Diskuze

Dilema jezdce Matějovského před finále: honit lídra, či bránit stříbro?

Na první pohled vypadá ztráta zatím druhého Michala Matějovského na lídra evropského šampionátu FIA ETCC cestovních vozů před víkendovým posledním závodem jako těžko dostižitelná. Ale stát se může i díky dvojnásobnému bodování spousta věcí a proč se o titul nepokusit, když je k němu jediný stupínek? Taková šance se už nemusí opakovat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rok se s rokem sešel a opět začíná výplach mozků a mediální masáž alá Křenek Motorsport. A opět tu máme evropského šampiona, neboli mistra Evropy. 

Nevím kdo Vám to nakukal, ale FIA již pěknou řádku let nevyhlašuje seriál závodů „Mistrovství Evropy“, takže nejde získat ocenění (titul) Mistr Evropy cestovních vozů. Jede se jenom Mistrovství světa cestovních vozů (WTCC) a seriál závodů ETCC je pohárový závod (cup-závod), tzn. Evropský pohár cestovních vozů. Dle regulí FIA se v pohárových závodech vyhlašuje pouze vítěz (The titles of FIA European Super 2000 Cup-Winning Driver). 

Navíc čeští jezdci mají šanci získat (a po tomto víkendu získali) „titul“ vítěz ETCC a to ještě pouze ve slabší třídě TC2. Bylo by dobré, kdyby jste věděli o čem píšete!!

0 0
možnosti