někdo vyčítal fotbalistovi, kterej spolehlivě 3x za zápas sází fíky ze 40 metrů do šibenice, že zabíjí fotbal.

+4/0
1.3.2016 10:35

M15a72r88t97i34n 85Č72a62r41n17e94c47k15ý 2515834219355

K tomu zabíjení basketu - Němý už tu o tom jeden článek měl a zase řekl jen A, ne B. Ale u něj je člověk zvyklý. Hlavně co nejvíce senzace. že si své ke Currymu řeknou nějaké legendy beru. Byť teda Big O šel hodně daleko a asi bych musel dlouho hledat, kde on nebo Jabbar něco na dnešní NBA chválili. Ale že se do Curryho či do Warriors pouští hráči jako Stephen Jackson nebo Ced Ceballos, mi přijde jako pořádný úlet.

+3/0
1.3.2016 10:30

M23i86c73h40a47l 59T91u71r71e21k 9131820942899

Proc ulet? Nekdo se jich zeptal na nazor, tak ho rekli. A jsou to hraci, kteri NBA hrali, tak proc by nemohli mit nazor trochu opacny ?

+1/−1
1.3.2016 10:35

M92a92r67t29i21n 95Č66a13r11n30e87c45k18ý 2715914969395

Jde spíše o to vyjádření. A Jacksonovo tvrzení, že "We believe" team by porazil dnešní Warriors? To ti nepřijde jako úlet?

+1/0
1.3.2016 10:42

M16i28c77h73a38l 88T20u36r97e60k 9181240592739

Ten tym v roce 2007 byl ale dost dobry. Pamatuju si na to play-off jak me to bavilo na ne koukat ;-D

0/0
1.3.2016 10:53

M12a32r91t45i72n 12Č29a90r74n61e21c67k81ý 2655854479345

Jenže teď srovnáváš osmý tým západu, proti kterému měl Carlos Boozer 24+14 ve svém první PO v kariéře, a tým, který atakuje nejlepší bilnaci v lize v historii.

+2/0
1.3.2016 11:27

J88a16n 35V64o57p16i83č67k37a 8193232362384

Ovšem ta poznámka ohledně CB je luxusní :-)

0/0
1.3.2016 21:36

M39a92r86t93i58n 15Č24a83r97n47e33c90k44ý 2785364159975

Jsou postavy, které jsou nezapomenutelné;-)

0/0
1.3.2016 23:51

M74i57l71o54š 20K48r11e12p56s 1217537435707

Mně spíš přijde legrační, jak se mluví o zabíjení basketbalu a podobně - vždyť je to úplně absurdní. Curry basket nezabíjí, zabíjí ho případně ti, kteří se ho snaží napodobovat. On jen prostě dělá maximum pro vítězství - tedy dělá to, co perfektně umí. Řečem o bránění po celém hřišti nepřikládám velkou váhu, umí si někdo představit, že by s ním obránce lítal po celém hřišti a byl schopen ho ubránit? A jak napsal Pepa Čihák - to by pak Shaq byl masový vrah. :-)) Jinak mě u Currym udivuje to, jak dokáže i z 10 m (a někdy i více) skutečně střílet a ne odhazovat balon - musí mít neuvěřitelný cit v ruce a perfektní mechaniku střelby (fuj, nemám tenhle výraz rád, ale lepší mě nenapadá :-)) .

+6/0
1.3.2016 9:50

M54i17c47h40a89l 65T60u44r34e94k 9811730542809

Ano, umim si predstavit, ze by ho nekdo nahanel cely zapas po celem hristi. Myslim, ze se tomu rika taktika a divim se, ze s ni jeste na nej nikdo nenastoupil. Atleticky skvele vybavenych hracu, kteri by to zvladli je v NBA hodne.

0/−2
1.3.2016 10:14

M40i82l83o61š 12K36r54e35p61s 1337117845667

Nahánět ano, ale skutečně ubránit? To jsou snad v NBA takoví pitomci, že to dodnes neudělali?

+2/0
1.3.2016 10:42

M35i69c56h30a56l 57T38u89r12e43k 9861500452129

ehm...ano? Ja nevim, ale kdyz na nej nasadim honiciho psa, nebo nejlepe 3 psy co se budou pravidelnestridat, tak ti sice tech 10 trojek nasype Thompson, ale Curryho tim proste ubranis ;-)

0/−2
1.3.2016 10:55

M63i87l16o35š 52K55r60e94p75s 1147657915487

Tak já už se těším na zápas, kdy se to skutečně někomu povede a pak Ti dám za pravdu. :-):-)

+2/0
1.3.2016 11:06

M94i50c50h55a91l 94T25u19r88e42k 9101660642649

jak ale jinak ho zastavit? :-)

0/0
1.3.2016 11:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze