Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Alonso jezdí za vojáky jako dřív Monroe nebo Presley

Elitní jednotka španělské armády La Legión má od pondělka nového vojáka. Byl přijat bez výcviku, přesto dokonale zapadá mezi ostatní. Je to tvrdý chlapík, který jen málokdy mívá strach. Jmenuje se: desátník Fernando Alonso. Dvojnásobný mistr světa ve formuli 1 se totiž na začátku týdne stal čestným členem mírového kontingentu španělské armády v Libanonu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fredie_b

Vidím to takhle:
Alonso musí něco umět,když vyhrál 2x titul mistra světa.Náhoda by byla,kdyby vyhrál jeden,dva závody.Ale celou sezonu?(vlastně dvě)A řeči o neregulérním autě jsou opravdu jen řeči,protože kdyby tomu tak bylo,ozvalo by se Ferrari,nebo někdo jiný už po pár závodech loňské sezony...I fandovi F1 průměrné inteligence a průměrných znalostí musí být jasné,že prostě Alonso jezdit umí.Ovšem když tvrdím,že jezdit umí,neznamená to,že je to excelentní pilot,nebo dokonce lepší pilot než Šumák.Toho sice nemám rád,ale o jeho kvalitách nelze pochybovat.Myslím,že se jen těžko najde někdo,kdo ho překoná.Alonso tím pilotem podle mě není a pokud by jím v budoucnu byl,přiznám svůj špatný odhad.Nedělá mi to problémy.A protože Šumák skončil,vidím boj o titul otevřený a myslím,že se rozhodne mezi Ferrari a Mclarenem.Možná překvapí BMW,možná Honda.Uvidíme.
0/0
18.11.2006 9:32

80E-seven

Re: Vidím to takhle:
mclaren ma porad jeste problemy s gumama. renoltiky ne. zase maji renoltiky bidne nebo nezkusene jezdce... myslim, ze nekde neco psali, ze mclaren dostane novy motor. to by znamenalo, ze uz nebudou pouzivat ten, co tak krasne verejne horel, ale zarovne to neznamena, ze ten novy bude automaticky lepsi...
alonso ma jednu vyhodu oproti ostatnim jezdcum (radim ho do prumeru co se jezdeckeho umeni tyce) - zachovava chladnou hlavu - pravdepodobne je to nejaka psychicka uchylka, kdyz si vzpomenu na jeho chovani mimo trat, ale to je jedno. hlavni pro zavod je, ze na trati nepanikari. nevim ale, nakolik mu to pomuze pri vybuchlem motoru nebo pri sesrotovanych gumach (a to mluvim o michelinech) ... vyhral dvakrat s vytunenym autem (zakazana technika) a na gumach usitych na miru, pricemz konkurence mela bud slabe auto (motor - mclaren) nebo mizerne gumy (ferrari - bridgestony). ted preseda do auta, ktere neni optimalni a nevim, jestli je ferda schopen ho k optimu dovest.
0/0
19.11.2006 8:04

80E-seven

Re: Re: Vidím to takhle:
hodne bude taky zalezet na testujicich jezdcich. hammilton ma pry byt dite stesteny a vubec druhy sumachr. asi jo, kdyz se dostal az do f1... kdyz ferdovi optimalne pripravi auto a konkurence bude mit problemy s gumama (ferrari preseda na nove) a s jezdci (fischella - je spis pro smich, kovalainen je novacek), pak ma ferda sanci na treti titul. hondy (kliiiieeeeennnnn!!!!) a bmwcka totiz pomijim. to jsou jenom same kecy jak budou prvni a pak je clovek sleduje v souboji o 15. misto
 
Narozdil od ostatnich si nemyslim, ze ma massa jakoukoliv sanci na cokoliv. ten se vozil na tom, co pro nej pripravili ve staji a byl za to (to se mu musi priznat) i patricne vdecnej. kimi ma podle me obrovskou sanci na titul, paklize ferrari zvladne prestup na nove gumy. tam to ovsem vidim blede.
0/0
19.11.2006 8:10

hovalo

Re: Re: Re: Vidím to takhle:
no podle mě bmw hodně dobře letos, jejich první sezona s tragickým šasi a tragickým žakem ze sauberu a hned pátý místo a jak dopadli wilíci bez jejich motoru, příští rok si myslim hodně promluví do sezony
0/0
19.11.2006 15:32

hovalo

ble
koukám že se tu nic nezměnilo a stále tu jedou bezduché příspěvky typu alonzo a renault je nejlepší  a na oplátku schumi a ferari je nejlepší. Už se trochu vžijte do přítomnosti mě osobně už tohle dejavu připadá směšný. schumimu už odzvonilo a těšim se na souboje alonza s raik (resp. massou) a nebo co předvedou bavoráci a kubica. nebo ten novej v renaultu lechtanen nebo jak se jmenuje
0/0
18.11.2006 2:16

Polárníkočka

No neni to blb?
ano... alonsojeblb...
0/0
15.11.2006 8:14

80E-seven

Re: No neni to blb?
nejak se zviditelnit musi  na trati ma diky motorum z mcl utrum  honem par PR vystoupeni, nez se na nej zapomene...
0/0
15.11.2006 9:04

Pan Bín

Re: Re: No neni to blb?
Co pořád máte proti Alonsovi? Já mu ve formulích nefandím, ale jinak je mi jedno co dělá. Kdyby to byl Schumi a navštívil německé vojáky na nějaké misi, tak určitě řeknete, že je to skvělej nápad.
0/0
15.11.2006 18:57

80E-seven

Re: Re: Re: No neni to blb?
 s tim malinkym rozdilem, ze sumi venuje svuj cas jinym, prospesnejsim vecem (sponzoring detskych domovu, aj.) a ne zviditelnovani se navstevama nejakych vojenskych zarizeni  
0/0
15.11.2006 21:39

katano

Re: Re: Re: Re: No neni to blb?
Ano, Schumi se věnuje jiným návštěvám................. Například návštěvám francouzských čerpacích stanic, kde je levnější benzín. Je tím vyhlášený. Je to šetřílek  ...........
 
PS : Alonso RENAULT,  je Mistrem Světa F-1 v sezonách 2005 - 2006 ! ! ! Nikdo nebyl lepší, ani Schumi.  
0/0
16.11.2006 0:57

mysak_25

Re: Re: Re: Re: Re: No neni to blb?
jako vzdy sedis mimo misu,alfonzo nidky nebyl lepsi nez schumi...nicim to nedokazal...recko nas ve fotbale take na euru porazilo a neni to nejlepsi tym,v hokeji nas porazily lotysi a take nesjou nejlepsi...alonzo vyhral jen diky konstalaci hvezd a pravidel nove zavedenych a v posledni sezone i kvuli stesti a nestesti schumiho,i kdyz to samozrejme k f1 patri..schumi dovedl krachujici f1 tam kde je,na toho nikdy nikdo nezapomene...na alonza?o nem se bude rikat jeden z mnoha,uvidis...
0/0
16.11.2006 11:48

80E-seven

Re: Re: Re: Re: Re: Re: No neni to blb?
 presne !
0/0
16.11.2006 14:13

kryton25

Re: Re: Re: Re: Re: Re: No neni to blb?
Stesti. 2 roky po sobe. To je nahodicka. On vlastne s autem jezdit vubec neumi, vyhral diky stesti, konstalaci hvezd, postaveni Saturnu v ascendentu Jupitera a diky nehorazne smule Schumachera (Alonso nikdy zadnou smulu nemel, ze?) A navic- Spanelsko zaziva stejnej F1 boom jako kdysi Nemecko. Sem zvedavej co budete mlit, az za rok dva udela titul i v McLarenu...Jo, ja vim- stesti, konstalace hvezd. Uz si to konecne priznejte- Alonso Schumachera 2x celkove porazil, coz se nikomu jinymu nepovedlo (Hakkinena a rok 99 nepocitam). A k tomu Lotyssku Recku atd. - to byl jedinej zapas, kdezto F1 trva (skoro) celej rok... :)
0/0
16.11.2006 22:18

80E-seven

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No neni to blb?
jak dlouho uz sledujes serial f1? dva roky, vid?
odkud cerpas svoje znalosti? z idnesu vid?
to by totiz tak odpovidalo...
jinak k tomu stesti: patrne sis toho nevsim, ale alonso mel posledni dva roky (jeden a pul) ve voze zakazane soucastky, a kdyz mu je vzali, uz mu to vubec tak dobre nejelo. navic mel na voze jine gumy nez suMACHR, coz byl ten zasadni rozdil.
sumachr byl letos na podradnych pneu a s autem vystelovanym za hranice moznosti - rychlejsi nez namachrovanej frajirek na dobrych gumach s dobrym autem. solidni clovek oceni, KDO umi, a kdo se pouze vozi... treba te ale omlouva vek...
0/0
17.11.2006 6:46

kryton25

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No neni to blb?
Zajimalo by me z ceho usuzujes, ze F1 sleduju rok. Jsi asi zlitej, ne? Mozna to je tim, zes to psal tak brzo po ranu, co? :) Nechces mi doufam tvrdit, ze letos byly Micheliny lepsi (na suchu) nez Bridge, ze ne? Tebe proste se*e, ze Schumacher nedokazal vyhrat s lepsim autem, nez mel Alonso. Ty ses proste tupej rudej fanatik, kterej nevidi, neslysi. A nevim teda, kdo z nas dvou neumi ocenit soupere, Schumachera jsem tady nikdy neurazel (jako ty Alonsa). Ale treba te omlouva vek, ze? A je vazne zvlastni, ze to "vozeni" stacilo na to, aby porazil Schumachera a na to, aby fpohode porazil zbytek "peletonu". A k tem tlumicum- kdyby je Ferrari umelo vyrobit, ver, ze by je nikdy nezakazali.Kazdej to vedel a nikomu to nevadilo. Rok a pul, nez si italove stezovali...Ale vypravej volovi o sobote, kdyz jde v patek na porazku...
0/0
17.11.2006 15:29

80E-seven

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No neni to blb?
dobry, chybi ti prehled  no comment. deti se taky musej necim bavit
0/0
17.11.2006 22:02

80E-seven

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No neni to blb?
na kazdej jeden z tvejch radobyargumentu jsem uz minimalne petkrat reagoval. nema cenu se o tom dal bavit. chybi ti smysl pro realitu, ale to je v poho. tesim se na pristi sezonu - budu se dobre chechtat vsem tem chudakum, co si mysli, ze jedna sezona dela "mistra"  naposled takhle mistroval villeneuve
0/0
17.11.2006 22:04

kryton25

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No neni to blb?
Njn, argumenty dosly. Zato ty mas smysl pro realitu jako kvet. A prehled jakej mas..radost pohledet. Kdyby sis uz konecne sundal ty rudy brejle...Ty si muzes podat ruku s Katanem, to je stejnej fanatik (jen vidi modre). Ten si tu aspon z nas dela pr*el, kdezto ty ty svy blaboly asi myslis vazne a to je na tom to nejsmutnejsi :( Abych se pristi nebo prespristi sezonu nesmal ja, az Alonso zase vyhraje titul. PS: A dite uz opravdu nejsem. Nazdar
0/0
17.11.2006 23:04

80E-seven

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No neni to blb?
nemej starost.  
vazne si myslis, ze ma alonso i jen zachvev nadeje vyhrat NECO (cokoliv) v mclarenu?  aha... no, kdyz vsichni ostatni dobri jezdci vypadnou diky kolizi, kterou vyprovokoval jeho tymovy kolega, zacne prset, uschne, zacne prset a par manikum buchne motor, pak mozna jo... koneckoncu i takovej button vyhral nakonec jeden zavod...  tedy abych to rekl slovy klasika: az naprsi a uschne
0/0
18.11.2006 7:26

kryton25

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No neni to blb?
No a proc by nemoh? Kde je psano, ze McLaren nebude mit rychlost z roku 2005? A kdyz pridaj trochu na spolehlivosti..Nerikam, ze musi udelat titul hned za rok, ale za dva, za tri roky, proc ne? Jezdit umi hodne dobre, ikdyz si to nepriznas :) Kazdopadne za cirka 4 mesice, az se nam to o5 rozjede, budem moudrejsi, ne? :)
0/0
18.11.2006 15:37

80E-seven

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No neni to blb?
2005 byli dobri, protoze jim delali gumy "na miru". Potom zakazali mekky gumy a na tvrdsich smesich meli mcl problemy "s teplotou". jestli zustanou gumy takovy, jako 2006, zustanou i problemy.
0/0
18.11.2006 19:41

fredie_b

Re: Re: Re: Re: Re: Re: No neni to blb?
mimo mísu jsi ty,ale neboj,jde to léčit.... :-)))
0/0
17.11.2006 21:30

80E-seven

Re: Re: Re: Re: Re: No neni to blb?
 
0/0
16.11.2006 14:14

Polárníkočka

Re: Re: Re: No neni to blb?
jenomže Šumak neni takovej hňup, aby neco takovyho udělal  Takže kdyby kdyby kdyby...
0/0
16.11.2006 18:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze