Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Biatlonový kouč Rybář euforii krotí. Musíme zůstat pokorní, říká

Nestor českého biatlonu Zdeněk Kašper vyslovil při bilancování loňské sezony přání: Ještě tu olympijskou medaili, prosím. Český biatlon dosud žádný kov pod pěti kruhy nezískal. Změní to Soči? Euforie na základě výsledků z posledních měsíců je velká. "Musíme stát nohama na zemi," zdůrazňuje reprezentační trenér Ondřej Rybář.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P40e93t51r 43V55a74l16i95š 4775374778681

Po problémech s puškou stoplej závod.ŠKODA. I takový je sport.

I ostatní holky dnes nic moc-až na Jitku, ta dnes hodně slušný výsledek.

Jsem dost per plex z té zprávy o OH nominaci- kdy naposledy jela Lea J. SP?

Vím,že teď jezdila slušné výsledky vIBU, ale stejně mě to překvapilo.Samozřejmě od toho je u repre trenér, aby věděl, kdo může lépe zabojovat. No přál jsem to Černé i Landové.

0/0
16.1.2014 16:04

O75l38d22ř80i30c53h 66B72í53l19ý 7548555834756

a jak to chceš jinak udělat, nominační kritéria byla jasná a Lea se s tím poprala nejlíp.

0/0
16.1.2014 16:06

P93e62t86r 49V36a93l43i74š 4285444508961

Jasně já vím.Takhle z venčí mi přijdou některý holky nadějnější.Asi bych víc zohledňoval body V SP, než jeden či dva nominační závody, ale jsem laik a vůbec NEPOCHYBUJI, že J.Š ví co dělá.:-).Samozřejmě to Lee přeju a fandím jí.-Viděl jsem jí ve SP v NMnM před 2 lety.

0/0
16.1.2014 16:25

K49a64r50e67l 75S45e90m56e16r10á39d 6738490670231

Poslední závody před olympidádou takováhle darda. Ani bodík... Uvidíme, co to s ní udělá....

0/0
16.1.2014 16:00

O33l60d84ř47i66c66h 60B21í28l55ý 7518425434926

očekávám rozhovor a něco ve stylu, já Vám to říkala :-)  Neudělá to s ní snad nic už jen protože OH jsu specifický a tam nějakej nepovedenj závod v sezóně není vůbec důležitej. Já Gabče dál věřím

0/0
16.1.2014 16:05

K56a92r71e83l 79S88e26m15e77r73á62d 6988760750631

Ale třeba je to dobře... Před olympiádou se zdravě naštve na osud a na všechno a závody v Soči se jí povedou...

+1/0
16.1.2014 15:55

K87a47r80e23l 69S82e88m80e76r82á45d 6378450930251

Po Anterselvě zůstanete nohama na zemi určitě. :-) Samozřejmě, že stíhačka bez Gábiny a dost holek půjde v celkovém pořadí SP před ní (nebo dost: čtyři pět). Žluták je v pracvhu tentokrát už definitivně. Co se tam stalo? Bylo to jen zoufalou střelbou nebo pomalým během, nebo nějaké problémy s puškou?(něco jsem po očku zahlíd)

0/0
16.1.2014 15:48

R42o12m96a98n 23L38a55š92t59o51v17i55č86k31a 9478891905957

Prakticky se jí rozpadla puška. Je škoda, že kvůli tomuhle přijde o vedení v SP. Ale myslím, že i tak bude pořád čtvrtá, měla celkem solidní náskok.

0/0
16.1.2014 15:50

K33a80r74e38l 71S60e14m75e25r87á47d 6518520320881

Tak to se asi ještě v historii světáku nestalo, aby kvůli tomuhle přišel někdo o vedení v SP a prakticky i o vítězství v celém seriálu, protože nula bodů z Anterslevy podle mě rozhodne o tom, že letos světák určitě nevyhraje. Hmmm, dobrej pech.

0/0
16.1.2014 15:52

O45l71d64ř98i63c46h 18B93í86l39ý 7158245954676

no problémy se zbraní potkali snad každýho biatlonistu, ale souhlasím pecháček to je solidní.

0/0
16.1.2014 15:55

O42l86d91ř49i14c64h 29B86í69l51ý 7928335964496

nakonec asi i DQ ... pak by se nabízelo, proč jí nehnali, jestli to hrozilo

0/0
16.1.2014 15:58

O18l51d16ř29i28c20h 25B65í48l36ý 7538875384936

problémy s puškou, rozpadl se uzávěr a na stojku už měla náhradní. I tohle se může stát, prý pak i Gabča byla informovaná ať to nejede na 100%  .... je to škoda vzhledem ke stíhačce. Taková štreka do vysoké nadmořské výšky a pak si zazávodí jen ve štafetě :-/

0/0
16.1.2014 15:52

K44a33r57e63l 45S42e38m95e97r46á87d 6138110740301

Jak ji mohli nutit, aby nejela na sto procent? Do šedesátky by se dostala, pokud by udržela odstup, který měla po 4. střelbě za vedoucí závodnící? To se mi nějak nezdá...

0/0
16.1.2014 15:53

O71l75d66ř96i98c52h 79B20í85l14ý 7808125934596

říkal to Rybář při rozhovoru na ČT4 ... mně se to taky nezdá, ale posílám dal jak jsem koupil

0/0
16.1.2014 15:55

K47a60r75e70l 83S63e22m86e57r89á67d 6538200140281

MOŽNÁ JE TO TÍM, ŽE VĚDĚLA, ŽE PŘIJDE DISKVALIFIKACE. oops caps lock

+1/0
16.1.2014 15:56

P26e26t44r 94V93a72l69i56š 4875844238331

No bojím se aby tu štafetu vůbec jela a neodjela trénovat individuálně

0/0
16.1.2014 15:56

K46a53r82e43l 48S77e57m46e70r27á28d 6478620420231

A čeho je na tom třeba se bát¨? Anterselva je stejně v háji, celej podnik. A jedna štafeta SP jaro nedělá...

0/0
16.1.2014 15:57

O84l97d53ř88i48c61h 93B69í68l85ý 7178315894906

to by mohla trénovat i tam, když už se tam aklimatizovala :-)

0/0
16.1.2014 15:59

O72l89d56ř59i27c67h 13B23í51l88ý 7948735424106

Nevadí Gabčo, i tohle se stane .... naše holky dneska nepovedenej závod, je blbý, že se z toho běží i stíhačka a bude to asi i bez Gabči :-/

+1/0
16.1.2014 15:21

P96e78t81r 61V79a86l70i12š 4975464618391

Bez pokory nemůže být opravdového úspěchu!

Ta slova se mi moc líbíR^

Fandím práci obou našich reprezentačních trenérů a všem reprezentantům přeji úspěch a to nejen na OH(i když ty jsou vrcholem letošní sezóny), ale i v pohárech a hlavně přijemný pocit z výkonů, i kdyby (vyjímečně) nebyli vždy medailové.

S rozborem šancí a podmínek souhlasím s tím co níže píše p.Bílý ale i další.

Je příjemné , že diskuze k biatlonu má úroveň a není to jen zamindrákované štěkání frustrátů-jak to většinou v diskusích a komentářích bývá.

Přeji vše dobré a biatlonu zdar![>-]:-)

+8/0
14.1.2014 14:32

J76o83s96e35f 26D86r66á72s80a70l 2674295931

počkejte při prvním neúspěchu

+2/0
14.1.2014 14:42

O38l98d43ř18i58c25h 15B60í96l89ý 7868335364436

to nás tady asi nemine, ale naštěstí biatlon není taková masovka a v úplně nejhorším případě bude po OH zase klid

+2/0
14.1.2014 15:59

P28e88t73r 52V93a30l50i83š 4165864348121

Já vím.O to víc si vážím těchto chvilek, kdy to má úroveň:-)

0/0
14.1.2014 21:15

P38e10t61r 39V38a58l86i32š 4795534628531

Samozřejmě jsem měl na mysli úroveň diskuse. Úroveň výsledková je perfektní!

0/0
14.1.2014 21:17

K82a41r11e42l 85S95e72m97e82r68á76d 6978370750471

Už je tady... :-)

+1/0
16.1.2014 15:50

P78e20t32r 21V18a16l30i24š 4535304678411

Přesně!!!

0/0
16.1.2014 19:59

J10a11n 56V89a65r44g90u21l92i87č 7631863427883

Správný a dobrý R-rybář..Ví, že neví, co jeho svěřenci z olympijského rybníku vyloví..Přece jen zná biatlon lépe než zdejší diskutující (včetně mě..)..

+2/0
14.1.2014 13:38

O51l42d60ř11i33c63h 90B78í76l98ý 7678445554336

přesně, je to sport. Máme komu fandit a ať vyhraje ten nejlepší a my si to náležitě užijeme ať už to bude ten či onen.

+2/0
14.1.2014 13:48

P67e86t79r 74Č54e95r71v51e91n12ý 3426179267819

Biatlon je na rozdíl např. od rychlobruslení nevyzpytatelný. Být pokorný je potřeba. Velkohubá gesta si mohou dovolit snad jen Svendsen s Foucardem. Ostatní musí spoléhat na větší či menší dávku štěstí. Největší šance našich na zlatou jsou evidentně ve smíšené štafetě. Cinknout to může ale prakticky v jakémkoliv závodě. Největší šanci má pochopitelně Gábina, ale ani ona to nemá jisté. Evidentně jsou v poháru lepší běžkyně než ona, takže ani stoprocentní střelba jí na zlato nemusí stačit. Spíš se ale dá počítat s nějakou chybou a pokud ty lepší běžkyně budou střílet stejně, bude úspěchem jakákoliv medaile.

+6/0
14.1.2014 11:28

K59a24r32e89l 32S66e72m69e22r30á65d 6758610320111

Můžete jmenovat stabilně lepší běžkyně než je Gábina? Já bych nabídl: Makareinenová, Domračevová, Sachenbacherová. Na kratší tratě Bergerová. To zase není tolik jmen. A žádná z nich nemá úplně jistou střelbu, letos ani Tora... Pak je několik běžkyn na úrovni Gábiny: dvě tři Norky, Kuzminová a nekteré se jí blíží Gasparinová, Preussová, Semerenko. Pokud Gábina zastřílí ve vytrvalostním závodě s nulou nebo jednou chybou, viděl bych to na jistou placku, s nulou by mohla klapnout medaile i ve sprintu a následně ve stíhačce. Dobré je, že je to jen o ní, že se nemusí ohlížet na soupeřky. Pokud nebude kazit střelbu, může to být hvězda OH.

+1/0
14.1.2014 12:25

P87e54t19r 21Č32e34r23v23e19n89ý 3696469587409

V podstatě souhlasím s těmi jmény i s tím, že Gábina může zazářit. Ono ale také záleží, jak komu sednou tratě v Soči (profil by měl Gábině vyhovovat) a jak se kdo trefí do mázy. Také je zřejmé, že když se povede sprint, šance ve stíhačce jsou větší. Individuální závod je specifický. Každá chyba znamená velký posun v pořadí. A střelbu nemáte nikdy jistou. Jak Gábina říká, je to taky o pocitech před závodem. Každý den je jiný:-)

+3/0
14.1.2014 12:49

O28l93d16ř81i41c64h 53B19í44l77ý 7828635544656

U Tory to je dost o formě, ale pokud se bavíme směrem k Soči, tak si taky myslím, že ještě zrychlí. Nejspíš by se někde okolo Gabči mohla běžecky pohybovat i Synnoeve Solemdal.

Darja vypadá, že zatím by si mohla snad na všechny dovolit +1 chybu, pokud se bavíme o tratích s trestným kolem.

+1/0
14.1.2014 13:01

T23o97m91á73š 69B63r46a92b30e83c 2918676465156

No já si myslím, že Gábina ještě směrem k Soči zrychlí, takže na ni rychlostně moc holek mít nebude. V tomto směru moc nevěřím Kaise, ta se občas na vrcholných akcích s běžeckou formou kupodivu nepotká

0/0
14.1.2014 19:51

J42o29s85e17f 42D50r28á24s83a44l 2964775911

jenže vy vycházíte z té přesné střelby, což je předpoklad velmi ošemetný. Opravdu, může se stát cokoliv, klidně to mohou být 3 placky nebo taky tři 15. místa

+1/0
14.1.2014 13:14

K52a76r36e57l 77S67e98m24e26r26á10d 6828210470961

Přesná střelba je ošemetná u všech a nejvíc zrovna u těch, které jsou rychlejší než Gábina. Makareinenová a Sachenbacherová chybují ve všech závodech, to by musel být zázrak, aby zastřílely čistě. Domračevová je nevyzpytatelná a může dát za nula i za pět. a Bergerová si sice zlepšuje, ale letos to taky není nic moc. Střelecky je na tom Gábina nejlíp z nich a ještě jistější je Veronika, která patří k nejpřesnějším střelkyním vůbec. Myslím si, že to nebude vb případě Gábiny o ostatních, ale o tom, jak to ustojí psychicky. Pokud bude střílet jako v Ruhpoldingu, o medaili nebo medaile bych se vůbec nebál. Otázka je, jestli ten tlak na OH ustojí.

+1/0
14.1.2014 13:26

J19o24s23e94f 58D21r88á58s69a49l 2224365511

ad poslední věta....o tom je celý ten článek, nepřipustit si ten tlak, nepasovat se do role favorita...přece jen je to teprve její druhá sezona ve špičce

0/0
14.1.2014 13:47

J39a62n 94V94a76r20g69u65l71i16č 7331683317873

Vaše logika je neprůstřelná a přesto to může dopadnout úplně jinak..Střelba je nevyzpytatelná a proměnlivá je i běžkařská forma, máza, okamžité dispozice..A navic jsou to ženy - z toho plyne další významná položka nejistoty, skoro ta hlavní..

+2/0
14.1.2014 14:53

O25t28t12o 95P94o53s18p98í70š49i47l 4664135937178

Vy asi rychlobruslení nesledujete, co? Slyšel jste o nějaké Sáblíkové a máte pocit, že má za povinnost vyhrávat vše, co se dá... Ach jo, expert.Rv

0/0
14.1.2014 19:30

O85l45d50ř25i69c61h 31B30í32l72ý 7518805354126

no ale Martina prostě na OH jela jako favoritka a taky to potvrdilo, povinnost nemá nikdo žádnou, ale realita byla taková, že pokud by o první fleky nebojovala, bylo by to nehorázný překvapení. Totéž platilo třeba o Krammerovi i když ten přišel na desítce o jistý zlato jen neskutečnou školáckou chybou. Takže klasicky Otto vedle jak ta jedle....ale samozřejmě ještě můžete udělat z Martiny obyčejnou bruslařku

0/0
14.1.2014 20:34

O89t54t73o 70P94o69s55p73í54š68i27l 4514675237578

A víte, Vy experte, že rychlobruslení není jen o Sáblíkové, ba co víc - že ani není nejzajímavější rychlobruslařkou, protože jezdí ty méně atraktivní disciplíny? Víte, že rychlobruslení má i něco jako short track? Takže pindy, o tom, jak je rychlobruslení předvídatelné, si nechte pro své kamarády ze školky...

To, že je biatlon nevyzpytatelný, na tom samozřejmě nic nemění... Ale s Vámi na jedličce nesedím, ale klidně si myslete, že jsem blázen. Hlavně, že Vy jste letadlo.;-)

0/0
15.1.2014 21:15

O37l73d26ř61i79c35h 64B17í97l68ý 7668935954396

tradiční bláboly a naprosto odchýlení od původní myšlenky...myslím, že Všem bude jasně stačit pro dokázání Vašich bludů tahle stránka

http://cs.wikipedia.org/wiki/Martina_S%C3%A1bl%C3%ADkov%C3%A1

ale nedivil bych se, pokud budete dál vykládat pohádku o tom, jak vlastně MArtina všechno nevyhrává;-D netrénuje nakonec úplně stejně jako všichni ostatní Otto ? ;-D

0/0
15.1.2014 22:10

O53t23t27o 15P19o25s75p75í70š42i47l 4434405767338

Nu, je mi líto, ale odtržen od reality jste Vy. Pan Červený napsal "Biatlon je na rozdíl např. od rychlobruslení nevyzpytatelný", přičemž usuzuji, že takto globalizuje celé odvětví pouze na základě výkonů Martiny, která je superfavoritka na dlouhých tratích (ale dopředu nemá vyhráno nikdy). Ovšem ti, kteří sledují rychlobruselní více (což není Váš případ, pane Bílý), by si nedovolili tvrdit, že se jedná o předvídatelný sport.

Omlouvá Vás neznalost, ale arogance, se kterou se zde pezentujete, nikoliv...

Mimochodem, pokud Vaše znalosti o rychlobruslení čerpáte jen z wikipedie (ani mi nestojí za to ten odkaz použít), pak se opravdu nemáme o čem bavit... Běžte si hulákat do hospody a tvařte se jako hrdina, až Martina vyhraje, nebo jí nadávejte, jestli prohraje - bude to typicky čecháčkovské...Rv

Sbohem.

0/−1
16.1.2014 15:14

O73l11d48ř72i92c58h 55B89í10l98ý 7478815554146

ty ses fakt normalni trotl.....a jestli holt nedokazes predvidat rycvhlobrusleni na delsich tratich, tak jsi jeste i sportovni analfabet, ostatne dost podobne se projevujes i se znalostmi biatlonu a obecne sportu kdyz si zavzpominame treba na diskuzi o treninkovych planech...

0/0
16.1.2014 15:20

O14l10d73ř25i29c40h 50B21í42l52ý 7468805664416

jeste bych dodal, ze pokud nechapes rozdil bv predvidatelnosti mezi biatlonem a rychlobruslenim, bude si lepsi vybrat sporty ktery zvladnes pochopit. Ovlivnuji snad rychlobrusleni vnejsi vlivy, sklada se rychlobrusni ze slozky kterou muze ovlivnit pocasi ? Behem cele sezony a predeslych sezon mame o vykonech  moznostech rychlobruslaru jasnou predstavu, muzeme porovnavat nejlepsi letosnaky, osobnaky atd.... a ty tady budes rozumbradovat, ze to je stejny !!! Fakt spatnej vtip navic v porovnani s biatlonem

Ten odkaz zkus pouzit, mozna zistis o rychlobrusleni aspon zaklady, pravdepodobne Vam ale tyhle zvasty v te hospode kam me posilate staci, nicmene misto ubohych vmyslu radsi najdete kde jsem nekdy Martine nebo ostatnim sportovcum nadaval

0/0
16.1.2014 15:33

O77l28d48ř58i40c43h 95B30í92l11ý 7478835634236

Realita je taková, že medaile u kluků by byla opravdu velkým úspěchem. Dostat se na stupně vítězů při předpokládané bitvě Svendsena s Fourcadem bude tvrdej oříšek, protože pokud oba přijedou dobře připraveni jak se ostatně očekává tak si ve všech závodech s trestným kolem na naše můžou dovolit jednu, možná i dvě minely, tudíž pokud budou dobré střelecké podmínky, bude to moc těžký.

U Gabči nemyslet na medaili ani moc nejde. Já myslím, že šance má opravdu solidní a minimálně jeden závod ji vyjde a při troše štěstí by to třeba mohlo cinknout i pro Verču, ale tam by se muselo opravdu střelecky dařit

Vzhledem k formě holek nemyslet na medaili v mixech nejde snad už vůbec, tam jsou naše šance taky velice slušné :)

+3/0
14.1.2014 10:01

O28l67d37ř69i71c71h 70B68í32l23ý 7988365224406

celkově se mi ale přístup a práce našich trenérů moc líbí, to snad ani nemá cenu porovnávat s Petráskem :)

+5/0
14.1.2014 10:03

K58a11r91e35l 27S77e70m60e50r16á47d 6588820210971

Pokud by Moravec střílel čistě, je jedním z největších adeptů na bednu ze zbytku startovního pole. Stabilně jezdí velmi rychlé časy. Prakticky ve všech závodech, kde se mu povedla střelba (a bohužel jich není moc) bojoval o podium nebo na něm byl.

+4/0
14.1.2014 12:28

O36l41d65ř27i32c52h 15B82í74l18ý 7958725554146

Odpověděl jste si sám. Na pokud se ve sportu nehraje, tudíž to je jen spekulace. Kdyby se Frode naučil střílet jako Ole, tak by byl taky kandidátem na vítěze SP skoro každej rok :)

+1/0
14.1.2014 12:54

K49a31r28e13l 47S29e10m74e30r15á91d 6618760610881

Jenže Moravcovi za sezonu vždycky pár závodů,. kdy jede o čelo (a zastřílí)vyjde. Třeba se jeden nebo dva takové podaří zrovna na OH, i když v jeho případě bych tomu moc nevěřil..

0/0
14.1.2014 13:28

O20l87d60ř71i41c89h 56B81í14l69ý 7358755354826

takže vlastně potvrzujete co píšu. Je mi to trochu blbé napsat, ale takových Moravců tam čeká fakt hodně, když se na to člověk nedívá národníma barvama

0/0
14.1.2014 13:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze