Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Body a tréninky budou ve F1 jinak

Body pro prvních osm vozů místo dosavadních šesti, zákaz týmové režie a nový systém kvalifikace - to jsou hlavní změny, na kterých se včera dohodli bossové formule 1. Mítink v hotelu u londýnského letiště Heathrow, označovaný některými účastníky jako nejdůležitější v historii formule 1, nepřinesl extrémní změny, které navrhoval šéf Mezinárodní automobilové federace (FIA) Max Mosley. Ten například chtěl, aby se jezdci v průběhu sezony vystřídali ve všech vozech. Přesto jsou změny ve formuli 1, která letos pod nadvládou týmu Ferrari trpěla nudou, radikální.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sbul

Tymova rezie
Tak dobra, neprikazou to RB radiem, ale omezi mu vykon motoru a vyjde to nastejno. Pred vysetrovaci komisi pak budou prohlasovat, ze mel problemy s motorem a tak jsou vlastne jeste radi, ze vubec dojel :-( . Kdyz uz rekli A (zadna tymova strategie), tak by meli rict i B (zakaz obousmerne komunikace vuz-depo), pripadne i C (zakaz obousmerne komunikace pilot-depo).
0/0
30.10.2002 8:30

KOMOŇ

Re: Tymova rezie
OBOUSMĚRNĚ OBOUSMĚRNĚ ZAKÁZAT A TO ZCELA OBOUSMĚRNĚ A S OHLEDEM NA TO ABY ANI NAOPAK OBOUSMĚRNĚ NEOBOUMĚRŇOVALO. NEVÍM JAK CHCEŠ PO ZAKÁZANÍ OBOUSMĚRNÉ KOMUNIKACE Z DEPA ZAKÁZAT OBOUSMĚRNOU KOMUNIKACI Z VOZU TÍM BYS JÍ TOTIŽ ZASE POVOLIL.NIC VA ZLÝM ZUDRAVÍM KOMOŇ.
0/0
30.10.2002 10:42

Carlos

Je to k lepsimu
Kazdopadne jsou to zmeny k lepsimu, pokud chceme, aby to bylo zase napinave. Zvlast se mi libi hodnoceni prvnich osmi vozu v cili, aby si zabodovali i slabsi jezdci a bylo mezi nimi mozno merit vykonnostni rozdil treba pro pristi angazma. K cemu bylo ted, ze jezdci ze slabsich staji byli treba 1/2 sezony uplne bez bodu. Pamatuju se , ze driv bylo za prvni misto 9 bodu, nechapal jsem, kdyz to nekdy z kraje 80.let zvedli na 10, bylo to neumerne zvyhodneni 1.mista v zavode. Samozrejme je treba jet na vitezstvi, ale pro jezdce se slabsim vozem, je i pri jejich skvelych kvalitach tezke vyhrat (viz Irvain, Button, Trulli apod.), a rozdil 10 bodu za 1. a 4 body za 3.misto je podle me nesmyslny. Jinak skoda, ze vypadne 1 zavod, mohlo by se jet treba 2x v Monze, urcite by i divaci prisli znova.
0/0
29.10.2002 14:40

Baron

Re: Je to k lepsimu
Nové (a pro sponzory výhodné) tratě potřebují uvolnit kalendář (který opouští Belgie která není díky zákazu tabákové reklamy vítána) ... 
0/0
29.10.2002 16:44

J.P.M.

Chyba
Není pravda, že se výsledky pátečních a sobotních kol budou sčítat
0/0
29.10.2002 14:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze