Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Loprais je po 5. etapě Dakaru třetí, polepšil si i Pabiška

Aleš Loprais dojel v páté etapě Rallye Dakar na čtvrtém místě a v průběžném pořadí soutěže kamionů se posunul na třetí příčku. Český pilot manu má o osm sekund lepší čas než ruský obhájce prvenství Andrej Karginov, na vedoucího Eduarda Nikolajeva ztrácí Loprais 27 a půl minuty. Další české kamiony před půlnocí do cíle nedorazily.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M15i12c56h70a64l 70N20a22j38m96a92n 7699973466370

Oficiální rozhodnutí další účasti Macíka stále není!

Organizátor má spoustu práce ještě se včerejší etapou a proto naše posádka dnes odstartuje z 35. místa mezi kamiony a večer uslyší rozhodnutí jury. Martin Macík Jr. A jeho posádka stále doufá, ale vědí, že to může být jejich poslední etapa na tomto Dakaru.

0/0
9.1.2015 12:39

M66i74c32h85a75e80l 70K67o98n63e39č43n96ý 6882693919779

S tím vrtulníkem - suprfotkaR^R^R^

+1/0
9.1.2015 9:02

L32u41k33á50š 29B86r13a95n37d75e91j40s 2983215901551

Jen telegraficky - Tomáš Tomeček vyhrál 9. etapu AER. R^  Bohužel v celkové klasifikaci jsou po jeho problémech z předchozí etapy oba Kamazy daleko vpředu. KAMAZ vypadá, že letos vyhraje "oba Dakary".

+1/0
9.1.2015 8:11
Foto

M31i30c43h77a20l 73N53a44j43m56a17n 7349363226320

On kdyby Kamaz na AER nevyhrál, tak by to bylo velké překvapení (nic. proti Tomečkovi).

0/0
9.1.2015 8:26

L68u14k25á47š 66B23r86a46n86d28e88j48s 2153785371981

To jistě, ale do svých problémů je Tom kupodivu proháněl, jakkoli sám na stránkách psal, že jeho 100% Tatra je bohužel jinde a bude s ní muset něco udělat, aby byl konkurenceschopný

0/0
9.1.2015 9:28
Foto

M51i48c87h75a68l 35N23a66j57m86a88n 7179713796780

Tomáš má u své tatry rezervy v podvozku (tlumiče) - to je jen o penězích, osazení závodními tlumiči rieger vyjde pro jeho tatru na cca 1,5 mil.

Další problém je výkon motoru a tam je konečná - tatrováckého už víc nevymáčkne, aby to nebylo na úkor spolehlivosti. To letos vyzkoušel na své tatře tým Svoboda, kdy sice měl pěkný výkon, ale motor jim odcházel (nyní realizují zástavbu motoru Gyrtech).

0/0
9.1.2015 10:21

J69i24ř52í 33O35l83t 9731348412441

Ten Coma na motorce je docela "hovádko" :-)

Se svým časem v této etapě by byl druhej i mezi kamiony!!

0/0
9.1.2015 7:37
Foto

M82i55c59h31a35l 48N64a15j57m65a85n 7479463636420

Spíše jsou "hovádka" někteří jezdci na kamionech. To tempo co drží prvních 6 - 8 jezdců je neskutečné.

0/0
9.1.2015 7:45

J89i57ř88í 78O34l79t 9741178492291

Kdepak, motorky mají nejpomalejší časy. Navíc valit to v tý rychlosti v kabině kamionu a nebo na motorce je úplně jinej sport. Nesrovnatelný.

0/0
9.1.2015 8:03

P33a61v55l12a 24K77v23a56p41i84l78o63v45á 7329488334117

Nene Coma je boží a největší sympaťák ;-)

0/0
9.1.2015 11:16
Foto

M24i23c91h31a77l 88N89a44j35m83a55n 7179643186480

info o našich, kromě Lopraise.

Kolomý včera technické problémy a převrátil tatru na bok -19. místo, ztráta 1 hodina a 15 minut.

Vrátný jel pěkně, zajel svůj nejlepší výdledek - 8. místo, ztráta 40 minut

Macík problém s diferenciálem, na trati neopravitelné, snaží se dostat do cíle po silnici - v lepším případě penalizace v řádu několika hodin, v horším diskvalifikace.

Huzink (Tatra)  po karambolu v předminulé etapě je auto v pořádku a jel solidně - 23. místo, ztráta 1 hodina a 38 minut.

Szustkowski (Tatra) jel svůj standart - 25. místo, ztráta 1 hodina a 46 minut

Ardavichus (Tatra) opět zklamání jak jezdecké tak i technické problémy - 29. místo, ztráta 1 hodina a 47 minut

Kasák (Tatra) - 31. místo, ztráta 2 hodiny a 31 minut

+5/0
9.1.2015 6:42

P20a11v11e85l 19M13i42k86u71l90a 6148773626367

Díky za info R^

0/0
9.1.2015 7:10

J77o60s92e56f 97F54a72r64m66a88č92k67a 7484762767

Stále nechápu, proč se stále vyhazují stamiliony na tak pochybné a naprosto ničím  přínosné akce. Už tam nejezdí naši ani na naších výrobcích, jak tomu bylo dříve. Takže propagují cizí firmy a zde shání sponzory, kteří by měli raději podporovat zájmové vyžití mládeže. Úplně stejné je to s vyhozenými miliony na VC v Brně. Anonymní žadatelé požadují na státu milionové částky na startovné a v pozadí je jen pár vykutálených tvorů v čele vyžírkou Haškem. Žadatelé o granty na dětské projekty na MŠMT tak dostávají drobné, které jim nic neřeší.

0/−12
9.1.2015 0:03

M40a52r44t30i61n 24H97a81r36t30i39g 9729204372186

Sponzoři se snad mohou svobodně rozhodnout jakým způsobem chtějí prezentovat svojí společnost a podle toho si vybírají i to kam směřují investice ne?

+6/0
9.1.2015 0:06

L23u26k25á16š 85B57r54a63n12d55e23j53s 2463535931141

Šmarjá, vždyť je to Farmačka..

0/0
9.1.2015 0:53

O51n37d11r32e82j 77S45i76d85o79n 6774666351682

Jaky svobodne, o vsem a o vsech by preci meli rozhodovat soudruzi jako Farmacka na zaklade instrukci z Moskvy, ne?

0/0
9.1.2015 3:15

J80o62s37e58f 74K75u51b42e89š 7298848883418

Ať si každý ze svých peněz sponzoruje co uzná za vhodné, do toho mu ani vy ani já nemáme co kecat. Co se týče VC Brna to je trošku jiná písnička, tam si chtějí sáhnout na veřejné peníze. Přijedou Němci a Rakušáci, vypijí pivo, někteří koupí benzín .... a jestli se na spotřební dani a DPH vybere víc než kolik jsou náklady státu/kraje (dotace, náklady na práci policie atp.) je vše OK, pokud ne tak je to špatně. Problém není v tom, že stát/kraj dotuje VC, problém je v tom, že není taková důvěryhodná studie k dispozici.

0/0
9.1.2015 9:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze