Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další Schumacher ve formuli. Do závodního kokpitu usedl Michaelův syn

Mick Schumacher chce následovat cestu svého táty Michaela, sedminásobného mistra světa formule 1, a poprvé skočil do kokpitu na předsezonních testech formule 4 na okruhu v Oscherslebenu. Šestnáctiletý mladík před měsícem podepsal smlouvu s týmem Van Amersfoort racing, kde bude jeho kolegou Harrison Newey, syn Adriana, šéfdesignera týmu Red Bull.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P26a54v26l73a 59S66k44l93e64n36á81ř24o91v45á 7719284982

Jo, podoba tam je, jak kdyby mu z oka vypadl :-)

0/0
8.4.2015 23:19

H72o60n79z23a 28K77ř89e36n52e24k 7694534814498

Jeho otec je legenda...Jeho strýc vyhrál 6 závodů...Mick bude opravdu pod velkým tlakem, snad ho ustojí. Uvidíme čeho dosáhne.

+8/0
8.4.2015 16:50

R29o87m90a23n 42K94r72a88t74o60c83h26v61í51l 6296427556984

Před tím prej závodil, pod cizím jménem - nikdo si ho nevšiml.

0/0
9.4.2015 6:47

M42i75c51h67a62l 91J96a75r35o46š 7174510742495

No, nikdo... i iDnes pravidelně informovala, jak si vede.

0/0
6.5.2015 19:14

R82o85m62a36n 10K31r38a33t35o82c84h29v39í12l 6256487166204

Až po tom, co si dal svoje "skutečné jméno".

0/0
6.5.2015 22:56

O68s69k21a15r 97K61o35v97a25ř65í68k 8357813336857

Jako skalní fanoušek Michaela, držím Mickovi pěsti. Bylo by fajn, kdyby se dostal až do F1.

+10/0
8.4.2015 15:41

M43i43l74a88n 92Ž41á34d69n19í50k 9671812433626

já mám pocit že F1 už není ten vysněný vrchol, ale také mu přeji úspěch

+3/0
8.4.2015 15:46

R94o60m86a40n 95K82r14a38t76o87c10h11v11í15l 6716637986114

Pořád je vrchol, stále nic většího neexistuje.

+2/0
8.4.2015 20:57

P60e43t94r 67S49i58n23k77u44l10e 8125633406783

Myslím, že pokud nebude úplnej dřevák, tak to má tutový. Jeho marketingová hodnota je totiž obrovská ( a to je hodně slabé slovo)

+7/0
8.4.2015 17:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze