Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kratochvílová se rozhodla promluvit

V polovině srpna vycházely na pokračování v Mladé frontě DNES články věnující se problematice dopingu ve sportu. Nebylo to poprvé, co ve sdělovacích prostředcích bylo téma dopingu rozebíráno. Velmi často mě autoři článků nebo i televizních relací kontaktují s žádostí o rozhovor na toto téma.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mosulský machredž

tenkrát atleti víc trénovali ...
1:53:28    buhehe, hihihi, ochhhh - s úsměvem na tváři v Mnichově 800 m se sedmdesátimetrovým náskokem
1:54:94 - nejbližší čas krasavice Tatjany Kazankina - sovětská čistá lilie
47:60 - NDR 400m lilie Marita Kochová    
 
0/0
9.10.2006 7:23

jarabara

Pro pana Pacinu
Asi je pod úroveň pana hodnotitele lidských osudů Paciny (dále jen Pac) číst tuto diskusi. Jelikož dostávám MF se zpožděním, reaguji pozdě, ale přece. Jsem ráda, ze Jarmilu Kratochvílovou mám tu čest znát osobně. Proto mohu říci, že to není žádná nešťastná stárnoucí žena,která se cituji Pac "málokdy zasměje a v jejím pohledu když se někdy zahledí mimo svět, jakoby zkameněl smutek života". A že se nikdy nekrášlila!!! Viděl jste ji alespoň v TV? Myslím že mnohé v jejím věku by jí mohly závidět.Jak si vůbec dovoluje Pac zdůrazňovat, že se nikdy nevdala, nerodila atd. Jedná se snad o nějakou známku toho, že není normální?Měla jsem příležitost vidět jak žije její rodina o níž je psáno v čl. Celý život v teplácích.Mohli bychom závidět, jaká tam vládne soudržnost. a že by JK se sestrou "zíraly na přeludy blaženosti", no takové žvásty snad patří do červené knihovny a ne do seriozního deníku, pane šéfredaktore! Přeji Pac méně jedovatých slin a alesp.zlomek spokojenosti, kterou má JK.
0/0
9.10.2006 0:10

RumFighter

dodatek:
proboha jako trouba muze argumentovat rekordem Honzy Zeleznyho? IAAF zmenila typy ostepu, ktery nelitaj tak daleko, takze lidi PREMYSLEJTE, nez neco napisete
0/0
29.9.2006 3:39

RumFighter

totalni sratchka...
ten rekord je proste nesmysl. Jasne, musela drit jako kun, za to vsechen respekt, ale tyhle reci by si mohla odpustit... Jsou tu dokumenty, potvrzujici statem organizovanej dopingovej program a ona jako jedina stala mimo? Jiste, potlesk Jarmile za vsechny jeji vitezstvi a uspechy, jeste vetsi potlesk sportovcum, kteri se k dopingu (i po letech) priznali
0/0
29.9.2006 3:32

80E-seven

jestli brala nebo nebrala
je mi jedno.
s jednim souhlasim: doping by se mel hledat aktualne v dnesnim sportu, ne se hrabat ve stredoveku s cilem vytriskat z toho penize, protoze na tu pani si jeste spousta lidi pamatuje.
nepodlozene, nedokazatelne naznacovani by spravne melo pecinu privezt pred prislusny soud s obzalobou za nactiutrhani, s patricne tucnym odskodnenim
pecino ses hnus, navazis se do stary zensky, co zije sama a patrne nema nikoho, koho by za tebou mohla poslat, aby ti rozbil hubu
0/0
26.9.2006 13:37

janab

Re: Pacina
Je zbytecne se zde bavit o tom, co pravne muze MF napsat. Ale je zcela jiste, ze pan Pacina nema o moralce a slusne spolecnosti nejmensi potuchy. Je ostudou MF Dnes, ze takove nazory otiskne. Omluva-neomluva pana Paciny je dalsi velkou ostudou techto novin. Bohuzel je to tak, ze v posledni dobe se Blesk zda byt serioznejsimi novinami nez MF Dnes.
Pani Kratochvilova, vzpominam na reportaze o vasich trenincich. Kdo je videl, tak je mu jasne, proc soucasne bezkyne Vasich casu nedosahuji. Nenechte se otravit!
0/0
26.9.2006 12:13

mihla

Redaktor
Pan Pacina je ubožák a ani jeho vyjádření (omluva) nic nemůže změnit na tom, že pracuje pro bulvár a proto se tak možná chová. Peníze chce brát každý a to je jeho forma. Kdo chce, tak si to přečte, ale mě osobně on neosloví. Nedostal rozhovor, tak spustil špínu, i když se to pokoušel zastřít. 
0/0
26.9.2006 11:19

hoppina

Uz dost !!!
Jsem byvala atletka a absolutne nechapu lidi, kteri se neustale honi za doznanim sportovcu zda dopovali nebo ne... chcete stare rekordy vymazat?? Co zmenite doznanim?? Ja to rikal a budete chtit metal??? Dete se bodnout, kolik mladych lidi dnes bere zakazane prostredky v posilovnach jen pro zabavu... nad tim by jste se meli pozastavovat a nevytahovat stare pribehy!! Sanci jste meli vsichni, at s nebo bez dopingu... niceho jste nedosahli, ze?? Mozna doping neni vse co je treba k dobremu vykonu. Pani Kratochvilova, nenechte se otravit blbci. Renata Hoppova
0/0
25.9.2006 19:21

Nantes

Novinarska moralka?
Je dost sporne, co si muze a nemuze novinar v tehle otazce dovolit... ano, dukazy nema, plati tedy presumpce neviny. Jenze ta plati, pokud by mela byt Kratochvilova souzena soudnickou instituci a ne panem novinarem. Podivejte se, jak vypadala v roce 1983, co se tehdy delo s dopingem v socialistickem Ceskoslovensku, jaky rekord vytvorila na 400 m.... na 99,99% procent doping brala a na 98% vedela, ze ho bere! Pokud by novinar mel k te presumpci neviny pristupovat takhle precizne, tak nemuze psat temer o nicem: o korupcnich skandalech, o politickem uplatkarstvi, o zadnem podezreni... a tim se smysl novinariny jakozto kontrolniho mechanismu ve state docela vytrati...
0/0
24.9.2006 11:46

vasko

MF DNES?
Zase o jeden důvod více proč nekupovat MF DNES:
0/0
22.9.2006 18:23

rybizek

Novinar ma pravo spekulovat jen v pripade, ze pise pro bulvar ne pro seriozni denik!
Ja byt sefredaktor tak to ani nepustim do tisku a vyrazim toho vola na hodinu z prace. At tahne do blesku.
0/0
22.9.2006 12:19

mihla

Re: Novinar ma pravo spekulovat jen v pripade, ze pise pro bulvar ne pro seriozni denik!
Ale iDNES už dávno není seriózní deník. To už pochopili tisíce lidí. Jednou to pochopí i oni. Už teď se jim to občas daří, ale pořád to nechtějí přiznat úplně a taky nikdy nepřiznají. Když tak, tak se v tichosti zase změní. Už aby to bylo!
0/0
26.9.2006 11:22

rybizek

Tak dost pane fftipnej, ted se zeptam ja. Co podle Vas je smyslem toho clanku??
0/0
22.9.2006 12:16

Ftipnejj

Re: Tak dost pane fftipnej, ted se zeptam ja. Co podle Vas je smyslem toho clanku??
Smyslem toho clanku bylo ukazat na to, ze v dobe, kdy Kratochvilova zavodila, byl dopink naprostou beznou zalezitosti a ze je dost mozne, ze i Kratochvilova cista nebyla ( dost mozna nevedomky ).
0/0
22.9.2006 14:30

Polárníliška

Re: Re: Tak dost pane fftipnej, ted se zeptam ja. Co podle Vas je smyslem toho clanku??
Autor ovšem neříká, dost možná, což si třeba myslím i o Lancem Armstrongovi, autor říká určitě a maximálně o tom neví... Hlavně mi ale uniká motiv, proč má potřebu do Kratochvílové vůbec rejt. Jak říká, vědomě nic nebrala, testy prošla všemi, tak je nevinná a nemůžu si přeci bez čehokoli v ruce dovolit říkat, že tomu tak nebylo jen proto, že byla jiná doba. To je hodně málo...
0/0
22.9.2006 16:05

Ftipnejj

Zakladni otazky
Otazka: Brala Kratochvilova dopink ???
Moje odpoved: NEVIM
Otazka: Muzu napsat, ze si myslim, ze brala ???
Moje odpoved: MUZU
0/0
22.9.2006 10:46

pawn

Re: Zakladni otazky
Odpověď na ruhou otázku je, že nemůžu, poku jsem zaměstnán jako novinář a ctím základy novinářské etiky a zároveň nemám svou doměnku pořádně  podloženou. Ta rádoby fakta, o která se autor opírá považuji za naprosto nedostatečná. Ten článek nemá žádnou vypovídací hodnotu, je to jen očerňování.
0/0
22.9.2006 10:51

Ftipnejj

Re: Re: Zakladni otazky
Pravdepodobne se nema cenu dale prit, kazdy mame sve presvedceni, se kterym ten druhy nehne.
Preji hezky zbytek dne a jeste hezci vikend.
Howgh
 
0/0
22.9.2006 10:53

pawn

Re: Re: Re: Zakladni otazky
nápodobně
0/0
22.9.2006 10:54

ZdendaB

Re: Re: Re: Zakladni otazky
Proboha člověče kdo vás vychoval? Tušíte vůbec co obsahuje pojem moralka? Nevěřil bych, že i mimo novinařinu se vyskytují takovéhle bezcharakterní hyeny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
22.9.2006 10:59

ALBY5

Re: Re: Re: Zakladni otazky
Jsi Ftipnejj Pecino
0/0
22.9.2006 12:43

ZdendaB

Hlasování
Je větší ubožák Pecina nebo Ftipnej? Je Pecina Ftipnej nebo Ftipnej ubožák? Muže novinář klesnout hloub než Pecina?
0/0
22.9.2006 10:25

borivoj

Re: Hlasování
Zřejmě zhruba stejná úroveň. Ne. Ano. Ne (nebo aspoň dost těžko).
0/0
22.9.2006 10:28

Ftipnejj

Re: Hlasování
 Je ubozak ftipnej ? Je ubozak klesnout ? Muze Pecina klesnout niz nez ubozak nebo niz ne ftipnej ? A muze byt vubec ftipnej ftipnej?
0/0
22.9.2006 10:31

Ftipnejj

Pecina
Prosim vsechny zde diskutujici ( nebo alespon jednoho )o odpoved: v cem Pecina lhal ???- konkretne ( nejlepe citaci ).
Dekuji
 
0/0
22.9.2006 9:53

ZdendaB

Re: Pecina
Ubohej předlistopadovej přisluhovač režimu Pecina lhal od začátku do konce! Jestli to nedokážeš rozeznat, je za tím jediné a to naprostá ztráta morálky, totální nedostatek samostatného usudku a zavistí spojenou spocitem meněcenosti zdeformovaná osobnost!
0/0
22.9.2006 9:59

borivoj

Re: Pecina
Obvinit někoho bez důkazů ti přijde OK?  
0/0
22.9.2006 9:59

Ftipnejj

Re: Re: Pecina
Jeste jednou prosim o CITACI
Jeste jednou predem dekuju
0/0
22.9.2006 10:05

borivoj

Re: Re: Re: Pecina
Asi takhle: ten první článek jsem bohužel nečetl. Ale když čtu tu jeho dnešní reakci, tak byť si dal pozor na to, aby nikde nenapsal přímo "Kratochvílová buď dopovala a teď si vytrvale hraje na čistou, anebo do ní prali doping bez jejího vědomí.", stejně tímto způsobem jeho vyjádření vyznívá. Chceš snad tvrdit, že ne? Připadá ti, že jsme to tady všichni špatně pochopili? A útok na cizí soukromí ti taky nepřipadá jako hyenismus nejtěžšího kalibru????
0/0
22.9.2006 10:15

Ftipnejj

Re: Re: Re: Re: Pecina
Tedka s tebou souhlasim - Pecina to primo nenapsal.
Presnou citaci Pecinovi LZI mi tu nikdo neni schopen dolozit, presto se tim, ze Pecina lze mnoho diskutujicich ohani.
0/0
22.9.2006 10:28

80E-seven

Re: Re: Re: Re: Re: Pecina
pecina naznacil, ze urcite dopovala. pecina vi hov no, akorat se z toho snazi vydrit prachy. my taky vime hov no jestli dopovala nebo ne, a je to pomerne uplne jedno. leda bys vynalezl masinku vremeni a letel do 80. let a sel ji usvedcit. ale to asi ne, to by ses tam setkal se svym idolem pecinou, jak leze do riti jak funkcionarum, tak kratochvilovy  to neni novinar, toje bezcharakterni hnus
0/0
26.9.2006 13:32

pawn

Re: Re: Re: Pecina
Ten článek je nepřijatelný z toho důvodu, že pracuje se slovy zřejmě (chodila na kontroly, takže byla zřejmě ve s¨peciálním programu - rozuměj v programu na organizované braní drog), co se říká (traduje se, že lidé v okolí se divili, že snad věří tomu, že dostává B12 - rozuměj ani blbec by si nemohl myslet, že dostávala B12), tak to prostě bylo ( vté době byl doping nařízen - rozuměj kdyby nedopovala, nezávodila by). Pan Pacina samozřejmě neřekl dopovala, protože ani nemůže. Přes podezřelou dobu a výkony je tak článek jen slintem, zbytečným výlevem, který nemá žádnou hodnotu.
0/0
22.9.2006 10:28

Ftipnejj

Re: Re: Re: Re: Pecina
S timto lze i souhlasit. Presto se jeste jednou ptam:
Lhal Pecina ???
Prosim o odpoved bud ANO, NE, NEVIM.
Dekuji
0/0
22.9.2006 10:36

pawn

Re: Re: Re: Re: Re: Pecina
Proboha pane, Kratochvílová v 87 zaila člověka - lžu nebo ne? dokažte mi že nelžu. A i když nemůžete, myslíte si, že to můžu napsat do novin?
0/0
22.9.2006 10:39

pawn

Re: Re: Re: Re: Pecina
Pro novináře, který chce pošpinit není nic jednoduššího než se schovat za tvrzení nějakých osob. Nenapíšu brala doping, ale napíšu slyšel jsem od lidí, kteří se v tom pohybovali (jací lidé?), že doping bral každý, měla rozpíchaný zadek, tak co. Vy možná v tom vidíte jen to, že doping bral každý a že měla rozpíchaný zadek, ale já v tom vidím nepřijatelnou novin¨ářskou manipulaci k závěru, že Kratochvílová musela brát doping.
0/0
22.9.2006 10:38

pawn

Re: Re: Re: Re: Re: Pecina
Ten sloupek, ketrý je ke článku připojen, je navíc ještě horší. Jak si může někdo osobovat právo napsat o někom, že se málokdy zasměje (jak často s ní panáček je anebo to má zase od "lidí" z jejího okolí?) a že v jeho pohledu jakoby zkameněl smutek života - No to je skutečný vrchol tvorby.
0/0
22.9.2006 10:42

Ftipnejj

Re: Re: Re: Re: Re: Pecina
"Kratochvílová musela brát doping" - to tam nikde neni
0/0
22.9.2006 10:43

pawn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pecina
Máte pravdu, takto to tam napsané nikde není, více k tomu není co dodávat, protože všechno jsem již napsal.
0/0
22.9.2006 10:46

80E-seven

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pecina
ale je
0/0
26.9.2006 13:34

ZdendaB

Pacina je chudáček
Neschopnost a hloupost provází životem pana Pacinu a jeho zavist je hlavním motivem jeho každodení činnosti. Plivat svinstvo, lhát a urážet schopnější, chytřejší a uspěšnější, bohužel redakce MF Dnes se skládá z převážné většiny jen z tohoto odpadu lidské společnosti.
0/0
22.9.2006 9:46

borivoj

Hm
Už to tu padlo, ale i tak připojím svůj názor, protože na takovou prasárnu musím reagovat. Mistře pacino (to malý p není hrubka, to je záměr), i kdybych pominul, že obviňujete bez důkazů a na obhajobu paní Kratochvílové reagujete tvrzením, že SNAD MOŽNÁ nevěděla, co jí dávají (tj. další obvinění bez důkazů), ale rozhodně nemůžu nechat bez reakce navážení se do cizího soukromí. Když dojdou argumenty, začnu kydat špínu - to je úžasná taktika. Co je vám do soukromí jiných lidí???? U mě jste tím spadl na úroveň těch největších morálních zmetků a hodlám ignorovat vaše příští "články". A ten závěr ve vaší reakci měl být vtipný anebo jakože na usmířenou???? Budíte ve mně dojem, že vaše ješitnost urpěla, když paní Kratochvílová odmítla vaši žádost o rozhovor, a rozhodl jste se, že jí to prostě nandáte. Navíc zřejmě máte sám v osobním životě problémy a svůj mindrák si hojíte na někom, kdo je třeba navenek "osamělý", ale dost možná o 1000% procent šťastnější než vy.
0/0
22.9.2006 9:43

Lucian82

joo
Taky jsem slysel, ze Pecina je na mlady holcicky. Sice je to z neoverenejch zdroju (stejne jako ma ON neco o Kratochvilove), ale neco na tom treba bude.
0/0
22.9.2006 9:26

Ftipnejj

Re: joo
tak a ty mas samozrejme pravo toto napsat a pokud se to nebude Pecinovi libit, mesi te dat k soudu, popr muze na tve narceni reagovat v tisku stejne jako to udelala Kratochvilova - a tak to ma byt
0/0
22.9.2006 9:29

pawn

Re: Re: joo
Problém je v tom, že já nejsem novinář. On je, takže by měl dodržovat základní etická pravidla novinařiny, která zjednodušeně spočívají také v tom, že když "vařím z vody" tak radši držím hubu a než začnu něco psát, ujasním si, jaký žánr vůbec chci napsat, protože tenhle článek není nic - dal by se možná nazvat spekulace a to není zrovna žánr, který by měl novinář ovládat.
0/0
22.9.2006 9:36

dlouhysta

nýmand z redakce
v MF jsou občas stejný články jako v Blesku - pan Pacina zřejmě do "novin" typu Blesku patří a tak může psát i pro MF. Netvrdím, že nedopovala, ale nemůžu si být jist ani já ani nějaký Pecina - tak by bylo vhodné do Kratochvílové nešít  - myslím že udělala pro ČR (ČSSR) dost ať s nebo bez - rozhodně víc, než nějaký nýmand z redakce, který nikdy nic nedokázal... 
0/0
22.9.2006 9:25

pawn

Domněnky
Doping tady existoval už mnohem dřív než v 80. letech. Začínalo se s alkoholem apod., v minulosti nebyly žádné kontroly. Takže co začít zpochybńovat tři Zátopkova zlata z jedněch OH. Beamonův veleskok taky vydržel desetiletí. V nedohlednu je oštěpař, který by mohl přehodit Honzu Železného. Vždyť i ten závodil v moderní době se spoustou dopingových možností. Takže co napsat nějakou inteligentní úvahu i o něm a okořenit ji nějakou jízlivou poznámkou k jeho osobnímu životu. Kratochvílová dokázala vychovat mistrini světa. V žádném moderním středisku se spoustou laboratoří, ale v Čáslavi. Formanová vypadá jako ženská (pěkná) a přitom dokázala porazit Mutola. Co takhle napsat nějaký peprný článek o tom, jak podezřelá Kratochvílová podezřele rychle přenesla své podezřelé metody na další svěřenkyni. A pak k tomu dodat, že Formanovou jistě stihl trest boží, když ji z kariéry vyřadila zranění.  ptám se, proč takové zbytečné články.
0/0
22.9.2006 9:24

Ico

Podľa seba súdim teba
Žil som dlhé roky vo Francúzsku a môžem Vám zopdovedne potvrdiľ, že za augustový článok i za túto hlúpu repliku by MF i Pacina zaplatili Kratochvílovej hotový majetok. Neverím totiž, že by bol schopný svoje úvahy doložiť dôkazmi.
Najviac ma však rozčuľuje to, že túto "smelú" kritiku píše autor, ktorý bol jedným z najväčších normalizátorov čs. športovej tlače, ktorý popísal tisíce ideologicky fundovaných článkov o socialistickej telovýchove a ideovom boji na poli športu. Teraz sa odrazu hrá na strážcu čistoty morálky, ktorý sa musí vyspovedať zo svojich pochybností o regulárnosti našich bývalých úspechov. Hnus.
0/0
22.9.2006 9:21

CoolDak

silna kava
Trosku to tady rozdychavam... Co si to, pane Pacino, dovolujete? Ta Vase reakce postrada stopu slusnosti. Cenzuru na Vas!! Tohle neni svoboda projevu, to jsou pomluvy a nepodlezena obvineni nejhorsiho radu. Hodne uspechu s novinarskym mladim ;-)
0/0
22.9.2006 8:55

Ftipnejj

Re: silna kava
Cenzuru na Vas!!  - JEN TO NE !!!
0/0
22.9.2006 9:04

Jirmi

a delfín je ryba
jestli paní Kratochvílová dopovala, protože všichni kolem dopovali, tak jsem došel k názoru, že kardinál vlk je ateista, protože všichni kolem jsou ateisti, delfín ryba, protože všichni kolem něho jsou ryby, letadlo je mrakem, protože všude kolem jsou mraky a pan...zapomněl jsem to jméno...jo...a pan Pacina je špatný novinář, protože...
0/0
22.9.2006 8:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze