Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Loprais: Jednou kamazy porazím. Na voze MAN? Na tatře? Zatím prý neví

Písečné duny, extrémní teplo, vysoká nadmořská výška, únava. To všechno musel Aleš Loprais překonat při cestě za čtvrtým místem v jihoamerické rallye Dakar, což je po třetí příčce ještě při africké rallye v roce 2007 jeho druhý nejlepší výsledek. Tentokrát však seděl za volantem vozu MAN a jel v barvách nizozemského týmu Veka Racing.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R16o54m57a88n 46K88r87a72t23o66c89h66v72í52l 6896347846804

Bylo by super, kdyby se našel nějakej mecenáš a ty český Tatry by zastřešil. Takto to jsou takový amatýrci (amatéři) co si hrají v uhláku na horníky.

0/0
24.1.2015 8:43

J57a49k90u83b 97V62e46s34e48l59ý 9244630537825

Tady není o čem. Kolomý a Vrátný mu domestiky dělat nebudou. Tatra nemá ani to zázemí, jaké může poskytnout MAN. Takže pokud se rozhodne jít do MANu, kterej pojede na něj, pak není důvod mu to vyčítat a budu mu fandit. Pokud se nějakým zázrakem dohodnou na spolupráci s Tatrou, tak jedině dobře pro naše srdce ale jejich úspěchu bych tolik nevěřil.

+3/0
23.1.2015 8:38
Foto

M98i27c42h12a70l 77N53a63j19m69a76n 7689523646350

Aliance a spojení s někým, kdo má rozdílnou techniku nedává smysl. Jediná šance je jak je popisováno - 3 silní jezdci, kteř íse  budou neustále tlačit na špičku a výpadek jednoho nebude znát. V  zádech pak rychlou asistenci s nářadím a základními díly, která pojede se minimální ztrátou (10 - 15 minut). Asistence jedoucí daleko vzadu ztrácí skoro smysl. A toto uspořádání se v česku nepodaří dát dohromady, protože ten kdo přinese do týmu peníze, bude chtít logicky jet sám na sebe - ne někomu dělat dvojku.

+4/0
21.1.2015 14:25
Foto

P71e98t16r 80K33l29e79i69n 4310560948515

Bohužel letošní Dakar mu zřejmě otevřel oči. Nám všem. Na Manu zajel líp než by zajel s Qeen.

Dřív mluvil jasně že se vratí k Tatře, teď je znát, že s Manem cítí šanci na lepší výsledek.

+5/0
21.1.2015 11:55

L22u50k37a58s 59N22o16v67a55k 4199879623178

Ona Tatra je skvela, jen neni k tomu to zazemi co MAN nabidl, cesti kohouti se nedohodnou na koho pojedou, coz je logicky, jelikoz kazdy jezdec ma jine sponzory a ti za sve penize chteji byt videt....

Jo super by byla aliance tri stejnych tater a k tomu dve rychly asistencky v dojezdu 10 min...., jenze na to holt nejsou podminky...

+2/0
21.1.2015 20:56

R36o93m40a30n 17K38r20a81t97o75c59h18v81í30l 6636297566204

Ano ten výsledek mluví za vše.

Vyhrané etapy a hlavně minimum problémů.

0/0
24.1.2015 8:44

L55u75k35á41š 22B80r20a26n55d45e96j78s 2623215521731

Má pravdu. Jediná další možnost by byla, aby jel s královnou v Buggyra týmu a Kolomý mu dělal "domestika", což vůbec nevím, zda je reálné. Tatra se z ekonomických důvodů rozhodla podporovat jen jeden tým a rozhodla se pro Buggyru, lhostejno proč. Loprais může jet jako rychlý amatér a pravděpodobně nedojíždět, nebo zvolit MAN. Budu sice smutný, ale je to jediné logické rozhodnutí, které může udělat.

+8/0
21.1.2015 8:50

L95u35k48a48s 24N27o83v69a23k 4739769493768

Kolomy mu domestika delat nikdy nebude....

Tady by byl treba jeden tym s generalnim sponzorem tri stejny plnohodnotny tatry a dve rychly asistencky a spousta lidi kolem....pak je sance.

Dakar dnes neni to co byval pred 20lety.

Slavna Puma mela polovicni vykon nez dnesni kamiony....

0/0
21.1.2015 20:59

R91o52m47a97n 97K41r86a81t94o80c58h20v89í82l 6736837286234

Co to znamená domestik?

0/0
24.1.2015 8:45

R48o64m18a33n 38K79r18a95t38o90c64h28v47í13l 6696487636914

Ani nevím, že Tatra podporuje někoho na Dakaru.

0/0
25.1.2015 0:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze