Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

My vabank jezdit nebudeme, říká nejlepší český pilot na Dakaru

Odcházela mu elektrika na voze, několikrát prorazil pneumatiku, zlomil řadící páku. Přesto se podruhé za sebou stal nejlepším českým účastníkem Rallye Dakar. "Hlavně že jsme dojeli v pořádku do cíle," říká pilot tatry Martin Kolomý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M58i65c55h48a90l 72N45e42z77v52a29l 9813664944

Jednomu se to muze zdata vabank, druhemu ne. Mozna se to zda, ze jeli vabank, ale byly rychlejsi a obsadili bednu. Jinymi slovy, mozna o trochu vic zavodili, ale to se na zavodech dela. Spolehat se na to, ze ostatni naberou ztratu poruchami apod. neni taktika viteze.

Tak ci tak, Kolomy super vysledek, a Loprais ... az se mu jednou postesti a nepotka ho nejakej karambol ci vetsi porucha, tak to vyhraje R^

+1/0
21.1.2013 11:17

M87a35r58t35i49n 10M32o98t18y19č45k37a 6761847817424

Tahle taktika nemá šanci na úspěch, když pokud dojedou do bivaku, tak tam postaví skoro "nový" auto. To by se museli zásadně změnit pravidla, co se smí a nesmí měnit a jaký za to budou případně penalizace, aby se to zase přiblížilo z5 k těm vytrvalostním závodům, kde nemusí nutně vyhrát ten nejrychlejší na trati, ale ten kdo pojede rychle a zároveň šetrně k technice. A k Alešovi. Letos měl na vítězství, na to že jel se starým autem to byla paráda, jak naháněl deRoye a Kamazy. Uvidíme za rok, až pojede s fungl novým jamalem. Hodně už naznačí SilkWay v létě jak na tom to auto bude...

+1/0
21.1.2013 11:36

M16a28r16t87i75n 47H40o87r79a 4145385380692

Ale samozřejmě musíš jet hop nebo trop! Tohle se jinak vyhrát nedá! DeRoyovi byli schopni poskládat nové auto v bivaku... ale přesto NEVYHRÁL! když se ti to sypne na trati, nepomůže ti žádné zázemí. Lopraisovi by ale pomohlo - stačilo za 5-10-20 minutek přehodit baterku z druhého auta rychlé asistence a vyhrál by.... Jenže takováhle banalita se většinou nestává. Když se to začne sr.t, tak v 90% případů pořádně....

0/0
21.1.2013 11:58

S11l15a85v80o85m92í37r 33S47t38é84b95l69o 2893176184125

No nevim jestli se za vyhodu velkeho tymu da oznacit to, ze vsichni dojedou. Nemelo by to byt tak, ze prave ve velkem tymu jede tymova jednicka nadoraz? Prave s urcitym rizikem, ktere si muze diky velkemu tymu dovolit?

0/0
21.1.2013 11:17

M92a41r13t48i82n 27H76o80r24a 4115415310112

Na to ale musíš mít v takovém týmu:

1. auto

2. jezdce

3. koule....

....

0/0
21.1.2013 11:23

M11a70r46t13i47n 29H38o29r73a 4905495380672

...... nikdy nezapomenu na CrossCountry - slovenský enduro mistrák 2001, druhý závod ve Velkém Rovném. Startovalo se dolů u fotbalového hřiště. Na mezích lezly první petrklíče, ale nahoře na hřebeni byl ještě místy sníh a v jednom úseku bylo v lese ve sjezdu brutální ledové koryto. Takový Milan Baroš (neplést s fotbalistou) by mohl povídat....... 3/4 tratě byly strašlivě rozbahněné a celá ta trať byla hotový očistec.

S ostravákama tam přijel chlapík s obstarožní Hondou XR400 - říkejme mu třeba Vojta...... XR je vlastně turistická motorka. Nechtěl ani jet závody, původně se chtěl jenom posouvat kolem tratě. Nicméně ta atmosféra ho doslova pohltila a tak si vyřídil na místě lékařskou prohlídku a že se teda poprvé v životě ve svých 45 létech sveze při závodě. Přemlouval pořadatele, že by chtěl do Hobby, ale tam smí jenom slováci. Do přeboru bylo přihlášeno hodně jezdců, takže taky nic. S tou jednorázovou licencí ho strčili přímo do mezinárodního mistráku....

Oba dny byly fakt příšerně těžké. Dotyčný odjel v sobotu dvě a v neděli jenom tři kola, na trati co chvilku odpočíval.... Špice letěla oba dny tuším devět okruhů.... Pak to skončilo a přišlo vyhlašování.... "Ve třídě 4T se na třetím místě umístil .... VOJTA! ... vyděšením mu vypadlo pivo z ruky! .... O první místo se řezali Jaro Katriňák s Peterem Koniarem, zbytek - a jeli tam tehdy i čeští repre Kremel nebo Stodůlka se navzájem "vystříleli".... Do cíle dojeli fakt jenom tři jezdci....

..... no jo, ale dá se na tohle nějak spoléhat?

+2/0
21.1.2013 10:49

R44o87m21a93n 33K38r55a57t12o36c67h32v97í66l 6656527666284

Hezkej příběh.;-D

0/0
25.1.2013 8:46

M45a83r18t70i49n 17M58o94t83y78č55k45a 6381767807594

To mi přijde zásadní rozdíl mezi ním a Lopraisem. Údržbou se na bednu prostě dojet nedá. Loprais jede co to dá, protože jedině pak má šanci na bednu, bohužel pak je i větší riziko že něco nevydrží.. Letos ho zastavila prkotina s baterkou, ale na to že jel se starým autem docela solidní výkon...

+1/0
21.1.2013 10:10

S29t20e24p70a44n 22T84o27t91h 8108959945888

No nekdo chce vyhravat, aby mel slavu. Ti co "jen" dojedou, jsou sice hrdinove, protoze ten zavod je tezky sam o dobe a nezvladne ho jen tak nekdo, ale vitezove berou premie, reklamy... a bez penez to nejde...

+1/0
21.1.2013 8:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze