Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Loprais je po 5. etapě Dakaru třetí, polepšil si i Pabiška

Aleš Loprais dojel v páté etapě Rallye Dakar na čtvrtém místě a v průběžném pořadí soutěže kamionů se posunul na třetí příčku. Český pilot manu má o osm sekund lepší čas než ruský obhájce prvenství Andrej Karginov, na vedoucího Eduarda Nikolajeva ztrácí Loprais 27 a půl minuty. Další české kamiony před půlnocí do cíle nedorazily.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M73i10c57h12a52l 42N67a47j15m89a81n 7759893526710

Oficiální rozhodnutí další účasti Macíka stále není!

Organizátor má spoustu práce ještě se včerejší etapou a proto naše posádka dnes odstartuje z 35. místa mezi kamiony a večer uslyší rozhodnutí jury. Martin Macík Jr. A jeho posádka stále doufá, ale vědí, že to může být jejich poslední etapa na tomto Dakaru.

0/0
9.1.2015 12:39

M28i33c87h54a76e91l 77K74o64n12e56č15n88ý 6542763179429

S tím vrtulníkem - suprfotkaR^R^R^

+1/0
9.1.2015 9:02

L86u27k15á21š 62B31r32a36n21d28e93j22s 2143935161661

Jen telegraficky - Tomáš Tomeček vyhrál 9. etapu AER. R^  Bohužel v celkové klasifikaci jsou po jeho problémech z předchozí etapy oba Kamazy daleko vpředu. KAMAZ vypadá, že letos vyhraje "oba Dakary".

+1/0
9.1.2015 8:11
Foto

M26i16c20h42a86l 17N59a98j45m55a55n 7469523236700

On kdyby Kamaz na AER nevyhrál, tak by to bylo velké překvapení (nic. proti Tomečkovi).

0/0
9.1.2015 8:26

L96u56k94á58š 83B40r18a95n11d61e42j58s 2973655691691

To jistě, ale do svých problémů je Tom kupodivu proháněl, jakkoli sám na stránkách psal, že jeho 100% Tatra je bohužel jinde a bude s ní muset něco udělat, aby byl konkurenceschopný

0/0
9.1.2015 9:28
Foto

M94i88c88h82a43l 43N29a35j36m28a69n 7659173846780

Tomáš má u své tatry rezervy v podvozku (tlumiče) - to je jen o penězích, osazení závodními tlumiči rieger vyjde pro jeho tatru na cca 1,5 mil.

Další problém je výkon motoru a tam je konečná - tatrováckého už víc nevymáčkne, aby to nebylo na úkor spolehlivosti. To letos vyzkoušel na své tatře tým Svoboda, kdy sice měl pěkný výkon, ale motor jim odcházel (nyní realizují zástavbu motoru Gyrtech).

0/0
9.1.2015 10:21

J23i50ř30í 46O26l55t 9201758572291

Ten Coma na motorce je docela "hovádko" :-)

Se svým časem v této etapě by byl druhej i mezi kamiony!!

0/0
9.1.2015 7:37
Foto

M14i58c10h38a19l 93N38a74j59m65a57n 7699793366770

Spíše jsou "hovádka" někteří jezdci na kamionech. To tempo co drží prvních 6 - 8 jezdců je neskutečné.

0/0
9.1.2015 7:45

J31i67ř40í 23O74l11t 9211328482901

Kdepak, motorky mají nejpomalejší časy. Navíc valit to v tý rychlosti v kabině kamionu a nebo na motorce je úplně jinej sport. Nesrovnatelný.

0/0
9.1.2015 8:03

P38a60v48l24a 59K29v40a68p77i83l42o90v25á 7419888944157

Nene Coma je boží a největší sympaťák ;-)

0/0
9.1.2015 11:16
Foto

M50i36c19h42a23l 52N25a58j24m96a11n 7569173816200

info o našich, kromě Lopraise.

Kolomý včera technické problémy a převrátil tatru na bok -19. místo, ztráta 1 hodina a 15 minut.

Vrátný jel pěkně, zajel svůj nejlepší výdledek - 8. místo, ztráta 40 minut

Macík problém s diferenciálem, na trati neopravitelné, snaží se dostat do cíle po silnici - v lepším případě penalizace v řádu několika hodin, v horším diskvalifikace.

Huzink (Tatra)  po karambolu v předminulé etapě je auto v pořádku a jel solidně - 23. místo, ztráta 1 hodina a 38 minut.

Szustkowski (Tatra) jel svůj standart - 25. místo, ztráta 1 hodina a 46 minut

Ardavichus (Tatra) opět zklamání jak jezdecké tak i technické problémy - 29. místo, ztráta 1 hodina a 47 minut

Kasák (Tatra) - 31. místo, ztráta 2 hodiny a 31 minut

+5/0
9.1.2015 6:42

P18a10v58e55l 23M25i40k35u87l90a 6948933856157

Díky za info R^

0/0
9.1.2015 7:10

J35o50s27e68f 59F84a22r15m76a84č44k89a 7984622287

Stále nechápu, proč se stále vyhazují stamiliony na tak pochybné a naprosto ničím  přínosné akce. Už tam nejezdí naši ani na naších výrobcích, jak tomu bylo dříve. Takže propagují cizí firmy a zde shání sponzory, kteří by měli raději podporovat zájmové vyžití mládeže. Úplně stejné je to s vyhozenými miliony na VC v Brně. Anonymní žadatelé požadují na státu milionové částky na startovné a v pozadí je jen pár vykutálených tvorů v čele vyžírkou Haškem. Žadatelé o granty na dětské projekty na MŠMT tak dostávají drobné, které jim nic neřeší.

0/−12
9.1.2015 0:03

M83a61r94t73i33n 90H66a85r74t79i74g 9259474272466

Sponzoři se snad mohou svobodně rozhodnout jakým způsobem chtějí prezentovat svojí společnost a podle toho si vybírají i to kam směřují investice ne?

+6/0
9.1.2015 0:06

L29u65k20á32š 73B78r41a96n32d69e14j41s 2243235641241

Šmarjá, vždyť je to Farmačka..

0/0
9.1.2015 0:53

O61n21d51r36e94j 31S69i94d47o49n 6744476921442

Jaky svobodne, o vsem a o vsech by preci meli rozhodovat soudruzi jako Farmacka na zaklade instrukci z Moskvy, ne?

0/0
9.1.2015 3:15

J46o94s67e56f 28K34u66b35e82š 7858868383358

Ať si každý ze svých peněz sponzoruje co uzná za vhodné, do toho mu ani vy ani já nemáme co kecat. Co se týče VC Brna to je trošku jiná písnička, tam si chtějí sáhnout na veřejné peníze. Přijedou Němci a Rakušáci, vypijí pivo, někteří koupí benzín .... a jestli se na spotřební dani a DPH vybere víc než kolik jsou náklady státu/kraje (dotace, náklady na práci policie atp.) je vše OK, pokud ne tak je to špatně. Problém není v tom, že stát/kraj dotuje VC, problém je v tom, že není taková důvěryhodná studie k dispozici.

0/0
9.1.2015 9:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze