Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stav zraněného pilota F1 je podle oficiální zprávy kritický, ale stabilní

Stav vážně zraněného pilota F1 Julese Bianchiho je kritický, ale stabilní. To je nejdůležitější a vlastně i jediný výstup z prvního oficiálního sdělení, které po nehodě francouzského jezdce ve Velké ceně Japonska na okruhu v Suzuce zveřejnila Mezinárodní automobilová federace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T23o90m33á62š 31N13o94v76o42t83n47ý 6145627439209

Ze střední školy (průmyslovky před skoro třiceti lety) si toho moc nepamatuji. Ale pamatuji si, jak  nám říkali: "bezpečnostní předpisy jsou psány krví". Čili prakticky každý bezpečnostní předpis je reakcí na nějakou tragickou událost.

Tady byl ten kontrast mezi širokými bezpečnostními zónami a uvnitř se pohybujícím jeřábem děsivý.

Byla to jeho chyba a fakt nejsem schopen posoudit, kdo v kterém místě a jakou vlajkou mával a jakou rychlostí měl jet. Ale ten náraz - ten chlap neměl nejmenší šanci.

Takže to šeredně odnesl a následkem budou obrovská omezení pohybu techniky v průběhu závodu. F1 čeká nové bezpečnostní pravidlo, ale jemu už to zdraví nevrátí.

0/0
7.10.2014 8:47
Foto

P17e20t82r 38Š45m68e82j20k42a37l 9675470498207

Bohužel to až příliš připomíná Michaela...;-(

0/0
7.10.2014 1:47

T48o50m13á33š 30P72r35o26c13h70á26z11k98a 1402434667511

jenomže ten měl poslední nehodu která ho málem stála život na sjezdovce . 

to ale nic nemění na tom že nehoda Julese Bianchiho byla dost ošklivá . snad bude mít štěstí jako Michael Schumacher a přežije to

+1/0
7.10.2014 1:57
Foto

P32e13t69r 29Š26m63e29j88k76a39l 9795900348627

Vzhledem k tomu, že nevíme v jakém stavu Michael je, tak si nejsem jistý, jestli se dá hovořit o štěstí...

+1/0
7.10.2014 2:09

T64o54m65á92š 42P44r80o42c69h83á89z17k21a 1212434687521

tak podle posledních informací ( pravda . moc jich není a dlouho se o něm nemluvilo se probral a měl by udajně komunikovat . ) což já osobně považuji za dost velké štěstí vzhledem k tomu co se mu stalo

0/0
7.10.2014 9:26

P76e74t84r 45T44y79č90k32a 6865822439522

To že komunikuje může taky znamenat, že komunikuje pomocí mrkání. Neznamená to nic. Kdyby na tom nebyl opravdu špatně tak by těch informací bylo víc.

0/0
7.10.2014 9:43

T43o54m35á77š 18P61r56o43c47h10á31z70k89a 1422844397191

podle dnešní zprávy na idnes :

Dobré zprávy. Schumacher bojuje a udělal pokrok, říká jeho přítel Todt

Zdroj: http://sport.idnes.cz/michael-schumacher-0ac-/motorsport.aspx?c=A141007_090834_motorsport_ald#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box

je na tom lépe . snad bude mít i tolik štěstí Julese Bianchi

0/0
7.10.2014 9:55

P52e17t55r 18T86y13č25k49a 6275292749732

To taky nic neznamena.

0/0
7.10.2014 10:03

P70a55t61r46i88k 36M39a63r39e13k 8592867348156

podle toho video je az s podivem ze nebyl na miste mrtvy

0/0
7.10.2014 0:55

D75a53n24i54e12l 93M61a22r44t74í87n43e56k 9502208376894

Na tn.cz se objevilo video kde je vidět jak se to stalo a dokonce tam je vidět jak už nejakej komisař nebo kdo to je mává zelenou vlajkou takže to asi nebude tak ze by jel celou dobu pod žlutou vlajkou.

0/0
7.10.2014 0:27

R42a80d68e75k 54M69a33t10ě15j54k74a 8797483579672

Traťový maršál mával zeleným praporem v okamžiku, kdy byl Sutilův vůz odtahován a maršálova pozice byla v tom okamžiku za nehodou. Před otahováním mával dvěma žlutýma!

+1/0
7.10.2014 0:41

M83i81c37h70a34l 71H27e79g22e57n21b85a57r54t 9798888523112

dnes večer jsem se omylem koukal na televizní noviny na nově kde mluvily o nehodě a říkali, že si podstatě za to může sám protože nespomalil i přes žluté vlajky. Takhle lhát, o je hnus ta nova opravdu

0/0
7.10.2014 0:26

F27r15a65n38t31i82š90e53k 95Z48l85a42t94o27h29l59á74v22e48k 3131274247104

Ono to ale opravdu vypadá, že tam jel moc rychle.

0/0
7.10.2014 9:37

R56a28d43o83v75a55n 34D65l32u78g36o39s62z 3276521168876

Důležité je, že si vedení F1 hraje na ochránce, snižují výkony, snižují přítlaky, objemy, přední částí monopostů, dělají širší a širší ochranné pásma, bariéry ze sofistikovanějších materiálů, ale opancéřovanou těžkou techniku nechávají jezdit uvnitř okruhu. Přitom by stačily pojízdné jeřáby za bezpečnostními mantinely. 

Při mnohamiliardových investicích do okruhu by se tato položka ztratila jak kapka v moři. 

Vždy se ale musí stát neštěstí, aby se začalo jednat. Pokud se nic nestane a někdo i přesto upozorňuje na reálné nebezpečí, je většinou pokládán za schizofrenika, paranoika apod. Škoda.

0/−1
6.10.2014 23:33

T43o28m30á41š 35P25r26o68c37h93á15z75k13a 1962934127151

opancéřovaná těžká technika ??????

to do čeho narazil je jeřáb . né tank !!!

0/0
7.10.2014 1:00

R18a19d86e97k 24M97a70t82ě63j63k67a 8867663429312

Jak dlouhé rameno by takový jeřáb musel mít, aby zajistili pokrytí celého okruhu? To snad ani nejde.... :-/

0/0
7.10.2014 1:27

P16e60t69r 98T93y68č31k13a 6275252479602

V Monaku to umi.

0/0
7.10.2014 7:13

T29o89m28á80š 41P37r57o19c43h28á89z28k29a 1582584707601

pokud se nepletu tak i tam maj mobilní jeřáby . navíc Monako je městská trať .

0/0
7.10.2014 9:28

P57e80t70r 61T83y68č52k37a 6945172459862

Mají mobilní, ale na trati jsem je neviděl.

0/0
7.10.2014 9:43

T82o76m46á51š 91P45r81o36c58h19á32z86k86a 1702514787441

jestli to nebude tím že tam nemaj tolik prostoru jako na ostatních tratích

0/0
7.10.2014 10:07

P20e59t51r 68T43y75č97k44a 6305752539462

Tím spíš by to na ostatních tratích měli umět taky.

0/0
7.10.2014 14:38

F29r21a31n36t57i16š50e81k 17Z65l35a78t31o31h61l38á95v81e81k 3841264717354

Jestli to přežije, budu to považovat za zázrak. Ten boční náraz byl hrozný, bohužel.

+2/0
6.10.2014 23:09

V37á64c10l48a10v 48J16o70n68á37š 8882393962113

Smrt je taly stabilní stav....

0/−1
6.10.2014 20:34

D59a38n63i10e95l 37J53i33r71á47č21e24k 3681470480928

Tady je celý video...

http://www.marca.com/2014/10/06/motor/formula1/1412603831.html

ty jo to byla teda šlupka, ten bagr úplně odlít, fakt hrůza

+1/0
6.10.2014 19:21

I84r29e44n81a 13P91l62a36c85h78e67t32k75o69v68á 1816214166860

by mu ta helma moc nepomohla :-(

0/0
6.10.2014 19:28

L80u95k59á61š 36S59l67á31n16s29k60ý 4411113957746

...a sakra. Bagr na hlavu v celkem vysoké rychlosti.. To vypadá hodně špatně.

0/0
6.10.2014 19:35

P82e10t22r 13T89y79č93k40a 6635642419712

To neni bagr, ale jerab.

0/0
6.10.2014 20:25

J89a80k71u20b 51H30a58l70v31a 1344677171327

Kažodpádně pořád je to nic moc...

+1/−1
6.10.2014 20:32

Z45b70y55n17ě35k 47J65a36n10d85a 7683692185251

Au!

No to je otázka, jestli ten jeřáb mohl vubec trefit hůř než trefil :-(

Ještě štěstí, že nevzal sebou komisaře, takhle to vypadá na nešťastnou chybu, ale aspoň jeho...

0/0
6.10.2014 23:05

F17r86a64n95t96i93š86e76k 49Z44l19a18t20o52h34l52á58v41e15k 3801544197484

Trefil ten jeřáb na závaží u zadních kol. V podstatě to tu formuli drtilo bez destrukce jeřábu. I s pilotem. Moc nadějí zřejmě nemá.

0/0
6.10.2014 23:12

J32o38s26e75f 44J89a94n12e50k 9437141508839

Nepřizpůsobil rychlost povětrnostním podmínkám.

0/0
6.10.2014 18:58

P65a38v69e22l 44Z67a30j20í97č26e37k 8224110566370

http://www.youtube.com/watch?v=ihyPe5Syo3Y jen pripomenu ze proste se f1 za obdobnych podminek jezdi ;-)

+4/0
6.10.2014 18:16

R36a63d36o70v96a47n 42D66l79u28g52o86s54z 3426681748156

Dnes nepředstavitelné. A to si vemte. Udělat chybu v kterékoli částí téhdejšího okruhu = okamžitá stopka. Dnes, pohoda, klídek, tabáček s daleko modernějšími monoposty, elektronikou apod.

Jednoznačně se má jezdit i za deště, kdo z jezdců si netroufne, má právo nenastoupit k závodu a nezávodit, či později odstoupit. Ale striktně kvůli pár jezdcům neschoponých jezdit na vodě oklešťovat závodění... To není dobrý nápad.

0/0
6.10.2014 23:39

K12a50r85e30l 71N91o46v86á87č37e34k 5211885629436

Je zvláštní jak tam ten komisař pořád zuřivě mává zelenou vlajkou. Myslím, že měl mávat žlutou vlajkou. Japonci jsou asi hodně snaživí, ale asi trochu trdla.

0/−1
6.10.2014 18:09

K42a67r74e85l 16N43o53v45á33č70e89k 5921915809756

Což možná platí i pro to, že vjeli s tím traktorem za bariéry a začali odtahovat to auto moc brzy.

0/−1
6.10.2014 18:11

J77a39k51u31b 20G59r70é16n64a70r 9894835183190

on mává žlutou , až to Bianchi napere do toho jeřábu tak potom až tam máva zelenou vlajkou, což teda naprosto nechápu

0/0
6.10.2014 18:29

J17a54k89u65b 18G54r86é66n82a67r 9704575143610

dvojitou žlutou*

0/0
6.10.2014 18:29

Z58d80e98n54ě15k 22V59e94p69ř67e51k 9821713602199

v okamžiku kdy bianchi letí pod traktor je máváno zelenou vlajkou

0/0
6.10.2014 19:42

J24a25k59u44b 36G26r26é98n37a82r 9364885203550

tak jinak omlouvám se, tou dvojitou žlutou mával do doby těsně před nehodou(par vteřin, jak začně jeřáb couvat mával už zelenou,a to mi přijde i jako jeho pochybení teď jsem viděl celé video cca 2 - 3 min) pardon

0/0
6.10.2014 18:31

J82a59k61u55b 18M57i83c71h45á77l95e59k 6227848320232

Za nehodou se mává zelenou. Mávat žlutou vlajkou za nehodou je k ničemu, tu je potřeba vyvěsit před ní.

+5/0
6.10.2014 19:23

J35a81k35u57b 67G52r21é23n77a45r 9414805703700

tak jsem videl video na youtube a je to dost brutalni ...

0/0
6.10.2014 17:12

P78a33v48e48l 85D17e89n37k 9628123359516

hrozivý náraz ....http://static.dyp.im/kgJthStvMn/c65d798a2345332c0d7313c81b191748.gif

0/0
6.10.2014 17:09

P79a81v47e75l 13T41u76l24a56c53h 8622625871406

No ty vole.....

0/0
6.10.2014 18:42

P48e47t77r 71T25y12č11k73a 6975722209722

Kriticky stabilní.

0/0
6.10.2014 16:45

T97o24m32á97š 28P33e31l26i72k38á74n 8118413106143

Stabilně kritický.

+1/0
6.10.2014 17:28

I56r23e35n69a 85P60l55a68c51h59e90t85k33o50v15á 1826744656400

proc ty posetilci neuzivaji ochranou prilbu?

0/−19
6.10.2014 14:03

J43a61r90d58a 34H39o40f70m67a19n72n 4750395244

8-o8-o

+5/0
6.10.2014 14:38

R96i53c59h71a13r34d 22K52á55b80a 8489378460970

Vy jste uzasna F1 haterka :)))))

0/0
6.10.2014 16:32

D75a66v54i10d 45N11o66v51o64t64n11ý 2397542885869

Nejenom F1, ona je takhle blbá ve všem :-)

+5/0
6.10.2014 16:38

I58r78e82n61a 70P35l95a55c21h71e41t27k89o16v19á 1206954926420

R^

0/0
6.10.2014 19:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze