Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Neútočme na Sýrii. Válka je nejhorší věc na světě, řekl Djokovič

Na jeho zápase nebylo moc co řešit. Ve 3. kole US Open ztratil Novak Djokovič jen čtyři hry a prošel do osmifinále. Tenista se však vyjádřil k problému, který nyní řeší celý svět - možnému vojenskému zásahu v Sýrii. "Jsem proti jakémukoliv použití zbraní," řekla světová jednička. "Válku znám, nepřinese nikomu nic dobrého."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P17a12v22e66l 93B41a21r67t14o35š 7151141257246

moc tyto debaty nesleduji.ale pane semerád,buď jste nasazenej nebo se radši odstěhujte někam na předměstí detroitu.oni vám tam tu amerikanizaci vysvětlí po svém .....djokovic je,ač ho osobně neznám,jeden z mála posledních vrcholových sportovců přemýšlících hlavou.ke všemu vyrůstal v bělehradě,které v té době opravdu nato "humanitárně" bombardovalo.a s válkou má pravděpodobně více zkušeností než já nebo zde všichni plkající ....

p.s.:myslíte si,že je za vší pouze boj "západních mocností" za svobodu lidí v sýrii nebo nastolení celosvětového nwo?

+2/0
3.9.2013 1:24

J11o55s60e47f 68F26a91r35m30a26č12k84a 7494432387

Proti válkám je většina zeměkoule. Ale všeho má své meze. Sportovci si většinou žijí nad poměry a tenisté zvlášť. Co by asi tento tenisový génius řekl, kdyby viděl na místě výsledek teroru arabského Herodese Asada?

0/−2
2.9.2013 21:46

J38a40k90u67b 27K53r63e79j87č13í 3321123328714

Otazkou je jaky by mel Djokovic na vec nazor kdyby patril mezi ty proti kterym Asaduv rezim pouziva zakazane chemicke zbrane... Je otazka zda by se spokojil jen s cekanim az syrsky rezim povrazdi vsechny sve odpurce nebo by prece jen uvital pomoc ze zahranici a to i v jine forme nez jen slovni. Behem poslednich 2 let bylo v Syrii zabito 100 000 lidi, kolik lidi musi jeste zemrit, aby si svet uvedomil, ze je to uz prece jen prilis? Opravdu se mame stale vsichni tvarit, ze se vlastne nic tak hrozneho nedeje nebo ze s tim stejne nemuzeme nic udelat?

0/−3
2.9.2013 19:38

F80r91a81n57t19i45š95e28k 25P11r36u76d86k84ý 8192811542971

az se budete prit se sousedem, prijdu, reknu ze je v pravu, protoze to reknu, a pujdu s nim proti vam. Jak by se vam to libilo? Nikdo nesouhlasi s zabijenim lidi, ale vetsina rika, nechte je, at si to vyresi sami. nejhorsi vec na svete je, kdyz delate nekomu policajta

0/−1
3.9.2013 9:43

J39a72k43u47b 86K71r60e30j66č57í 3251663938294

Sousedsky spor a vrazdeni lidi po tisich je asi trosku neco jineho, nemyslite? Ta vase vetsina co udajne rika nechte je se pozabijet by zrejme rikala neco uplne jineho kdyby nahodou patrila mezi ty jenz jsou zabijeni... Pokud by se staty jenz mohou masakrum zabranit chovaly vzdy, ze nic nevidi nebo, ze s tim nic nedokazou udelat, Hitler by vyhral druhu svetovou a Zide s Romy by byli vyhlazeni, genocidy od silenych diktatoru v Africe a Asii by byly castejsi a s mnohem vetsim poctem obeti. Svet by se tezko mohl nazyvat civilizovanym kdyz by nad tim zaviral oci. Jsou chvile kdy se musi silnejsi razantne zastat slabsich kteri celi hrozbe nesmyslneho vyhlazeni.

0/−1
3.9.2013 15:16

F53r37a44n54t75i14š46e20k 23P39r64u89d40k67ý 8532971432151

lide vaseho mysleni maji ve zvyku prehanet, jste toho dukazem. A nevim, proc do toho motate hitlera, tam se velmoci setkaly ve vyhlasene regulerni valce, zadny silnesji se slabsiho nezastaval

0/−1
3.9.2013 15:26

J49a71k59u37b 43K15r19e95j87č77í 3481133578174

no jasne "prehanim", vzdyt dosud bylo za 2 roky v Syrii zabito pouze 100 000 lidi coz je prece pro lidi vaseho mysleni "normalka"... Neustale Hitlerovo ujistovani velmoci, ze on zadnou valku nechce a postupne obsazeni Ceskoslovenska a nasledne napadeni Polska povazujete za regulerni vyhlaseni valky? Nebo snad systematicke vyvrazdovani 6 milionu Zidu vam prijde jako regulerni valka? Opravdu mate hodne zvlastni pohled na vec...

0/0
3.9.2013 20:10

F17r32a58n50t63i16š49e61k 71P26r42u78d56k55ý 8142161322331

uz se zamotavate, uz nevite, kdo je pritel a kdo nepritel, kdo se chova spravedlive a kdo nespravedlive a kdo je slaby a kdo silny. Drzte se radeji toho, ze na narodni urovni si maji resit staty problemy sami, zvlaste kdyz se jedna o stret legalni vlady s teroristy a nevymyslejte hruzostrasne teorie o tom, ze si maji vsichni pomahat. Z vasim prsitupem bych musel po svete rozpoutat hotove peklo, coz se nakonec americanum na mnohych mistech sveta dari

0/0
3.9.2013 20:39

J52a74k93u44b 90K20r32e35j57č86í 3351973168644

Jste bud hodne naivni pokud opravdu verite, ze mnohem hure vyzbrojeni rebelove maji bez pomoci zvenci jakoukoliv sanci vzdorovat krutemu syrskemu rezimu odebirajicimu tezke zbrane od Ruska, Iraku a Iranu nebo jste jeste vice naivni pokud verite, ze ti "hodni" jsou na strane rezimu a ti "zli" jsou na strane rebelu jak tvrdi pouze Asad a Rusko. Syrii ovlada mala pokrevne spriznena alavitska skupina kde ti nejmocnejsi jsou emocionalne nestabilni a nasilnicti (viz Asaduv bracha Mahir al-Asad ci general Ali Mamluk ci velitel prezidentské ochranky Shalish) nebo tezce zkorumpovani (Asaduv bratranec Rami Makluf) -  tam se opravdu nejakeho spravedliveho reseni na narodni urovni rozhodne nikdo nedocka - http://www.lidovky.cz/asadovi-verni-pohled-do-zakulisi-syrskeho-rezimu-f76-/zpravy-svet.aspx?c=A130830_145732_ln_zahranici_ele.

0/0
3.9.2013 21:38
Foto

K32a56r66e81l 26P88o90p92e53k 1766559266571

Použitim nasili se nic nevyřeší..a navic je to stejně cele podvod jak generovat strach a ovladat lidi..

+1/0
2.9.2013 18:32

K85a58r14e89l 65S54e95m38e63r71á25d 6228350250151

Jaktože Asad násilím nic neřeší? Naopak. Pomocí násilí generuje v lidech strach a ovládá je (upevnuje si tak rozkolísanou moc) jako každý diktátor, či každý totalitní režim...

0/0
2.9.2013 18:36

K29a23r63e65l 61S20e32m89e73r87á27d 6408390980971

Jaktože Asad násilím nic neřeší? Naopak. Pomocí násilí generuje v lidech strach a ovládá je (upevnuje si tak rozkolísanou moc) jako každý diktátor, či každý totalitní režim...

0/0
2.9.2013 18:36
Foto

K47a27r42e33l 72P30o67p30e80k 1116779106591

Tak se ostatní mají zachovat stejně nizkym, destruktivnim zpusobem a vraždit a ničit taky, nevnimate z toho jak je to primitivni, nelogické,ubohé řešení.. a navic je to stejně cele podvod, nějaky asad je jen figurka ve hře za kterou jsou daleko vyšší zajmy o kterych nemá většina ani tušení..

+1/0
2.9.2013 19:13

K41a53r55e11l 82S71e78m88e21r92á16d 6358950830251

chápu z vašeho příspěvku, že se spojenci proti Hitlerovi neměli ve druhé světové válce chovat stejně nízkým destruktivním a barbarským způsobem a bombardovat německé tovírny, města a zahájit pozemní invazi vyloděním v Normandii? Zlo se dobrem porazit nedá.

0/−3
2.9.2013 20:16

J71a34k24u95b 39K25r54e81j88č62í 3931473978424

100 000 mrtvych za 2 roky z toho tisice deti, myslim, ze Asad nesdili vas nazor, ze nasilim nic nevyresi...

0/−1
2.9.2013 19:39

K61a87r60e59l 90S45e28m86e43r68á59d 6198860540211

Těch mrtvých bude daleko víc...

0/0
2.9.2013 20:17
Foto

L17e37a 87V15o95j95t65e15k47o83v15a58-64S92o16f45r73a46n37k33o41v55a 2444607659387

Souhlasím a přidám jeden zajímavý článek: http://www.amreport.sk/2013/09/o-co-ide-v-syrii-a-o-co-by-malo-ist-nam/

0/0
2.9.2013 16:22

J37a64n 64N86e52d70v42ě74d 5601737884501

Novák si asi nevšiml, že je v Sýrii válka už dva roky

+6/−1
2.9.2013 14:13

A11l75o55i49s 75M54a41ň79a35s 2792976949239

Kdyz tu ctu ty zasvecene komentare jedincu co si valku predstavuji ve stylu Ramba a jeji sledovani z poklidu gauce a plne lednicky, tak si rikam, ze nas to potka brzo.

Djokovic vyjadril svuj nazor, nazor cloveka ktery na vlastni kuzi zazil valku. To ze tam NATO podniklo akce ve vysledku nijak regionu neprospelo. Jen pro nezucasnene civilni obyvatele znamenalo dalsi dusevni trauma. Tim nijak neomlouvam chovani vojsk na vsech stranach.

Mam osobni zkusenost z rozbombardovaneho Grozneho a proste valka je vul. A cim vic se do ni lidi angazuje, tim je horsi.

+2/0
2.9.2013 13:52

K80a62r22e64l 71S75e32m75e67r41á11d 6278930230711

Asi jste špatně Djokovičovo vyjádření četl: jemu nevadí občanská válka v Sýrii (je tam přes dva roky a dosud se proti tomu krvavému konfliktu nijak nevyjádřil a neučinil tak ani ted), jemu vadí jen a pouze akce Američanů, která by zdaleka tolik životů nestála. Proto je jisté, že ten člověk, který tvrdí, že válka je nejhorší věc ne světě, bud neví, že tam ta válka je, nebo nepovažuje za nejhorší věc na světě obecně války, které mu přijdou normální a nevadí mu (i když umřou stvky tisíc lidí), ale jen zásahy zvenčí, které mohou (pokud budou důsledné) tu válku ukončit. Takže je to bud jednoduchý jedinec, neinformovaný jedinec nebo pokrytec.

+1/−3
2.9.2013 17:13

L82u13k29á27š 93B71r70a80n82d64e11j12s 2803405581391

Máte pravdu, jen s jednou výhradou. Velmi bych se zdráhal tvrdit, že akce Amíků by tolik životů nestála. Viz. Irák - ano, Saddám je pryč, ale je tam klid a pokoj? Neumírají tam tak náhodou denně desítky lidí? Ostatně i po bombardování Bělehradu došlo pouze k tomu, že Kosovo se stalo etnicky "čistším", jen Albánci vyhnali Srby, kdežto bez zásahu by tomu bylo naopak. A mrtví byli stejně, jen na druhé straně.  Nebo máte za to, že Libye bez Kaddáfího je bezpečnějším a stabilnějším státem? Tam to směřuje k občanské válce celkem slušným tempem... Svrhnout Asada? O.k., ale stále platí, že není tak důležité, kdo odejde, ale kdo přijde na jeho místo. A obávám se, že takto to advokáti zásahu (už zase) nedomýšlejí.

0/0
3.9.2013 8:00

R69e50n16a88t58a 76J12e84l50í23n82k69o73v38á 3546627818585

Tento člověk vypadá už od pohledu jako poněkud jednodušší jedinec. A ejhle, jakmile otevře pusu, tak se podezření potvrdí. Ano, pane Djokovič, v Sýrii byl klid a mír, všude kvetoucí zahrady a vůkol rudý vřes, ale ti krvežízniví Američané tam rozpoutali válku...

+5/−19
2.9.2013 12:27

J75a15r61o13m33í52r 98P79o56s63p69í94c90h26a37l 1707601218146

Zajímalo by mě vaše vzdělání, pokud o někom, koho vůbec neznáte, soudíte, že je jednodušší jedinec

+15/−1
2.9.2013 12:46

R64e94n79a28t77a 14J21e11l95í52n37k12o29v53á 3156347968365

Výše zmíněný výrok hovoří za vše, to normálně přemýšlející jedinec nemůže vypustit z pusy.

+3/−13
2.9.2013 12:48

P45e97t16r 19K12r23a42u88s 2596959543974

Djoko rekl neco ve smyslu " v Sýrii byl klid a mír, všude kvetoucí zahrady a vůkol rudý vřes, ale ti krvežízniví Američané tam rozpoutali válku..." ???

Provalecnici nikdy neberaou fakta, vzdy si vse domysli dle sveho hlavne necht tece krevRv

+7/−1
2.9.2013 13:17

A23l26o50i97s 86M77a56ň37a56s 2912316559559

Vazena slozitejsi soudruzko, vase neocenitelne zkusenosti z valky jsou pro nas vsechny obrovskym prinosem. Jsem rad, ze jste se s nami o ne podelila.

+10/0
2.9.2013 13:31

K51a53r44e25l 89S66e28m11e35r61á14d 6948620800471

Zajímavé je, že příznivec soudruha Asada, kamaráda komunistů a diktátora ze socialistického Baasu, označuje za soudruhy jeho odpůrce. Tento svět je plný paradoxů... :-P

+1/−2
2.9.2013 17:15

M39a27r17t65i13n 81Č35a86r14n41e75c57k95ý 2495434249525

Vysokoškolský titul v "cucání si věcí z prstu".

+6/0
2.9.2013 13:18

K59a66r57e77l 27S98e92m77e52r72á61d 6228550450151

Pokud jste dobře četl: svědčí o tom jeho vyjádření.:-P Kdyby řekl: vadí mi občanská válka v Sýrii, protože tam umírají nevinní lidé - a válku považuji za nejhorší věc na světě, ale myslím si, že zásah Američanů nic nevyřeší, naopak to bude ještě horší, pak by se s ním asi dalo polemizovat, ale ukázal by jednak aspoň částečnou informovanost a jednak by potvrdil, že mu války opravdu vadí. Takhle se spíš prezentuje jako příznivec určitého typu válek a diktátorů a odpůrce válek, které vedou velmoci.

0/−1
2.9.2013 17:18

H40a27n19a 49U35l28r72y30c64h49o12v49á 9410693788668

Inteligenci Novaka Djokoviče si netroufnu hodnotit, ale jestli on takhle nehodnotí na základě vlastní zkušenosti s tím, jak to dopadne, když se do občanské války začnou míchat ještě cizí státy.

Navíc obzvlášť v poslední době mám pocit, že si vždycky zcela neomylně vyberou k podpoře stranu, která konflikt nějakým způsobem začala, viz podpora povstalců v Egyptě, Lybii a jinde

+5/0
2.9.2013 13:25

K20a18r54e37l 14S13e29m39e34r39á22d 6398300230411

jak to dopadá? Ukončením války - a to téměř vždy. To samozřejmě nemusí znamenat ukončení násilí jako takového, ukončení terorismu, nebo nástup klasické demokracie... Pořád to ale není argument pro podporu těch, co války rozpoutávají a pokračují v zabíjení, dokud si zase neupevní svou moc, nebo nevyhubí vlastní národ.

0/−1
2.9.2013 17:24

L67u36b44o40š 86Z10a18o94r78a39l 3120172750769

Boha jeho, vy jste husa, pardon.

+8/−1
2.9.2013 13:42

A66l33o97i84s 61M52a66ň27a40s 2122206869849

neurazej inteligenci hus ;-D

+2/−1
2.9.2013 13:53

M19a22r87i51e 16N32o80v75á14k10o82v77á 6589244398245

Omg..

0/−1
2.9.2013 13:59
Foto

K34a95r37e52l 71M11o40u37r76e77k 9551234373341

USA ma vzdy je jeden recept.  Rozbombardovat na sracky.

+5/−6
2.9.2013 12:11

P34a53v11e89l 94P16a36l32o79n36c98y 2710662495305

"Jsem proti jakémukoliv použití zbraní," - doufam, ze to rekl i Asadovi.

+3/−3
2.9.2013 11:39

H36a47n23a 52U92l43r73y67c24h82o77v84á 9210733608188

a taky těm syrským povstalcům

+10/0
2.9.2013 11:56

A53l50o79i56s 80M86a62ň17a12s 2912546699379

Tak jestli Asad cte alespon Idnes tak uz to vi. ;-D

0/0
2.9.2013 13:32

K79a15r60e20l 10S39e63m13e30r92á59d 6668380280221

Nečte, ale jistě by válku ukončil, kdyby mu Djoker řekl, že je to ta nejhorší věc na světě;-D

0/0
2.9.2013 17:26

K20a94r62e71l 70S81e58m91e19r68á42d 6728390210601

Asi by mu měl někdo říct, že v Sýrii válka (tedy nejhorší věc na světě) je a že tam umírají civilisté po tisících. Neříkám, že by to hodnotil jinak, ale aspoň by měl - coby pacifista - informaci a třeba by se mu nelíbilo ani to, co se tam děje ted...

+4/−6
2.9.2013 11:04

K47a73r46e86l 19S31e67m83e80r19á56d 6878600900221

I když já mám bohužel pocit, že těmto pacifistům války ani umírání lidí nevadí. Nevadí jim ani zdaleka tolik, když tisíc lidí zařve v občanské válce, než když jednoho zabije americká raketa....:-P

+2/−6
2.9.2013 11:07

L28e61n74k52a 22S48v29o83b87o77d86o95v90á 2776375107525

Do války severu proti jihu také nikdo jiný nezasahoval... vyvážet mír se nedá stejně dobře, jako vyvážet demokracii ;-)

+5/−1
2.9.2013 11:27

K52a82r28e22l 78S28e95m54e35r23á52d 6258820300671

Mír nebo aspoň klid zbraní se dá samozřejmě zajistit, ale o tom řeč nebyla, dokonce ani o tom, jestli je americká operace, která navíc nebude žádnou pozemní invazí, dobře nebo špatně. Reagoval jsem na slova Djokoviče, že válka je nejhorší věc na světě a že by se měl tedy Novak dozvědět, že válka v Sýrii je. Kdyby se to dozvěděl, jistě by mu bylo smutno i z toho, jak tam ted civilisté umírají v mnohem větším počtu, než za posledních dvacet let na Zemi zabily zbraně spojenců z NATO. Myslím, že proti informování Novaka by nic nemuseli namítat ani odpůrci zásahu. Nikdo učený z nebe nespad a jistě má jiné starosti než sledovat geopolitickou situaci...

0/−1
2.9.2013 11:40

K78a89r16e66l 29S26e71m40e63r85á67d 6988230390881

p.s. protože jsem si jist, že kdyby informován byl, odsoudil by i současnou válku v Sýrii - a to daleko razantněji než případný zásah USA. Protože je zásadním odpůrcem válek a tato je velmi dlouhá a velmi krvavá...

+1/0
2.9.2013 11:44

K56a80r66e14l 14P41e77t42e98r65k30a 8270979951149

A jak bys ho informoval? Kdo rozpoutal válku v Sýrii?

+1/0
2.9.2013 12:16

K10a66r20e18l 15S84e20m18e82r80á21d 6288420540791

Já bych ho především informoval, že tam ta válka probíhá od března 2011 a že už jsou statisíce mrtvých, což by ho jistě jako mírumilovného odpůrce válek (který má sám zlé zkušenosti) vyděsilo - a odsoudil by to se vší rozhodností. To, kdo válku rozpoutal, už je složitější otázka. Já sice vím, že to byl zločinný režim a Asad, který se u moci (jako každý diktátor) chce udržet všemi prostředky, ale chápu, že lži, že to byl někdo jiný, se těžko vyvracejí. I vy jim podléháte - a nejste sám... Proto by pro začátek stačilo uvědomit si samotný fakt občanského konfliktu...

0/0
2.9.2013 17:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze