Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další Schumacher ve formuli. Do závodního kokpitu usedl Michaelův syn

Mick Schumacher chce následovat cestu svého táty Michaela, sedminásobného mistra světa formule 1, a poprvé skočil do kokpitu na předsezonních testech formule 4 na okruhu v Oscherslebenu. Šestnáctiletý mladík před měsícem podepsal smlouvu s týmem Van Amersfoort racing, kde bude jeho kolegou Harrison Newey, syn Adriana, šéfdesignera týmu Red Bull.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P67a50v90l59a 12S74k18l54e11n82á53ř78o95v78á 7189704342

Jo, podoba tam je, jak kdyby mu z oka vypadl :-)

0/0
8.4.2015 23:19

H31o36n44z59a 11K66ř44e66n90e52k 7174584224218

Jeho otec je legenda...Jeho strýc vyhrál 6 závodů...Mick bude opravdu pod velkým tlakem, snad ho ustojí. Uvidíme čeho dosáhne.

+8/0
8.4.2015 16:50

R15o43m47a76n 89K67r28a90t56o60c93h78v44í94l 6906507776604

Před tím prej závodil, pod cizím jménem - nikdo si ho nevšiml.

0/0
9.4.2015 6:47

M34i71c19h32a93l 69J76a97r82o11š 7884620122215

No, nikdo... i iDnes pravidelně informovala, jak si vede.

0/0
6.5.2015 19:14

R63o15m62a20n 76K86r61a20t39o51c91h48v68í60l 6886827426284

Až po tom, co si dal svoje "skutečné jméno".

0/0
6.5.2015 22:56

O43s83k63a52r 44K16o59v45a87ř36í64k 8177363506967

Jako skalní fanoušek Michaela, držím Mickovi pěsti. Bylo by fajn, kdyby se dostal až do F1.

+10/0
8.4.2015 15:41

M83i12l56a43n 79Ž20á35d68n84í13k 9581432203376

já mám pocit že F1 už není ten vysněný vrchol, ale také mu přeji úspěch

+3/0
8.4.2015 15:46

R57o64m98a46n 46K28r94a61t28o27c35h54v69í60l 6206227556494

Pořád je vrchol, stále nic většího neexistuje.

+2/0
8.4.2015 20:57

P44e15t87r 49S62i24n56k25u83l50e 8535243856513

Myslím, že pokud nebude úplnej dřevák, tak to má tutový. Jeho marketingová hodnota je totiž obrovská ( a to je hodně slabé slovo)

+7/0
8.4.2015 17:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze