Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Štěpánek: Pod Sukem hrát nechci

Přiletěl z USA a hned pospíchal do Monte Carla. Při otázce na svůj vztah s Martinou Hingisovou odpověděl: "No comment." Radek Štěpánek, česká tenisová jednička, se včera sešel ve VIP salonku ruzyňského letiště s novináři kvůli jediné věci. Aby zdůvodnil opětovnou absenci v daviscupovém týmu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jarslav

repre
jedinej vzkaz - bydlím hodne dlouho v cizine, a jezdím na vlastní náklady  Cesko reprezentovat. Myslím, ze tohle pana Stepánka asi nikdy nenapadlo, ze to bylo Cesko, které mu umoznilo, aby ted mohl bojovat o trofeje, které uz musí udelat sám, ale odnedud prisel.
Ale asi je to skoda slov - pripadá mi jako mnoho jiných 'hvezd', který proste vztah k vlasti nic neríká. Mozná by mohl zkusit poslouchat (ne poslechnout) Martinu Navratilovou. ale mozná to uz zádám prílis mnoho.
Slusne receno - vím, ze na svazu pasáci nejsou, ale pan Stepánek se je svým prístupem snazí porazit
0/0
10.5.2006 18:22

coca_cola

Radku Štěpánku,
úcta a respekt se nezískávají tím, že si o ně řekneš na mimořádné tiskové konferenci
0/0
18.4.2006 12:40

Peppas

Pro kokotka
Přečetl jsem si dnešní sport : ot:Můžete tedy předestřít ideální scénář, co by se v příštích měsících muselo stát, abyste řekl:vracím se zpátky? od:Já jsem se ale dopředu vůbec nedíval. Jen reaguji na situaci, která nastala. A tuhle hovadinu tady píšu celkem vyndanej a uplně zbytečně, protože jde o tak nehorázný h.vno. Takhle pan Štěpánek odpovídal na tiskovce, kterou po příletu mimořádně svolal. Dle otázek postupem rozhovoru, myslím i novináři zjistili, o jaké h.vno (rozhovor) se jedná, NUDA. Hingisová asi chce ukázat, že teda taky zkusí i Čecha, ale aby nezůstala pro příště u černých fotbalistů... To by byla škoda.
0/0
15.4.2006 0:31

Jesuslives

To je hnus, velebnosti
Tady je videt, ze sport neni ani tak o sportovcich samotnych, ale o bafunarich, sedych eminenci, ruznejch prisirku a podobne.. no a novinari fungujou jako dobrej katalyzator
Fotbal - kapri
Hokej - taky kasparina, nekonecne diskuze o Hadamczikovi, Kubinova pokuta a podobne
Lyzovani - furt hadani se o smlouvy
Tenis - Stepanek vs. Suk
Jeste ze nejsme velmoc v Curlingu... buhvi jak by to dopadlo...
0/0
14.4.2006 12:36

Zdenda-69

Petero, ty zmetku
starej se o svůj tenis a nemasti si kapsy na Baníku, parchante !!!!! Jinak není snad jednodušší řešení, než ať si ti tři sednou ke stolu (Štěpánek, Kaderka, Suk) a vyříkají si to a dohodnou nebo nedohodnou se.
0/0
14.4.2006 11:54

Ludwar

:-)
Konečně nějaká positivní zpráva od Štětkánka! Kdyby za nás hrál Davis cup, tak tu soutěž ignoruju, ještě, že to tak dopadlo! No, a kdo viděl, byť jednou, Štěpánka hrát, tak mu spadl kameň ze srdce! :-)
0/0
14.4.2006 11:45

darkhalf

Re: :-)
Ty asi tenisu moc nerozumíš, co? Jinak bys nepsal, že jsi rád, že za nás nebude hrát hráč ze širší světové spičky...Berdych to sám neuhraje.
Pozitivní zpráva bude, že Štěpánek nastoupí, Suk odstoupí...a hlavně, že odstoupí Kaderka.
0/0
14.4.2006 12:01

Ludwar

Re: Re: :-)
Ses posral v kině?  Já že tenisu nerozumím?  Štěpánek je možná nejhorší hráč na světě! To, že je v žebříčku ATP nahoře nic nedokazuje. Vyhrává tím stylem, že soupeři tak znechutí tenis tou svou blujnou hrou, že mu to každý prohraje. Opravdu jen silné povahy se dokáží na jeho zápasy dívat do konce. A když náhodou něco uhraje, tak začne dělat jakésyk poskoky. Hnus, velebnosti! Včera jsem měl z těch sportovních zpráv dojem, že přijel někdo asi fakt kvalitní a že ho musíme všichni přemluvit a pokleknout a Suka odvolat! Tak to teda ne! Není to žadny Nedvěd, aby si toto mohl dovolit. Je to NULA!!!! Musel jsem se podívat aji na noční BBV, pač jsem byl z teho hňupa úplně konsternovanej!!!!!!!!
0/0
14.4.2006 13:25

weaktor

Re: Re: Re: :-)
...tak teď už i ti nejskeptičtější uvěřili, že tenisu skutečně rozumíš...           
0/0
14.4.2006 13:32

darkhalf

Re: Re: Re: :-)
Jsi vůl...
0/0
14.4.2006 16:11

Loupežník Rumcajs

Chytráci
Nejvíc se mi líbí, jak tady někteří píšete, že Štepánek je nula a neumí hrát tenis. Přitom je z šesti miliard lidí na zeměkouli mezi nejlepšíma 50-ti. Co lepšího jste dokázali vy - napište, rád si to přečtu.
0/0
14.4.2006 10:18

Matifuck

Re: Chytráci
sorry, ale musím tě trošku poopravit. Myslím, že ne všichni hrajou tenis. Jinak Štěpánka jako tenistu beru a přeju mu. Co se týče jeho působení v DC, tak nikdy moc nezářil, takže bych řekl - žádná škoda. Jinak mi to celé připomíná šaškárnu u skokanů, holt blbečci jsou všude.
0/0
14.4.2006 10:29

Peppas

Re: Re: Chytráci
A nejspíš to vzniklo jen Sukovým vyjádření emocí před a po soutěži DC. A v tom nejlepší tenista ČR se vztyčil a uvědomil si, že takhle ne. Já se beru moc vážně za to co jsem dokázal a Suk si myslí, že je snad lepší nebo co? Pche, uvidíme kdo je lepší. A tak to i dopadlo. Berdych, Hernych a debloví specialisti asi udělají údernější a dravější tým než "the best of ČR" Štěpánek, který si zaslouží úctu. Luloš
0/0
14.4.2006 11:24

Tomstersson

...
Tak podle toho, co včera vypustil ze sebe Suk, když vlastně přiznal, že řekl Štěpánkovi, že je pod ním nevítaný, tak ať se nediví, že teď Radek pod ním hrát nechce. Sice tady všichní píšou, že Radek prohrál, co se dalo, ale vyjmenujte mi kromě Berdycha jediného tenistu, který je schopný porazit Robreda nebo Davyděnka? Zíb? Vik? Snad možná Hernych...
Takže by nebylo na škodu zvážit co dál s DC Teamem a jeho kapitánem...
Ať je to, jak chce, přece jen je Štěpánek momentálně náš nejlepší hráč.
0/0
14.4.2006 9:53

Tomstersson

Re: ...
I když...mezi náma.
To si nemůže sednout Štěpánek se Sukem při nějakém grandslamu a probrat to mezi čtyřma očima a vyříkat si to jako chlap s chlapem??? To mi taky hlava nebere...
0/0
14.4.2006 10:05

nutella

komik
kdo vidí upocenou, hrůznou hru štěpánka, tak ho přeci nikdo nechce, proboha nevěnujte mu tolik pozornosti, je úplně marnej, snaživej, bez jakéhokoli talentu
0/0
14.4.2006 9:52

Tomstersson

Re: komik
Jojo, radši se budu dívat na Vika a Zíba, jak uhrajou stěží jeden set
0/0
14.4.2006 9:54

Loupežník Rumcajs

Re: komik
Napiš, v jakém oboru máš ty větší talent a jsi mezi padesátkou na světě. Těším se na to.
0/0
14.4.2006 10:20

darkhalf

Re: komik
Ano...marný hráč, který nic neumí, všechno prohrává, bez talentu...ale v popředí světové žebřičku. A to mi vysvětli, jak se tam vlastně dostal?
0/0
14.4.2006 12:04

weaktor

všichni jsou chytří...
sice nemám osobně radka štěpánka nějak extra v lásce, hodně mu to všechno stouplo do hlavy... ale nechápu místní pseudo-odborníky, kteří se tady opírají o jeho tenisové dovednosti... ano, v DC radek prohrál 4 z 5-ti singlů, ale s jakými hráči? NADAL, ROBREDO, DAVYDĚNKO, JUŽNYJ - tzn. všechno hráči s potenciálem minimálně top20! to je nějaká ostutda? štěpec stále patří mezi naše nejlepší hráče a rozhodně je to pro singl i debl mnohem platnější hráč než je například ZÍB či VIK - o tom není pochyb...
 
to, co se mezi ŠTĚPÁNKEM a SUKEM potažmo mafiánem KADERKOU děje - o tom nejlépe vědí jen oni a těžko to zvenčí nějak hodnotit - a překvapuje mě (nebo spíše nepřekvapuje), jak tady každý je se vším hotov...  typicky česká vlastnost 
0/0
14.4.2006 9:38

fido7787

má nárok říct, že DC hrát nebude
co se mi ale nelíbí je, že si diktuje, kdo bude kapitánem. Že by nová doba? Host vyhazuje vrchního?
 
hrát DC znamená reprezentovat, pokud to pro Štěpánka nic neznamená, pak je lepší, že tam není. Kdyby chtěl reprezentovat, tak by  hrál ...
0/0
14.4.2006 9:31

Andee

Re: má nárok říct, že DC hrát nebude
Naprostej souhlas. Je to namyšlenej blb... a kličkuje...
0/0
14.4.2006 10:01

mufinek

Zadna skoda
Kdykoliv za nas hral, tak prohlal co mohl, vyslovene to neni vitezny typ ani tymovy hrac, neunese odpovednost, V cizine hraji davis cup hraci o dve tridy lepsi nez je on, nikdo z nich se nesetri, ale Stepanek je Stepanek, sjme rad, ze nehraje, v Maroku by nejspis taky prohral v peti setech oba zapasy.
0/0
14.4.2006 8:58

merson

ála Pavel Nedvěd
Nepřipomíná vám to trochu Pavla Nedvěda? Ten se taky urážel kvůli slovíčkům v novinách a byl v tom zmatek kdo co komu řekl. Je v tom jeden velký rozdíl, že PN toho v repre předtím hodně dokázal, kdežto Štěpánek zatím moc ne. Takže Radku, jestli chceš být pro repre užitečný hledej cestu jak Davis Cup hrát a ne výmluvy proč ho nehrát. Jsi dobrý tenista a tým by jsi rozhodně posílil ...
0/0
14.4.2006 8:29

nalpak73

Re: ála Pavel Nedvěd
Samozřejmě že běžného sptovního fanouška hned napadne paralela s Pavlem Nedvědem, ale  lidé zaobírající se tenisem Štěpánka dovedou pochopit, je to přeci jenom individuální sport. Otázka jestli hrát turnaje nebo soutěže je kladena tenistům již od mladších žáků. Rodičové jsou spíš pro turnaje, trenéři a členové realizačních týmů spíš pro soutěže družstev. Pro samotného Štěpánka na konci kariéry bude mít větší váhu jeho letošní titul z Holandska než vítězství v Dc, protože nebude ten co nikdy nic nevyhrál..
0/0
14.4.2006 9:05

nalpak73

Re: Re: ála Pavel Nedvěd
...A světový pohár v Duseldorfu je hlavně taková malá úlitba jeho svědomí.
0/0
14.4.2006 9:07

merson

Re: Re: ála Pavel Nedvěd
Souhlasím s tebou v tom, že pro Štěpánka bude mít vítězství v NL asi větší cenu než úspěch v DC. Nemyslím si, že pohled na reprezentaci je něco jiného u individuálního a kolektivního sportu. Tenisti navíc těch repre akcí mají minimum (2x ročně DC + někdy SP a Hopman). Znám dobře Jirku Nováka a pro toho vždy byla čest reprezentovat a vždy se na tyto akce těšil a snažil se jich účastnit. Je to o přístupu jestli chce jen sobecky jít za vlastním úspěchem, nebo být ochoten dva týdny v roce věnovat reprezentaci a částečně tak splatit co do něj jako mladého stát / klub vložil a být zároveň příkladem pro mládež. Toto u Štěpánka postrádám.
0/0
14.4.2006 9:36

nalpak73

Re: Re: Re: ála Pavel Nedvěd
Tím že se pohybuji v tenisovém prostředí i když v podstatně nižších patrech, znám i když přiznám se většinou zprostředkovaně názory většiny tenistů na reprezentovaní své země. Podle mě je tady příliš mnoho histerie kterou svými prohlášeními eskaluje i samotný Štěpánek. Prostě stačilo říct jako loni - Chci se letos soustředit na útok do Top-ten  a nezatahovat do toho Suka. V tomhle se mě Líbí Federer, reprezentuje kdy chce a svoje vlastenectví podpoří tím, když řekne že se před finále Turnaje mistrů díval do půl páté ráno na fotbalovou baráž Turecko-Švýcarsko. No a Švýcaři ho za to milují a je to tam suveréně nejpopulárnější sportovec .
0/0
14.4.2006 9:55

merson

Re: Re: Re: Re: ála Pavel Nedvěd
Souhlas. Jde o to, aby si všichni zainteresovaní sedli, řekli jakou má každý představu a jestli jsou schopni se za určitých podmínek shodnout. Takto si přes noviny každý hájí svoje zájmy a dělají, že oni jsou ti dobří a opačná strana je ta špatná a ona pravda bude někde mezi. Cílem je, abychom měli co možná nejsilnější tým a ten budeme mít se Štěpánkem. Při vší úctě je momentálně lepší než Zíb, Vik, Dlouhý.
0/0
14.4.2006 10:09

k10

Re: ála Pavel Nedvěd
To si asi děláte srandu s tímto srovnáním,ne? Jasně zraněný Nedvěd šest sedm let táhnoucí reprezentaci a tento pán snad průměrné úrovně,který toho zatím v repre moc nepředvedl....
0/0
14.4.2006 11:22

merson

Re: Re: ála Pavel Nedvěd
Si to přečtěte celé. Já nesrovnávám sportovce jako takové, ale jejich ješitnost kdy se urážejí a odmítají reprezentovat kvůli článkům v novinách. Tady chybí ochota ke komunikaci s druhou stranou.
0/0
14.4.2006 11:34

sun001

Radku do toho!!!!
Radku nic si toho nedělej, makej dál. Jsou zde pořád lidi, co ti drží palce a ví, jaká je to dřina se někam dostat. K tomu je potřeba hodně věcí a hlavně psychická pohoda, tak se  nenech rozhodit, tohle za to nestojí. Je neuvěřitelné, co člověk kromě náročného tréninku, zápasů a všeho, co přináší profesionální sport musí u nás vydržet. Moc a moc ti přeju, aby se ti dařilo.
0/0
14.4.2006 8:14

bikshit

Že by se opakovala historie?
Petr Korda, po Hřebcovi snad v posledních třiceti letech nejtalentovanější hráč svá nejlepší léta promarnil. Svými psychickými i zdravotními výkyvy se stále potácel někde na pomezí první a druhé desítky ATP.
Teprve na sklonku kariéry získal konečně titul  v GrandSlamu v Austrálii. Možná, že dopoval, možná, že ne, přesto (na rozdíl od Štěpánka) nikdy neodmítl reprezentovat v DC, stejně jako Suk.
Štěpánek jako mladý tenista, by si měl nechat hvězdné manýry na pozdější dobu. Až skutečně něco dokáže. Zatím mluví jako uražený kluk, kterému někdo sebral koloběžku.
0/0
14.4.2006 8:02

škwor

Štěpánek je blb
Štepánek je blb. Když neměl formu tak stejně dostal příležitost reprezentovat a skoro vždy to pos.... Jakmile se mu začalo dařit a repréčku by byl něco platný tak se začal vymlouvat. Ať táhne ksicht jeden
0/0
14.4.2006 7:53

_____

Štěpánku
všechny důležitý zápasy v DC pro*rals tak co se napařuješ ? Řek bych ti kam máš jít ale nemůžu být sprostej
0/0
14.4.2006 7:17

56xjf

Radek Štěpánek
Já tedy nevím, sportu moc nerozumím, ale pokud si pamatuji, Štěpánek obvykle v Daviscupu nebyl schopen vyhrát rozhodující utkání a několikrát tým svou psychickou labilitou spíše poškodil.
0/0
14.4.2006 5:49

lofus

Re: Radek Štěpánek
Jo.ma to asi 0-5,tak at se radsi nikam necpe.
0/0
14.4.2006 6:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze