Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mělo cenu tak brzy vstávat?

Šéf FIA Max Mosley čeká na údaje o sledovanosti nedělního ranního přímého přenosu Velké ceny Japonska formule jedna, neboť se domnívá, že moc lidí v Evropě se nedonutilo tak brzy vstát a vidět další z nekonečné řady bezstarostných triumfů Ferrari. "Krize je tak hluboká jako ještě nikdy a je čas na výrazné reformy. Nemůžeme si příští rok dovolit další takovou sezonu, jako byla ta letošní. Pokud se nějaký jiný tým dostane do takové dominance jako Ferrari, lidi to přestane bavit a nebudou se na F1 chtít dívat. Jsem hodně zvědavý, kolik lidí se v neděli dívalo na závod v TV," řekl roztrpčený Mosley.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

w3k

ferarri
myslim ze jste se tu nikdo nepodival na to, proc se tedy zacalo prave letos tak razantne mluvit o nutnosti zmen - neni to kvuli jasne technicke dominanci jednoho tymu, ale o tom, jak s ni ferarri naklada jak vystupuje a jak schazuje sport formule 1 jako takovy - to ze byli v letosni sezone nejlepsi je neoddiskutovatelne a to musi proste ostatni staje odstranit a ne cekat az blaznivci eklstoun a mously vymysli hromadu ptakovin - nejvice divaku je znechuceno temi saskarnami, tymovou reziji a vystupovanim ferarri - proste kdyz vidim pana mistra sveta michale schumachera a vedle nej poskakujici nosice vody nebozaka barichella - vypinam televizi - je to ubohe - a to je ten pr0blem - byt nejlepsi je jedna vec, ale chovat se jako arogantni idiot je vec druha a to nikdy zadna staj at dominovala sebevic nedelala - a kdyz potom sefove ferarri vyhrozuji ze pokud budou nejaka navrhovana opatreni prijata, odstoupi z f1 ... no tak to je bez komentare napr. williams prohlasil, ze je proti temto opatrenim a bude se snazit jim zabranit, ale pokud budou prijata, budou je respektovat (a ze oni by byli take jednim z tech tymu ktere by byli hodne znevyhodnovany ...) a o tom to je - ferarri suKS .... :(
0/0
15.10.2002 12:02

Libe, liberec

Rozdělit
Tak ať rozdělí závod na dvě jízdy! Do druhé jízdy by se startovalo podle výsledků jízdy první. Viděli bychom dva starty a hlavně, pokud by někdo z elitních jezdců a stájí měl problém v jízdě první, "prokousával" by se polem dopředu.
Navíc by se mohlo více riskovat, protože nyní každá chyba znamená konec a náklady pro stáj na celý víkend jsou nenávratně v p.....
Ale stejně rally je rally, okruhy jsou o ničem. Kolik lidí přišlo na Interserii do Mostu a kolik jich je na každém podniku Mistrovství ČR a to neporovnám Rally Bohemia a Barum.
0/0
15.10.2002 9:12

geroc

Suzuka
Myslím si, že ten kdo se chtěl dívat vstal, i když průběh závodu se dal lehce odhadnout. Taky se mi zdá že pánové MM a BE jsou zcela bez sebe protože Ferrari jim kazí kšeft. Ale pokud si vzpomínám tak když v letech 1997-98 dominoval McLaren byli docela zticha. Zřejmě proto že McL je britská stáj a s Dennisem chodí na pivo. A všechny kraviny která vymysleli svědčí jenom o jejich senilitě. Zdá se mi že oba žili nějakou dobu v Čechách, protože se řídí pravidlem: Jsi nejlepší tak ti dáme po hubě.
0/0
15.10.2002 8:41

Luba

Re: Suzuka
McL nemel tak ohromnou dominanci jako Ferrari, proto asi neprotestovali. Ten ohromnej pocet prekonanejch rekordu v letosni sezone mluvi za vse, ne? Ale jsem proti zavazi, cestovani jezdcu mezi tymi ci dalsim hruzam, ktery jsou schopni vymyslet. Meli by vymyslet nejakou rozumnou vec - ty 2 starty jsou docela zajimavy. Ale urcite se najde jeste nejaka dalsi vec, ktera by sla do serialu doplnit pro vetsi vyrovnanost...
0/0
15.10.2002 10:01

Rado

Mělo cenu vstávat - byly motorky :-)
... ve stejný čas dávali na Eurosportu MotoGP a ty stály rozhodně za to, Formule je nuda.
0/0
15.10.2002 6:05

Ligier

A co dál?
1.Méně peněz
Jestli se příští rok bude opakovat, pak předpokládám klesne sledovanost. Klesneli sledovanost, začne ústup sponzorů. Ústup sponzorů znamená méně peněz na vývoj, testy atd. To by mělo vést k větší vyrovnanosti. Myslím ,že ti , kteří do toho cpou ty milióny to nebudou dělat pro rekordy MS,ale pro to aby více sami utržili. Toto by trvalo však déle. Je zajímavé že v období , kdy je Ferrari na absolutní špici své historie, je FIAT pod jehož křídla spadá v celkové krizi a zvažuje se jeho prodej GM. Celkem velké propouštění začíná. Aspoň budou mít nezaměstnaní bývalí zaměstnanci Fiatu více času číst o svém slavném F a MS.
2. Změna předpisů.
Co kdyby se nesměly měnit celý závod gumy? Co kdyby se nesmělo dotankovávat? Čekáte celý závod na to jestli se sekne tankovací pistole nebo přejedou nohu mechanikovi? Já ne. Chci vidět závody na okruhu.
3. Nechat tomu volný průběh. Svět má nyní trochu jiné starosti než F1 a Ferrari s MS.
0/0
14.10.2002 22:55

rýpal

Re: A co dál?
, Gumy se musej menit kvuli bezpecnosti ty gumo.
0/0
16.10.2002 8:54

Mika

Má pravdu
Pokud nebude F1 vyrovnanější tak to bude fakt oničem. Letos jsem viděl poslední závod jen ze záznamu, ale o nic jsem nepřišel. Ani si nevzpomínám, že by někdo někoho předjel. Náladu mi zpravily až závody motorek, kde bylo spoustu předjížděcích manévrů a z toho některé doslova "nanože" (viz např. Rosi - Baros). Zábavnost F1 se dnes s motorkama nedá vůbec srovnat. Proto jsem pro zavedení závaží. Jo a taky bych zrušil drážky na pneumatikách.
0/0
14.10.2002 17:08

Pietro

Pitomost
Je to cele postavene na hlavu. Trestat Ferrari zato, jak je dobre je pitomost. Melo by se zapracovat na technickych předpisech a stavbě tratí. Mame špičková auta, která brzdí jako nikdy předtím, ale díky tomu nevidíme ani jedno předjetí v závodě. Máme super bezpečné tratě, na kterých není jediná rychlá zatáčka, jediné místo, kde by se dalo předjíždět. "Předjížděcí manévry" při zastávkách v boxech mně teda příliš neberou. Pamatuju přenosy ČT z formule jedna ze 70 a 80 let. To bylo jiné kafe. Ale taky byly jiné tratě, sice nebezpečné, ale k předjíždění. A hlavně ty auta měly o polovinu delší brzdnou dráhu. Lauda spoustu závodů co vyhrál začínal z páté, šesté pozice. A nikomu nepřipadlo neuvěřitelné, že v závodě předjel 4 (opakuji ČTYŘI) své soupeře v přímém souboji na trati. Taky byly týmy co měly techn. náskok, jenže na dalších místech se předjíždělo, prostě bylo se pořád na co dívat. Podle mně není problém v příliš dobrém Ferrari, ale v tom že současné předpisy neumožnují závodit s takovými vozy a na takových tratích, které by umožňovaly předjíždění.
0/0
14.10.2002 15:58

Jarda

Sledovanost
Pokud chtějí vyšší sledovanost, tak at vymění režiséry přenosů. Z GP USA byl přenos pro digitální televizi a byl úplně o něčem jiném. V Suzuce byl pohled na start uplne na pytel. V tomhle směru je třeba zapracovat a nechat jezdce závodit.
0/0
14.10.2002 15:03

zorro

predjizdet, predjizdet
Je pitomost, trestat nekoho za to, ze je nejlepsi. Co nam ve formuli 1 chybi je predjizdeni, casto to neni chybou jezdcu a tymu, ale trati (Monte Carlo, Hungaroring atd...). Soucasny system kvalifikace navic dava nejlepsim jezdcum moznost startovat z nejlepsich pozic) co takhle postavit jezdce na start obracene, nez je celkova klasifikace? Sledovat MS, JPM, RB, KR a DC jak se cpou dopredu a predjizdi JV a HHF by nuda opravdu nebyla. Na kazde trati bych zavedl paralelni zonu (po nekolik zatacek by byla uprostred vozovky bila cara, ktera by se nesmela prejizdet, jezdci by tak pojovali kolo na kolo bez moznosti krizit si drahu a urazet pritlacna kridla. Aby mela smysl kvalifikace, rozhodovala by o umisteni na startu mezi jezdci se stejnym poctem bodu a navic bych ji bodoval a body zapocitaval do celkove klasifikace. Bodovat by se mohlo i vic jezdcu, treba 10. Muselo by se taky zprisnit pridelovani superlicenci, protoze Yoong v prvni zatacce pred celym startovnim polem... to by asi nedopadlo dobre. Co vy na to? Poslete to Bernimu...
0/0
14.10.2002 14:09

PeKe

Paka
Nechápu proč chtějí trestat za dobře odvedenou práci. BMV má výkon, ale nemá spolehlivost. Tak ať Němci ukáží svou preciznost a udělají motor, který bude mít spolehlivost ferrari.
Italové prostě umí jdou do toho naplno a tak mají yýsledky.
0/0
14.10.2002 14:03

Luba

Preruseny vysilani regionalnim...
Jeste, ze jsem nevstaval, pac po nekolika malo odjetych kolech pry bylo vysilani preruseno regionalnim vysilanim, kde pry ale nic zajimavyho nebezelo, a prenos byl navracen asi az po 20min. Docela me to dostalo do kolen, kdyz mi to kamos rikal.... Jak si muze televize toto dovolit? Pripomina mi to nejake starsi finale poharu CMFS, kdy TV Nova nedala kvuli hlavnim zpravam v 19:30 penalty, i kdyz az do konce prodlouzeni davala cely zapas v primem prenosu... Nejak nechapu duvod nakupu prav, kdyz prenos neni odvysilan cely. U formuli treba o nic neslo a bylo to na zacatku zavodu, ale jde tu o princip - urcite by to udelali, i kdyby byl zavod zajimavy a mistrovstvi nerozhodnuty... Meli jste tam taky reg. vysilani nebo to bylo jen ve Vychodnich Cechach?????
0/0
14.10.2002 13:57

Tom BARman

Re: Preruseny vysilani regionalnim...
Ja jsem se vstal, zapl jsem bednu a taky davali regionalni vysilani, ale ze Suzuki. Ale mam pocit, ze se spletli. Podle me to bylo vysilani z Maranela.
0/0
14.10.2002 14:54

Trouba the MicroWave

Re: Re: Preruseny vysilani regionalnim...
No co ja vim, tak v ramci F1 se nevysilaji regionalni... no rekneme porady, ale HLAVNE reklamy. Navic jeste vetsinou zarazovany zcela citlive tak, aby zaplacly cokoli zajimaveho se zrovna deje na trati. Ja si spocital, ze ted v nedeli trval zavod hodinu a pul, a z toho bylo 15 minut prekryto reklamou. Jestli dobre pocitam, tak je to 1/6 zavodu. Ale zato je F1 prima. Skoda ze neprosel presun na Galaxii-Sport.
0/0
14.10.2002 15:47

Luba

Re: Re: Re: Preruseny vysilani regionalnim...
Reklama je soucasti kazdyho zavodu, ale tohle bylo regionalni vysilani hradecke televice Puls a trvalo pry asi tak 20min!!!!! Hazlove................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
15.10.2002 7:49

kamikadze

Re: Re: Re: Preruseny vysilani regionalnim...
Zkuste sledovat RTL, kde je podíl reklamy daleko větší, než na Primě
0/0
15.10.2002 12:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze