Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Loprais: Jednou kamazy porazím. Na voze MAN? Na tatře? Zatím prý neví

Písečné duny, extrémní teplo, vysoká nadmořská výška, únava. To všechno musel Aleš Loprais překonat při cestě za čtvrtým místem v jihoamerické rallye Dakar, což je po třetí příčce ještě při africké rallye v roce 2007 jeho druhý nejlepší výsledek. Tentokrát však seděl za volantem vozu MAN a jel v barvách nizozemského týmu Veka Racing.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R41o96m40a13n 34K78r29a11t24o21c86h10v95í64l 6216217286594

Bylo by super, kdyby se našel nějakej mecenáš a ty český Tatry by zastřešil. Takto to jsou takový amatýrci (amatéři) co si hrají v uhláku na horníky.

0/0
24.1.2015 8:43

J13a96k93u35b 82V33e72s25e84l95ý 9114680387125

Tady není o čem. Kolomý a Vrátný mu domestiky dělat nebudou. Tatra nemá ani to zázemí, jaké může poskytnout MAN. Takže pokud se rozhodne jít do MANu, kterej pojede na něj, pak není důvod mu to vyčítat a budu mu fandit. Pokud se nějakým zázrakem dohodnou na spolupráci s Tatrou, tak jedině dobře pro naše srdce ale jejich úspěchu bych tolik nevěřil.

+3/0
23.1.2015 8:38
Foto

M60i95c97h75a95l 92N26a43j31m17a88n 7779373386120

Aliance a spojení s někým, kdo má rozdílnou techniku nedává smysl. Jediná šance je jak je popisováno - 3 silní jezdci, kteř íse  budou neustále tlačit na špičku a výpadek jednoho nebude znát. V  zádech pak rychlou asistenci s nářadím a základními díly, která pojede se minimální ztrátou (10 - 15 minut). Asistence jedoucí daleko vzadu ztrácí skoro smysl. A toto uspořádání se v česku nepodaří dát dohromady, protože ten kdo přinese do týmu peníze, bude chtít logicky jet sám na sebe - ne někomu dělat dvojku.

+4/0
21.1.2015 14:25

P12e42t41r 70K24l94e23i16n 4460700578795

Bohužel letošní Dakar mu zřejmě otevřel oči. Nám všem. Na Manu zajel líp než by zajel s Qeen.

Dřív mluvil jasně že se vratí k Tatře, teď je znát, že s Manem cítí šanci na lepší výsledek.

+5/0
21.1.2015 11:55

L60u62k43a14s 22N51o58v96a44k 4679229443318

Ona Tatra je skvela, jen neni k tomu to zazemi co MAN nabidl, cesti kohouti se nedohodnou na koho pojedou, coz je logicky, jelikoz kazdy jezdec ma jine sponzory a ti za sve penize chteji byt videt....

Jo super by byla aliance tri stejnych tater a k tomu dve rychly asistencky v dojezdu 10 min...., jenze na to holt nejsou podminky...

+2/0
21.1.2015 20:56

R65o86m63a71n 27K92r54a45t86o82c92h68v37í66l 6876647826904

Ano ten výsledek mluví za vše.

Vyhrané etapy a hlavně minimum problémů.

0/0
24.1.2015 8:44

L38u34k45á45š 81B67r72a83n64d84e79j14s 2673745281351

Má pravdu. Jediná další možnost by byla, aby jel s královnou v Buggyra týmu a Kolomý mu dělal "domestika", což vůbec nevím, zda je reálné. Tatra se z ekonomických důvodů rozhodla podporovat jen jeden tým a rozhodla se pro Buggyru, lhostejno proč. Loprais může jet jako rychlý amatér a pravděpodobně nedojíždět, nebo zvolit MAN. Budu sice smutný, ale je to jediné logické rozhodnutí, které může udělat.

+8/0
21.1.2015 8:50

L91u39k35a52s 74N53o63v34a24k 4759609213538

Kolomy mu domestika delat nikdy nebude....

Tady by byl treba jeden tym s generalnim sponzorem tri stejny plnohodnotny tatry a dve rychly asistencky a spousta lidi kolem....pak je sance.

Dakar dnes neni to co byval pred 20lety.

Slavna Puma mela polovicni vykon nez dnesni kamiony....

0/0
21.1.2015 20:59

R24o90m19a79n 83K30r16a95t29o50c80h13v53í18l 6886607176784

Co to znamená domestik?

0/0
24.1.2015 8:45

R35o93m19a40n 94K35r56a48t63o80c80h21v67í91l 6226727216704

Ani nevím, že Tatra podporuje někoho na Dakaru.

0/0
25.1.2015 0:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze