Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Schumacher je zpět. Montoya mu nestačil

Šampion formule 1 je zpět. Tým Ferrari využil letní pauzu k dostižení technického náskoku Williamsu a ve svatyni motorismu v Monze zvedal pohár za vítězství nad hlavu Michael Schumacher. Před stotisícovým davem italských tifosi se Juan Pablo Montoya z Williamsu musel spokojit s druhým místem. V celkovém pořadí ztrácí dva závody před koncem na obhájce titulu tři body. Kimi Räikkönen s mclarenem dokončil čtvrtý a na Schumachera ztrácí bodů sedm.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

FilipHa

Antipatie
Tak Vám řeknu, že když vidím německé fanoušky Schumachera (obzvlášť po 3 návštěvách GP Rakouska), tak se občas stydím, že mu fandím. Ale když si přečtu ty nenávistné příspěvky rádoby antischumacherů a antiferraristů mám dvojnásobnou radost, že vyhrál. Pánové, co takhle trochu nadhledu a loajality, nenávist je tady dost směšná.
PS.: dokud bude Nikodým šéfovat sportu na Primě bude komentovat F1, takže to dělejte jednoduše: koukejtena F1 na satelitních programech a je od něj klid...
0/0
15.9.2003 9:39

zubnipasta

Re:
Naprostý souhlas. Je až s podivem, co zde dokážou někteří pisatelé vytvořit za nenávistný příspěvek. Fandím M. Schumacherovi od začátku jeho kariéry, ale to neznamená, že jsem neuznával nesporné kvality Häkkinena, když dva roky po sobě získal titul mistra světa, či že bych v minulé velké ceně Maďarska hledal cokoliv jiného, než že byla konkurence jasně lapší a Ferrari v útlumu. Tato oběktivita opozici M. Schumachera jednoznačně chybí. Podle nich když Ferrari vyhraje, tak podvádělo, když je M. Schumacher nejlepší, tak za tím stojí zákulisní machinace a když tohle, tak tamto. Je to směšná paranoa. A z posledních let aby je snad chytil psotník.
0/0
15.9.2003 9:59

exxpert

Re: dobře čti zubní pasto!
Píšeš o tom jak se tvoří Antišumi klub a podobné hlouposti. Šumák si to zavinil sám, strýček Bernie mu po smrti Senny zametal cestičku jak mohl. Dřív jsem považoval F1 za sport gentlemanů a lidí schopných riskovat život pro sebe a pro zábavu druhých. Jenže Šumák je pravej opak, sundá Hilla v boji o titul (škoda, že neměl ve voze šumák kameru) pak se pokusil o to samé s Villeneuvem ale kamera ho jasně usvědčila. Nepočítám diskvalifikace za úpravy a vyjímky pro Ferrari které Bernie neustále protěžuje. Prostě opravdový fanda F1 Šumákovi fandit nemůže i kdyby chtěl. 
0/0
15.9.2003 13:53

FilipHa

Re: zubní pastě
Je mi tě líto experte s dvěmi XX. F1 bude určitě dle tebe lepší s kliďasama, kteří za sebou budou jen poslušně kroužit tak, jak tobě by se to líbilo viď. Tvá přezdívka mluví za vše...
0/0
15.9.2003 14:05

exxpert

Re: uznávám tvá přezdívka je lepší,až se znovu příště budu kartáček na zuby
0/0
15.9.2003 14:08

jiricek19

Re:
Ale Hill jí měl a z ní bylo vidět, že chtěl jet někam, kde už bylo jenom auto a vedle něj zeď. A nezapomínej, že zrovna v týhle sezóně stačilo Schumimu 12 závodů ze 16 na titul.
0/0
15.9.2003 15:48

krakra

Re:
Mistrem světa 1994 měl bejt HILL, podle pravidel musí jezdec nechat soupeři místo, Schumacher evidentně nechtěl udělat a dopadlo to jak to dopadlo.
0/0
17.9.2003 21:40

hermik

Re:
Na Markize je komentar mnohem lepsi
0/0
15.9.2003 15:43

Jihlavska dukla

Re:
Nejlepší komentář je na ORF. Jelikož jsem z jižní Moravy (Brtnice u Jihlavy), tak ORF dobře chytám. A jak tady někdo psal, že Nikotýn hlásil že není nikde zvuk, tak na ORF to hezky bzučelo.
0/0
15.9.2003 16:19

Ned_Flanders

Schumi vyhral,
ale bude to mit jeste hodne tezky. Mylsim, ze tohle vitezstvi bylo hodne vydreny na to, ze Ferrari jelo na domacim okruhu.
A mimochodem, nechapu prispevky typu nudny zavod... Jedina chyba Schumiho, Pabla ci Kimmiho mohla zmenit vysledek nejen zavodu, ale i sampionatu. Kdy naposledy prvni dva jezdci v celkove klasifikaci jeli cely zavod na 1. a 2. miste pricemz odstup mezi nimi nepresahl 7 sekund? Nezbyva nez se tesit na zaver sampionatu. Bude to drama. A jeste neco - Nykodym je a) slabej komentator, b) montoyuv fanda.
0/0
15.9.2003 8:12

zubnipasta

Pro Lokomotiv pernik
Když tady po minulé velké ceně Tomas psal, že reakce M. Schumachera na stávající dění V F1 bude taková, že příští velkou cenu v Monze vyhraje a já mu na to přitakával, tak se nám od Tebe dostalo tvrdé kritiky a ať nejsme bláhoví, že jasným favoritem je Montoya, pak Räikkonen a potom až někde Schumacher. Je vidět, že první sněženka jaro nedělá a ať už letos vyhraje titul kdokoliv, tak největším favoritem je stále právě M. Schumacher.
0/0
15.9.2003 7:28

duval

nuda
neobyčejně nudná podívaná,doufám ,že se to poslední dva závody spraví
0/0
14.9.2003 23:21

Janina7

Nikodým
Už jsem nikdy nechtěla psát na téma Nikodým, asi po en s tvrdým "y", ale hned od prvního zajímavého hodnocení pilotů jsem poznala, že si před závodem trošičku štrngnul něčeho ostřejšího. První zápis v komentářích je "škoda, že dělá na Primě šéfa"! Musím se přidat. Jinak to bylo vidět že Myšlény (dle Pecháčka) byly na gumě o těch 16mm užší a celkově na styčné ploše měly asi o 6 cm čtverečních míň. Jinak nás  Wilici i Stříbrňáci zase dostaly!!
0/0
14.9.2003 18:18

exxpert

Nykodým
To veme-o může maximálně okomentovat záznam, ale v přímém přenosu je neschopný rozpoznat kohokoli z jedné stáje. Já vím je to těžké, ale F1 je hobby ne práce a taky kometář by tomu měl odpovídat. To žvatlání okolo si může nechat, a nebo ne, on si totiž vždycky vybere "ten správný okamžik" a vypráví svoji myšlenku na desetkrát. Zlatá angl. při moto GP a Randy M.
0/0
14.9.2003 17:39

wehrwolf

Schumi super!!!
Skoda, ze se na startu netrefil Kimi do Montoyi. Ale to by bylo prilis dokonale. Snad priste!
0/0
14.9.2003 17:28

krakra

Re:
Škoda že to Šumi nevzal na začátku púo startu přes ty obrubníky (nebo ty železa) v tý šikaně po startu, myslim že by to nerozdejchal.
Jinak dosáhl povinného vítěztvý má za sebou nejlepší lidi kteří například ostatním ukradly pneumatiky.
0/0
14.9.2003 20:36

slichtaj

Re:
Zamysli se, kdyby byly gumy v pořádku, měnily by je???
Myslím že ne. Tím že je vyměnili a ještě tak rychle značí že jeli na riziko a při náznaku průseru to okamžitě vyměnili.
0/0
15.9.2003 6:58

krakra

Re:
, Michelin dodal vzdy legalni pneumatiky. Stare pneumatiky byly legalni do Madarskam se starymi pravidly, nove jsou legalni tedka s novymi pravidly. Nechapu proti cemu chce Tod protestovat Michelin mel vzdy legalni pneumatiky, to same se neda rici o kontrole prokluzu v roce 2001 u Ferrari.
0/0
15.9.2003 8:21

Georgik-I

Re:
Jaká změna pravidel, nikdo přece neměnil šířky pneumatik, ty zůstali stejné, jen se to kontroluje i po závodě, protože s tím "někteří" ojebávali. Měří se to po závodě stejně jako ostatní součásti vozu. Dobře to vyjádřil Jean Todt. Řekl, že je to to samé, jakoby někdo odstartoval s třílitrovým motorem a dojel s tři a půl litrovým!!!!
0/0
15.9.2003 13:02

krakra

Re:
Tak ešte jednou: myslím že je to článek 77 oddíl c) sportovních regulý pro Formuli 1.
Pneumatika když je nová musí mít maximální šířku 270 mm (asi).
Tak nějak to tam snad je (přesně si to nepamatuji).
To že je tam napsáno KDYŽ JE NOVÁ znamená že se má měřit NOVÁ pneumatika.
Jak jsem to pochopil Míša Šumachrů nebyl schopen jezdit alespoň na stupních vítězů tak mu prostě tatíčkové Tod, Brown zařídily aby ostatní byly znevýhodněni a on mohl hezky v poklidu jezdit na prvním místě.
V roce 2001 mělo Ferrari také trakční kontrolu, pravděpodobně našly nějakou skulinku v pravidlech stejně jako teďka Michelin, jenomže s tím tenkrát FIA nic neudělala. Ferrari mělo trakční kontrolu iv roce 2000.
 
Omluvte prosím můj pravopis.
0/0
17.9.2003 21:36

exxpert

Re: Sumi?
Šumák má po sezoně, vyhrát na trati kterou stáj Ferari vlastní o pár vteřin, znamaná (aspoň pro mě), že Šumi na 99% v USA a Japonsku neuspěje a titul neobhájí. V minulých letech pri VC Italie, vždy Ferari jednoznačně dominovalo.Snad jedině strýček Bernie mu může pomoci výkladem pravidel F1,  jak se tomu letos několikrát stalo.
0/0
14.9.2003 21:45

zubnipasta

Re:
Ty tak zoufale fandíš McLarenům či Williamsům, že je to vidět z každého napsaného písmena. Kdyby se stal letos M. Schumacher přece jenom mistrem světa, tak patrně napíšeš, že je pro příští sezónu odepsanej. Ferrari Tě včera totálně dostalo, viď? Musel sis z toho úplně ustříkávat do trenek a vzteky bušit hlavou do zdi. Neber to tak vážně.    
0/0
15.9.2003 7:43

krakra

Re:
, Frentzen s motorem Ferrari a s obavami o budoucnoust vubec Schumacherovy nepomahal CO, JE mI JASNE KDO NAHRADI BARRICHELA.
0/0
15.9.2003 8:23

Georgik-I

Re:
Víš krakrouši, kdybys neměl na očích gumové klapky značky Michelin, všiml by sis, že přiblblík Frentzen, tam včera závodil se všemi, kteří ho chtěli předjet o kolo. Vždy je pustil až na třetí modrou vlajku. Pravda ovšem je, že ho Monty chytil v nejpomalejší části bez možnosti předjetí, ale sám po závodě přiznal, že ho sice zdržel, ale Schumiho by stejně asi nepředjel. příšte si dej panáka nebo pivko a zkus se u toho trochu bavit. Zdar
0/0
15.9.2003 13:08

krakra

Re:
No jasně, ale nikomu to nevadilo, proč asi protože byl Schumacher v čele, kdyby to bylo naopak to by byl Frentzen před disciplinární komisí.
Například Hockenhaim 2001, Schuchera který se učí rozjíždět jako v autoškole nalítne Burti, výsledek závod je zastaven.
Hockenhaim 2003 Na startu jsou vyřazeni 2 adepti na titul mistra světa, ALE jelikož mezi těmi dvěma vypadlíma není Michael Schumacher tak se nic neděje a jede se dál.
(Omluvte prosím můj pravopis)
0/0
17.9.2003 21:28

exxpert

Re: ahoj zubní pasto
Už stříkám do slip (trenky nenosím, ty jo?)a ještě u toho buším hlavou do zdi. Mimochodem fandím J.Villeneuovi ale v něčem máš pravdu šumáka nesnáším.
0/0
15.9.2003 14:05

krakra

Re:
, Jak si preju abysi mel pravdu.
0/0
15.9.2003 8:23

Pocasi

komentatori..
...mi tak nejak prijde ze s tema nasema komentatorama to jde od desiti k peti. nykodym dneska fakt kecal az moc. zitra na fotbal urcite koukat nebudu, zas tam daj tu smskovou soutez s nejakou naprosto stupidni otazkou, inteligencne se vyrovnavajici otazce, zda je lepsi kralik nebo zajic. bez dalsiho vysvetleni samozrejme. no a pak tu mame komentare na nove.. a ty naprosto nej nej nejdulezitejsi zapasy a snaha udelat z toho zapasu ten uplne nedulezitejsi v celem vesmiru a jeste behem neho vymyslet nejakou senzaci. si asi tenkrat mnuli ruce, kdyz ritchie vbehnul na travnik v primym prenosu.. skoda, ze neni vic miru bosaku.. ale na druhou stranu s o to vetsi radosti, miskou bramburku, a dobre vychlazenym pivkem se v utery vecer posadim k televizi a zapnu CT2 a jeji prenos LM..
0/0
14.9.2003 16:35

Pocasi

komentatori..
0/0
14.9.2003 16:28

Flat Vamp

Co nadáváte Nikodýmovi?
Dyť tu nudu voživoval jenom von. A vůbec - dyž se vám nelíbí, jak to komentujou na Primě, naučte se cizí jazyky a pořiďte si satelit, K O K O T I.
0/0
14.9.2003 16:26

Rado_

Re:
že se nad těma nespokojencema vůbec vzrušuješ. Vadí jim Nikoým u F1, jejich kolegové u MotoGP, Bakalář při TdF atd... Je fakt, že zjevně svou práci neumějí Titelbach a spol. ale F1 docela ujdou. A to, že se za celý závod ve změti aut projeví chybka... Kolik z nich si opravdu všimlo, že místo GENEho je v záběru opravdu JPM???? Ruku na srdce... Taky jsme nadšením řval nad tím, že Schumi tem PitStop zvoral....
0/0
14.9.2003 16:30

Rado_

Re:
Oprava: naopak, místo JPM byl GENE :-)
0/0
14.9.2003 16:32

Flat Vamp

Re:
0/0
14.9.2003 16:34

jete

Re:
Ani komentatori BBC se nevyhnuli stejne chybe ( zamena Montoya vs Gene) a to nejsou zadni bridilove. Jinak muj sentiment vuci ceskemu prenosu pri GP F1 je podobny - plakal bych. Jete.
0/0
14.9.2003 20:22

Mačka No.1

Re: Nikodým
Splést se může každý a zejména když to komentuje z monitoru, ale Nikodým  půl kola před tím než došlo k inkriminovanému okamžiku hlásil o kolik sekund je Gene před JPM a to by musel Gene asi zastavit, aby jej JPM předjel, navíc když MS se po výjezdu v boxech se vklínil přesně mezi oba Williamsy. A navís selským rozumem když MS a JPM zajížděli cca stejné časy aby najednou během 3 kol najel JPM více než 6s? Že nerozeznal z monitoru kdo z W je kdo, to se dá pochopit, ale tvrdit pravej opak když pár vteřin tvrdil úplnej opak a měl ti potvrzeno na monitoru a ještě tak nestydatě okatě fandit JPM tak to bylo už moc. Kdyby to byl Čech tak ať si tam huláká, ale v takovýchto případech by měl zůstat jako správnej novinář nestranej. Ve středu odpoledne na ČT2 o tom byla výborná debata sportovních novinářů - z Idnes, sportu, za čt Záruba a k tomu ještě Hvížďala. Samozřejmě z těch našich vašich tv tam nebyl nikdo a podle toho to taky vypadá.....
0/0
15.9.2003 10:39

zubnipasta

Re:
Ruku na srdce, ať to bylo jasný jak chce, tak si stejně každý myslel, že je to Montoya, přestože nám nešlo na rozum, jak to mohl stihkout. A spletli se i větší kapacity, než je komentátor TV Prima. Samotné Ferrari přiznalo, že nejdříve hlásili Schumacherovi po zastávce v boxech, že to vklidu stihne a pak také zazmatkovali a křičeli mu do sluchátek, že ho Montoya předjel. A nebylo to jenom v tu chvíli. V tom omylu žili ještě další část okruhu, neboť jel dle svých slov Schumacher jako blázen, aby Montoyu před sebou dojel a téměř přitom vyletěl z tratě. Zajímavé, kdyby se tak opravdu stalo, jak by v tom případě taková mýlka ovlivnila celý závod. Každopádně souhlasím s tím, že by měl být komentátor nestranný a sice zvýšeným hlasem upozornit na rozhodující okamžiky na trati, ale nikoliv přitom očividně fandit jednomu z jezdců.
0/0
15.9.2003 13:28

Mačka No.1

Re:
No nechci se chlubit, ale já se nespletl. Sledoval jsem co říká komentátor s tím co je na obrazovce a navíc je asi nesmysl, aby JPM když před tím než jel MS do boxů měl 6s ztráty a
a) MS vydržel na okruhu o 3 kola déle - tudíž si něco najel                                                                                                                                                                                    
b) JPM za tu dobu s plně natankovaným autem mohl asi jenom ve snu dotáhnout vzhledem k tomu, že jejich časy v boxem byli 9,4 a 9,6s. (Leda, že by to vzal JPM nějakou zkratkou  Tudíž jsem začal komentátorovi nadávat hned jak začal halekat, že JPM předjel MS. Bohužel kvalita našich vašich tv je obrazem společnosti..........
0/0
15.9.2003 14:42

STVLST

Nuda
Byli jsme svědky neobyčejně nudného závodu na neobyčejně nudné trati. V porovnání s nádhernou VC Belgie, která byla málem zakázána, je docela smutné, že někteří fanoušci a komentátoři F1 o ní tvrdí, že je jedna z nejpopulárnějších. Proč asi???
0/0
14.9.2003 16:07

mara007

Re:
Presne tak, od prvniho dramatickeho kola, nic, jen nuda, ze ktere obcas vybredl svou trefnou hlaskou p. Nikodym :-))
0/0
14.9.2003 16:26

jiricek19

Re:
Tak jsi se měl dívat po skončení závodu na RTL a pochopil by jsi tu popularitu. Je to domácí závod největší legendy F1 - Ferrari.
0/0
15.9.2003 15:43

STVLST

Vážený pane Nykodým
Jste neschopný komentátor (snažím se vyhnout slovu ču_ _ k), který przní závody F1 pro diváky v ČR. Nevím, kdo Vás do Primy přijal, ale komentování závodů traktorů někde v JZD by Vám slušelo zajisté více. I můj sedmiletý bratr si všimnul, že Alonso nemá při první zastávce v boxech přední krídlo. Splést si Geneho s Montoyou to chápu – mají přece stejná auta:-) ale zaměnit Williams a McLaren, potažmo Šumiho s Barim pár kol před koncem byla docela síla.
0/0
14.9.2003 16:02

venousekh

Re:
Jo jo dnesky byl Nykodým ve formě.
Třeba jak dumal , proč jede Alonso v druhým kole do depa, když byl v záběru jeho vůz bez předního křídla. Nebo když si spletl auto Geneho s Montoyou a už slavil porážku Schumachra. Pak si ještě spletl Raikonena+Barichela  s Montoyou+Schumacherem a komentoval jejich boj o "první místo".
Nakonec z nás dělal blbce , že výpadek zvuku není jen na Primě, ale na celém světě , zatímco na RTL vesele buráceli motory.
0/0
14.9.2003 16:06

Rado_

Re:
RTL ten přenos vyráběla, proto u nich zvuk šel. Kupříkladu na Markíze taky nešel.
0/0
14.9.2003 16:20

venousekh

Re:
RTL šíří signál taky satelitem (na kterém byla Nykodýmova porucha).
A podle mně i RTL do "celého světa" patří ....
0/0
14.9.2003 16:23

Rado_

Re:
No dobře, ale pokud ten přenos sama vyrábí, tak si bere signál pro své vysílání ještě předtím, než jej odešle dopryč, to je logické....
0/0
14.9.2003 16:26

Rado_

Re:
Chyba byla na distribuční družici, která jej rozesílá ostatním televizím a ne na satelitech, které chytají běžní smrtelníci
0/0
14.9.2003 16:27

Jihlavska dukla

Re:
Jelikož jsem z jižní Moravy (Brtnice u Jihlavy), tak dobře chytám ORF a tam zvuk měli taky. Takže Nikotýn asi kecal
0/0
15.9.2003 16:17

Trelane

Re:
Blbá zpráva je, že p. Nikodým v Primě dělá šéfa sportovní redakce
0/0
14.9.2003 16:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze