Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poslední alpskou etapu vyhrál Vinokurov

Devátou etapu Tour de France z Bourg d'Oisans do Gap vyhrál kazašský cyklista Alexander Vinokourov. Jako druhý nejrychlejší zdolal 184,5 kilometru Paolo Bettini z Itálie a třetí dojel španělský závodník Iban Mayo. V průběžném pořadí zůstává na prvním místě Lance Armstrong z USA, který dojel čtvrtý. Ten v pondělí přišel o největšího soupeře. Španělský cyklista Joseba Beloki ze stáje ONCE-Eroski, jenž byl v loňské Tour de France druhý, měl před cílem nehodu a je v nemocnici.Dále čtěte: Beloki utrpěl při pádu několik zlomenin

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Roman

Borci
Belokiho je velká škoda je to borec a s ním ta Tour mohla být ještě zajímavější. Armstrong, je letos opět nejlepší. Není sice tak dominantní jako byl minulé ročníky, ale asi opět vyhraje. Jsou tady ještě Pyreneje, ale taky 2časovky. Z dosavadního průběhu TdF je vidět, že to co nemá letos v nohách má v hlavě. Má přesně spočítáno koho může pustit do úniku a koho ne. Největší konkurent mu odpadl, ale jsou tu další:
Vinokourov: skvělý borec, ale na Armstronga asi ztratí v časovkách a taky v prudkých stoupáních v Pyrenejích. Získat může nějakým nečekaným útokem jako np.:včera.
Mayo: zatím perfektní vrchař, otázka je jestli mu forma vydrží i v Pyrenejích. Uvidíme jak zajede časovku. Jeho jedinou šancí je najet na Armstronga v horách takový náskok, který už nepůjde v časovce zlikvidovat. Myslím ale, že teď si už ho Armstrong uhlídá.
Hamilton: obdivuhodný tvrďák. Myslím že ten si už teď může připsat jedno velké vítězství, vítězství nad samým sebou. Nicméně na to aby mohl porazit Armstronga je jeho zranění limitující.
Ullrich: toho do hry může vrátit jedině "letecká" časovka a o sto procent lepší výkon v Pyrenejích.
Ostatní (Mancebo, Basso, Zubeldia...) jsou už asi jen teoretickými kandidáty na to aby pokořili Armstronga. Může se jim to povést v některé z etap, ale celkově ne.       
Armstrongovi odpadl největší soupeř, ale už se  neopakujou poslední dva ročníky, kdy za to pod kopcem vzal a ostatní mu popravdě dělali jen kompars. Je to vyrovnané, je to dramatické a tím je to zajímavější. Já sázím na Armstronga. 27. července uvidíme jestli jsem měl pravdu. 
0/0
15.7.2003 14:01

Hermínka

Potrestat Lance za opuštění trati?
Autoři předešlých příspěvků naznačují, že by se měl Lance potrestat za to, že si zkrátil umyslně trať. Nerozumím tomu proč hledáte takovýhle témata, on to očividně neudělal umyslně, při zkrácení přes pole velice riskoval a stejně musel slézt z kola. Jak říká klasik:Kochejme se parádní cyklistikou, kterou máme na skvělé úrovni zprostředkovanou televizí.
0/0
15.7.2003 13:33

Pepik

FAUSTO COPPI
Nejlepsi prenosy jsou stejne v hospode Fausto Coppi v Brne, kde maji TV primo nad dresem, ve kterym Svoradka vyhral posledni etapu Tour ;)))
A to tam clovek muze obcas potkat jak Svoradku, tak Padrnose, ale taky Burane, Regece ... ;)))
Nemluve o tom, ze tam maji nejlepsi pizzu v Bren ;)
0/0
15.7.2003 11:48

hogo nefogo

elastaky
hele a pod tema elastakama jsou naostro? nekdy to vypada jako by tam meli zahradni hadici...:) no pproste moc pekna tour...:)))
0/0
15.7.2003 10:15

GUGI

Re: elastaky
jasne ze naostro, a radim to vyzkouset i tobe, je to pak uplne o necem jinym.
0/0
15.7.2003 10:17

GUGI

Skoda, skoda
Cely rok se tesim, az uvidim Belokiho ve zlutym trikotu, ated takova smuuula!!! No, co se da delat, doufam ze se alespon Vinokurov bude drzet... a co rikate na "utavenyho" Botera v sobotni etape? Zdar cyklistice!!!
0/0
15.7.2003 9:41

z nadhledu

Tak především
Beloki by měl za včerejšek dostat 5 z taktiky.Když Vinokurov odjel,on za ním dotahoval Armstronga,což je nesmysl.Proč se nevezl on za Armstrongem,ten by měl mít větší zájem dojet uprchlíka a Beloki ho musel nechat unavit.Místo toho je to úplně obráceně což je propadák.
Za druhé si myslím,že a´t se stalo cokoli a vím,že Armstrong za to nemohl,měl se vrátit tam,kde vyjel a ne si zskrátit cestu minimálně o 300 m i když po poli.Takhle za chvíli každý v srpentinách řekne,že to neubrzdil a sjede to rovnou dolů.
0/0
15.7.2003 9:37

Dalik

Re: Tak především
Taktika netaktika, rozhodne je takovy bojovny pristup lepsi, nez kdyz Pettachi odsprintuje 3 etapy a pak odstoupi. Kdyby se kazdy jezdec drzel zpet a vyckaval, tak nebude na co koukat.
Zkracovani trati? Asi jste v zivote nesedel na silnicnim kole! Jakykoliv vyjezd mimo silnici je obrovske riziko. A ikdyz se tim cesta zkrati, casove se to nevyplati. Myslim, ze z toho zazitku bude mit Armstrong par dni ve sjezdu strach.
0/0
15.7.2003 10:07

z nadhledu

Re: Re: Tak především
na silničním kole jsem seděl.A jestli se to vyplatí? Představ si kolik by ztratil.kdyby se chtěl alespoň trochu poctivě vrátit tam,kde vyjel.
0/0
15.7.2003 10:14

trnda

Re: Re: Re: Tak především
Ja to teda nevidel, ale podle toho, co tady ctu, tak si tim vyletem vubec nepomohl a vratil se zpatky do skupiny, ve ktere byl predtim, tak vo co de??? A ten vylet mimo silnici taky nezavinil on !!
0/0
15.7.2003 10:25

z nadhledu

Re: Re: Re: Re: Tak především
De vo to,že kdyby se vratil tam,kam podle předpisů měl,tak v tý skupině vůbec nebyl.Jsi z toho kola moc vytřesenej,když tohle nechápeš.lyžař při slalomu když spadne,tak taky ztratí čas,ale když chche pokračovat,musí se vrátit do branky,kterou neprojel
0/0
15.7.2003 12:21

Roman

Re: Re: Re: Re: Re: Tak především
Srovnávat silniční cyklistiku se slalomem je trochu zcestné, navíc souhlasím, že si Armstrong výletem do pole víc uškodil než pomohl. Na něčem takovém může lpět opravdu jenom rejpal, ačkoliv nevím nic o žádném předpisu, který by nařizoval cyklistovi vrátit se na silnici tam kde ji nezaviněně opustí.
Armstrong je velký borec a opět prokázal chladnou hlavu, když neomylně dokázal zvládnout tak ošemetnou situaci.  
0/0
15.7.2003 13:06

GUGI

Re: Re: Tak především
nemuzu nic nez souhlasit, navic mel Armstrong velky stesti, ze si neprorazil galusku - to nez by mu dali jiny kolo, tak by mel dalsi minutu ztraty.
0/0
15.7.2003 10:16

Váca

Re: Tak především
Pro ty co neviděli Belokiho pád je video na http://www.letour.fr/index.html . I když Armstrongovi nefandím musím uznat, že situaci zvládnul naprosto bravurně. škoda jen, že letos díky pořadatelům nejede "el Pirate".
0/0
15.7.2003 11:40

Roman

Re: Tak především
Beloki jestli chtěl vyhrát Tour tak musel chtít porazit hlavně Armstronga, ale nejen Armstroga ale taky ostatní np.:Vinokourova. Takže naopak Beloki měl ten největší zájem dojet Vinokourova. Protože ten se v tu chvíli už celkově dostával před Belokiho. Armstrong měl o něco víc vteřinek náskoku v záloze a hlavně jeho největší zbraň - časovku. Tu má Armstrong rozhodně lepší než Vinokourov, ale o Belokim bych to už s takovou jistotou netvrdil. Asi ses na přenos moc nedíval, protože kdyby ses díval, tak bys viděl, že se Armstrong a Beloki pravidelně střídali na špici. A střídali se do kopce i ze sjezdu.  Jen se divím, že odmítal s nima střídat ten Mayo, buď na to neměl a proto se jen vezl a nebo si myslí, že mu nedělní taktika(tj. jenom se vézt a pak buď nastoupit a nebo zašpurtovat) vyjde zas. Anebo si Mayo tak věří v časovce?  
0/0
15.7.2003 13:23

Renek

Ať vyhraje nejlepší
Armstrong je borec, i když fandím více Hamiltonovi. Tour je letos překrásná, díky tomu jak je vyrovnaná. Minulé roky Lance rozhodl na 1. kopci a pak už jen kontroloval, a tím nás fanoušky dost ochudil. Letos se zdá být pouze jedním z nejlepších a to dává jeho soupeřům křídla. Velká škoda Belokiho - i když to bylo zbytečné. V tomto je Armstrong jedinečný, podobně jako byl třeba BgMiig, dokáže si totiž udržet chladnou hlavu. Vino je skvělý vrchař, ale na dlouhé kopce v tempu ještě nestačí, a proto ještě letos Tour nevyhraje. Beloki jí vyhrát mohl, ale to by se nesměl bát 20 s náskoku Vinokurova. Pozor na Maya a jeho Euskatel. Dnes se rozhodovalo o sekundách a mnozí se dost vyšťavili, zatímco on odpočíval. Uvidíme, kdo bude nejlepší, až půjde o minuty.
0/0
15.7.2003 9:35

Radek Šilhan

Škoda Belokiho
Strašnej pád Belokiho, ale myslím, že udělali s Armstrongem velkou chybu. Neměli nechat Vinokurova odjet a honit ho z kopce dolů přes riziko. Joseba to neustál a Armstrong měl velký štěstí. Stačilo málo  a pelotonu se povedlo sesadit Armstronga. Ale nezapomenme na Vinokurova, v neděli výbornej, včera taky skvělej, bude hodně vysoko. A pořadí po časovce?Armstrong, Ullrich, Hamilton.  Čím dál víc se mi líbí Ullrich.
0/0
15.7.2003 9:34

ODA

Doping!!!????
Armstrong   je osobnost ale je jediný háček který moc lidí ne uvědomí. Armstrong je jediný sportovec který muže legálně   používat hormony to znamená doping. Nikdo ne muže říct dal on toho tolik nebo tolik. Proto myslím ne mužem s jistotou říct co on hraje čistě.  
0/0
15.7.2003 8:47

Roman

Re: Doping!!!????
Kámo, přečti si to po sobě. Vypadá to jako bys trpěl chvilkovým(doufám) pomatením smyslů. 
0/0
15.7.2003 12:54

hukan

:-)
nejlepší je stejně golf
0/0
15.7.2003 8:27

Roman

Hrůza
Ten Belokiho pád byl úděsný. Běhal mi mráz po zádech, také dost jezdím na kole a živě si umím představit tu hrůzu, když se cyklistovi přihodí při jízdě z kopce něco takového. Jinak Vinokurov mě nepřekvapuje, je to takový nenápadný, ale vynikající cyklista a výborné výsledky má již delší dobu.
0/0
15.7.2003 7:31

realita

kdo vi co je cyklistika
Panove, kdo z Vas nekdy skutecne zavodil v cyklistice? Ti co jezdi na tech kolech jsou lide, a ne kone vypusteni z ohrady. Padrnos jednoznacne dela cest nasi cyklistice. Amstrong bojuje i pres malou formu. To je cyklistika! Ne jako fotbal, kde hvezdy se snazi jen na zacatku kariery. Cyklistika a Tour de France je vice nez sport (akorat nasi novinari jsou trochu .. )
Hlavnimi  hrdiny tehle party jsou jednoznacne (z hlediska historie) Mercx, Anquatil, Indurian a Amstrong
0/0
15.7.2003 0:52

EdMan

Re: kdo vi co je cyklistika
Když jsi takový znalec cyklistiky - kde jsi nechal třeba Bernarda Hinaulta? Kde je Joop Zoetemelk?
0/0
15.7.2003 6:21

araya

Re: Re: kdo vi co je cyklistika
Zoetemelk neni tak dulezity. Byl vecne druhy (vyhral jen jednou) a historie pamatuje hlavne na viteze
0/0
15.7.2003 7:29

EdMan

Re: Re: Re: kdo vi co je cyklistika
Aha, další znalec. . Takže jsou jenom vítězové. Zkus se oprostit od novinových titulky a běž se radši projet na kole abys věděl o čem je cyklistika. Tolik podií kolik jich má Zoetemelk se jen tak nevidí. Bohužel jezdil v době kdy jezdil taky Hinault či LeMond.
A Jaja podle tebe je taky jenom nicka když TdF nikdy nevyhrál? Věř, že možná v tvém pojetí historie ne ale Francie si ho dlouhý čas pamatovat bude.
0/0
15.7.2003 8:27

wow

pantani is the best
Armstrong letos vypadá pěkně slabě oproti předchozím letům, kdy jasně dominoval letos jede co to dá, spíš se drží zuby nechty.Bude to mít hodně těžké pokud nezajede dobře v časovce.
0/0
15.7.2003 0:00

Pametnik

Re: pantani is the best
Obe casovky zajede skvele a Pyreneje taky. Pokud nebude mit nejakou nehodu, vyhraje. :-) A Pantani? Ubreceny sasek.
0/0
15.7.2003 9:08

hubenej

Re: Re: pantani is the best
Na Pantaniho mi nešahej, nejlepší vrchař všech dob, bacha na to, např. Armstrong nevyhrál a nikdy nevyhraje Giro i Tour v jedný sezóně ty šašku, tak se z něho nepos.r
0/0
15.7.2003 17:02

Marsellus Wallace

Joseba
Zdar, příznivci cyklistiky! Dnešní etapu jsem nemohl sledovat online, ale pád Joseby je pro mě šok a votrávilo mi to zbytek léta! Tolik jsem doufal, že letos právě Lance v něm najde pokořitele! Takže, Josebo, buď brzy zdráv, Espana - GO!
0/0
14.7.2003 23:14

Rob

Re: Joseba
Taky přeju hodně zdraví!!
0/0
15.7.2003 0:57

hubenej

Re: Joseba
Souhlas taky mě to pěkně nas.alo, škoda Josebo
0/0
15.7.2003 8:14

GUGI

Re: Joseba
Cely rok se tesim, az uvidim Belokiho ve zlutym trikotu, ated takova smuuula!!! No, co se da delat, doufam ze se alespon Vinokurov bude drzet... a co rikate na "utavenyho" Botera? 
0/0
15.7.2003 9:35

mara

Tour
Letos je tour naprosto super, vyrovnana, dramaticka, zajimava, bohuzel i diky tem padum, jeste te mam doma Eurosport (i kdyz Robert Bakalar na ceske verzi eurosportu, to je obcas taky dobrej komik, ale uznavam, komentovat 5 hodin etapu, to da zabrat) , jak se tomu venuji nase media je katastrofa......podle me se zitra nic nestane, budou se hlidat jak psi....rozhodne se v Pyrenejich.....Padrnos s Andrlem je tam vsechny urvou a vyhrajou :-)))).......stale ale verim L. Armstrongovi
0/0
14.7.2003 22:51

Hermínka

Miguel v 96 nevzdal tour
Někdo tady psal, že Indurain ve svým posledním ročníku v 96 slezl z kola a vzdal, ale jestli si dobře pamatuju tak skončil 11. se ztrátou přes 10 minut.
0/0
14.7.2003 21:59

Kolista

DOmestici USP
Ja mel pocit, ze domestici by meli tahnou hvezdy (Armstronga) v etape jako tato az do posledniho kopce, ale dneska nikde nikdo? To jsou Padrnos a spol takovy orezavatka?. Vzdyt dojizdi kazdou etapu s minimalne 15 - 25 minutovou ztratou.
0/0
14.7.2003 21:47

Tom

Re: DOmestici USP
Mas pravdu dnes to neodhadli,ale divej se kdo tahne balik celou TOUR- US POSTAL,nikdo jinej ani nehne prstem.Pred PADRNOSEM smekam co toho pro tym udela.
0/0
14.7.2003 21:50

Kolista

Re: Re: DOmestici USP
Ja to sleduju po ocku v rachote (v laborce mam na televizi naladeny Eurosport) a je pravda, ze Padrnos je porad na spici pelotonu. Pokud prijdou kopce, tam uz sice tolik nestiha, ale tezko muze zvladat vsechno. Odvadi velky mnozstvi cerny prace a je pravda, ze vsichni krome US Postal na to kaslou a urcite si prejou ze vseho nejvic, aby nekdo zmastil Armstronga a ani nemusi byt prave z jejich tymu.
0/0
14.7.2003 22:00

Mildík

Moc velká škoda!!!!!
je mě fakt moc líto Joseby podle mě měl na to vyhrát celý Tour,ale hlavně že bude zdravej jinak fakt obdivuju Tylera Hamiltona, to je podle mě fakt hrdina myslím že ani Ulrich neřekl poslední slovo a Mayo vypadá fakt dobře.Moc se těším jak to dopadne i když bez Joseby to je dost velký oslabení co se týče kvality!!!P.S. Miguel Indurain byl fakt nejlepší cyklista všech dob i když si každej může myslet co chce ale vyhrát v jednom roce Giro Tour i Vueltu nikdo nedokázal!!!!!!!
0/0
14.7.2003 21:42

Tom

Re: Moc velká škoda!!!!!
Souhlasim stebou. MIGEL byl nejlepsi
0/0
14.7.2003 21:52

Pametnik

Re: Re: Moc velká škoda!!!!!
Eddie Mercx, panacku, Eddie Mercx. Ten umel uplne vsechno i drahu.
0/0
14.7.2003 23:18

wow

Re: Moc velká škoda!!!!!
To je máš recht....že nikdo v jednom roce giro, tour i vueltu nedokázal vyhrát, akorát, že ani ten tvůj Indurain a nejlepším cyklistou všech dob určitě nebyl to mi věř.
0/0
14.7.2003 23:53

MS

Re: Re: Moc velká škoda!!!!!
A co Marco PANTANI ???
0/0
15.7.2003 2:24

paladin

Re: Moc velká škoda!!!!!
...sorry ale Indurain nikdy nevyhral Vueltu. To sa mylis. Ale to ze je je jednou z najvacsich postav cyklistiky s tebou uplne suhlasim.
0/0
15.7.2003 8:26

Pepik

Amstrong trpi???
Nevim na jake zavody se divate, ale myslim, ze v tech na ktere se divam ja je videt uplne jina hlavni zmena proti predchozim rocnikum.
Pokud pominu uniky, cely peloton letos jen ceka co vymysli US Postal. Rozhodne nepreji Belokovi a ONCE neco spatneho, ale na drouhou stranu dnes opet predvadel styl "ala hyena".
Proste jen vysel za US Postal a uz se ani nesnazil o jakoukoliv aktivitu. Nevim, ale me to pripadne jako degradace teto souteze.
Pokud z 6 hodin stravi na spici pelotonu 4 hodiny 3 lide z jedne staje (Padrnos, Rubiera, Hincapie, Beltran) tak je to trosku divne.
I kdyz je to letos vyrovnanejsi tak je podle meho nazoru vykon celeho US Postal absolutne obdivuhodny. Armstrong neni horsi nez jindy, jenze jezdci jako Beloki a "Eckovy Ulicnik" z DDR neberou Tour jako zavod, kde chteji vyhrat, ale jako osobni souboj z Armstrongem a myslim, ze je v tom podporuji i sefove staji. Misty je to hnus...
0/0
14.7.2003 20:33

Hermínka

Re: Amstrong trpi???
Pepiku nevím o jakým hnusu mluvíš. Je to špičková cyklistika s vyspělou taktikou týmů a famózními výkony jednotlivců. Poslední tři dny tě o tom musely přesvědčit.
0/0
14.7.2003 21:43

Pepik

Re: Re: Amstrong trpi???
To jsi spatne pochopila. Ja nerika, ze to byl skaredy zavod. Me jen irtituje nulova invence vetsiny teamu a neustale cekani na to co predvede US Postal. Vsichni jsou z nich posrani, protoze jim v team trialu jasne ukazali, ze na ne nikdo nema.
0/0
14.7.2003 22:07

Hermínka

Re: Re: Re: Amstrong trpi???
Tomu co ty nazíváš pasivitou ostatních týmů se říká taktika a v cyklistice platí obzvláště "kdo šetří má za tři"
0/0
14.7.2003 22:12

Hermínka

Re: Re: Re: Re: Amstrong trpi???
Omluva za hrubku brzy, jazyk, nazývat.
0/0
14.7.2003 22:14

Pepik

Re: Re: Re: Re: Amstrong trpi???
Ano to je OK, ale problem je v tom, ze je trosku nezazivne, kdyz taktika vsech teamu je sejmout Armstronga... Rekl bych, ze to ani neni sportovni a obcas mi pripada, ze treba Spanele se na nej domluvili napric celym pelotonem...
0/0
14.7.2003 22:19

Tom

Re: Amstrong trpi???
Vnecem mas pravdu,porad to tahaji postaci a jine tymy se nesnazi. Ale "nosici vody u postaku" by v jinych tymech byly lidri,maji nejlepsi tym a to rozhoduje.
0/0
14.7.2003 21:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze