Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za Bianchim přijel francouzský doktor, který léčil i Schumachera

Za vážně zraněným pilotem formule 1 Julesem Bianchim přijel do nemocnice v japonském Jokkaiči francouzský doktor Gérard Saillant. Odborník v oboru ortopedie a traumatologie, jenž se staral také o legendárního Michaela Schumachera po jeho nehodě na lyžích, má spolupracovat s týmem japonských lékařů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J66i93ř93í 73D38v91o38ř28á70k 5648173778610

Je to určitě prů.er , to co se stalo.Ale podle mého (možná špatného )  názoru se bezpečnost ve F1 za posledních 20 , 30 let ohromě zvýšíla.Byly doby , co rok to jeden mrtvý.Ale další takto mohutné zvýšení bezpečnosti je nereálné. Snad jen kdyby jezdili závody na trenažerech.Je to smutné , ale podobné věci se stávaly , stávají a budou stávat.

0/0
7.10.2014 19:22

R35o56m30a49n 45K85r46a61t83o53c15h47v87í95l 6176977516944

Analýza použití vlajek a výjezd safety-caru - ach jo!

Žluté vlajky vlály - to znamená, že na tom místě nebyl důvod vylétnout z tratě!

0/0
7.10.2014 14:09

Z31d96e52n46e33k 52B82e36d62n61a49r 7977806107659

Není naprostým popřením zásad slušné společnosti, když nehodu bude vyšetřovat otec manažera pilota, který ji způsobil? Horší střet zájmů se jen těžko najde.

0/−1
7.10.2014 11:03

P12a76v49e73l 76Č59á91s19l53a23v88s55k84ý 4424845404758

Pokud se bavíme o skutečně slušné společnosti, tak podle mého názoru není. Navíc mám za to, že vyštřování nebude mít za cíl určit viníka nehody. Ale změnit stávající nebo přijmout nová pravidla a opatření tak, aby se podobná událost už neopakovala. Nebo aby se možnost podobné havárie minimalizovala.

+1/0
7.10.2014 11:14

Z74d42e20n35e25k 12B14e47d23n82a33r 7957636127529

No, ale tady stačí jen vyžadovat dodržování stávajících. Bianchiho povinností bylo zpomalit a kolem nehody projet bezpečně. To neudělal.

+1/0
7.10.2014 13:20

R48o44m21a56n 43K31r91a13t22o52c38h56v76í67l 6496517316854

Ano, bylo by smutné kvůli tomuto měnit pravidla od základů, současná jsou v pořádku - problém je jenom jejich dodržování.

0/0
7.10.2014 14:11

P74a64v70e73l 50Č10á71s11l60a93v35s95k54ý 4504695504218

Jste si jistý, že pravidla, resp. jejich provádění je v pořádku, když se stalo co se stalo? Netvrdím, že jsou špatná, ale pro extrémní podmínky na trati by možná potřebovala upravit. A o tom, že podmínky na trati byly extrémní asi netřeba polemizovat. Nakonec v minulosti již došlo k úpravám, jako například doplnění klasických vlajek těmi elektronickými.

Neříkám všechno překopat a udělat z F1 sterilní sport, ale nechme vyšetřovatele posoudit všechny okolnosti nehody a pokud z toho vzejde nějaká úprava, která zvýší bezpečnost pilotů, tak jenom dobře.

0/0
7.10.2014 14:37

O73n85d50ř19e83j 71Č29a66p95k67a 6341461963704

Tak ony se ty změny nemusejí týkat pravidel závodů, ale třeba technického zabezpečení trati. Klidně bych viděl elektronické vlajky jako povinné (zatím je tuším nemají všechny okruhy a zrovna tady, za šera a při bídné viditelnosti, by se hodily dost), stejně tak použít při vyprošťování jeřáb nebo ruku a stát při tom v bezpečí za bariérou by bylo lepší, než se motat v únikové zóně s nakladačem...

0/0
7.10.2014 16:14

R60o47m31a98n 41K77r97a44t48o54c82h36v65í16l 6676117686164

Piloti se shodli mezi, že to žádnej extrém nebyl.

A já si to myslím také, sleduji F1 hodně dlouho a zažil jsem větší slejváky.

+1/0
7.10.2014 17:04

P65a92v63e10l 22Č11á12s44l13a77v81s75k35ý 4144885434868

Vyžadovat jak? A jak víte, že nezpomalil? Viděl jste telemetrická data z monopostu?

A právě proto to vyšetřování. Neboť, zcela zřejmě, stávající pravidlo, resp. opatření k jeho prosazení, nedokázalo této těžké nehodě zabránit.

Nikdo z nás v tom autě neseděl, nevíme kolik toho pilot v houstnoucím dešti a s přibývajícím šerem viděl. Mohl přehlédnout, že je máváno dvojitou žlutou, tudíž v tomto úseku trati pouze zvolnil, ale pořád se závodilo. Pak stačilo moc plynu na výjezdu a z pilota se stal pasažér. Nicméně jsou to všechno jen spekulace a proto počkejme na závěry vyšetřování.

0/0
7.10.2014 14:29

R74o55m19a90n 52H75o35k40y67n81á27ř 8650611649378

řekl bych, že tam spíše z pozice šéfa FIA a také proto, že v současnosti asi není nikdo, kdo by měl s formulemi větší zkušenosti (nemyslím jen pilotování, ale celkově prostředí, legislativa apod.), který by zároveň nebyl členem nějakého týmu.

0/0
7.10.2014 11:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze