Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stav zraněného pilota F1 je podle oficiální zprávy kritický, ale stabilní

Stav vážně zraněného pilota F1 Julese Bianchiho je kritický, ale stabilní. To je nejdůležitější a vlastně i jediný výstup z prvního oficiálního sdělení, které po nehodě francouzského jezdce ve Velké ceně Japonska na okruhu v Suzuce zveřejnila Mezinárodní automobilová federace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T22o75m86á29š 11N78o11v38o89t66n68ý 6855727979799

Ze střední školy (průmyslovky před skoro třiceti lety) si toho moc nepamatuji. Ale pamatuji si, jak  nám říkali: "bezpečnostní předpisy jsou psány krví". Čili prakticky každý bezpečnostní předpis je reakcí na nějakou tragickou událost.

Tady byl ten kontrast mezi širokými bezpečnostními zónami a uvnitř se pohybujícím jeřábem děsivý.

Byla to jeho chyba a fakt nejsem schopen posoudit, kdo v kterém místě a jakou vlajkou mával a jakou rychlostí měl jet. Ale ten náraz - ten chlap neměl nejmenší šanci.

Takže to šeredně odnesl a následkem budou obrovská omezení pohybu techniky v průběhu závodu. F1 čeká nové bezpečnostní pravidlo, ale jemu už to zdraví nevrátí.

0/0
7.10.2014 8:47
Foto

P64e85t44r 57Š30m89e10j62k20a87l 9655210658197

Bohužel to až příliš připomíná Michaela...;-(

0/0
7.10.2014 1:47

T46o23m42á93š 94P71r48o28c83h21á47z43k16a 1492134557571

jenomže ten měl poslední nehodu která ho málem stála život na sjezdovce . 

to ale nic nemění na tom že nehoda Julese Bianchiho byla dost ošklivá . snad bude mít štěstí jako Michael Schumacher a přežije to

+1/0
7.10.2014 1:57
Foto

P87e50t13r 10Š45m38e48j67k45a21l 9235750418457

Vzhledem k tomu, že nevíme v jakém stavu Michael je, tak si nejsem jistý, jestli se dá hovořit o štěstí...

+1/0
7.10.2014 2:09

T66o45m29á52š 52P36r90o77c36h41á45z11k32a 1202854827601

tak podle posledních informací ( pravda . moc jich není a dlouho se o něm nemluvilo se probral a měl by udajně komunikovat . ) což já osobně považuji za dost velké štěstí vzhledem k tomu co se mu stalo

0/0
7.10.2014 9:26

P58e63t39r 77T70y62č18k10a 6845922369592

To že komunikuje může taky znamenat, že komunikuje pomocí mrkání. Neznamená to nic. Kdyby na tom nebyl opravdu špatně tak by těch informací bylo víc.

0/0
7.10.2014 9:43

T60o35m52á52š 75P79r97o86c95h60á29z66k20a 1232704647431

podle dnešní zprávy na idnes :

Dobré zprávy. Schumacher bojuje a udělal pokrok, říká jeho přítel Todt

Zdroj: http://sport.idnes.cz/michael-schumacher-0ac-/motorsport.aspx?c=A141007_090834_motorsport_ald#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box

je na tom lépe . snad bude mít i tolik štěstí Julese Bianchi

0/0
7.10.2014 9:55

P15e38t80r 61T59y63č21k11a 6675952829212

To taky nic neznamena.

0/0
7.10.2014 10:03

P51a67t42r64i27k 75M16a91r58e56k 8392867958646

podle toho video je az s podivem ze nebyl na miste mrtvy

0/0
7.10.2014 0:55

D97a44n72i66e56l 90M53a66r78t64í54n96e10k 9702408506184

Na tn.cz se objevilo video kde je vidět jak se to stalo a dokonce tam je vidět jak už nejakej komisař nebo kdo to je mává zelenou vlajkou takže to asi nebude tak ze by jel celou dobu pod žlutou vlajkou.

0/0
7.10.2014 0:27

R83a25d75e54k 91M86a11t91ě47j64k71a 8847583979922

Traťový maršál mával zeleným praporem v okamžiku, kdy byl Sutilův vůz odtahován a maršálova pozice byla v tom okamžiku za nehodou. Před otahováním mával dvěma žlutýma!

+1/0
7.10.2014 0:41

M65i94c65h76a38l 10H48e90g66e84n88b77a19r29t 9748448613182

dnes večer jsem se omylem koukal na televizní noviny na nově kde mluvily o nehodě a říkali, že si podstatě za to může sám protože nespomalil i přes žluté vlajky. Takhle lhát, o je hnus ta nova opravdu

0/0
7.10.2014 0:26

F47r55a71n30t20i16š56e70k 73Z18l36a81t80o30h65l60á41v15e15k 3631224187444

Ono to ale opravdu vypadá, že tam jel moc rychle.

0/0
7.10.2014 9:37

R34a18d68o13v19a91n 72D72l29u19g76o20s52z 3316451848586

Důležité je, že si vedení F1 hraje na ochránce, snižují výkony, snižují přítlaky, objemy, přední částí monopostů, dělají širší a širší ochranné pásma, bariéry ze sofistikovanějších materiálů, ale opancéřovanou těžkou techniku nechávají jezdit uvnitř okruhu. Přitom by stačily pojízdné jeřáby za bezpečnostními mantinely. 

Při mnohamiliardových investicích do okruhu by se tato položka ztratila jak kapka v moři. 

Vždy se ale musí stát neštěstí, aby se začalo jednat. Pokud se nic nestane a někdo i přesto upozorňuje na reálné nebezpečí, je většinou pokládán za schizofrenika, paranoika apod. Škoda.

0/−1
6.10.2014 23:33

T29o66m35á40š 64P83r13o67c21h57á87z69k39a 1972954397211

opancéřovaná těžká technika ??????

to do čeho narazil je jeřáb . né tank !!!

0/0
7.10.2014 1:00

R47a21d50e12k 47M78a11t45ě17j71k14a 8197223399942

Jak dlouhé rameno by takový jeřáb musel mít, aby zajistili pokrytí celého okruhu? To snad ani nejde.... :-/

0/0
7.10.2014 1:27

P30e55t43r 54T81y14č69k33a 6645442969432

V Monaku to umi.

0/0
7.10.2014 7:13

T83o12m88á21š 79P80r41o83c34h43á56z81k86a 1332934577211

pokud se nepletu tak i tam maj mobilní jeřáby . navíc Monako je městská trať .

0/0
7.10.2014 9:28

P97e58t97r 28T91y49č82k64a 6505562179762

Mají mobilní, ale na trati jsem je neviděl.

0/0
7.10.2014 9:43

T86o85m67á49š 45P27r42o27c60h34á37z80k54a 1702854987601

jestli to nebude tím že tam nemaj tolik prostoru jako na ostatních tratích

0/0
7.10.2014 10:07

P66e58t19r 22T22y65č84k97a 6255902629162

Tím spíš by to na ostatních tratích měli umět taky.

0/0
7.10.2014 14:38

F56r39a33n34t16i46š57e87k 41Z51l16a60t39o60h73l30á27v72e31k 3621834137824

Jestli to přežije, budu to považovat za zázrak. Ten boční náraz byl hrozný, bohužel.

+2/0
6.10.2014 23:09

V97á96c64l74a29v 81J51o30n35á78š 8202133932133

Smrt je taly stabilní stav....

0/−1
6.10.2014 20:34

D56a48n33i38e20l 29J25i51r58á81č60e90k 3631800510698

Tady je celý video...

http://www.marca.com/2014/10/06/motor/formula1/1412603831.html

ty jo to byla teda šlupka, ten bagr úplně odlít, fakt hrůza

+1/0
6.10.2014 19:21

I10r31e53n55a 35P36l50a71c37h16e89t30k79o80v29á 3564794260697

by mu ta helma moc nepomohla :-(

0/0
6.10.2014 19:28

L34u96k34á73š 82S67l55á47n82s23k38ý 4271703777656

...a sakra. Bagr na hlavu v celkem vysoké rychlosti.. To vypadá hodně špatně.

0/0
6.10.2014 19:35

P78e88t59r 48T77y30č96k60a 6105142399932

To neni bagr, ale jerab.

0/0
6.10.2014 20:25

J71a77k62u13b 21H46a20l27v71a 1754577691877

Kažodpádně pořád je to nic moc...

+1/−1
6.10.2014 20:32

Z78b87y67n57ě98k 87J29a52n24d11a 7393962405481

Au!

No to je otázka, jestli ten jeřáb mohl vubec trefit hůř než trefil :-(

Ještě štěstí, že nevzal sebou komisaře, takhle to vypadá na nešťastnou chybu, ale aspoň jeho...

0/0
6.10.2014 23:05

F49r36a45n33t68i53š72e83k 69Z30l20a26t79o59h60l92á13v41e89k 3601974417394

Trefil ten jeřáb na závaží u zadních kol. V podstatě to tu formuli drtilo bez destrukce jeřábu. I s pilotem. Moc nadějí zřejmě nemá.

0/0
6.10.2014 23:12

J13o10s25e20f 51J57a75n32e16k 9807971708899

Nepřizpůsobil rychlost povětrnostním podmínkám.

0/0
6.10.2014 18:58

P35a51v87e25l 24Z94a28j46í47č82e17k 8684900306970

http://www.youtube.com/watch?v=ihyPe5Syo3Y jen pripomenu ze proste se f1 za obdobnych podminek jezdi ;-)

+4/0
6.10.2014 18:16

R97a16d78o49v18a96n 42D33l52u43g31o36s93z 3966131458816

Dnes nepředstavitelné. A to si vemte. Udělat chybu v kterékoli částí téhdejšího okruhu = okamžitá stopka. Dnes, pohoda, klídek, tabáček s daleko modernějšími monoposty, elektronikou apod.

Jednoznačně se má jezdit i za deště, kdo z jezdců si netroufne, má právo nenastoupit k závodu a nezávodit, či později odstoupit. Ale striktně kvůli pár jezdcům neschoponých jezdit na vodě oklešťovat závodění... To není dobrý nápad.

0/0
6.10.2014 23:39

K87a70r67e61l 52N73o46v13á23č92e64k 5271175509606

Je zvláštní jak tam ten komisař pořád zuřivě mává zelenou vlajkou. Myslím, že měl mávat žlutou vlajkou. Japonci jsou asi hodně snaživí, ale asi trochu trdla.

0/−1
6.10.2014 18:09

K36a76r34e98l 11N57o62v92á91č28e44k 5811925689336

Což možná platí i pro to, že vjeli s tím traktorem za bariéry a začali odtahovat to auto moc brzy.

0/−1
6.10.2014 18:11

J48a44k46u35b 80G29r61é46n55a42r 9424465943140

on mává žlutou , až to Bianchi napere do toho jeřábu tak potom až tam máva zelenou vlajkou, což teda naprosto nechápu

0/0
6.10.2014 18:29

J77a15k44u91b 69G98r27é72n13a44r 9334355773740

dvojitou žlutou*

0/0
6.10.2014 18:29

Z42d17e91n52ě43k 88V53e30p80ř81e69k 9401743402789

v okamžiku kdy bianchi letí pod traktor je máváno zelenou vlajkou

0/0
6.10.2014 19:42

J66a67k20u66b 88G24r22é10n88a32r 9694165743400

tak jinak omlouvám se, tou dvojitou žlutou mával do doby těsně před nehodou(par vteřin, jak začně jeřáb couvat mával už zelenou,a to mi přijde i jako jeho pochybení teď jsem viděl celé video cca 2 - 3 min) pardon

0/0
6.10.2014 18:31

J12a11k54u51b 85M13i47c49h88á13l15e59k 6567348620322

Za nehodou se mává zelenou. Mávat žlutou vlajkou za nehodou je k ničemu, tu je potřeba vyvěsit před ní.

+5/0
6.10.2014 19:23

J39a34k86u93b 45G76r23é67n88a60r 9304175123300

tak jsem videl video na youtube a je to dost brutalni ...

0/0
6.10.2014 17:12

P73a82v78e89l 77D79e24n87k 9878363409276

hrozivý náraz ....http://static.dyp.im/kgJthStvMn/c65d798a2345332c0d7313c81b191748.gif

0/0
6.10.2014 17:09

P77a17v61e38l 66T87u46l65a92c44h 8292795931346

No ty vole.....

0/0
6.10.2014 18:42

P87e85t62r 35T82y40č47k68a 6385312809662

Kriticky stabilní.

0/0
6.10.2014 16:45

T55o82m18á50š 45P59e63l28i97k15á16n 8598933426693

Stabilně kritický.

+1/0
6.10.2014 17:28

I45r37e38n63a 97P94l52a90c37h34e62t53k10o78v19á 3784394570987

proc ty posetilci neuzivaji ochranou prilbu?

0/−19
6.10.2014 14:03

J41a63r57d51a 98H68o26f75m36a82n79n 4130415504

8-o8-o

+5/0
6.10.2014 14:38

R69i11c40h98a67r82d 71K12á90b79a 8269828150620

Vy jste uzasna F1 haterka :)))))

0/0
6.10.2014 16:32

D48a88v36i76d 12N93o10v16o87t85n39ý 2937802295269

Nejenom F1, ona je takhle blbá ve všem :-)

+5/0
6.10.2014 16:38

I18r57e31n30a 13P40l77a77c78h70e73t37k39o71v76á 3354254630637

R^

0/0
6.10.2014 19:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze