Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Loprais je po 5. etapě Dakaru třetí, polepšil si i Pabiška

Aleš Loprais dojel v páté etapě Rallye Dakar na čtvrtém místě a v průběžném pořadí soutěže kamionů se posunul na třetí příčku. Český pilot manu má o osm sekund lepší čas než ruský obhájce prvenství Andrej Karginov, na vedoucího Eduarda Nikolajeva ztrácí Loprais 27 a půl minuty. Další české kamiony před půlnocí do cíle nedorazily.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M11i60c14h46a98l 77N82a34j55m38a38n 7939513256400

Oficiální rozhodnutí další účasti Macíka stále není!

Organizátor má spoustu práce ještě se včerejší etapou a proto naše posádka dnes odstartuje z 35. místa mezi kamiony a večer uslyší rozhodnutí jury. Martin Macík Jr. A jeho posádka stále doufá, ale vědí, že to může být jejich poslední etapa na tomto Dakaru.

0/0
9.1.2015 12:39

M73i87c20h65a78e78l 66K64o34n54e41č72n12ý 6242263679409

S tím vrtulníkem - suprfotkaR^R^R^

+1/0
9.1.2015 9:02

L19u43k37á87š 62B63r68a74n39d72e53j41s 2473905351591

Jen telegraficky - Tomáš Tomeček vyhrál 9. etapu AER. R^  Bohužel v celkové klasifikaci jsou po jeho problémech z předchozí etapy oba Kamazy daleko vpředu. KAMAZ vypadá, že letos vyhraje "oba Dakary".

+1/0
9.1.2015 8:11
Foto

M71i66c65h24a64l 10N13a43j94m78a91n 7669153806190

On kdyby Kamaz na AER nevyhrál, tak by to bylo velké překvapení (nic. proti Tomečkovi).

0/0
9.1.2015 8:26

L39u70k97á83š 18B86r52a21n34d51e90j48s 2163235331851

To jistě, ale do svých problémů je Tom kupodivu proháněl, jakkoli sám na stránkách psal, že jeho 100% Tatra je bohužel jinde a bude s ní muset něco udělat, aby byl konkurenceschopný

0/0
9.1.2015 9:28
Foto

M62i16c22h39a56l 60N53a74j19m39a93n 7929833706110

Tomáš má u své tatry rezervy v podvozku (tlumiče) - to je jen o penězích, osazení závodními tlumiči rieger vyjde pro jeho tatru na cca 1,5 mil.

Další problém je výkon motoru a tam je konečná - tatrováckého už víc nevymáčkne, aby to nebylo na úkor spolehlivosti. To letos vyzkoušel na své tatře tým Svoboda, kdy sice měl pěkný výkon, ale motor jim odcházel (nyní realizují zástavbu motoru Gyrtech).

0/0
9.1.2015 10:21

J68i57ř62í 24O69l49t 9161278722291

Ten Coma na motorce je docela "hovádko" :-)

Se svým časem v této etapě by byl druhej i mezi kamiony!!

0/0
9.1.2015 7:37
Foto

M55i41c72h73a60l 96N30a70j91m39a60n 7929503616770

Spíše jsou "hovádka" někteří jezdci na kamionech. To tempo co drží prvních 6 - 8 jezdců je neskutečné.

0/0
9.1.2015 7:45

J27i32ř73í 77O92l58t 9371628492311

Kdepak, motorky mají nejpomalejší časy. Navíc valit to v tý rychlosti v kabině kamionu a nebo na motorce je úplně jinej sport. Nesrovnatelný.

0/0
9.1.2015 8:03

P90a52v98l62a 46K55v88a48p20i11l29o80v10á 7589428724317

Nene Coma je boží a největší sympaťák ;-)

0/0
9.1.2015 11:16
Foto

M90i41c50h75a16l 10N45a52j26m42a48n 7799693286770

info o našich, kromě Lopraise.

Kolomý včera technické problémy a převrátil tatru na bok -19. místo, ztráta 1 hodina a 15 minut.

Vrátný jel pěkně, zajel svůj nejlepší výdledek - 8. místo, ztráta 40 minut

Macík problém s diferenciálem, na trati neopravitelné, snaží se dostat do cíle po silnici - v lepším případě penalizace v řádu několika hodin, v horším diskvalifikace.

Huzink (Tatra)  po karambolu v předminulé etapě je auto v pořádku a jel solidně - 23. místo, ztráta 1 hodina a 38 minut.

Szustkowski (Tatra) jel svůj standart - 25. místo, ztráta 1 hodina a 46 minut

Ardavichus (Tatra) opět zklamání jak jezdecké tak i technické problémy - 29. místo, ztráta 1 hodina a 47 minut

Kasák (Tatra) - 31. místo, ztráta 2 hodiny a 31 minut

+5/0
9.1.2015 6:42

P32a52v68e53l 31M17i55k82u71l53a 6408603586467

Díky za info R^

0/0
9.1.2015 7:10

J32o25s44e29f 37F46a31r98m54a83č52k62a 7204292237

Stále nechápu, proč se stále vyhazují stamiliony na tak pochybné a naprosto ničím  přínosné akce. Už tam nejezdí naši ani na naších výrobcích, jak tomu bylo dříve. Takže propagují cizí firmy a zde shání sponzory, kteří by měli raději podporovat zájmové vyžití mládeže. Úplně stejné je to s vyhozenými miliony na VC v Brně. Anonymní žadatelé požadují na státu milionové částky na startovné a v pozadí je jen pár vykutálených tvorů v čele vyžírkou Haškem. Žadatelé o granty na dětské projekty na MŠMT tak dostávají drobné, které jim nic neřeší.

0/−12
9.1.2015 0:03

M49a68r49t82i50n 57H56a88r87t51i23g 9449584782326

Sponzoři se snad mohou svobodně rozhodnout jakým způsobem chtějí prezentovat svojí společnost a podle toho si vybírají i to kam směřují investice ne?

+6/0
9.1.2015 0:06

L75u49k86á16š 93B26r14a59n41d81e56j33s 2973845111671

Šmarjá, vždyť je to Farmačka..

0/0
9.1.2015 0:53

O96n36d68r31e84j 89S77i17d87o74n 6354556761242

Jaky svobodne, o vsem a o vsech by preci meli rozhodovat soudruzi jako Farmacka na zaklade instrukci z Moskvy, ne?

0/0
9.1.2015 3:15

J11o71s29e32f 18K12u75b14e34š 7958448183188

Ať si každý ze svých peněz sponzoruje co uzná za vhodné, do toho mu ani vy ani já nemáme co kecat. Co se týče VC Brna to je trošku jiná písnička, tam si chtějí sáhnout na veřejné peníze. Přijedou Němci a Rakušáci, vypijí pivo, někteří koupí benzín .... a jestli se na spotřební dani a DPH vybere víc než kolik jsou náklady státu/kraje (dotace, náklady na práci policie atp.) je vše OK, pokud ne tak je to špatně. Problém není v tom, že stát/kraj dotuje VC, problém je v tom, že není taková důvěryhodná studie k dispozici.

0/0
9.1.2015 9:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze