Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Další Schumacher ve formuli. Do závodního kokpitu usedl Michaelův syn

Mick Schumacher chce následovat cestu svého táty Michaela, sedminásobného mistra světa formule 1, a poprvé skočil do kokpitu na předsezonních testech formule 4 na okruhu v Oscherslebenu. Šestnáctiletý mladík před měsícem podepsal smlouvu s týmem Van Amersfoort racing, kde bude jeho kolegou Harrison Newey, syn Adriana, šéfdesignera týmu Red Bull.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P59a75v41l88a 43S42k42l24e83n69á95ř21o18v13á 7129724142

Jo, podoba tam je, jak kdyby mu z oka vypadl :-)

0/0
8.4.2015 23:19

H38o24n42z12a 68K77ř69e27n35e34k 7364414494948

Jeho otec je legenda...Jeho strýc vyhrál 6 závodů...Mick bude opravdu pod velkým tlakem, snad ho ustojí. Uvidíme čeho dosáhne.

+8/0
8.4.2015 16:50

R66o72m10a81n 30K57r95a11t97o20c52h53v45í49l 6886557926444

Před tím prej závodil, pod cizím jménem - nikdo si ho nevšiml.

0/0
9.4.2015 6:47

M42i89c79h21a66l 21J90a96r70o70š 7174180152815

No, nikdo... i iDnes pravidelně informovala, jak si vede.

0/0
6.5.2015 19:14

R44o73m39a48n 17K31r80a24t17o36c26h32v59í24l 6416307386784

Až po tom, co si dal svoje "skutečné jméno".

0/0
6.5.2015 22:56

O40s91k98a58r 25K55o15v88a90ř32í86k 8347923886147

Jako skalní fanoušek Michaela, držím Mickovi pěsti. Bylo by fajn, kdyby se dostal až do F1.

+10/0
8.4.2015 15:41

M20i50l47a71n 63Ž27á81d52n93í44k 9601752643496

já mám pocit že F1 už není ten vysněný vrchol, ale také mu přeji úspěch

+3/0
8.4.2015 15:46

R42o37m77a23n 81K84r57a82t42o28c40h57v37í81l 6426367286884

Pořád je vrchol, stále nic většího neexistuje.

+2/0
8.4.2015 20:57

P14e69t20r 86S41i67n38k81u76l72e 8605703386243

Myslím, že pokud nebude úplnej dřevák, tak to má tutový. Jeho marketingová hodnota je totiž obrovská ( a to je hodně slabé slovo)

+7/0
8.4.2015 17:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze