Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Loprais: Jednou kamazy porazím. Na voze MAN? Na tatře? Zatím prý neví

Písečné duny, extrémní teplo, vysoká nadmořská výška, únava. To všechno musel Aleš Loprais překonat při cestě za čtvrtým místem v jihoamerické rallye Dakar, což je po třetí příčce ještě při africké rallye v roce 2007 jeho druhý nejlepší výsledek. Tentokrát však seděl za volantem vozu MAN a jel v barvách nizozemského týmu Veka Racing.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R91o80m22a82n 95K89r34a66t61o93c61h34v60í31l 6606117586744

Bylo by super, kdyby se našel nějakej mecenáš a ty český Tatry by zastřešil. Takto to jsou takový amatýrci (amatéři) co si hrají v uhláku na horníky.

0/0
24.1.2015 8:43

J14a43k66u73b 81V78e35s97e50l88ý 9884350547705

Tady není o čem. Kolomý a Vrátný mu domestiky dělat nebudou. Tatra nemá ani to zázemí, jaké může poskytnout MAN. Takže pokud se rozhodne jít do MANu, kterej pojede na něj, pak není důvod mu to vyčítat a budu mu fandit. Pokud se nějakým zázrakem dohodnou na spolupráci s Tatrou, tak jedině dobře pro naše srdce ale jejich úspěchu bych tolik nevěřil.

+3/0
23.1.2015 8:38
Foto

M44i43c51h91a18l 86N59a62j61m93a15n 7229723926650

Aliance a spojení s někým, kdo má rozdílnou techniku nedává smysl. Jediná šance je jak je popisováno - 3 silní jezdci, kteř íse  budou neustále tlačit na špičku a výpadek jednoho nebude znát. V  zádech pak rychlou asistenci s nářadím a základními díly, která pojede se minimální ztrátou (10 - 15 minut). Asistence jedoucí daleko vzadu ztrácí skoro smysl. A toto uspořádání se v česku nepodaří dát dohromady, protože ten kdo přinese do týmu peníze, bude chtít logicky jet sám na sebe - ne někomu dělat dvojku.

+4/0
21.1.2015 14:25

P65e74t84r 23K20l62e22i68n 4280970428575

Bohužel letošní Dakar mu zřejmě otevřel oči. Nám všem. Na Manu zajel líp než by zajel s Qeen.

Dřív mluvil jasně že se vratí k Tatře, teď je znát, že s Manem cítí šanci na lepší výsledek.

+5/0
21.1.2015 11:55

L96u49k44a76s 35N48o90v89a26k 4789679923718

Ona Tatra je skvela, jen neni k tomu to zazemi co MAN nabidl, cesti kohouti se nedohodnou na koho pojedou, coz je logicky, jelikoz kazdy jezdec ma jine sponzory a ti za sve penize chteji byt videt....

Jo super by byla aliance tri stejnych tater a k tomu dve rychly asistencky v dojezdu 10 min...., jenze na to holt nejsou podminky...

+2/0
21.1.2015 20:56

R24o50m80a72n 68K69r15a41t41o84c23h14v21í43l 6176317746334

Ano ten výsledek mluví za vše.

Vyhrané etapy a hlavně minimum problémů.

0/0
24.1.2015 8:44

L93u74k39á61š 23B26r26a78n72d81e13j49s 2853165911511

Má pravdu. Jediná další možnost by byla, aby jel s královnou v Buggyra týmu a Kolomý mu dělal "domestika", což vůbec nevím, zda je reálné. Tatra se z ekonomických důvodů rozhodla podporovat jen jeden tým a rozhodla se pro Buggyru, lhostejno proč. Loprais může jet jako rychlý amatér a pravděpodobně nedojíždět, nebo zvolit MAN. Budu sice smutný, ale je to jediné logické rozhodnutí, které může udělat.

+8/0
21.1.2015 8:50

L95u22k40a95s 59N37o37v25a64k 4639309723238

Kolomy mu domestika delat nikdy nebude....

Tady by byl treba jeden tym s generalnim sponzorem tri stejny plnohodnotny tatry a dve rychly asistencky a spousta lidi kolem....pak je sance.

Dakar dnes neni to co byval pred 20lety.

Slavna Puma mela polovicni vykon nez dnesni kamiony....

0/0
21.1.2015 20:59

R14o82m67a51n 54K73r28a41t62o36c64h55v88í95l 6326387916974

Co to znamená domestik?

0/0
24.1.2015 8:45

R16o21m69a47n 94K89r77a73t65o46c24h95v58í94l 6536647676974

Ani nevím, že Tatra podporuje někoho na Dakaru.

0/0
25.1.2015 0:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze