Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Biatlonistům se v olympijské generálce nevedlo. Propadák, řekl Rybář

Českým biatlonistům poslední start před olympijskými hrami v Soči na optimismu nepřidal; štafeta Michal Šlesingr, Tomáš Krupčík, Jaroslav Soukup a Ondřej Moravec dojela v závodu Světového poháru v Anterselvě dvanáctá - poslední klasifikovaná. Na stupních se seřadily kvarteta Francie, Švédska a Německa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J13a42n 26M71a41c42u74r74a 4736103982197

V přenosu se Lachman ani Dostál nevěnovali lyžím - nemohli naši promazat? V Anterselvě dost sněžilo, pořád se měnily podmínky - nemáte někdo echo? Protože tak hrozný běh snad ani není možný.

0/0
21.1.2014 11:23

M55í39r61a 91Z52i39k71m39u26n77d 2244278798679

Evidentně se někde stala chyba v přípravě, načasovaná forma ideálně.

0/−1
20.1.2014 7:50

K94a13r24o84l30í72n73a 14H89a11n88á85k77o58v71á 1501424183389

No tfujtajbl - rychle na to zapomenout a vzhuru do Soci. :-)

+1/0
19.1.2014 22:08

K49a80r14e31l 26S26e73m81e50r93á32d 6748300680261

Výhodou je každopádně to, že se ukázalo, že naši v těchto nadmořských výškách excelují a také v Soči se pojede vysoko....

0/−3
19.1.2014 19:37

K57a53r12e10l 94S19e18m65e53r82á43d 6808880380311

Nebylo to zas tak zlé. Michal Šlesingr na Korejce příliš neztratil (max 10 vteřin).

+1/0
19.1.2014 19:33

K87a37r43e23l 58S51e78m38e42r44á36d 6498980830311

P.S. A já věřím tomu, že v Soči nás taky o kolo nedojedou... Máme na to.

0/−1
19.1.2014 19:34

O83t41t42o 74P57o75s40p34í51š84i66l 4464335417878

Lupo, opravdu byla naše štafeta poslední klasifikovaná? Já tedy ve výsledcích za námi vidím i další štafety - sice byly o kolo zpět, ale výsledek zapsaný mají (žádné DNF nebo DQ). Protože ve štafetě se ze závodu týmy o kolo zpět "nevyhazují"...

0/0
19.1.2014 19:07

J94a85k53u16b 80T73r32o51c39h 7837230264626

štafeta, která je předjeta o kolo je zastavena a dále nepokračuje, takže naše štafeta byla poslední, která dorazila do cíle

0/0
19.1.2014 19:10

O11t21t87o 34P34o20s17p84í14š57i13l 4784125707958

A v kterém momentě přichází to zastavení? A proč se střílí ležky v momentě, kdy nejlepší jsou na stojce? A proč je uváděno pořadí (klasifikace) i u dalších?

http://datacenter.biathlonresults.com/?view=schedule_race

Čemu říkáme klasifikace?

0/0
19.1.2014 19:13

J89a26k62u82b 52T87r37o55c75h 7757410904986

přesně vám to neřeknu, u těch co byly zastaveny je udáváno pouze pořadí, nikoliv časová ztráta, jelikož závod dokončili

0/0
19.1.2014 19:19

J28a25k22u56b 63T52r10o26c74h 7587610284826

oprava: nedokončili

0/0
19.1.2014 19:20

O83t25t83o 81P20o90s56p69í67š86i94l 4844705867348

A není pořadí považováno za klasifikaci? :)

Ohledně toho zastavování - jedno kolo se i se střelbou jede něco přes 6 minut. Poslední Lotyši měli průběžnou (poslední zaznamenanou) ztrátu 13 minut. Poslední střelbu každopádně absolvovalo 21 štafet. Jestli je nenechali dojet do cíle, pak mi uniká smysl toho "zastavování, protože v daném momentě už nikomu nepřekážejí.

0/0
19.1.2014 19:30

J78a95k34u16b 93T94r37o50c15h 7137610374226

nevím, a nějak zvlášť mě to nezajímá, koukám na to co se děje vepředu a vzadu ať si dělají co chtějí

0/0
19.1.2014 19:38

O43t70t42o 78P67o67s16p27í63š28i16l 4724145137428

No jo, ale vzadu jezdí naši, takže mě to zajímá...;-D Dneska mi zase po delší době připomněli, jakých výsledků dosahovali ještě před pár lety... Tak snad to byla jen "kulturní vložka" v jinak dobré sezóně.:-)

+1/0
19.1.2014 19:41

O54t35t32o 83P56o74s20p79í63š34i77l 4774795637568

I když smysl to má z pohledu zdržování závěrečného ceremoniálu...:-)

(I tak by mě spíš zajímalo, zda není nějaký rozpor v terminologii klasifikace, který používá Datacenter a Lupa. Ty štafety nemají uvedeno pořadí pro nic za nic, hraje se o pořadí, ve kterém se nasazuje do startovních řad.)

0/0
19.1.2014 19:39

J69a75k29u24b 89T10r28o88c67h 7167680284166

to bude asi ono, podle mě tady mají jinou terminologii než je uvedeno v pravidlech a v oficiálních výsledcích

0/0
19.1.2014 19:45

R90o30m72a49n 68L14a65š58t38o50v56i58č19k92a 9648981145217

Špatně namazané lyže by částečně vysvětlovaly, proč dneska jeli všichni naši tak pomalu.Ví někdo jakou vlastně chybu udělal Šlesingr na střelnici?

0/0
19.1.2014 18:29

O45t50t44o 13P25o71s84p23í74š47i65l 4134775647538

Špatně namazané lyže by to vysvětlily, pokud by špatně mazal tým celý týden.

Já si myslím, že jim to jen "nesedlo" - a doufám, že do Soči se dají do kupy.

0/0
19.1.2014 18:34

R47o40m93a29n 22L28a50š22t98o21v66i36č59k90a 9958171535277

To je reakce na slova trenéra Rybáře. Moravec jel v individuálu celkem dobře a Soukalová se vůbec nedostala k závodění, takže těžko srovnávat. Každopádně je to divné, že dneska jeli tak pomalu, střelbu měli zase jednu z nejlepších.

0/0
19.1.2014 18:45

O71t64t12o 43P15o17s97p11í12š11i86l 4934845137268

No u toho Moravce jsem na rozpacích. Za "normálních okolností" by čistým kontem na střelnici bojoval o stupně vítězů a ne "jen" o desítku (na kterou nedosáhl, když spadl)...

Ale bylo by každopádně fajn, kdyby mu to v Soči střílelo jako tady. Protože pak může se svým během nahánět nejlepší a třeba si "zacinkat".:-)

0/0
19.1.2014 18:56

K63a88r80e45l 57L90i22š34k83a 7186533347751

Hrozná bída. Už to, že Šlezinger ztratil na jeho posledním okruhu tj. 2km asi 30 vteřin mě zaujalo. A dál jen hůř a hůř.

+2/0
19.1.2014 17:13

O77t69t56o 75P11o10s44p58í46š49i38l 4904285347348

Zaujala mě velká myšlenka Romana Dostála v televizi:

Francouzi prý s Martinem Fourcadem mají hned větší sebevědomí a jsou klidnější, a proto je tak velký rozdíl mezi 10. místem bez něj a vítězstvím s ním.

OK - takže pro ženský to samé, předpokládám, neplatí. Protože jinak si těžko vysvětlit, že naše holky, i když mají mezi sebou Gábinu, o vítězství nebojují...

(A nebo si to lze vykládat jen jako televizní pindání aneb jak pomocí klišé vytvářet hospodské odborníky...)

0/−1
19.1.2014 17:09

O65l18d81ř56i76c54h 24B42í14l93ý 7288425624216

rozdíl je v tom, že mimo M. Fourcada jsou všichni zbylí Francouzi odhadem do třicítky ve světáku. Takže porovnání s našima je úplně mimo mísu.

+1/−1
19.1.2014 17:14

O77t67t36o 46P50o35s11p10í52š44i48l 4634875727708

A my máme dvě holky v desítce svěťáku, další umí jezdit do třicítky a čtvrtá (tedy ta, která potřebuje nejvíc to "uklidnění") má cca 60% úspěšnost střelby a když o něco jede, tak vyhoří...

Evidentně jste opět nepochopil, o čem píšu. Takže není třeba se dále o tom bavit.

0/0
19.1.2014 17:17

O55l20d91ř82i39c77h 17B62í38l90ý 7708835514246

evidentně jste asi nikdy žádnej sport nedělal, jestli ano a nejste jen teoretik opravte mě.

Nicméně jelikož Francouzi mají celej tým na úrovni minimálně širší špičky, tak jim opravdu to sebevědomí může narůst, je to celkem přirozená věc.

Pokud přesto opravdu nevidíte rozdíl mezi kvalitou mužského týmu Francie a naší ženskou repre, těžko pochopíte jak to Roman Dostál myslel.

Při vší úctě mimo Verči a Gabči to je modlení na téma, ustojí to ty holky a o propočítávání kolik ztratí ? Všichni Francouzi víceméně jsou schopní jet o špici a tam je sebevědomí a klid pokud použiju slova RD fakt důležité

+3/0
19.1.2014 17:57

O22t88t32o 75P31o98s97p13í88š27i80l 4894275547938

Sebevědomí jim může narůst, stejně tak je může svazovat pocit odpovědnosti (s MF jsou favorité na zlato). Pokud jsou opravdu tak dobří i bez MF (a tady vůbec nezpochybňuji, že mají ke špičce blíž než naše holky Eva s Jiťulí), tak by naopak bez MF měli dokázat, že nejsou nazdárci...

A proto polemizuji o výroku Dostála. Naše holky nemusí s Gábinou vítězit, ale její přítomnost je evidentně neuklidňuje. Je to tedy individuální, nedá se paušalizovat, záleží i na psychice těch ostatních členů týmu a s výrokem Dostála tak nesouhlasím, rozhodně ne s takovým zobecňováním typu "závodník jako on pozvedne každého"...

A sportů jsem provozoval v mladším věku víc (i závodně) - ale do toho Vám nic není. ;-)

0/0
19.1.2014 18:09

Z82b15y97n13ě50k 31S64y49c35h10r81a 8856950524945

Velice zobecňujete. Já zase s výrokem Dostála celkem souhlasím

0/0
19.1.2014 18:15

O36t23t22o 77P75o22s48p64í84š82i52l 4744305737378

Aha... dobrá - mít u sebe nejlepšího závodníka z celého startovního pole by pomohlo každému (slova Romana Dostála), ale já zobecňuji, když říkám, že ne vždy to tak musí být - což vlastně potvrzuje i p. Bílý, ale musí se to podat tak, abych já byl blbec, který mluví mimo mísu... OK;-D

Inu, jak pozoruji, rozdíly mezi číst a chápat text jsou na diskuzích stále veliké...:-)

+1/0
19.1.2014 18:22

O44l93d11ř63i34c50h 48B28í11l87ý 7218165454796

no tak jelikož je pro holky úspěch pokud štafetu nepokazí, tak se tomu ani nelze moc divit. Jinak o pozitivním vlivu dobré výkonnosti holek mluvila jak Verča a Gabča a že je to motivuje vidět jedna druhou vysoko. Ale pokud mi chceš tvrdit, že maj naše 2 zbylý holky z tohoto získávat sebevědomí, tak to fakt nechápu, když nemají ani šanci se udržet běžecky dalších závodnic okolo sebe. Jinak to je to pro ně spíš super ale zároveň tvrdá škola.

0/0
19.1.2014 18:17

Z77b14y71n88ě76k 49S14y76c78h88r19a 8106610334825

Nehledě na to, že kdyby Švédi, Němci a Norové nejeli trestná kola, tak jim ani Foucarde nepomohl. Ale ve štafetě s ním jsou vždy mnohem výše než bez něho. Při vší úctě k našim holkám, dobrý výkon mimo Soukalovou a Vítkouvou je u ostatních dvou vždy jen loterie

0/0
19.1.2014 18:13

O75t93t29o 55P34o45s56p45í57š33i92l 4474115157418

"loterie"

Víte, když holky zajely třetí místo, tak se říkalo, že jim k tomu dopomohlo, jak skvěle rozjely závod Verča s Gabčou - to je jistě pravda. A zbylé dvě se kously a předvedly 150% svých možností.

Když ještě lépe holky rozjely štafetu v Novém Městě a Landová střílela do vzduchu, tak se mluvilo o tom, že prostě svou situaci nezvládla a právě ta skvělá pozice ji mohla ovlivnit.

A proto píšu o tom, že se nedá zobecňovat.

-> Francouzí vyhráli, pomohl jim klid, který jim dodal MF

Kdyby vyhořeli, řeklo by se něco jiného. Zkrátka klišé... Už si rozumíme? (Buď mě chcete pochopit, nebo ne - mně je to fuk.)

+1/0
19.1.2014 18:28
Foto

P95e43t43r 92Š94m15e13j70k52a94l 9475350938487

Střelba jedna z nejpřesnějších, ale ten běh...

Ať už to bylo, co to bylo (nadm. výška, náročná trať, těžký hluboký sníh, materiál), je to varující. Holky měly běžecky taky problém...Gábinu jsme vlastně neviděli a v Soči ty podmínky můžou být taky celkem divoký...:-/

0/0
19.1.2014 16:45

O40t51t73o 54P98o55s63p74í59š98i31l 4534215337878

Střelba přesná, to ano, ale pomalá... To ostatně platilo i pro minulé závody. Samozřejmě je lepší střílet pomalu a přesně, než rychle do vzduchu, ale ve srovnání s konkurencí je naše "nula" totéž, co jedno dobíjení u těch lepších štafet.

No a když se k tomu přidá to, že našim to neběží, tak je z toho takový výsledek. Škoda no... Ale jak již bylo řečeno - je lepší si bídu vyžrat tady než na olympiádě.

0/0
19.1.2014 17:03
Foto

P71e17t17r 42Š44m95e24j93k58a62l 9405800558937

Souhlas, ale ikdyby jsme vždy připočetli jedno dobíjení, tak pořád by to nebylo špatné...

Vcelku si lámu hlavu, proč na tom byli tak zle běžecky - muži i ženy...

Pokud by v tom významnou roli hrála výška, tak Soči může být problém...

0/0
19.1.2014 17:11

O60t84t15o 15P71o12s34p46í83š35i54l 4414745887328

Každý se připravuje jinak. Každý jinak aklimatizuje. Před olympiádou budou všichni trénovat v podobné nadmořské výšce, takže ty handicapy naši snad srovnají... My můžeme doufat, že komu se vedlo dobře tady, tak v Soči pohoří.:-)

0/0
19.1.2014 17:14
Foto

P68e16t43r 94Š62m19e60j51k20a98l 9885760208927

Vzhledem k ladění formy (a blížící se ZOH), tohle byla dost významná prověrka a byl vidět razantní nárůst formy hlavně u Němců.

Přál bych si, aby to bylo naopak (komu se vedlo dobře tady, tak v Soči pohoří), ale to by vzhledem k makrocyklům musel být prosinec a ne leden.

No nic budeme držet palce a hlavně ať jsou zdraví...R^

+1/0
19.1.2014 17:24

O97t14t93o 77P69o53s37p29í29š73i48l 4624265757428

Jasně, může to být pro naše varovný signál. Ale nedělal bych z toho závěry. Nyní bude pár týdnů pauza a během ní můžou třeba i ti Němci o formu přijít. Od Gabči očekávám, že bude po závodním výpadku natěšená a předvede maximum. Snad se sžije dobře s "rekonstruovanou" puškou a bude vše, jak má být.:-)

0/0
19.1.2014 17:29
Foto

P52e21t36r 18Š60m63e98j30k30a14l 9825610948377

Ano, pro Gábinu jenom dobře. Už po té diskvalifikaci jsem to vnímal jako dobrou zprávu a teď ještě nejela štafetu...

Hlavně Michal, Ondra a Verča aby se dali běžecky "dokupy"...:-)

0/0
19.1.2014 17:38

O93l77d14ř29i52c16h 64B11í13l54ý 7698575294526

snad jo....realita je taková, že pouze Gábina má slušný šance na medaili i při chybách na střelnici...u dalších budeme muset držet pěsti aby sedl běh i střelba. Každé umístění do desítky bude super !

+1/0
19.1.2014 18:08

T26o29m29á66š 48B24r12a48b35e76c 2898726935316

No já si naopak myslím, že to pro Gábinu moc dobrý není, že po nepovedeném sprintu už jiný závod nejela.

0/0
19.1.2014 18:23

O42l81d41ř58i59c25h 98B31í42l96ý 7258715864826

letošní výsledky by ji měly udržet v klidu, ale určitě by se povodenej závod hodil. Ti nejlepší podle mě neúspěch rychle hodí za hlavu a navíc tady se sešlo ještě hodně smolných okolností.

0/0
19.1.2014 18:30

T63o17m65á43š 44B79r63a80b89e80c 2228696605146

Snad jo, ale tady byl navíc problém s tou flintou, asi by bylo lepší si ji "osahat" v ostrém závodě, ikdyž sama říká, že se jí s ní střílí dobře

0/0
19.1.2014 18:35

O15l19d97ř19i33c33h 52B53í39l70ý 7368865544116

někteří by zastřileli dobře snad i se špuntovkou a někteří by nic netrefili ani odstřelovačkou. To by mohlo být celkem zajímavý, kdyby se zmínili hosti ve studiu o pověrách co se týče zbraní a dalších rituálech :)

0/0
19.1.2014 18:37
Foto

P56e42t82r 84Š16m46e14j90k96a36l 9905130498307

S tím "osaháním v ostrém závodě" je to pravda, snad to nebude tak vadit.

Nechce se mi to dohledávat, ale mám pocit, že ze špičky holky nějaké závody neabsolvovaly (Tora, Darja atd.) a že snad jen Gabča jela vše. Myslím si, že se může kumulovat v podvědomí i určitá psychická únava (tlak kvůli žl. dresu, očekávání veřejnosti), prostě stres a pak člověk i např. snáz onemocní.

Sečteno podtrženo, já na náhody moc nevěřím a to, co se stalo s tou flintou vnímám jako určitý zásah "osudu" v pravou chvíli.

Ale určitě je to věc názoru...:-)

0/0
19.1.2014 20:29

O22l80d54ř53i15c10h 21B19í73l71ý 7278565224366

nedávno si tu tvrdil, že všichni trénují stejně ... takže prozření ?  Neskutečné

0/0
19.1.2014 18:05
Foto

P30e20t42r 86Š46m79e95j82k44a17l 9775620768247

8-o...já asi těžko. To mi teda Oldo pošli odkaz...:-)

0/0
19.1.2014 18:09

O16l58d88ř20i52c97h 10B34í69l24ý 7768805384396

to bylo na Ottu, jestli jsem trefil blbě vlákno, tak se omlouvám a upřesnuji

0/0
19.1.2014 18:10
Foto

P84e70t57r 85Š35m71e14j60k55a93l 9305140228447

Už jsem se vyděsil, že trpím rozdvojením osobnosti...:-)

0/0
19.1.2014 18:15

O27t76t39o 98P51o32s97p30í73š27i31l 4514215527398

Já pořád nevím, zda jen nechápete, co píšu, protože Váš intelekt má hranici někde u kyberonanie nad výkony oblíbených závodníků (především z Norska), nebo prostě nechcete chápat, co píšu a máte potřebu vše obracet.

Ale protože ani na hloupost, ani na demagogii prášky nejsou, tak bude asi lepší, když se budeme vzájemně ignorovat. Otázka je, zda toho jste schopen, když jste ani desetkrát nepochopil, že nemáte dovoleno mi tykat, protože husy jsme spolu nepásli a ani pást nebudeme.;-)

0/−2
19.1.2014 18:18

O13l56d61ř19i47c95h 19B45í73l12ý 7308295854536

jestli se nepřeneseš přes internetovou diskuzi, tak to je Tvůj problém ... já opravdu problém s chápáním nemám, ale klidně schovejte svoji sportovní neznalost za kyberonanii a podobné žvásty. Všichni si tady měli možnost přečíst co jsi plácal o přípravě a o roli trenéra, takže se jen usmívám, jak teď kopeš jako malé dítě.

Jo a já nijak neskrývám, že mám svoje oblíbence, ať už to je převážně Norskej tábor nebo jiné další, nicméně s reakcí na Tebe nemá tohle vůbec co dělat

+2/0
19.1.2014 18:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze