Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Těsně za stupni. Biatlonistka Vítková skončila ve stíhacím závodě čtvrtá

Bylo to těsné, ale podruhé se Veronika Vítková v Hochfilzenu ze stupňů pro nejlepší neusmívala. Druhá žena pátečního sprintu skončila ve stíhacím závodě čtvrtá. Skvěle se předvedla Gabriela Soukalová, z 23. pozice po sprintu se vytáhla na deváté místo a udržela žlutý dres vedoucí ženy SP. Z druhého pohárového vítězství v kariéře se radovala Norka Synnoeve Solemdalová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M35a56r68e83k 44K35a90l23i31n71a 3479944145878

PAne Bílý, trestné kolo ve štafetě je zbabraným závodem, tak to holt v biatlonu chodí...

0/0
8.12.2013 15:33

O77l80d71ř13i94c35h 40B11í56l89ý 7328835944526

takže štafeta byla po Gabči v háji ? A když si dá kolo třeba Svendsen a nic neztratí je to taky zbabranej závod ? Koukám, že se to tady roztrhlo s absolutní pravdou :D

0/0
8.12.2013 15:35

Š52á34r38k68a 83S32t39a39ň77k46o41v62á 9613965969779

Šikovné a pěkné holky to jsou.

+1/0
8.12.2013 15:23

M60a51r87e13k 77K98o76š47n51á24ř 7961121724725

přesně a mně se možná trochu více líbí Veronika

+1/0
8.12.2013 21:12

O40l91d10ř61i54c47h 48B17í65l35ý 7518465274196

Nádherný jak Ole běhá. Škoda, že to dneska nevyšlo na finiš Martina s Emilem, oba vypadali velice silní.

Dnešní debata ke Gabče mi připomíná trochu styl jak se tu po smíšené štafete objevily reakce které z úvahy nad protaktizováním ze strany Fourcada a hlavně Tarjeiho dělaly úplnej nesmysl, že snad je Ondra proti Tarjeimu je úplně jiná třída a aby Tarjei stáhnul 7sek je nemyslitelné. Snad se to tu nestane standartem

0/−1
8.12.2013 14:10

O16t97t57o 79P59o68s86p54í83š28i15l 4104205417668

Možná byste si měl nejdříve "prosvištit" znalosti cizích termitů, protože v nich nejste ani zdaleka suterénní, vy jedna standarto.Rv

+3/−3
8.12.2013 14:26

O20l59d97ř47i77c83h 86B25í23l88ý 7418515184156

už jsem to psal dole, budu obezřetnější. Nicméně koukám, že místo biatlonové diskuze se zaštítíte raději gramatikou. Hele, takových tu už bylo :)

0/−1
8.12.2013 14:32

K69a92r70e11l 28L66i91š54k20a 7566873547351

No to je strašný přečin. Jste si jistý, že máte ty svoje uvozovky správně?

0/−1
8.12.2013 14:56

J90a88k30u86b 36G88r18é28n57a67r 9584125953260

Mimo biatlon koukám, že se začíná v severské kombinaci prosazovat mladý. Portyk dnes zatim 7. Po soku ten by v budoucnu mohl být pravidelně v Top10-15

0/0
8.12.2013 13:27

O66t15t70o 54P97o92s82p82í98š48i18l 4644305197328

Ještě to chce zamakat na běhu, ale i tak super - další body si veze domů. Šikovnej klučina...R^

0/0
8.12.2013 17:13

J14a72k55u87b 62G10r88é34n80a23r 9934505563660

V 17 ani nemůže stíhat dospělým

0/0
8.12.2013 22:24

J96a54n44a 22H94o47r56s26k73á 2146547866824

Pro mě velmi příjemné překvapení - Eva Puskarčíková. Takto vstoupit do svěťáku R^ Veronika Vítková R^ bez komentáře a Gabriela Soukalová za bojovnosti i konečné místo v první desítce rovněž R^.

Krásně se dívá na takové závody.

Gratuluji.

+12/0
8.12.2013 13:03

O33t98t76o 13P83o44s71p69í14š57i23l 4704455527218

Po těch letech utrpení, kdy až na pár sezón Holubcové se holky plácaly kolem 50. místa a za úspěch se považovaly body (kdysi ještě do 30. místa), je to rozhodně vzpruha.R^[>-]

+10/0
8.12.2013 13:08

J30i96ř40í 95L38i48e85t52a70v18e14c 8453279593859

Říká Vám něco jméno Jiřina Pelcová - Adamičková?

+2/0
8.12.2013 17:45

J63i62ř32í 84L50i45e50t34a45v97e53c 8353199903119

Říká Vám něco jméno Eva Burešová - Háková?

+2/0
8.12.2013 17:52

O74t49t25o 30P44o65s67p43í21š24i94l 4414855337588

Ano, mění to něco na faktu, že za posledních 15 let byly úspěchy v ženském biatlonu spíše výjimkou?

Tedy až do doby, než přišla generace kolem Vítkové, Soukalové... i ostatní holky v sobě mají potenciál,,,

(Hákovou si pamatuji, ale bohužel už z doby, kdy vozila sotva občas body...)

+1/0
8.12.2013 20:02

L97u15k51á35š 37V30l98k 2111869834986

Total Women cup result:

Soukalová 148

Solemdal 145

Zaitseva 143

Starykh 142

Berger 132 Brunet 132 Vítková 127 Více zde: http://datacenter.biathlonresults.com/?view=cups_cupresults

+2/0
8.12.2013 12:35

M86a69r28t57i84n 76F31r92a82n10t60i90š51e60k 7495660903985

no je tam pěkně našlapáno

0/0
8.12.2013 13:16

O26t85t52o 28P93o71s25p15í19š88i23l 4894495377608

Ale to je dobře, aspoň to je zajímavý... Kdyby to takhle vyrovnaný vydrželo do konce sezóny (a kdyby zůstalo pořadí na čele), tak se zlobit nebudu.:-)

+1/0
8.12.2013 13:26

O26t18t82o 65P89o30s21p40í34š42i17l 4464655837448

Gábina drží žlutý dres, to je super úspěch! I když jí by asi psychicky pomohlo, kdyby ho pustila pryč... Na druhou stranu - ať si na tento tlak zvyká. Dělá biatlon proto, aby vyhrávala a na MS nebo olympiádě bude ten tlak ještě větší. Takže i zkušenost se zbabraným závodem (jako např. štafeta) jí může pomoct. A dneska to ve finiši ubojovala, utrhla tam body k dobru.R^

Gratulace i Verče - čtvrtý flek je úspěch. Obě holky jsou v první desítce svěťáku a to hodně důležité i směrem k "bonusovému závodu", kterým je masák...

Eva taky super. Body a zkušenosti k nezaplacení. Jen tak dál...[>-]

(Teď ještě, aby se dala zdravotně do kupy Bára, druhá Verča... A až se naučí střílet Jitka stojku, tak budeme o placku bojovat i ve štafetě.)

+6/0
8.12.2013 12:31

O14l22d58ř67i88c37h 70B63í19l67ý 7708865804646

Jakej zbabranej závod ? Je naprosto normální, že občas se chybka vloudí....prostě to s náhradníma nábojema nevyšlo. Gabča není žádnej neomylnej stroj a pokud někdo má potřebu rozumbradovat o zbabraném závodu, tak pak může třeba u M.Fourcada a jeho stojce ve štafetě, tomu říkám zbabranej závod :-P

+8/−1
8.12.2013 12:34

V32e83r52o18n84i69k28a 55K59o73n82o78p15á62č20o37v86á 8119951402549

Zbabranej závod od Soukalové to nebyl, minula dva terče, nikdo není robot, to spíš Tomešová absolutně běžecky nestíhala, když štafetu přebírala od Puskarčíkové jako šestá a nakonec doběhla dvanáctá.

+2/0
8.12.2013 12:39

O10l22d66ř95i16c49h 21B78í19l65ý 7878555814346

mám trochu obavy, že podobných rádoby Rejmanů tu budeme vídat s nárůstem popularity biatlonu spousty

0/−1
8.12.2013 12:42

O31t75t47o 37P83o64s30p43í52š15i78l 4104835627228

Vážený chytrolíne, biatlon sleduji už více než 15 let. Pokud se zde snažíte prezentovat, že máte patent na rozum, tak se Vám daří maximálně udělat ze sebe pitomce.

A ano - štafetu v podání Gabči považuji za zbabranou. Z osmi ran trefila 4 terče. Ale to se holt stane - navíc píšu o tom, že i tohle jí může v konečném důsledku pomoct. Dneska terče čistila výborně a podala výkon, na jaký jsme zvyklí.R^

+4/0
8.12.2013 13:02

O37l25d85ř68i97c35h 76B12í95l15ý 7608625664136

možná biatlon sledujete 15 let ale moc o něm evidentně nevíte. Ale klidně si tu vnucujte nesmysly o zbabraném závodu....musím se smát, Gabča snad už pěknou řádku let prokazuje svoji výkonnost kde je čistá střelba jasným standartem a 1 nebo 2 chyby zbabraným závodem....lol

0/−3
8.12.2013 13:34

O91t58t56o 38P25o81s52p32í79š62i86l 4494315227828

Evidentně jste vůbec nepochopil, co jsem psal. Z celého pozitivně laděného textu si vyberete něco, co máte potřebu oponovat, a svou zaslepeností se tady snažíte nad ostatní povyšovat. Patříte tedy k žumpě diskutérů na internetu, budiž - budu s tím pro příště počítat. Sbohem!

+3/0
8.12.2013 14:09

O43l93d22ř94i92c49h 66B62í78l78ý 7378265244836

nazdar, spousta omáčky ale žádná pointa k tomu nesmyslu....oponuji zbabranej závod a místo aspoň pokusu o obhajobu svého názoru ( chápu, blbě se blábol obhajuje ) se tu akorát chlubíš jak dlouho biatlon sleduješ a oháníš se žumpou......takže se měj odborníku

0/−2
8.12.2013 14:12

T70o79m71á70š 85S23o88u95č56e60k 2816587507757

Ach jo, pane Bílý, ten Váš projev tady, to je děs - obsahovou stránku nehodnotím, to ať si udělá každý obrázek sám...

PS: standarD (!)

0/0
8.12.2013 14:21

O63l56d24ř91i81c89h 11B22í21l94ý 7148345224316

no jo, pisu rychle a i s chyba. Mate samozrejme pravdu, mohl bych si to hlidat. O obsahu jsem ochoten diskutovat, proto tady clovek taky je

0/0
8.12.2013 14:24

O40t23t40o 20P71o59s18p76í72š59i34l 4644315607448

Pan Bílý přes svou zaslepenost ani nevidí na monitor, nebo je zkrátka jen hloupý, protože jsem napsal: "Z osmi ran trefila 4 terče."

Když budeme postupovat v analýze její kritické stojky, pak tři ze tří (OK) a dále z dalších pěti nábojů (vč. tří náhradních) jen jeden terč.

Nechápu Vaši chorobnou potřebu z ostatních dělat hlupáky jen proto, že máte jiný názor, a do "své statistiky" si počítáte jen dvě chyby z pěti ran (což je sice podprůměrná, ale nijak výjimečné zvoraná stojka).

Kdybyste si všímal i ostatních názorů a přemýšlel nad nimi, pak chápete, že jsem tady Gábinu nijak nehanil ani dnes, ani včera, kdy jsem se ji naopak od Křišťálové tlupy zastal, jelikož ona štafetu ke dnu nepotopila. I když ta cca minuta za dobíjení a kolo navíc nějakou pozici stála...

A kdybyste biatlonu opravdu rozuměl, jak si tady na to hrajete, tak víte, že na poměry Soukalové byla ta stojka skutečně slabá. (Ale jistě - máme spoustu jiných závodníků a závodnic, co střílí mnohem hůř.)

0/0
8.12.2013 14:22

O29l38d92ř52i69c95h 88B35í14l13ý 7888665554596

zbabraná a slabá je snad rozdíl. Nikde jsem ani netvrdil, že Gábinu haníte a s většinou ostatních věcí souhlasím.

Nemám potřebu se tu chlubit tím jak dlouho sleduji biatlon, myslím, že mnozí to tady ví, ale pokud byste biatlon opravdu sledoval a dle mého názoru mu rozuměl, těžko byste použil termín zbabraná.

Dobíjení je celkem specifická věc a občas se stane, že to ulítne....stojíte na střelnici déle, klasická stojka to prostě není a jedno kolečko není prostě zbabranej závod....

Závěrem bych řekl, myslete si co chcete a lupu nebo Rejmana bych vůbec nezmiňoval, to není relevantní zdroj informací natož hodnotného názoru

0/0
8.12.2013 14:30

O49t55t98o 58P85o84s11p72í81š76i25l 4394915917408

Zbabraná = nepodařená. A hodnotit její střelbu jako podařenou skutečně nemůžu... Nevím, co slovo "zbabraný" znamená ve Vašem slovníku a je mi to s prominutím fuk.

Lupa nám poskytuje výsledkový servis, buďme rádi aspoň za to. I když zde na Lupě v sekci biatlon se můžeme těšit z programu loňské sezóny...Rv (Nemůžu si pomoct, ale stránky biatlon.cz mi jako podařené nepřipadají. Co si člověk nenajde na zahraničních serverech, jako by neměl...)

O Rejmanovi jste začal sám. Já slovo Rejman považuji za urážku. Od něj informace skutečně neberu, protože ten mi dokáže svými žblepty závod maximálně tak otrávit. Dneska to byla příjemná změna a závody jsem si užil.R^

0/0
8.12.2013 14:38

O47l28d81ř82i27c52h 43B37í33l94ý 7368205504536

ok já za zbabranej závod považuji závod kde prakticky přijde tým o slušnou šanci na umístění....to se po předání Gabči podle mě rozhodně nestalo a 7. flek není katastrofou. To, že Gabča umí samozřejmě lépe nemusíme řešit.

Biathloworld.com má skvělej informační servis včetně analýz.

Závody na ČT nemá cenu sledovat, tedy pokud člověk nemusí a nemá na výběr.

0/0
8.12.2013 14:44

O25t10t68o 31P72o11s48p79í30š86i62l 4934135987118

Ale já sleduju ČT rád, protože mají přenosy dobře připravené. Navíc tu je vždycky ta výhoda znát výsledky českých závodníků i v závodě, kdy nejsou sledovaní kamerou. K tomu navíc nějaké to citové zabarvení, když se jede o podium...[>-]

Akorát ten Rejman je poděs, že se nenaučil komentovat za tu hromadu let. Vždyť to nedělá první nebo druhý rok...

(Já vím, že to není lehká práce. Takže bych nerad mudroval...)

+1/0
8.12.2013 14:50

O59l38d58ř69i53c30h 84B46í32l27ý 7358535284886

lehká práce to není, ale jelikož se to na eurosportu kdysi naučili během pár sezón, tak hodnotit Rejmana opravdu pozitivně nelze.

Přenosy mají připravené dobře, ale nebýt odborníků ve studiu, tak by to bylo opravdu amatérské .... to se jasně ukázalo během MS, ty studia a rozbory byl prostě často děs a nebýt biatlonáků, lidi by dostávali vyloženě bludy.

Ale je to boj, pokud je praxe pořád stejná, že na OH dostanou komentátoři velkou " knizku " kterou se naučit, pak to jinak vypadat nemůže

0/0
8.12.2013 14:54

O17t41t68o 11P14o60s13p24í90š22i71l 4534835347778

Jo, matně si vzpomínám na jejich rozbory a analýzy na MS... Dvoubarevné či dvousloupcové grafy... Myslel jsem, že to měla být kulturní vložka. (S analýzou závodu to každopádně nemělo nic společného.)

0/0
8.12.2013 15:01

P83e26t91r 14V78a63l50i15š 4345144308971

A jak má v malíčku ta křestní jména ( a to i ta zahraniční)....

 ...inu odborník

0/0
8.12.2013 15:08

J74a24n12a 83H92o16r20s28k82á 2116897886184

Přesně. Téměř dvě minuty ze tří ze ztráty má na svém kontě Tomešová. Puskarčíková předávala na 6. místě a na 5. místo to bylo jen pár vteřin.

0/0
8.12.2013 13:00

O88t86t84o 73P45o74s45p67í53š28i48l 4704125237648

Tak Barča si jela svou vlastní soutěž. To byla jiná liga... Už včera jsem psal, že to snad bylo jen v důsledku doznívajících zdravotních komplikací, protože kdyby to měla být ukázka běžecké formy, tak bude s bídou stačit na šedesátku v IBU Cupu...

Škoda, že Jitka ve sprintu vybílila na stojce nebe - mohla být ve štafetě ona. Ale i ona pamatuje "štafetový pohřeb" z loňska...

0/0
8.12.2013 13:06

J13a21n70a 36H89o58r29s30k83á 2116527706824

Tak to je mi hned jasné, když jedna z účastnic štafety ve svěťáku si jede svou vlastní soutěž ... takže to zbabrala Soukalová se ztrátou 26s. R^ ...;-D

0/0
8.12.2013 14:41

O44t88t75o 37P15o28s15p28í74š68i65l 4594125587138

Vy máte také nějaký problém s chápáním psaného textu? (Mimochodem, Gabča tam nechala minutu... Barča přes dvě.)

0/0
8.12.2013 14:46

O21l88d28ř89i94c48h 91B91í52l69ý 7688335864436

možná se na to zkus podívat z jiného úhlu sám :-P  závod se nehodnotí jen podle počtu minel, ale podle umístění a to se Ti tady celou dobu snažíme ukázat, že Gabča závod prostě nezbabrala....

0/0
8.12.2013 14:51

J24a89n10a 85H69o40r48s98k43á 2526367536984

Možná bychom mohli připomenout slovo BIathlon - zejména ono BI má svůj význam, že? ;-)

0/0
8.12.2013 15:02

J52a19n21a 33H77o69r11s39k88á 2616607776404

Minutu tam nechali Vítková, Soukalová a Puskarčíková společně - z toho Soukalová nějak 26, ty další dvě minuty šly na vrub Tomešové - měly celkovou ztrátu necelé 3 minuty.

0/0
8.12.2013 14:58

J73a30n51a 50H70o14r24s27k88á 2986357216124

nechaly

0/0
8.12.2013 14:59

O25t59t83o 44P29o47s85p37í68š23i81l 4684385447348

Dámo, naučte se počítat. Gábina přijela na střelnici v přední skupině. Třikrát dobíjela (cca 25 vteřin), jednou kroužila (cca 25 vteřin) a předávala se ztrátou kolem minuty (tuším, že něco přes). Veronika neztratila nic a jestli Eva pár vteřin...

0/0
8.12.2013 15:04

J82a46n59a 36H65o27r88s76k94á 2296357476534

Vycházím z údajů na datacentru IBU, a to myslím, že jsou celkem relevantní údaje. ;-) Chcete snad říct, že ze ztráty necelé tři minuty, udělala Tomešová dvě, Soukalová jednu a Puskarčíková nic?

0/0
8.12.2013 15:06

J73a40n16a 95H72o93r34s80k91á 2136347906634

Tak jo. Soukalová zbabrala závod štafety. Howgh. Nemá to cenu. Hezký den.

0/0
8.12.2013 15:09

O57t15t90o 17P25o86s66p63í89š32i80l 4454435177958

Fajn, tak zkuste vycházet ze závodu. Pusťte si záznam a až ten závod uvidíte, tak přijďte disktutovat.

A o významu zbabrání s Vámi diskutovat nebudu. Zjevně taky neumíte chápat psaný text a vůbec nevíte, co jsem vlastně napsal...

0/0
8.12.2013 15:15

O34l45d90ř55i16c78h 40B94í29l57ý 7868455414106

hlavně, že to víš sám .... nebylo to náhodou tím, že Gabča jakoby tu štafetu vynechávala :-P

0/0
8.12.2013 15:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze