Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Armstrong se přiznal k dopingu, potvrdila moderátorka Winfreyová

Americká moderátorka Oprah Winfreyová potvrdila, že se jí bývalý cyklista Lance Armstrong v jejím pořadu přiznal k užívání dopingu během své kariéry. Jednačtyřicetiletý Američan už byl za užívání zakázaných látek, které dlouho vehementně popíral, potrestán doživotním distancem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J45a52r84o22s10l94a62v 45J20e57r85m86a30n 7632518411185

Chce se mi ze všeho zvracetRv

0/0
17.1.2013 10:29

M12i43c62h21a28l 44M12i29l35l68e94r 9666902589942

cetl jsem prave komentar v australskych mediich, ze Dick Pound (MOV, anti-doping) se znacne zajima o naznaky, ze UCI "mozna pomahala zametat Armstrongovy prestupky a mozna i dalsich". Prohlasil, ze jestli se to potvrdi, je mozne uvazovat o vyrazeni cyklistiky z programu OH, podobne jako by se vylouceni tykalo kazde jine sportovni organizace, ktera by potaji snizovala ucinnost systemu dopingovych kontrol.

Cinovnici Cycling Australia a australsti sportovni novinari poukazuji, ze pokud UCI ma duvod mit maslo na hlave, melo by se to vyresit vysetrenim konkretne kdo a do jake miry je v tom namocen (prsty poukazuji na soucasneho prezidenta UCI Pata McQuaida a predevsim na predchoziho prezidenta Hanka Verbruggena, ktery je nadale cestnym prezidentem UCI). Ne jednim smahem potrestat kvuli problemum v muzske silnicni cyklistice velkou vetsinu cyklistickych disciplin, ktere nejsou zname svou prolezlosti dopingem a take vsechny mlade, zacinajici silnicni cyklisty, kteri zacinaji svopu karieru v uplne jinem prostredi, nez soucasna spickova generace.

http://www.cyclingnews.com/news/verbruggen-denies-responsibility-for-cyclings-problems

http://www.bbc.co.uk/sport/0/cycling/20228549

http://www.sbs.com.au/cyclingcentral/road/news/41546/cycling-could-face-olympic-bench-time,-says-pound

+1/0
17.1.2013 4:46

M14o31j19m85í66r 66S84k24á16l64a 2520912616

Něco od účastníka tehdejších poměrů v cyklistice:

http://www.ceskapozice.cz/byznys/podnikani-trhy/exkluzivni-vypoved-byvaleho-profesionalniho-cyklisty-vitezove-nejsou-cisti

Úsudek ať si každý udělá sám...

0/0
16.1.2013 17:29

T98o85m50á55š 45B19r11a20b83e12c 2268186815916

Tohle je ale vymyšlenej článek. Aspoň tedy určitě z velké části

0/0
16.1.2013 20:59

M73o36j67m78í28r 97S89k82á97l54a 2650732516

Jak to víš? Mluvil jsi s Pepanem ;-)?

0/0
17.1.2013 16:33

M27i29c56h56a74l 51Z49e30l49e27n48ý 6304813575846

Tak, a co teď...

Dozvíme se, že dopovali a dopují všichni. Seberou se všechny tituly, všichni sponzoři budou chtít zpět své peníze, zruší se cyklistické závody?

Já osobně nevidím rozdíl v tom, když někdo někdy zjistil, že pro větší výkonnost potřebuje občas polknout hroznový cukr, a tím, když se někdo regeneruje za pomoci "zakázaných látek". Nadbytečné užívání obojího škodí zdraví a je na zodpovědnosti každého cyklisty, aby zvážil, kam až chce zajít v honbě za výsledky. Hon na doping nemá smysl, nikdy neskončí a nikdy antidopingoví komisaři nevyhrají. 

Jedinou výjimkou by měla být děti mládež, ostatní, ať si huntují zdraví, jak chtějí. Není žádný rozdíl v tom, když cyklista umře ve 40ti letech na následky braní nedovolených látek, nebo když ve stejném věku umře manager na infarkt, protože to s prací přeháněl. Jsou to dospělí lidé a musí nést odpovědnost za své činy a chyby.

0/−3
16.1.2013 11:18

M29i28c91h76a83l 74M20i86l47l84e34r 9926712259862

nesouhlasim. Zrejme nemas zadny pojem o dopingu ani o boji proti nemu.

1)"..osobně nevidím rozdíl v tom, když někdo někdy zjistil, že pro větší výkonnost potřebuje občas polknout hroznový cukr, a tím, když se někdo regeneruje za pomoci "zakázaných látek"..." dokazujes, ze nemas ani poneti jaky rozdil je mezi hroznovym cukrem a zakazanymi latkami. Mimochodem, uvozovky tam nepatri protoze latky jsou skutecne zakazane, z dostatecne padneho a vedecky prokazaneho duvodu. Doping se zdaleka nepouziva jen pro regeneraci, ale take pro prime zvyseni vykonnosti pri zavode.

2)"...Hon na doping nemá smysl, nikdy neskončí a nikdy antidopingoví komisaři nevyhrají. " dalsi dukaz, ze nevis o co jde. Jisteze je dopingova farmacie a metodologie o krok napred pred dopingovou kontrolou, ale byli prinuceni k neskonale vetsimu a nakladnejsimu usili nez treba pred 20 lety, prave diky neustale zkvalitnovane dopingove kontrole a pokrokum ve vede a technologii! Kdyby prislusne organizace pred 20 lety zbabele zvedly ruce a rekly "nema to cenu, stejne nevyhrajeme" jak navrhujes, nemeli bychom nejen kazdorocne zkvalitnovany kodex zakazanych latek a metod, ani zadne metody jak svindlire nachytat.

Treba nekdy do roku 2001 neexistovaly krevni testy, ktere po svem zavedeni podstatne zvysily ucinnost chytani svindliru,  jez nebylo mozne nachytat jen zkouskou moci. Infuze a transfuze ted patri mezi zakazane metody (treba cykliste, nebo konkretne Dvorak, Sebrle atd si po tom uz nesmeli po 1.dni desetiboje dat infuzi gluozy a dalsich latek, jako to legalne delali drive), do relativne nedavne doby neexistovaly osobni biologicke (krevni ) pasy, ktere pomahaji odhalit micro-doping a dalsi metody krevniho dopingu, ktere byly drive jinak nezjistitelne. Z cyklistiky se zavadeji do jinych sportu.

Boji proti dopingu podstatne prispela zmena svetoveho verejneho mineni, ktera prijala, ze doping je sproste svindlovani a moralne donutila sponzory, aby si do smluv dali antidopingove pozadavky.

+2/0
17.1.2013 4:21

O94l88d71ř66i83c89h 37B55í50l65ý 7428705344186

Opravdu nechápu to pokrytectví zde. I kdyby jen polovina lidí v závodě byla čistá, tak tuhle půlku připravili dopující o všechno. Diváky o zážitek vidět bojovat jezdce z posledních sil, svých sil !!! Sport v takové míře jak je chápán a definovám má stále rovné příležitosti a pokud ho někdo sleduje a uznává, měl by je respektovat.

Začíná to přiznáním míčku kamarádovi u tenisu a končí odmítnutím dopingu kterým prokazujete úctu nejen sobě, ale především soupeřům a divákům.

LA tohle všechno zničil a přitom k tomu neměl jedinej důvod, uzdravil se téměř zázračně, měl milující manželku a děti + podporu fanoušků i peníze a tohle všechno vyměnil za podvody, lži a přetvářku, víc peněz atd...

Takže nesmysly o tom jak dopují všechni, jak ho k tomu dotlačila média se nedají poslouchat a ještě víc se nedé poslouchat nabubřelé tlachání o tom jak dál zůstává tím nejlepším cyklistou......

+3/0
16.1.2013 9:44

A57n45t50o15n62í78n 62M87a88h76o16v41s18k70ý 8509577771146

Zanesl doping do cyklistiky, která byla do té doby tak čistá. Mučit, ukřižovat, vysoudit na něm peníze a p. Bílého do čela antidopingovvé komise.

+2/−2
16.1.2013 20:15

M32i59c57h24a72l 93M91i72l50l21e51r 9136852789292

hodne pitomy vejsplechtRvRvRv

+2/0
17.1.2013 4:23

R37a87d52i65m 62Z17e41h10e81r 7895778579293

Zastánci čistého Lanceho: nepřipadáte si docela jako blbci? ;-D

+1/0
16.1.2013 9:39

M63i65l71a84n 67D98o30l76e21j70š16í 1221760476726

Ne. A jsi hlupak, jestli ti neco takoveho prijde k smichu.

0/−1
16.1.2013 15:43

L93u60k37á67š 74H53a90v11l29í33č44e27k 6578942403508

Hrál komedii celou kariéru, bude jí hrát i teď. Normální člověk by, pokud by se chtěl přiznat, udělal tiskovku, sklopil oči a přiznal se. Armstrong k tomu potřebuje show. Co ostuda, ale hlavně prachy..

+2/0
16.1.2013 9:16

M47i12c51h24a27l 93M18i33l96l81e75r 9976262719722

sledoval jsem to na americke TV a uprimne receno, za ten rozhovor s Oprah dostane Armstrong skvele zaplaceno, protoze se jedna o svetovy "scoop". Jenze on vi, ze ty penize bude sakra potrebovat.

Take je nutne pripomenout, ze Armstrongovy vyroky "nebyly uplne podle predpokladanych predstav", jak se vyjadrila Oprah. Tzn. jeho "priznani" nebylo ve forme, kterou ocekavala. Rekla take, ze jeji tym ji pomohl pripravit 120 otazek ale v ruznych mistech se jelo podle Armstrongovy rezie, ne toho, co mela pripravene ona.

Z toho je usuzovano, ze Armstrong mel svuj pripad presne pripraveny a nacviceny se svym tymem pravniku a rekl presne jen to, co chtel a co mu poradili jeho pravnici.

+2/0
16.1.2013 9:39

M59i36c15h67a37l 16M93i40l67l60e52r 9706352409162

kdyz se tu mluvi o vseobecne predpokladanych cistych, mezi zavodniky i cinovniky zminovanymi je Cadel Evans.

Tyler Hamilton, jeden z Armstrongovych spolujezdcu, chyceny na doping OH v 2004 a svedek proti armstrongovi rekl: "nemohu garantovat jeho ranna zavodnicka leta, ale v pozdejsich letech a pri svem vitezstvi v TDF 2011 je to jeden z tech cistych." Jaky mel k tomu duvod?

Kdyz se v rijnu provalila "Armstrongova afera" a zacaly padat hlavy, jednou z nich byl seftrener australske reprezentace, selektor narodniho tymu, vedouci tymu Green Edge - a byvaly spolujezdec Armstrong v US Postal v 2002-3 Matt White. Dobrovolne vydal prohlaseni, ze "v souladu s tymovymi praktikami se zucastnil nelegalni cinnosti v US Postal." Vzdal se vsech funkci a efektivne to skoncilo jeho budouci nadejnou karieru jako manazer a mozna budouci predseda Cycling Australia.

Australska verejnost, ktera financuje dotace ruznym sportum ze svych dani, samozrejme mela narok vedet jak je/bylo s jejich penezi nakladano. Proto se prominentni cyklisticka sekce stanice SBS Cycling Central obratila mj. na Evanse, aby objasnil v jakem rozsahu byl jeho kontakt s dr. Ferrarim v roce 2000, ktery nikdy nebyl Evansem zatajovan. Tady je jeho prohlaseni a ze doping nikdy nebyl predmetem diskuze.

http://www.sbs.com.au/cyclingcentral/road/news/40401/doping-never-discussed-with-ferrari-says-evans

Evans byl byvaly vitez Svetoveho poharu na horskych kolech, ktery uvazoval prejit po OH v 2000 na silnicni cyklistiku. Jeho mentorem/managerem byl tehdy Tony Rominger, ktery udrzoval dlouhodobe styky s dr. Michelle Ferrarim.  Vzal k nemu Evanse na testy za ucelem zjisteni cyklistickeho potencialu, viz clanek. Evans podle vysledku presedlal na silnicni cyklistiku v 2001 a dostal misto v tymu. Saeco. V 2002 presel do tymu Mapei- Quickstep, kde se stal jeho trenerem a mentorem az do konce sveho zivota v prosinci 2010 Aldo Sassi, znamy v cyklistice svym prominentnim anti-dopingovym postojem.

+2/0
16.1.2013 4:55

M46i49c41h48a12l 11M45i31l95l98e51r 9136692919772

Zvlast zajimava je jeho nasledujici zavodnicka kapitola v 2003-4, kdy (trenovan a mentorovan Sassim) se dostal do tymu Telekom, ktery o rok pozdeji zmenil jmeno na T-Mobile. Prominentnimi cleny tam tehdy byli Ullrich, Vinokurov, Zabel, a dalsi, ve vedeni (pozdeji z administrace dopingu usvedceni) lekari Andreas Schmid a Lothar Heinrich, ktery byl take direktorem tymu.

Vedeni tymu predpokladalo, ze Evans ma potencial stat se eventualne Ullrichovym nastupcem. Ocekavalo se, ze proto bude zarazen do vyberu pro TDF. Nikdy k tomu ale nedoslo.

V obou letech se totiz objevily namitky proti jeho ucasti v TDF ze strany "nekterych clenu vedeni a prominentnich clenu tymu". Zadna jmena nebyla v te souvislosti uvedena ani nebyly uvedeny blizsi duvody. Vzhledem k tomu, co se pozdeji na T-mobile, jezdce i vedeni tymu provalilo a fakt, ze Evans byl trenovan Sassim, je mozne se z toho ledacos domyslet.

Po dvouletem neuspechu dostat se na TDF Evans z T- mobile presel do belgickeho Davitamon Lotto, kde konecne dostal moznost jet TDF a pri svem 1.pokusu skoncil osmy. Pro zajimavost uvadim jmena tech, kteri ho v 2005 porazili: Armstrong, Basso, Ullrich, Mancebo, Vinokurov, Leipheimer, Rasmussen a hned za nim na 9.miste Landis, kazdy z nich pozdeji spojen s dopingem nebo v pripade Rasmussena vyhybani se dopingovym kontrolam.

Kdyz Evans vydal sve prohlaseni o testech u Ferrariho, zeptali se ho co si mysli o Armstrongovi a jeho kauze. Evans prohlasil z osobniho hlediska, ze lide si ani neuvedomuji cenu, kterou byli nuceni zaplatit cykliste, kteri byli dopingovymi podvodniky odsunuti na vzdalenejsi umisteni, ale ze cyklistika se ted ubira spravnym smerem.

+2/0
16.1.2013 5:51

M91i83c57h59a84l 89M52i37l13l43e53r 9706822639732

k vyctu viteznych cyklistu ze starsich rocniku, kteri dopovali a priznali se -Fignon, Riijs - patri i francouzsky fenomen sveho casu, prvni petinasobny vitez TDF Jacques Anquetil. Arogantne priznaval doping v dobe kdy zavodil a tvrdil, ze jezdci vzhledem k podminkam za jakych zavodi, maji pravo brat co chteji.

Jak se za padesat let zmenil nahled spolecnosti na doping nejlepe ilustruje vyrok tehdejsiho francouzskeho presidenta Charlese de Gaulla.

Kdyz se ho v souvislosti s Anquetilem zeptali - "A co doping?", de Gaulle odpovedel "Doping? Jaky doping? Primel nebo neprimel svymi vykony poradatele, aby hrali Marseillaise i v zahranici? "

Kdyz Anquetil vyhral Lutych- Bastogne- Lutych v 1966, belgicky cinovnik mu po zavode oznamil, ze se bude muset podrobit dopingovemu testu. Anquetill ho arogantne vyzval, at si jde sebrat vzorek z louze v prikopu, ze on neni fontana aby cural na pozadani. Kdyz mu cinovnik rekl, ze se vrati za pul hodiny, Anquetil odpovedel, ze v te dobe bude na ceste na veceri a oslavu v restauraci vzdalene 140km. Belgicane ho diskvalifikovali za odmitnuti dopingoveho testu, ale Anquetil si najmul pravnika a vsude prohlasoval, ze dopingove testy jsou ohrozenim svobody jednotlivce. Nakonec Belgicani zacouvali, pripad nesel k presetreni a Anquetil je dodnes na listine vitezu za rok 1966.

Zajimave je, ze Anquetil zemrel v 1987 ve veku pouhych 53 let. Ze by ty sragory, za ktere se tolik bil jako za sve pravo je brat, preci jen nad nim nakonec zvitezily?

+4/0
16.1.2013 3:33

M33i82c92h89a45l 35M66i77l68l70e23r 9146182689842

Sponzori a vraceni startovneho ci jinych sponzorskych prispevku.

To je podle meho dvojsecna zbran. Brano vseobecne a ne konkretne, na jednu stranu maji samozrejme pravdu, pokud se prokaze ze zaplatili podvodnikovi.

Na druhou stranu ale sponzori v mnoha pripadech sami vydelali bud zvysenim zisku z prodeje vstupenek (a zvysenim cen vstupenek za ucast hvezdy) nebo prodejem cele rady zbozi a sluzeb atd.

Kde meli prokazatelny zisk, sportovec by mel pravo pozadovat zuctovani zisk minus sponzorsky poplatek a prihlednuti ke konecne polozce uctu. Sponzor skoncil s plus nebo minus? Pokud plus, tezko muze neco pozadovat nazpet!

+1/0
16.1.2013 2:44

M12i33c47h88a67l 67M22i74l54l26e92r 9226382149582

ten kdo v takovem pripade prodelal je divak. Obycejny clovek na to doplatil, jako vzdy a vsude.

+2/0
16.1.2013 2:45

T40o61m67á31š 74N68e20u79b56e51r 4354163873883

Těžko se do toho vžívat, ale stejně je ten vývoj divný.

Ten chlap podle všeho dopoval vědomě a léta po něm šli tak, jak asi po nikom jiném. V podstatě už ho měli a všechno zapřel. Tzn. svého času se musel jasně rozhodnout, že bude zatloukat, zatloukat, zatloukat a bude s tím žít až do smrti.

Z tohoto pohledu je až nepochopitelné, proč se teď přiznává. (Jestli mi rozumíte?)

+2/0
15.1.2013 23:14

M71i84c43h67a27l 40M29i33l93l94e16r 9206172479732

"podle všeho dopoval vědomě"8-o8-o8-o;-D;-D;-D

vazne si myslis, ze mu te nekdo mohl cela ta leta podloudne michat do kafe? Nebo ze mu davali infuze, transfuze a pichali injekce v narkoze?8-o8-o8-o

+2/0
16.1.2013 4:15

T51o23m37á73š 20N40e61u45b85e92r 4264913533893

Přečti si to ještě jednou.

V celé historii dopingu určitě musel být alespoň jeden případ, kdy podstrčením dopingu někdo zlikvidoval konkurenci, stejně tak jako musel být alespoň jeden případ, kdy "doktoři" do někoho tlačili "vitamíny" a dotyčný netušil (alespoň nějakou dobu) o co jde.

Celý můj příspěvek je o tom, že Armstrong takový případ asi nebude. Ale osobně se s ním neznám, v Motorole jsem nikdy nejezdil, tak se mi prostě příčí napsat "určitě dopoval vědomě".

Fakt nechápu, proč mi podsouváš, že ho považuju za nevinnou oběť.

0/0
16.1.2013 9:06

M47i41c61h34a85l 82M40i59l53l21e72r 9386162679712

jiste. Takovym pripadem je treba ruska prekazkazka Ljudmila Enquist (nagoogluj, je to zajimavy pripad), ktera si zacala mimomanzelskou aferku se Svedem Enquistem a jeji dosavadni rusky zarlivy manzel ji - pry- podstrcil doping, aby se ji pomstil. Jeji vymluva byla prijata v IAAF i WADA, Ljudmilka se s manzelem rozvedla a vzala si Sveda.

Ejhle! Za nejaka leta ji nachytali na doping a tentokrat nemela sikovnou vymluvu, ze nic nevedela.

V pripade Armstronga se ale nejedna o kratkodoby natoz nahodny jednorazovy prohresek, kterym by se mohl vymluvit na sabotaz (jako treba Contas na "kontaminovany" spanelsky steak) , ale neco, co se delo cele roky. Nepovidej, ze Armstrong by byl tak blby, ze by roky nepoznal, ze mu nekdo neco micha do kafe, nebo ze by byl regulerne v narkoze, aby mu mohli neco zakazaneho prohanet zilou bez jeho vedomi!;-D

+1/−1
16.1.2013 9:32

T25o63m60á71š 16N15e38u96b42e76r 4574203493573

Vždyť nepovídám.

0/0
16.1.2013 12:41

V74l10a48d75i42m55i63r 54S85o31u63k43a91l 4680261101806

Na LA nezanevřu a pro mě bude pořád vítěz 7 Tour a můj nevětší sportovní vzor. Na ty odpoledne strávené s panem Bakáleřem a sledováním famózního Armstronga nikdy nezapomenu. Doba byla taková, a bez dopingu v té době se asi nešlo v cyklistice k vrcholu přiblížit. Vzpomeňme na jeho největší rivaly Ulrich, Contador, Vinokurov, Pantani atd :-/

+4/−4
15.1.2013 23:01

O33l92d72ř69i38c64h 29K47ř84í18p43a29č 8567377722899

Tak tak..Břídil by nevyhrál 7x TDF, ani kdyby dopoval k snídani obědu i večeři.. Lanci, držte se!!R^

+1/0
16.1.2013 1:26

M11i78c20h34a62l 73M21i18l70l77e39r 9176712239682

je pravda, ze mezi dopujicimi byl Armstrong nespornym kralem. Bohuzel to znamenalo, ze kdo nedopoval, nemel sanci.

+1/0
16.1.2013 9:42

O80l41d95ř34i26c75h 86B45í45l28ý 7388565474296

lidi jsou hloupí, vůbec netuší co všechno může doping udělat. Můj oblíbenej případ Muehlegg....slušnej jezdec ze kterýho se stalo na OH neporazitelný monstrum a jestli někdo chce sledovat tohle, jasně může, ale ať z toho nedělá něco normálního a zavede si vlastní soutěž, kde třeba budou depa i s fetem

+2/0
16.1.2013 9:56

T34o39m 92K90r52a89u89s 2163740282593

Armstrong, Ulrich, Contador, Vinokurov, Pantani atd :-/

Galerie podvodniku.

0/0
17.1.2013 5:15

D81a64v98i60d 35M21u74n71z48a62r 3868602134566

Prave ze nepotvrdila !

0/0
15.1.2013 22:34

I24v24a 43V73e16č34e26ř73o87v45á 5486455269292

dobře mu tak...se divím, že se nestydí vycházet z domu..;-O

0/−4
15.1.2013 21:59

J33a78n 73K65o77c73i44á21n 3862845200162

... a teď by to chtělo nekompromisně vyšetřit antidopingové komisaře a komise - jak je možné, že mu to tak dlouho procházelo??? Že by kvůli tomu, že je Američan??? Už mě ten "vrcholový" sport začíná pěkně kakat. O to víc obdivuji nadšence z tzv. malých sportů - skoro všechno si hradí sami a přeto to jsou nadšenci.

+1/−2
15.1.2013 21:32

M63i84c97h65a47l 78M89i44l37l74e56r 9416682929432

"jak je možné, že mu to tak dlouho procházelo??? Že by kvůli tomu, že je Američan???"

ty mas antiAmictvi asi pekne zahnizdene, ze zabranuje normalnimu myslenkovemu procesu!

0/0
16.1.2013 2:10

J18a75n 62H22u88l94í54n 2482695885305

Mě tohle moc mrzí. Lance byl pro mě vzor, na kole jsem začínal jezdit i kvůli němu. Koupil si silniční kolo, dres, tretry a začal šlapat ty první kilometry. Vyjižděl do Krušných hor a vždycky jsem si hrál že jsem jako Lance. Do dnes nosim na ruce žlutý náramek Livestrong a jeho plakát mi visí na stěně. Pokud už se ale přiznal i Lance sám, tak je to asi jasné. :-(:-( Na cyklistiku nezanevřu, ale on se pro mě stal jedním z největších podvodníků. Zklamal mě :-( Hezký večer všem a omlouvám se za takovou tapetu:-)

+2/0
15.1.2013 20:49

M82i39l21a13n 36D57o63l98e70j41š74í 1321970686556

Profesionalni cyklisti se deli na 2 kategorie, ty, ktere chytili a ty, ktere nechytili, to je vse. Lance je mi lito, myslim, ze toho udelal dost dobreho a ta hysterie, kterou vytvari sponzori, kteri se na jeho jmenu neskutecne napakovali, je prehnana. Chapu, ze je to pro vsechny velke zklamani, i pro me, ale nezatratim cloveka jen proto, ze dopoval. Pro vas je podstatne, ze vas privedl k cyklistice, ke sportu a udelal jste tak neco pro sve zdravi, za to vdecite Lancovi, at uz dopoval nebo ne :-/

+2/−3
15.1.2013 22:51

M81i90c57h32a41l 96M83i39l36l44e34r 9716302219182

ne tak docela. Nekteri - ale neni jich v sirsi spicce mnoho- se zdaji byt cisti.

+2/−1
16.1.2013 2:50

O45l38d76ř26i94c60h 32B34í47l97ý 7778685324126

Zapomnělo se na jednu důležitou věc a to na podíl UCI, doufám, že i tohle se rozsekne a pořádně provětrá !

+6/−1
15.1.2013 18:32

M42o53j63m52í43r 22S62k89á47l56a 2330972986

R^bingo!

+2/−1
15.1.2013 18:47

M84o67j12m85í42r 87S61k94á46l54a 2810732936

Pro mě osobně je nejdůležitější, že těch 7 ročníků TdF nemá vítěze. To mluví za všechno...:-P

Nebo zná někdo podobný případ, kdy titul nebo umístění odebrané dopujícímu nebylo uděleno dalšímu v pořadí?!!?

+3/−2
15.1.2013 18:06

O59l66d20ř33i63c37h 61B37í92l90ý 7698295864976

no a ?

0/−1
15.1.2013 18:11

M55o54j90m29í91r 96S61k46á65l45a 2220442806

Tobě to opravdu není divné? Tak nám to vysvětli ;-)

0/0
15.1.2013 18:14

O69l16d94ř97i80c78h 49B62í94l79ý 7238925954466

co to mění na těch prasárnách co udělal ? Podle mě to je vzhledem k okolnostem fair řešení

+2/−1
15.1.2013 18:17

M70o90j76m41í65r 55S88k15á49l55a 2350892756

K jakým okolnostem? On tam tehdy nejel nikdo čistý? To jsi chtěl napsat?

0/0
15.1.2013 18:26

O42l22d11ř73i21c28h 55B90í31l96ý 7928875494476

samozřejmě že jelo spoustu lidí čistých, ale jelikož tam hodně lidí taky mělo skvrny, vyřešili to zpětně nejlépe.

O to smutnější je, že Tvůj oslavovaný hrdina zničil spoustě lidí životní sportovní příležitost atd...o mnozí díky odchodu sponzorů přišli i o práci jen protože nedosahovali k výkonům feťáků.

Zahoď radši dres US postal, protože to co představuje je jedna z nejodpornějších věcí ve sportu co se kdy objevila...

+3/0
15.1.2013 18:30

M45o60j73m76í35r 95S59k90á55l87a 2130552876

;-Ddíky za radu, mám teda jezdit v dresu Tmobile? Once? nebo snad Astana? nebo Saxo-Tinkof řízené EPORiisem? mimochodem, EPORiis vyhrál Tdf v roce 1996 v dresu Tmobile, jištěný na druhém místě celkového pořadí svým týmovým kolegou, jistým Janem Ullrichem...:-P

+1/0
15.1.2013 18:46

O90l63d65ř49i71c90h 12B16í49l92ý 7158115744496

a co třeba jezdit v normálním dresu, možná to nebude tak " in " ale hůř to nepojede ;-D

+2/0
15.1.2013 18:48

M55o49j92m83í52r 26S18k52á54l75a 2770102936

V tom s Tebou souhlasím - nezapomeň to říct každému v dresu Saxo-Tinkof, kterých určitě letos potkáš dost...

Já už to doklepu v tom "nejodpornějším" dresu co se kdy ve sportu objevil - "starého psa novým kouskům nenaučíš" ;-)

0/0
16.1.2013 16:47

F14r60a38n79t48i18š89e71k 71J96o85s65e81f 8805445446447

to jsou vsechno spekulace, ani o jedno tvrzeni nemuzes prokazat. ale pozor, ja ho nehajim. jen upozornuji na fakt, ze 90% dotazanych v jednom lekarskem vyzkumu priznalo, ze pokud by si mohli pomoct nezjistitelnym dopingem, kvuli vyhre to udelaji. a to i za cenu zniceneho zdravi.

+2/0
15.1.2013 19:52

M84i28c83h45a62l 55M77i77l56l87e17r 9116482479212

ano.

http://en.wikipedia.org/wiki/Athletics_at_the_2000_Summer_Olympics

 OH Sydney 2000, atletika sprint 100m zeny nema viteze, protoze druha za Marion Jones byla Ekaterini Thanou, znama z podvodnictvi pri vyhybani se dopingovym kontrolam 3x za sebou; spolu s kolegou Kenterisem, olympijskym vitezem na 200m v Sydney. Posledni pripad tesne pred zacatkem OH v Athenach v 2004 (fingovana nehoda na motorce ) je oba stal nejen ucast na OH a dvouletou distanc, ale velmi pravdepodobne stal Kenterise i hlavni roli pri  zahajovacim ceremonialu - predpokladalo se, ze jako olympijskemu vitezi v hlavnim sportu her mu pripadne role zapaleni olympijskeho ohne.

+2/0
16.1.2013 2:36

M98o15j18m20í37r 59S25k27á74l85a 2570982606

V pořádku, tak jeden případ byl. Tady ale jde o 7 ročníků bez vítěze, přitom hned v prvním roce po éře Lance7 se v případě diskvalifikace Landise vítěz uvádí (Pereiro). Chce mě někdo tvrdit, že od roku 2006 přestal systematický doping napříč stájemi tak jak fungoval min. 15 let nazpět? Případy, které v té době (zatím) vylezly na světlo, svědčí o opaku.

Vidím např. velkou podobnost s průběhem i celkovým výsledkem mezi loňskou TdF a ročníkem 1996. "Monstra" začala v cyklistice vyhrávat mnohem dřív než Lance7 a někteří dnes dál v cyklistice působí a "bojují" proti dopingu...Rv

0/0
16.1.2013 17:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze