Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vettel lidi štve, protože krade výhry, říká český formulový pilot Král

Místo potlesku teď Sebastian Vettel po svých triumfech ve formuli 1 slýchá hlasité bučení. Jenže proč si na něj lidé zasedli? Josef Král, jenž stále sní o tom, že bude v F1 závodit, a nyní komentuje na Markíze, má jasno: "Je normální, nekonfliktní a neutrální. Pouze přijde, roboticky vyhraje závod s nejlepším autem a neudělá chybu. A to lidem nestačí."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J50a44n 92M90e74n82c53l 1695191654139

wow, tolik komentaru pod clankem o F1 jsem tu jeste nevidel :)))

0/0
26.9.2013 21:15

P10a83t76r96i89k 84S29t37a90n74ě67k 9189594573880

Nejsem fanoušek Vettela, ale je třeba uznat, že prostě dělá svoji práci a dělá jí dobře a jeho povaha s tím nemá co dělat.Spíš je potřeba se zamyslet nad tím co z F1 dělá pan bernie ecclestone, protože čím dál tím častěji přemýšlím každý přímý přenos, proč se na to vlastně dívám.Trochu lituji, že v Evropě není něco podobného jako americký NASCAR,Naše F1 by se co se akce týče, mohla hodně co učit.

0/0
25.9.2013 21:51
Foto

P31ř69e59m59y26s76l 32Č65e85j91p 8778387948986

Pohodový člověk, který se s autem při jízdě dokáže pomazlit. Proto vyhrává a vyhrává zaslouženě.

+1/0
25.9.2013 9:35

P50e55t97r 76H92a88j61n93ý 3614788482476

Král? Kdo to je?

+1/0
25.9.2013 6:30

M31a32r63c81e36l 42Š43e85v61č82í19k 9585483361760

Tiež by som bral, keby boli boje o víťaza dramatickejšie, ale fakt je taký, že na Vettela momentálne nikto nemá.  A kto s tým má problém, nech si ľahne na koľajnice, o chvíľu ho to prejde.

+3/0
24.9.2013 17:19
Foto

P28e90t14r 22Š55m33e37j49k29a68l 9405660688377

Možná tomu napomáhá i fakt, že je Němec...

Hodně národů Němce nemá rádo ikdyž jim často lezou do ...., kvůli penězům..

:-)

+2/−4
24.9.2013 14:34

K36a18r80e21l 77B55l98á11h13a 6656447944194

Rozhodne to hraje mensi roli, nez to, ze nejezdi za Ferrarri ;-)

Pokud by tak drtil soupere v rudem voze, to by mel najednou fandu a zadne podobne clanky by se nepsaly, protoze nikde by na nej nebuceli rudi fanousci.

+10/0
24.9.2013 14:38

M47a67r45t49i38n 66Č21a42r12n56e66c91k24ý 2925814439235

A Schumacher je co? Uganďan?

0/0
25.9.2013 7:35

A94l75e74x57a34n73d38r 47K69o79s77t27k87a 5479766609246

Alonso. Fakt člověk hodný obdivu. Při prvním problému podrazil vlastní tým, kvůli osobnímu prospěchu.

+6/0
24.9.2013 14:17

D88a80v83i29d 12P10r57a94ž33á60k 6234282632616

Vettel neštve lidi, pouze fanoušky Ferrari ...

+7/0
24.9.2013 14:11

J26i66ř89í 69L68u29x 4608231932165

Bulvár vážně nečtu a oblíbenci jsou Alfonso, Iceman, Mark, Massa. Takže to jistě nebude bulvárem ... aspoň ne u F1 :-)

0/−1
24.9.2013 13:53

P11e67t85r 42F24u24b19a89r 5403109148104

Není F1 spíše souboj konstruktérů a sponzorů?

+1/0
24.9.2013 13:50

Z59d92e92n74ě27k 62M10a22c25h 2285168281

Vettel lidi štve, protože je úspěšný. A lidská závist to je sviňa...natož pak v ČR. Fakt je, že ze závodů dělá trochu stereo, ale holt skvělý pilot, skvělé auto...

+9/−2
24.9.2013 13:39
Foto

K60a59r96e76l 17P40l62a75c86h76ý 6276446234249

A ja mu fandim.

+5/−2
24.9.2013 13:34

Z79d19e51n33ě86k 62M57a25c17h 2955768921

a já takyR^

+3/−2
24.9.2013 13:35

J12i97ř22í 80L90u82x 4608671812645

Já ne :-)

+3/−2
24.9.2013 13:53

P26e41t81e10r 46Č37e23r81n75á58k 1611126817902

Pretože ma už neskutočne štve tá "urban legend" o nerozbitnom Vettelov aute a neskutočne sa kaziacom Weberovom

Takže podme po rade

2009 -    Vettel    2 x porucha + 1 havária

             Weber   1 x porucha + 1 havária

2010 -   Vettel     2 x porucha + 1 havária

               Weber   2 x porucha 2011 -   Vettel     1 x porucha                Weber 1 x porucha 2012 -    Vettel 2 x porucha                 Weber   2 x porucha + 1 havária 2013 -     Vettel     1 x porucha                  Weber 2 x porucha No, nech počítam áko počítam určite to nevyzerá na nejakú drvivú prevahu nerozbitnej Vettelovej mašiny.... Tak ž s tým prosím prestante...

+5/0
24.9.2013 13:25

K69a91r40e52l 69B44l51á10h10a 6246387634624

jake mel poruchy Webber ve 2010? Nedojel 2x, z toho pokazde vlastni vinou. ve Valencii predvedl salto, kdyz nedopadlo predjeti vozu o kolo zpet a v Korei to na mokre trati napral sam do zdi hned na zacatku zavodu. Ze by mel nejake technicke poruchy mi neni znamo.

+1/0
24.9.2013 13:31

P15e84t44e82r 55Č42e25r91n20á50k 1861256297122

Ano moja chyba, blbo som to napísal, 2 x havária...

Ale týmto vyzerá ešte zaujímavejšie, však...

+1/0
24.9.2013 13:37

K34a30r28e41l 98B26l30á21h98a 6516177964464

uz jsem to psal i jinde. Pokud se jeste veme v uvahu, ze Seb vetsinou odstupuje z prvniho mista, zatimco Mark nikoli, tak tech bodu nakonec poztracel vice Vettel a je to docela kruta rana pro obhajce ruznych konspiracnich teorii, ze Markovi tym sabotuje auto umyslne apod. vymysly. :-P

+3/0
24.9.2013 13:46

I22v25a41n 67Z71y82k73á17n 9960413749156

je nutne taky do toho zapocitat napr. ruzne problemy s KERS.

0/0
24.9.2013 13:38

K69a65r98e59l 50B52l36á50h42a 6266797804814

to se pocita slozite. Podobne problemy ma i Seb, jen na tom prvnim miste se to nemusi projevit na vysledku stejne apod. Zatimco Mark konci spatnymi starty casto uvnitr pole a musi predjizdet, kde je KERS dulezity, tak kdyz ma Seb naskok pul minuty tak ty 3 desetiny na kolo ztraty neznamenaji pro vyvoj zavodu vubec nic atp.

+1/0
24.9.2013 13:50

K38e46v42i93n 84C91h74m58e94l13í75č78e81k 8256424557948

Celý článek je snůška nesmyslů. Vettel a nekonfliktní? Větší pitomost jsem na idnes letos ještě nečetl. Vždyť kvůli výhře sestřelil těsně před cílem vlastního parťákaRv Než aby dojel druhý za ním raděj ať nedojede ani jeden - skvělá týmová strategie ;-D

+5/−7
24.9.2013 13:05

K37e88v52i35n 39C60h31m60e57l97í79č56e13k 8946454597858

Ještě hůř - nebylo to kvůli výhře, protože tím oba vypadli, ale jen kvůli jeho EGU:-P

+5/−2
24.9.2013 13:08

K42a45r41e22l 21B48l98á56h73a 6616337804684

muzete napsat, kterou situaci mate konkretne na mysli? Pokud narazite na Turecko 2010, tak odstoupil pouze Vettel, Webber dojel vklidu na tretim miste. ;-)

+3/−1
24.9.2013 13:28

J37a93n 93K47a87r89e38l 55N97o85v20a43k 5376924938126

Vettel neboli pan Ukazovak si me neziskal od zacatku.. jednak jeho gesta jsou vadna.. to ze dava zenska jmena atd proste jeho obraz od zacatku co je v F1 je takovej jako ze skopcaskej namachrovanej spratek kteremu bych nejradeji zlomil prst kdyz s nim zacne mavat do kamery.. to ze vyhrava to jen zhorsuje :D

+5/−9
24.9.2013 12:36

I90v18a39n 28K95o81n95e23c81n26y 4493521785642

zamindrakovany Cech?

+9/0
24.9.2013 12:58

I97v97a79n 88Z70y85k61á65n 9160543319396

Problém neoblíbenosti Vettela není v něm samým. Je v tom, že nejvíc mediálně oslavován je jezdec, který, jak piloti sami udávají, má na výhře vliv sotva 40%. O tom, kdo vyhraje, dnes dominantně rozhoduje tým, konstruktéři a telemetrie. Proto si myslím, že většina neobdivovatelů začiná s postupem času k Vettelovi získávat stále silnější antipatie, protože každý soudný vnímá, že monopost RedBull je zcela jiná liga, což není díky Vettelovi, ale je to Vettel, kdo dělá nejvíc teatrální a stále opakovaná gesta (prstík, Yes yes), která už začínají vypadat jako vše, jen ne přirozeně. Adrian je zkrátka PAN konstruktér, navíc ze staré školy. V podstatě je to polobůh. Jakkoliv ten úspěch RB moc nepřeju, tak pohled na Adriana na pitwall a ten jeho šibalský úsměv mi přijde jako od příjemného člověka. Ke smůle Vettela, on tohle charisma nemá.

+7/−4
24.9.2013 12:33

M44a59r30t78i82n 55J14i53r81o53u92s61e71k 7546965805648

Vettela tedy taky nemám v oblibě, ale telemetrii najíždí jezdec. Pokud je jezdec na trati dobrý a přesný, má lépe nastavené auto podle výsledků telemetrie. To, že je auto ještě nadpozemsky dobré to umocňuje.

+1/−1
24.9.2013 13:18

O71l50i84v75e43r 86N22e62u47m31a18n49n 3350116849

To sice jo. Ale za Vettela tohle vetsinou odjezdi Ricciardo.

+1/−3
24.9.2013 13:24

I96v66a47n 46Z91y13k42á92n 9470343829536

Telemetrii jsem mel na mysli to, ze dneska dokaze tym zasobit jezdce behem zavodu takovou merou informaci, ktere, pokud by je jezdec nemel a musel by se spolehat pouze na svuj cit a souzneni s vozem, dokazi rozhodovat o uspechu nebo neuspechu jezdce a vozu v zavode, o tom, jestli vubec dojede a neskonci nekde uvareny, s defektem, s nespravne vybalancovanym diferakem a brzdami, s nefunkcnim KERSem, atd. atd. To se mi na dnesni F1 nelibi. Jeste par let a bude z monopostu takovy dalkove rizeny polo-dron. Melo by to byt jasne ohraniceno. Pokud se vuz naleza v boxech, muze do vozu vstupovat prvek mechaniku a inzenyru v zazemi. Pokud je vuz na trati, muze ho ovladat a SLEDOVAT jeho parametry vylucne jezdec a at je na nem, jak se s tim dokaze vyporadat. Tohle by mi prislo jako ideal, jen tusim, ze se nikdy uz nevrati.

+1/−1
24.9.2013 13:31

M14i27l27o26š 87F80i11a44l14a 2450621117712

No ono je to s tím Vettelem trochu jinak. Když jedete přímo na závody, tak Sebastian je jediný, který přijde mezi svoje fanoušky a stráví s nimi klidně hodinu. Ty ostatní abyste prosili, jestli vůbec přijdou a jestli se na dav fandů, na ně čekajících aspoň usmějí. O podpisu radši ani nemluvím. Letos ve SPA jsem chtěl podpis kluků z McLarrenu a ani jednomu jejich fanoušci nestáli za to, aby s nimi aspoň na chvilku přišli pokecat. U Mercedesů nebo Ferrari aspoň na pár minut přišli ale Vettel s Weberem strávili s fanoušky 50 minut. Podpisů rozdali nepočítaně a vyfotit se s ním nebyl žádný problém. Podotýkám, že jsem fanoušek Ferrari, na Velké ceny jezdím častěji a stejná situace je skoro pořád. Vettela rád nemám, ale před jeho vztahem k fanouškům Red Bullu klobouk dolů.

Jiná věc je ta, že si stejně jako mnoho jiných myslím, že podvádějí, protože auto, které se nikdy nerozbije je nesmysl a v posledních dvou závodech mě to naopak přesvědčilo, že V něčem porušují pravidla. Můj soukromý odhad je kontrola trakce v zatáčkách. Sice procházejí spoustou technických kontrol ale to Lance Armstrong procházel celá leta taky a pak se ukázalo co a jak.

+7/−1
24.9.2013 12:18

J18a25n 45S33l95a13v56í52k 3181630155168

K tomu 1. odstavci klobou dolů... K tomu 2. odstavci...:-/. Po něm bych vám neuvěřil ani slovo... Srovnávat tech. řešení s dopingem. Nesmyslné úvahy o nerozbitném autě...Rv

0/0
24.9.2013 12:25

M59i87l61o38š 56F46i51a59l42a 2170451307152

No Honzo já to také nepředkládám jako sto procentní. Ale v technice a v závodech se trochu vyznám a rozhodně je tam pár věcí, které mi nepřijdou jako možné. Zvlášť, když vidíte na vlastní oči trajektorii v zatáčce před cílem třeba u Mercedesů a porovnáte to s RedBullem Webera a pak s Wettelem a máte možnost si to narát na videokameru a pustit si jich víc dohromady, pak sám dojdete k tomu, že buď má Sebastian v hlavě a rukách komputer a nebo má komputer jeho auto, Zvlášť když na rovině zase tak rychlej není. No ale to je jenom můj názor a Vy tomu samozřejmě nevěřte. A to s tím Armstrongem bylo spíš popíchnutí pro kámoše, s kterým tam jezdíme. Vettelovi fandí už od jeho 15ti let a pořád mi říká - nemůžou podvádět vždyť je pořád někdo kontroluje. Tak mu vždy říkám - to Lance taky pořád kontrolovali :-). No nic jeďte se někdy podívat stojí to za to. I když teď nevím, protože ty motory na příští rok jsou strašný. Možná je to úplně zabije.

+1/−1
24.9.2013 13:21

J29a68n 33S66l79a60v13í46k 3741820865968

Ok

0/0
24.9.2013 13:55

A69l51e30x35a11n95d62r 21K19o38s91t48k16a 5569986219506

Předpokládal bych, že ve F1, kde je jen cca 20 týmů si s nimi prostě přijde popovídat nějaký hlavoun, možná sám Bernie. A ten si vyžádá kompletní dokumentaci. Jenže, pokud ho přesvědčí, že je vše ok, tak je to v pořádku.

0/0
24.9.2013 14:26

K38a11r79e25l 28B75l44á32h85a 6376137114694

Jestli to nebude spise tim, ze RB je po letni prestavce jedinym tymem, ktery se jeste primarne soustredi na letosni vuz, zatimco ostatni jiz primarne soustredi svuj vyvoj na pristi sezonu. Tvrdi to mnoho odborniku a je to videt i na zmenach dilu v Belgii a Monze a ted Singapuru, RB testoval nejvice novinek pro letosni sezonu, zatimco spousta tymu v patek testovala ruzne dily pro sezonu 2014. Ze podvadi vyloucit nelze, otazka je, jak moc je to mozne a zda vylozene porusuji pravidla, nebo je "pouze" ohybaji ve svuj prospech. Protoze tohle delaji prakticky vsechny spickove tymy a je to neschopnosti FIA udelat jasna pravidla, otaleni z tresty pokud je to na hrane apod.

+1/0
24.9.2013 12:31

M84i14l73a40n 86T93r30i34b41u20č81e18k 5954907764840

A nebude náhodou v dominanci Red Bullu dán tím, že se po problémech s pneumatikama vracelo Pirelli k loňské konstrukci, A poté Red Bull začal opět dominovat.

0/0
24.9.2013 13:19

K59a33r60e91l 95B46l81á17h80a 6506747854134

projedte si vysledky pred zmneou a po zmene. Projedte si casovou ztratu zbytku pole na 1. Seba pred a po zmene a zjistite, ze k zadne zmene pravdepodobne nedoslo. Nicmene nekterych tymu se to asi dotklo, ale neni to ta hlavni pricina.

+1/0
24.9.2013 13:25

A25l68e59x20a48n52d86r 73K74o68s14t90k26a 5959896969176

A jestli ono to také nbude tím, že majitel RB, Mateschitz má miliardy dolarů, takže klidně platí vývoj jak současného, tak auta na příští rok. A mimochodem, šušká se něco o tom, že reklama pro RB se mu i při těch nákladech vyplatí.

0/0
24.9.2013 14:28

K31a84r66e47l 35B13l51á19h72a 6476327664584

jinak taky dekuji za info, ja obcas taky zajedu na zavod, ale vetsinou az na nedeli nebo sobotu, od ctvrtka, kdy jsou ty akce s piloty a fanousky jsem se zatim nezucastnil.

Jinak s tim nerozbitnym autem je treba byt opatrny. Letos Seb odstoupil z prvniho mista v Anglii. Loni z 1. ve Valencii a ze 4. v Italii. 2010 odstoupil 2x z jasneho prvniho mista Australie, Korea. Prave diky jeho porucham mel Alonso a ostatni sance bojovat o titul do posledniho zavodu, jinak by bylo vymalovano daleko drive ;-)

+1/0
24.9.2013 12:33

M45i29l43o30š 25F51i31a97l56a 2470881207842

Pokud jezdíte na F1, pak Vám doporučuji aspoň jednou přijet už ve čtvrtek po poledni, protože návštěva depa je paráda. Máte možnost si i docela pokecat s některými piloty ale spíš z těch horších stájí, i když vyjímky určitě jsou. Právě jezdci RedBull jsou v tomhle super ale i Hamillton je hodně v pohodě a letos i Nico Rosberg. Navíc můžete bez problémů vidět auta zblízka a třeba zajímavý je trenink mechaniků ve výměně kol. A stačí vstupenka na všechny tři dny.

Bohužel při trenincích a před závodem je vstupenka do depa u F1 strašně drahá, já jsem takhle VIP vstupenku měl třeba v LeMans na 24hod a stála okolo 11.000,-  Letos v Belgii za to samé chtěli okolo 70.000,- a v Monte Carlu je VIP za 120.000,- To je samozřejmě nesmysl.

+1/0
24.9.2013 13:07

K63a56r11e79l 49B90l19á73h29a 6886297654894

Uz jsem to planoval, ale nakonec jsme jeli vzdy az pozde narychlo. Posledni dve sezony jsem mel pripraveny darek pro mamu, ktera je celozivotni fanda Ferrarri, ze ji vezmu s nami do Monzy uz od toho ctvrtka. Ale od te doby co dominuje Vettel a vyhral poprve v Monze v roce 2011, tak odmita jet, protoze by nesnesla se koukat na ten jeho vztyceny prst a prebirani trofeje pro viteze a mela by zkazeny cely vikend :-P Letos uz to nedopadne, ale pristi rok uz to naplanuju tak, abych prijel ve stredu vecer a poradne si uzil cely vikend.

Ale abych pravdu rekl, tak mam i trochus trach jezdit, protoze co cert nechtel, prakticky vzdy meli tymy a jezdci kterym fandim nejake poruchy. Naposledy loni v nemecku, kdy mel Lewis defekt na ulomcich Massova kridla. Stejne to bylo v Belgii 2011 i Madarska 2010 i loni v Italii jsem se nedockal doublu, kdyz Jenson musel odstoupit ze druheho mista, ale alespon jsem videl konecne Lewise nazivo na bedne :-)

0/0
24.9.2013 13:23

M64i18l10o74š 14F64i17a25l33a 2840561947802

No pokud fandíte Lewisovi, tak si myslím, že nebudete mít problém s ním jak prohodit pár slov, tak i získat podpis. Fakt je, že taková vstupenka na F1 s podpisem pilota je super památka na zeď. Už jich pár mám. A Lewis je zrovna jeden z těch, který je pohodář i jako hvězda. Ve středu je to zbytečné, stačí přijet ve čtvrtek v poledne, vstup do depa je vždycky okolo 15 - 16 té hodiny, většinou na dvě hodiny. A nočního života se dá užít od čtvrtka do neděle až až :-). No a k té smůle - já ještě neviděl na vlastní oči Fernanda vyhrát, Zato Vašeho Lewise už několikrát. O Sebastianovi ani nemluvím. To už tak chodí.

0/0
24.9.2013 13:35

K48a75r18e74l 46B77l36á49h49a 6936187924974

ok, diky za info. Letos mi to nevyslo vubec kvuli praci a jinym povinnostem, ale uz kujeme plany na pristi rok, tak to snad dopadne. Mate recht, ze listek s podpisem pilota je k uchovani uplne jina vec, nez jen listek. Abych rekl pravdu, ani si je z tech poslednich let vsechny neschovavam. Jediny, ktereho si opravdu vazim je listek z prvni VC Madarska 1986, kde jsem jako maly kluk jel s tatou a sledoval souboj o vitezstvi Senna, Mansel, Piquet. Sice se muj favorit v krasnem cernem Lotusu neprosadil a duo Williamsu si s nim poradilo, ale i tak na to pamatuju do dneska. :-)

0/0
24.9.2013 13:45

P40e56t83r 26M39a24r64e35č86e23k 1963801429338

Vettel je kňoura ve zfixlovaném autě.

+5/−3
24.9.2013 12:15

P12e68t40r 71A53n83d68r52ý43s64e53k 9523501386497

Mně přijde, že mu závidí. Ja nevím co by chtěl. Pořád chceme slušnou společnost a když někdo takový je, tak se zase najdou lidi, kterým se to nelíbí. Tady ten týpek je stejný, jak před nějakým časem ten tenista z nějakého pobaltského státu, když říkal, že Federer, Nadal, Djokovič a Murray jsou taky nudní... Je to je jezdec, on má jezdit a vyhrávat a ne ze sebe dělat šaška - to platí i v případě těch tenistů...

+4/0
24.9.2013 12:13

J24a23r91o81s16l34a59v 40O16b54e42š39l54o 8605613216923

Mě vadil Schumacher, Vettela moc nemusim, ale za to, jak loni zajel v posledním závodě si zaslouží respekt.

+3/0
24.9.2013 11:56

P13e53t34e79r 19Č32e63r18n39á87k 1231286717862

No tak, k tým poruchám na aute Webera a Vettela...

Schválne choďťe na nejaký server so štatistikami F1 a spočítajte koľkokrát zlyhalo auto vettelovi a koľkokrát Weberovi....

A ak budete mať gule, tak to sem aj napíšete...

+1/0
24.9.2013 11:47

R72o36s85t71i98s14l98a36v 98M52a38j33e26r 2203542239908

Je všeobecně známé, že pokud si RedBull vybírá svou smůlu na techniku, tak ve většině případů je to na voze právě Marka Webera.

+2/−3
24.9.2013 12:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze