Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Loprais skončil ve zkrácené etapě druhý, Kolomého zastavila závada motoru

Jedenáctá etapa Rallye Dakar byla pro auta a kamiony zastavena na třetím měřeném bodu, ale měnila celkové pořadí. Martin Kolomý se propadl z průběžného druhého místa na třetí. V čele soutěže jsou po středě dva kamiony ruského Kamazu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L18u23k83a13s 46N21o69v46a24k 4659369933218

Jede na jistotu a stejne mu technika nedrzi.

Kdyby jel stejnou kudlu co Kamaz, Iveco a Loprais, tak uz skoncil davno.,...

0/−4
17.1.2013 11:04

D18a91n 65M30a54c80h48o96l79d91a 8147792404882

proc jako, byl druhy to znamena ze jede hodne rychle. nema potrebu to hnat na doraz. Auto vypovedelo uz kde komu, treba lopraisova baterka, defekty a jezdecke chyby. Kdyby jel Kolomy na plno, tak mu mozna technika nevydrzi, ale dojizdel by treba prvni. Je treba brat taky to ze to je prvni motor Bugyry pro Dakar a vsichni o nem mluvi pomalu v superlativech. Protoze ten motor jede v podste bez testu (technik rikal ze v testu nedostal motor zabrat ani z poloviny toho co dostava na Dakaru)

+2/0
17.1.2013 11:12

M62a83r92t87i21n 86C65h19a33r57v45á70t 1633287300381

On se jen potřeboval k něčemu vymezit, argumenty jsou fuk.

0/0
17.1.2013 12:10

L84u35k39a54s 56N51o76v96a30k 4929629223698

Jo to je v poradku, ale jede podle svych slov na pohodu a jistotu, a stejne ma problemy s technikou. Kdyby jel stejny tempo co top 3, tak uz auto davno nejede.

Kdyz si by si clovek odecetl ztraty vsech z TOP 10 ktere vznikly vinou poruch a defektu, tak by bylo videt kdo jak zavodi.

Me jen uz nebavi jak se hazi neustale spina na Lopraise, predhazuje se mu neustale Xlet stary vyrok vytrzeny z kontextu a jeste nepochopeny( i kdyz je pravda, ze vyznel dost nabubrele).

Fandim vsem cechum, ale uz by ty revnivosti mohlo ubyt.

0/0
18.1.2013 0:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze