Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejsem robot. Tahle sezona je nemastná, neslaná, uvědomuje si Kvitová

Po prvních dvou kolech Wimbledonu ji leckdo tipoval na celkovou šampionku. Jenže Petra Kvitová už v tom třetím vypadla, což se jí na Wimbledonu nestalo od roku 2010. „Nejsem robot. Mám to tady ráda, mrzí mě, že tady nemůžu déle zůstat. Musím se nějak dostat zpátky,“ prohlásila po prohře s Jelenou Jankovičovou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J98o85s75e12f 93F46a38r44m60a29č36k91a 7704462127

Stále stejná prohlášení a stále stejná selhání. Vůbec na sobě nepracuje a dokazuje tak, že na víc prostě nemá. Není to odolný typ hráčky, která umí zabrat, když je to třeba. Právě tím se liší od většiny hráček první třicítky. Je předčasně vyhořelá a měla by toho nechat. Vyděláno má a měla by si teď užívat života, který nepočká na nikoho.

0/0
14.7.2015 22:10

F96r19a18n42t76i15š75e17k 27T16l59u67k48a 3917269902482

Nechci být generálem po bitvě. Za 1. a 2. kolo ji každý vychvaloval, ale já jsem si všiml, že v nich ,proti hodně slabým soupeřkám,  měla sice málo nevynucených chyb, ale ty byly opravdu, na její úroveň "hodně nevynucené" . Proto jsem se obával dalšího kola.  Nemusí hrát  vždy "BUM_ BUM", ale také někdy "MEZIHRU" To nechci radit, ale myslím, že je řada tenisových odborníků, kteří by měli pomoci ?!Vůbec nevadí, že prohrála. Beru její " zoufalé volání ": ... "nejsem robot", ale lidé kolem ní by na sobě měli zapracovat ! S  trenérem Kotyzou, nebo s jiným trenérem  ?!Je u nás, i v zahraničí, hodně schopných tenisových odborníků !!

0/0
14.7.2015 14:43

J77a51n 90K47o67p22e10č91e94k 3888658718839

Tady je hafo tenisových specialistů.

0/0
13.7.2015 10:57

J82i78ř54í 37K89l69e82j59n17a 2397968886667

hele kvěš mrkni na tohle: https://www.youtube.com/watch?v=TVjpwZcg6uo

jak to kvitvá podělala ; to je co?V

hele kvěš co tenisV?

0/0
6.7.2015 21:33

J92a60n 68N32o67v53o12t29n41ý 7136963193803

Šafářovou taky trenoval Kotyza,a po s ním rozchodu šla nahoru.............po těch dlouhých letech co je s Petrou buď chyby nevidí,nechce vidět,nebo neví co  s tím.hlavně je to super byznys............peníze až na prvním místě.......asi Petra moc hodná holka,aby ho vyhodila.........

+1/0
6.7.2015 17:31

J27a69n 63N34o24v38o48t14n15ý 7676713593363

pokud nezmění trenéra,nikam se nepohne,místo zaručených psychologů víc používat selský rozum.hlava není její silná stránka a tito tzv .učenci ji domotali ještě víc

0/0
6.7.2015 17:21

V65r98a96t62i56s96l39a50v 83C65h91a76r15v90á31t 4191312682463

Chce to zapracovat na hlavě, tam je problém.

0/0
6.7.2015 11:39

K67a62r27e14l 41L86a18n48a 32I96n43g17. 9396141972

Vyhrála Wimbledon. Dokonce 2x... Takže žádný problém, že to každoročně nevyjde. Co by za to např. Lendl dal !

+2/0
6.7.2015 6:15

J23a73r40m47i82l 36V20e14p63ř37e61k 80S50t73. 5646825164679

Petra chce ve výměně za každou cenu dát téměř ihned  vítězný úder,  ale ten  často vyhodí mimo kurt. Prohrává tak zápasy svými vlastními chybami.Trenér by ji měl naučit trpělivosti v přípravě na situaci, z níž potom zahraje vítězný úder bez problémů. Ale hráč ani fanoušek nemůže chtít všechno a hned a hlavně pořád.

+1/0
6.7.2015 5:35

D59o47m25i44n89i74k93a 20S39e76d32l78á33č14k68o66v67á 4330748237

Petra bohužel nemá na trpělivou hru nohy... Jinak by to asi za těch X let začala dávno hrát ;-)

0/0
6.7.2015 11:38

J39i41ř68í 48K52l72e93j13n80a 2377288426167

?

0/0
7.7.2015 20:09

A55l57o62i34s 57M90a34t79o33u87s94e69k 6731621669706

zajimave pocteni komentaru : co vam dava nutnost detailne rozebirat PK prohru ?osobni problemy, pocit menecenosti ? jak by se museli citit fandove Mancity po minule sezone? PK je co je, urcite tech zlatasku ma dost a jeste nejake pribydou hrala proti mozna I kvalitnejsi souperce nez ona, zivot jde dal. ty vase onanovace jsou nudne...

0/0
5.7.2015 21:41

T21o96m41á13š 81Č62e90c80h 4573209249600

Novotná vyhrála jedn jednou GS a to právě Wimbledon. Ale nevyrovnanost výkonů neměla takovou extrémní jako Petra. A to v době Novotné tu byla Martinez, Vicario-Sanchez, Sabatini a hlavně Grafová, Selešová a Navrátilová....

0/−1
5.7.2015 19:12

J63i78ř70í 37K79v16ě39š 1103866382491

Tou vyrovnaností myslíte ten památný kolaps ve finále Wimbledonu proti Grafové?

0/−1
5.7.2015 19:30

F89r68a66n81t77i44š89e61k 48E23l79i91á42š 6587673535876

Kvitová robot není. Má jenom na sportovce velmi mizernou fyzičku

+2/−2
5.7.2015 19:09

K85a51r37e25l 86N51o27v42á16k 8468580591

Jaký rozdíl v psychice mezi Serenou a Petrou. Serena už byla také kousek od vyřazení, ale zvládla to. Petra nikoliv.

+2/−2
5.7.2015 14:56

J11i13ř91í 50K68l61e96j52n61a 2137528176297

a watsnová je vosk? třeba místo slz koukne na:

Serena Williams vs Heather Watson, Wimbledon 2015, vzpomene Timeu Bacsinszkou a příště to bude trochu jinak, ale samo se to neudělá, bude potřeba trochu/víc/ zapracovat na sobě.

Přeji hodně zdaruVR^

0/0
5.7.2015 15:33

V55l92a81d10i35m46i27r 67P26o30h93u94n89e31k 9247785943360

Tady jde o bojovnost a chtic zvitezit.Watson byla dva mice od vitezstvi.Ja jsem ji to vitezstvi moc pral.Aby konecne Serenu pokorila.Ale i ty dva mice Serena zvladla i presto ze byla pod obrovskym natlakem publika.To by mnohou hracku absolutne rozhodilo.A vsimli jste jak se Serena povzbuzovala? Tak to bylo i ve finale Roland Garros.Tam ale chapu,ze Lucka byla nervozni.U Petry je toto videt jen vyjimecne,naposledy ve Fed cup.Jeji odevzdany vyraz,neschopnost zareagovat,vybicovat se k maximu ji proste chybi.K porovnani jsem si znovu pustil jeji dve finale ve Wimbledonu.S Sarapovou to bylo absulutne zaslouzene,tam ta snaha o vitezstvi byla obrovska.A jeji "pojd" se stalo jeji vizitkou.S Bouchard to bylo neco uplne jineho.Tam hrala s nekym,kdo na kurtu prakticky neexistoval.Bouchard to prakicky vzdala hned v prvnim setu,a v druhem ji Petra "dodelala".Pokud si je ona sama s Kotyzou pustila,tak je v nich hned nekolik navodu jak hrat a bojovat.[>-]!!

0/0
5.7.2015 17:05

J17i74ř74í 95K95l46e84j94n10a 2187518846937

Serenu pokořit? To také jde? Porazit snad, ale pokořit /Kvitovou?/ nebo ....? Jak je to s tou pokorou a s tím pokořováním. Jak je to s odevzdaností

Kvitové/psychickou labilitou/sebevědomí je jakoby pryč. Třeba si uvědomí svoje slabiny. 

Bojovnost a chtít vítězit to Kvitové nechybí, ale musí to mít pevný základ,

aby až přijdou krušné chvíle, celé se to nepropadlo někam dolů a nezbyl jen strach- křeč /sakra já to asi projedu/ pak už jen tak plácá, snad to někam dolítne. Serena má tohle tak trochu zmapované/trochu víc/ a watsnová, vypadá to také dobře ne ....... atd. .....R^V

0/0
5.7.2015 17:45

J11i67ř63í 88K98l64e39j63n39a 2387138176317

hele bojovníku kdo ví jak to je:https://www.youtube.com/watch?v=n6VFkBd3tXw

https://www.youtube.com/watch?v=TVjpwZcg6uo

0/0
6.7.2015 22:11

J90i24ř31í 43K39v36ě41š 1183566272961

Rozdíl je především v psychice Jankovičové a Watsonové. Druhá jmenovaná se z naskytnuté šance totálně podělala a Sereně to vyloženě pustila, první jmenované se tohle nestalo.

0/−1
5.7.2015 16:43

T40o24m85á73š 28M71o52t70l 4293828199107

S 45% úspěšností servisu a bídným riternem v rozhodujícím setu se zápas na takové úrovni těžko vyhrává... Takže je i rozdíl mezi Petrou a Serenou nejen v psychice. To jen fanatičtí obdivovatelé Petry to nějak nevidí... (pokud zůstaneme u tohoto zápasu). Prostě rozdíl mezi mentální sílou Petry a Sereny existuje (at´si mínusujete jak chcete, místo abyste napsal s čím v mém příspěvku níže nesouhlasíte). Řekněte mi konkrétně radši jakého má Petra na turnajích sparinga?! Rád se to dozvím...

0/0
5.7.2015 17:02

J89i22ř71í 92K10v34ě48š 1203846962401

Včerejší zápas rozhodlo pár míčů, ne nějaká procenta. Dopadnout těch pár míčků jinak, ani byste si těch procent nevšiml.  

Pokud vím, tak žádného konkrétního a ani to nevidím jako nějaký zásadní problém. Většina hráčů a hráček ho taky nemá.

0/−1
5.7.2015 17:31

T17o30m65á70š 15M43o63t13l 4853458299597

1) Souhlasím, že ve třetím setu  rozhodlo pár míčů na big points (které ale Petra nezvládla!).

2) Ta statistika nicméně ukazuje, že Petra šla s výkonem v průběhu zápasu dolů a Jankovičová naopak šla s výkonem nahoru a začala hrát razantněji. A Petra se v tom 3. setu herně trápila, přesto se držela. Zápasové statistiky zajímají ty trenéry proč asi? A proč v každé moderní tenisové literatuře je důležitá kapitola o těch zápasových statistikách? Hádejte!? A proč trenér Sereny Mouratouglou je analyzuje v Game Set Mats u Wilandera?

3) Právě proto, že jeden trenér nemůže všechno stíhat. Proč ho chce asi ta Woznická? Vždyt´ má též už trenéra. Já to vidím takhle a jinak než vy a rozhodují na takové úrovni často takovéhle detaily (analýza statistik a rozbor soupeřek hráček  a jejich sledováni, když Petra zrovna hraje a Kotyza na ni kouká se nedá do druhého dne důsledně pak udělat). Hráčka Top 10 musí uvažovat jinak, ne jak hráčka top 50-100. Jinou možností je, že by si Petra studovala ty hráčky sama, dělala na hotelu rozbory videa sama, ale to po ní nemůžeme chtít. A je v jejich finančních možnostech, aby tomu bylo jinak. Právě na tohle mohla takového Hájka nebo Mertla, Šnobela oslovit. Já to vidím takhle a jinak. Petra má být progresivní jako světová dvojka a Kotyza též, zvlášt´ když některé věci nezastane jako před 10 nebo 15 lety. Mě se nelíbí důvody (výmluvy), že ostatní hráčky to většinou nemají.

0/0
5.7.2015 18:09

J71i33ř30í 17K21v40ě71š 1923446262951

1) Na těch big points měla Jelena především víc štěstí, občas jí tam padaly dost neskutečné míče.

2) Ta statistika zajímá víc diváky než kouče. Ne že by nebyla důležitá, ale bez hlubších souvislostí je naprosto k ničemu. 

3) motáte dohromady sparinga a trenéra. Navíc to na turnajích obvykle funguje tak, že se prostě hráči domluví a trénují spolu. Sparing nedělá nic jiného než že supluje protihráče, určitě nedělá žádné analýzy soupeře. A opět platí, že co vyhovuje jednomu, nemusí vyhovovat druhému.

0/−1
5.7.2015 18:16

T59o90m67á16š 57M98o56t36l 4833678319857

1) Prostě jí pomohla Petra svými lacinými nevynucenými chybami - dvojchyba v posledním gamu to dokazuje, vyhozené riterny nebo už druhé údery Petry. Chodila "furt" přes 2. servis, místo aby to proložila takticky servisem na 90%, když jí tak nešel. A to jsem zapomněl na to jestřábí oko, mohla mít klíčové breakbally. To jsou prostě i taktické chyby Petry, a ne "o štěstí".

2)  Tu statistiku si koučové právě dávají vždy do souvislosti, i se statistikou zápasu u soupeřky v daném zápase. Pokud to nedělají, je to špatně.

3) Tak i ten Pospíšil říká v jiném článku na že nemá být jen sparing a podržtaška, ale má i jiné úkoly jako je sledovat soupeřky na YouTube a pak modelovat jejich hru v tréniku. Sparing může být i kdejaké 18 leté tenisové ucho nebo 35 letý končící zkušený hráč, který převezme nějaké důležité kompetence od trenéra. A právě to se u Wozniacké děje. Už vidím jak Kotyza stíhá takové osmy... Takový Vaněk s Minářem je v pohodě stihájí a Plíškovým ty rozhodující údery v běhu můžou jenom prospět, než jen rozehrávání úderů z koše od Bedáně bez následné anticipace a pohybu vpřed, vzad a do stran...

Já nic nemotám dohromady, záleží jen jak vnímáte pojem sparing! A sám jste potvrdil, že Petra nemá toho sparinga, ale jen kouče Kotyzu. Ale záleží samozřejmě na Petře a týmu... Jinak chlapům ten vzájemný sparing vesměs stačí, ale u žen to může být velký rozdíl, pokud toho sparinga (chlapa) specialistu má navíc - na intenzivnější tréninky!

4) Níže jste mi dal mínus mimo jiné za výživového specialistu (takže podle vás je asi zbytečný u Petry a má na to jistě sestřenici odbornici jako Lucka). Že "kuchař" Šodek ji občas kuchtí rejžu jako Lád´a Hruška, to opravdu není odborný výživový specialista s atestací hodný vítězky Wimbledonu... To považuji za poněkud amatérské, zvlášt´ ve srovnání když se podíváte níže, co měla v týmu taková Navrátilová před kolika že lety?! A to je její vzor! Ale zase je to na Petře a ona by to měla řešit...

0/0
5.7.2015 18:56

J48i78ř60í 66K73v88ě74š 1873436292171

1) Těch laciných chyb nebylo víc než obvykle a leckdy plynuly právě z těch šťastných úderů. Na to jestřábí oko měla sekundu na rozhodnutí a byla až do konce přesvědčena, že to byl aut, je nesmysl jí zrovna tohle vyčítat, ale chápu, že u televize to vypadá děsně jednoduše.

2) Koučové především potřebují vědět, jak hraje soupeřka. To ze statistiky nevyčtou.

3) Pospíšil si ta videa má nastudovat proto, aby až mu řeknou "dělej Serenu" udělal Serenu, fakt tam není od skládání taktických plánů. Btw. je úsměvné, že v této souvislosti zmiňujete právě Vaňka, který sám nedávno přiznal, že s Kájou taktickou přípravu prakticky vůbec neřeší.

4) vedle je článek o výživě a je v něm jasně řečeno, že výběr kvalitní stravy je hodně individuální. Každému zkrátka sedí něco jiného. Petře to zjevně sedí tak, jak to je a evidentně není důvod to měnit. Stober to zkoušel a jediný výsledek byl nucená pauza.

0/−1
5.7.2015 19:29

T37o38m96á48š 12M90o35t34l 4173868239537

1) Vy o "štastných úderech" Jankovičové, já i o "nevynucených chybách" ze strany Petry v nejnevhodnější okamžik. Jestřába nevyčítám, jen konstatuji jako tu chybu ze strany Petry. Přerušovat výměnu za takového stavu je prostě chyba (od toho tam jsou rozhodčí). Dvojchyba je také chyba a laciný bod pro soupeřku, ne pro Petru. To není o štěstí, to je o hlavě. A Petra to nezvládla, bohužel.

3) Jde o to, že ten Pospíšil jako sparing je k dispozici tomu staršímu koučovi, který to z věkových a fyzických důvodů nezvládá. Jde hlavně o ty údery v běhu, ritern, osmy,prostě tréninky se svěřencem na krev. Jak si kouč a sparing rozdělí práci (např, tu taktiku a sledování hráček a statistiky) - to je jejich věc. Jde o to, že si tu práci rozdělí! Ten zkušený Jarda Pospíšil (Mertl, Šnobel, Hájek, Havel, Kudrnáč...) přece na tom přes tu taktiku může (ale nemusí) být lépe než starej Wozniaki. Je jasné, že ten 18 letý sparing těžko. Co se týká Vaňka a Mináře - ty jsem zmiňoval jen jako příklad tréninku na kurtu pro údery v běhu (oproti Kotyzovi). Máte pravdu - ti mají jako trenéři jiné nedostatky: obzvlášt´ pokud Kristýna prohlásí, že na Wimbledon ty voleje a postup k síti netrénovala. Ti by naopak do týmu potřebovali někoho zkušeného jako je ten Kotyza, Hřebec atd.. Ne jen Bedáň nebo Minář, prostě oba zároveň (koukněte na Vondroušovou). Prostě čemu nerozumím nebo to neumím trénovat = musí tam přibýt někdo další. Plíškovi ovšem nejsou v top 10 a na rozdíl od Kvitové nemají na to ještě dostatečně vyděláno. 

4) Petře to zjevně sedí tak, jak to je a evidentně není důvod to měnit, vyměnit, doplnit.  Ale když se podíváme na to podstatné, tak výsledky na letošních GS jsou trochu málo na Petru (3. kolo, 4. kolo, 3. kolo). Hmm, tak, fajn, stagnace nehrozí... Ale ještě má šanci na US Open, tak třeba to vyjde, když soupeřky nebudou předvádět št´astné údery a Petra nešt´astná rozhodnutí...

Fanděme všichni dál!

0/0
5.7.2015 20:42

J39i42ř50í 29K85v89ě85š 1373906652751

1) kdyby si toho jestřába nevzala a výměnu prohrála, tak si zas bude vyčítat, že to nezkusila. Měla na rozhodnutí zlomek sekundy - že to nedopadlo, tak se jí to předhazuje jako chyba, ale kdyby to aut byl, tak by se to pro změnu označilo jako geniální tah. Ta hranice je někdy dost tenká.

3) pochybuju, že zrovna starej Wozniacký by si do toho nechal moc kecat, ale vcelku s vámi souhlasím. Co se týče sparinga pro Petru, záležet to na mě, tak jí řeknu, ať si nějakého sežene, na druhou stranu ona ani Kotyza nejsou žádní nováčci a pokud toho sparinga nemají/nechtějí, tak to nějaký důvod má.

4) že se Petra na GS ne a ne prosadit, to problém je, ale ve stravě bych ho nehledal.

+1/−1
5.7.2015 21:27

J31i60ř84í 55K14l71e58j77n26a 2977338936277

no neřekl bych, že to pustila, jela jako vítr

0/0
5.7.2015 17:51

J81i21ř22í 17K76v39ě91š 1873106752691

Vždyť se úplně sesypala, začla hrát připodělaně, což byl vítr na Serenin mlejn - Serena hrála furt stejně blbě, ale soupeřka začla hrát hůř.

0/−1
5.7.2015 18:01

J41i48ř81í 87K73l88e88j73n86a 2197208576267

vy jste to si neviděl, jen takové rány a tak dlouhé výměny to o něčem vypovídá

https://www.youtube.com/watch?v=kgfY7lg_wPE

0/0
5.7.2015 18:58

J62i44ř68í 41K64v61ě68š 1823386782701

Heather si to zkrátka podělala sama, to vaše nekritické obdivování Sereny je mimo mísu.

0/−1
5.7.2015 19:15

J18i73ř87í 14K95l47e92j20n47a 2777788736787

uvidíme kdo bude mít mísu

0/0
5.7.2015 20:08

J69i77ř49í 37K91l55e45j93n46a 2327278126527

můj obdiv, ten patří oběma , obě hrály moc hezky, neboť do toho zápasu daly vše a to se cení,VVV někomu je to, ale málo v takovém případě? snad, že by sám vzal raketu a mával a mával?R^Rv

+1/0
5.7.2015 20:18

V81l76a51d59i17m96i79r 49P32o21h30u15n45e17k 9487125833380

V poradku.Ale kdyby Serena nebojovala az do roztrhani,s tim ze je to uz v haji a ty dva mice proste nedam,tak ok.A Heather ji opravdu v tomto boji nedala nic zadarmo.Baczsinszki ani nezminuji,hrala tak otresne,a presto to na Petru stacilo.

+1/0
5.7.2015 17:28

J58i47ř30í 47K54v24ě89š 1143646982101

Heather se ve třetím setu poté, co se dostala do vedení, úplně vysypala a Sereně to prakticky odevzdala. O nějakém zlepšeném Serenině výkonu nemůže být řeč.

0/−1
5.7.2015 17:33

J39i33ř59í 21K50l12e97j73n25a 2607768306967

hele kvěš ty už raději nic nepiš!!!

0/0
6.7.2015 21:13

R91o35b89e30r94t 74B94a70l34a11b21á66n 9442433732

Možná to pro některé z vás bude překvapení, ale lidskou psychiku opravdu nepoštelujete šroubovákem.

+4/0
5.7.2015 13:00

J67i30ř57í 58K58l11e77j96n40a 2117798186477

aneb vyšívám jak hodiny a nevymýšlím kraviny viz video:

https://www.youtube.com/watch?v=kgfY7lg_wPE

0/0
5.7.2015 14:07

M71í59r78a 47Z96i28k49m80u97n39d 2374438128189

To bylo ze všech stran keců jaká je favoritka.Jenže to není tak jednoduché hlavně mezi ženami.

+2/−1
5.7.2015 12:31

J14i43ř38í 25K74l16e37j48n23a 2487198846627

tak nekecej

0/0
5.7.2015 15:51

J27o67s68e72f 46B26u92d92ě37j70o19v85i36c95k11ý 2170515201619

A baví Tě ještě tenis Petro ?

+2/−1
5.7.2015 12:24

J40i61ř96í 97K10l73e46j15n39a 2677258506317

mě jo mrkni na tohle Josefe

https://www.youtube.com/watch?v=kgfY7lg_wPE

0/0
5.7.2015 14:08

J31i21ř21í 41K84l89e27j57n48a 2897458746657

mě jo, mrkni na tohle Josefe

https://www.youtube.com/watch?v=kgfY7lg_wPE

0/0
5.7.2015 14:49

D78a58v23i44d 21H51ý39ž33a 7585669256609

Robot není nikdo, ale dávat b zápasech 20x 4metrový aut tohle se jen tak nevidí.

+1/−1
5.7.2015 11:40

J26i61ř83í 85K40l94e38j70n45a 2497308666437

tak se nedívej borčeR^

+1/−3
5.7.2015 14:50

T90o11m88á40š 28M49o64t23l 4193568879667

K zápasu Petry se nechci vyjadřovat, všichni jsme to viděli... K čemu se chci vyjádřit je její TÝM.

Podivuji se, že její kouč Kotyza (jako její zaměstnanec) doporučuje její rivalce z top ten Wozniacké sparinga Jardu Pospíšila z Prostějova. Je něco špatně, když Kotyza v možná dobré víře helfnout končícímu Pospíšilovi, sám obdobného věkového SPARINGA pro Petru (pro ty údery v běhu a tréninkové rally, reagovat na 2. a 3. úder od sparinga po svém riternu apod.) NEMÁ! Proč ho nenapadlo něco takového zrealizovat u Petry? Třeba takový Jan Hájek je volný. Proč se ten tým kolem Petry nedoplní? Pupkatý Kotyza ve svém věku a při své fyzičce a somatotypu nemůže výměny stíhat! Ale to Petra potřebuje nejvíc - běhat po kurtu a anticipovat kam ty údery poletí. Hlavně, že má v týmu osobního VYPLÉTAČE Šodka... Proč? Na každém světovém turnaji jsou oficiální vyplétači, kteří jí ty rakety na požadované napětí přesně a přednostně coby hráčce top 10 vypletou a přepletou. Kotyza má být něco jako Roche u Lendla dohlížet na tým a na trénink na dvorci mít třeba toho Hájka. Plíškovi mají Vaňka a Mináře. Určitě musí ted´ víc běhat na dvorci než pod Bedáněm. Šafářová v osobě 35 letého Roba Steckleyho tohle splňuje. Stejně tak Serena, Šarapová, Ivanovičová a ted´ i Wozniacká. Prostě je špatně, že to Kotyza doporučuje druhým rivalkám (kdyby to byly hráčky top 50 až 100 top bych nic neřekl, ale ne konkurentkám z top10)!

Proč to tak je? Proč se tomu brání...?

Petra má mít v týmu jako vrcholová světová sportovkyně jasně VÝŽIVOVÉHO SPECIALISTU (Kotyza na něj nevypadá). Toho bych rozhodně v týmu Petry upřednostnil. Maséři (ky) jsou též na turnajích též běžně k dispozici. Hafo KONDIČNÍCH TRENÉRů, které mění jak ponožky, tak trochu svědčí a jisté nekoncepčnosti. To se pak ty výsledky a potřebné změny těžko dostaví, když ani ten Stober nedostal potřebný čas na svou práci...

Petře chybí pořádný SPARINGPARTNER v týmu - prostě ho tam nemá! Tohle je špatně. PSYCHOLOGA netenistyŠafáře (pokud to není někdo na s

+3/−1
5.7.2015 11:27

T48o31m50á83š 51M71o97t76l 4303438609937

světové úrovni Dr.Jamese Loehra nebo PhDr. Šlédra) při svém stylu hry bum-bum, kdy je v zápase jako den a noc a jin a jang opravdu nepotřebuje. To jsou pro ni vyhozené peníze...

Takže je to i o zamyšlení se Petry nad nějakými věcmi, jak dále, co změnit nebo jí už stačí uspokojenost sama se sebou?!

0/0
5.7.2015 11:27

J98o80s73e84f 58B13u94d72ě81j48o82v79i92c82k37ý 2100815681249

" VÝŽIVOVÉHO SPECIALISTU ".

A nestačilo by jenom omezit jídlo ? Nevěděl jsem, jak to napsat slušně.

0/−1
5.7.2015 12:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze