Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Argentinské misi chyběla vůdčí osobnost

(Od zvláštního zpravodaje iDNES) Nezkušenost, příliš mnoho chyb a absence výrazné hráčské osobnosti - to jsou podle prvních ohlasů z kádru českých volejbalistů hlavní příčiny jejich nepříliš úspěšného tažení světovým šampionátem v Argentině, kde s jedinou výhrou nad Řeckem marně usilovali o nakonec až nečekaně blízký cíl, kterým byl postup do čtvrtfinále. "Jedna výhra ze šesti zápasů na mistrovství světa na první pohled určitě úspěchem není, ale pro český volejbal byl hlavně důležitý postup ze základní skupiny. Máme hodně mladý tým, bylo důležité nasát atmosféru velké mezinárodní akce a i přes konečný nepostup nám to všem dalo ohromné množství zkušeností." výstižně shrnul všechna pro a proti argentinského vystoupení české reprezentace blokař Martin Lébl.O utkání s Francií čtěte ZDE Český návrat bude bez melounů

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

georgemn

MS
Tezko srovnavat MS a ME dokonce doma. Ale lepsi hrace asi nemame. Nejvic vadi: Chybi spolehlivy smecar, ktery umi i  z ne prilis dobre nahravky, napr kopec na kul. Chybi i lepsi nahravac, nekolikrat se v koncich setu uchylil k alibismu a k jednoduche pruhledne tj ubranitelne nahravce. Presto nasim blahopreji, umisteni mezi 16 neni vubec spatny vysledek. Nesmime vse merit hokejem ktery se na urovni hraje v nekolika (6) zemich ale volejbalem, kde ma tuto urevn nekolik desitek zemi a o uspechu a neuspechu rozhoduji malickosti. Treba chybejici smecar Novotny... 
0/0
8.10.2002 15:18

Laik

Tak to máme za sebou...
Volejbal jsem závodně nikdy nehrál, takže je mi jasné, že být po bitvě generál je vždy jednoduché. Ale myslím si, že určitý podíl na horším výsledku než se očekávalo má , bohužel, i Velasco.  Proč si to myslím: Blokař Rak má přes 2 metry a jestli bodově ublokoval za turnaj 3-4 útoky soupeře tak to je moc. Na co Velasco čekal? Podle mě bylo trestuhodné, že Kubala nehrál v základu. Víc šancí bych dal i Cerhovi. Proti Francii Novák nic moc, přitom tam nezkusil víc poslat na vystřídání Pláteníka, který zahrál obstojně předtím s Holandany. Popelka se včera trápil, dal snad 1 servis (ten předposlední), taky ale hrál skoro celý zápas (krom posledního setu). Kryštof to měl těžké, dost toho zkazil, taky dost zachránil, moc víc se od něj napoprvé čekat asi nedalo. Asi byly větší oči vzhledem k výsledkům přípravy, podle mě bylo očekávání nadsazené, ale přímo v místě dění a vzhledem k vývoji zápasů podle mého názoru Velasco reagoval a zasahoval málo (čímž neříkám, že měl točit sestavu každé podání). Nejvíc to podle mého zazdil s Kubalou posazeným na lavičce, jak už jsem psal.... Vidím to celkově na Brazilce ....
 
 
  
0/0
7.10.2002 14:57

viki

weaktor
Hele weaktore, vubec jsem ten tvuj MATERIAL necet (nemam zrovna pul hodiny casu), ale mame v redakci fleka... mohl bys nam POBLEJT cely noviny...
0/0
7.10.2002 14:54

Roman

Re: weaktor
Tak si ho přečti, je zajímavý. A tím, že patříš mezi hnůj, póvl a špínu bych se raději moc nechlubil.
0/0
7.10.2002 15:13

káča

prokaučované
Já si teda myslím, že to bylo prokaučované. V zápase proti Brazilcům střídat sestavu hned, jak se jí začne dařit, to byl prostě vrchol (dvakrát stáhnutí Kubaly po tom, co se podařilo udělat několik bodů). A proč nehrál proti Brazilcům Novák? Jestli ho šetřil Velasco na Francii, tak to nebylo moc chytrý, protože Francouzi ho přečetli jedna dvě.  S názorem na výkon Dubše souhlasím, podle mého on nezvládl rozhodující okamžiky s Francií, Popelka ani nikdo jiný už to nemohl zachránit. je to škoda, vidím jedinou cestu ve výměně trenéra.Já si teda myslím, že to bylo prokaučované. V zápase proti Brazilcům střídat sestavu hned, jak se jí začne dařit, to byl prostě vrchol (dvakrát stáhnutí Kubaly po tom, co se podařilo udělat několik bodů). A proč nehrál proti Brazilcům Novák? Jestli ho šetřil Velasco na Francii, tak to nebylo moc chytrý, protože Francouzi ho přečetli jedna dvě.  S názorem na výkon Dubše souhlasím, podle mého on nezvládl rozhodující okamžiky s Francií, Popelka ani nikdo jiný už to nemohl zachránit. je to škoda, vidím jedinou cestu ve výměně trenéra.
0/0
7.10.2002 14:42

weaktor

několik slov....
Volejbal sice nehraju na žádné vrcholové úrovni, ale přesto si dovolím udělat malou analýzu... *** Moc mě mrzí, že jsme na volejbalovém mistrovství v argentině neuspěli... odjíždíme s nelichotivou zápasovou bilancí 1:5 a dojem z naší hry je asi více než podivný... ironii osudu navíc bylo, že jsme měli hrozné štěstí na okolnosti a i přes nepřesvědčivé výkony a výsledky stačil jen kousek k tomu, abychom onoho kýženého čtvrtfinále přece jen dosáhli... ale nestalo se tak. hlavní příčinu neúspěchu osobně vidím především - * v SERVISU - v dnešním volejbale (podobně jako třeba v tenise) jste bez pořádného servu prostě v háji a jen s nostalgii můžeme vzpomínat na to, že se o nás jeden čas mluvilo jako o jednom z nejlépe servírujících týmů na světě... podání je zkrátka třeba za každou cenu "solit" - i přesto, že jej třeba tři krát čtyři krát za sebou zkazíte, protože potom jednou přijde naopak serie pěti šesti super servisů, která může i rozhodnout set a třeba i zápas - což nám ostatně pár hráčů soupeřů předvedlo... přesně to bylo vidět, kdy a v kterých momentech se naše hra začala zvedat - SE SERVISEM - jakmile se třeba jirka novák nebo i michal rak dva krát tři krát trefili, rázem naše hra ožila, chytil se blok, začala se dařit nahrávka, útok - prostě náhle celý tým obživl a začal tvořit hru... jenže servis nám bohužel nešel resp. z velkého procenta jsme jej hráli na jistotu, což v dnešním volejbale znamená téměř jistou smrt - naopak, jen tím dostáváte soupeře do rytmu a zvyšujete mu tak sebevědomí... můžete si sto krát říct "postavíme troj-blok a ubráníme to" - utopie, jakmile je útok dobře proveden, zablokovat resp. ubránit se prostě nedá... * V PSYCHICE - v podstatě SKORO všechny první sety jsme hráli super volejbal, dařilo se, v klidu jsme ztrátovali, hráli vyrovnanou partii... ale pak najednou ve druhém resp. v koncovce druhého setu jsme se sesypali, smečovali dva metry do autu, přítah nám lítal úpně mimo, nahrávka tragická, přestali jsme absolutně zobat míče v poli (!!!) - zadní hráči byli statičtí, stuhlí - jako by si dávali jeden druhému přednost a nebo spoléhali na nepropustnost bloků... což bylo ale něco, co se v přípravě nestávalo - v přípravných zápasech jsme si byli schopní udržet koncentraci i herní rytmus po celou dobu zápasů... ale tady prostě ne... je to zřejmé - naši hráči prostě neunesli ten obrovský tlak, který se na ně valil ze všech stran... - a teprve potom se asi můžeme bavit o konkrétních hráčích - proč nehrál ten místo toho apod... jednak nám samozřejmě moc moc chyběl JAKUB NOVOTNÝ, toho jsou si vědomi všichni, náš suverenně nejlepší smečař, levák - s ním by naše hra vypadala úplně jinak a věřím, že i celkový výsledek... ale zranil se, s tím se nedalo nic dělat, jakub to má všechno před sebou a o to více se můžeme těšit třeba na příští šampionát... jinak ale třeba včera proto Francii mi osobně moc chyběl na place PETR "PLÁTNO" PLÁTENÍK, přesto že mu nevyšla koncovka s holanďany, je to vynikající smečař a možná by nebylo od věci jej v koncovce druhého setu nasadit... ovšem asi nejvíce mě zklamalo, že jsme prakticky vůbec nevyužívali útok z trojky přes MARTINA LÉBLA - to osobně vůbec nechápu, pro mě je to jedna z našich největších zbraní a my jsme ji téměř až na vyjímky nepoužili - to je samozřejmě otázka na nahrávače nebo na trenéry... *** nevím, co se bude dít dál - byl bych osobně moc rád, kdyby se našemu vedení podařilo pana Velasca u týmu udržet - myslím (jsem o tom přesvědčen), že kluky vytáhl o velký kus nahoru a byla by velká škoda rozdělanou práci nedokončit... jsem skálo-pevně přesvědčen o tom, že nám naši volejbalisté v blízké budoucnosti dokáží, že mezi nejlepší osmičku světa opravdu patří a že mají na to hrát vyrovnané duely i s těmi nejlepšími...
0/0
7.10.2002 13:52

Klasik

Falešně nastavené zrcadlo.
Ač to zní paradoxně, tak si myslím, že největší chybou pro nás bylo, že jsme porazili Řeky. V důsledku toho se zde nastavuje falešné zrcadlo, že jsme byli blízko postupu mezi posledních osm, ale opak je pravdou. Všichni jsme viděli, že nás Řekové vlastně nechali vyhrát, jinak bychom nepostoupili a celkové vystoupení na turnaji by se hodnotilo jako propadák. Tady vidím hlavní minus - že jsme si ten postup nevybojovali. Co se týče trenéra - nejsem si jistý, jestli někdo z hráčů umí anglicky, protože jsem si všimnul, že při tajmech mu hráči moc pozornosti nevěnovali a nebo jenom přikyvovali, jako já, když na mě někdo mluví čínsky.
0/0
7.10.2002 13:05

JOHN

ČESKÝ VOLEJBAL SE NA SVĚTOVÉM ŠAMPIONÁTU PODÍVAL DO ZRCADLA
Volejbalová a sportovní veřejnosti - buďme upřímní. To, aby konfrontace českého volejbalu se světovou špičkou dopadla na světovém šampionátu v Argentině příznivě, bylo naším neskromným přáním, které se nevyplnilo a možná ani vyplnit nemohlo. Vyděli jsme sice utkání, ve kterých našich hráči oplývali nezměrnou bojovností, ale pouze ta k vítězství nestačí. Chyb se dopuštěli hráči v poli, ale i sám trenér Velasco, jehož střídání, nejenom ve včerejším utkání s Francií se jevilo v určitých momentech jako nesmyslné..... Ovšem. Nesuďme teď po bitvě. Předvedenou hru jsme měli možnost vidět v nepřímo přímých přenosech ČT, a tak ať si každý udělá úsudek sám, ale buďme realističtí, protože pouze reálný pohled a uvědomnění si faktů a skutečností tak, jak jsou nám snad někdy v budoucnu pomůže český volejbal posunout k výsledkům, které v rámci vyřčených výkonostních cílů budeme moci označit za úspěšné. Proto po včerejším vyřazení našeho družstva z dalších bojů se nemusíme bát označit dosažený výsledek za totální neúspěch. Jedno vítězství s družstvem Řecka (postupem "rozptýleného") ve skupině je skutečně málo. Letošní neúspěch však není tragédie, je to fakt, a my se ho musíme naučit přijmout. Ne ledabyle, ale tak, aby přístě byl výsledek lepši. Proto pochvalme svazove funkcionáře za evidentní snahu navázat na výsledek z evropského šampionátu v Ostravě, když tato snaha je podpořena konkrétními rozhodnutími. Tedy pochvalme me je za učiněná rozhodnutí. Za to, že nás přihlásili do světové ligy, kdy se dají sbírat cenné zkušennosti, za drzost angažovat k našemu reprezentačnímu družstvu zahraničního trenéra ověnčeného mezinárodními úspěchy, ale hodně je pokárejme je za zbabělost nedat stejnou příležitost českému trenérovi. Pochvalme trenéra Velasca za odvahu "nakopat" zadnici nahravači Černouškovi, kterému neprošel "manýr" přijet o pár dní později na reprezentační sraz, pochvalme ho za pokus prosadit se na mezinárodním poli s výrazně omlazeným týmem. To jsou všechno jsou fakta, která prozatím pouze určila, kterým směrem se český volejbal rozhodl jít. Najít tuto cestu stálo jistě dost úsilí a peněz, ale zda to je srávná cesta ukáže až čas. Nebude lehké dát dohromady a vyladit tým, který bude lépe servírovat, přijímat a zejména lépe stavět blok a obranu v poli. Volejbalisté v Argentině nebyli na výletě, ale jejich veškerá snaha v přípravě a následně předvedené výkony je přivedly pouze před zrcadlo, které odhalilo pravou tvář umění českého volejbalu. Není důležité, co jsme v tom zrcadle viděli my, obyčejní příznivci českého volejbalu, ale co tam viděli funkcionáři, Velasco a hráči......
0/0
7.10.2002 12:44

Roman

Re: ČESKÝ VOLEJBAL SE NA SVĚTOVÉM ŠAMPIONÁTU PODÍVAL DO ZRCADLA
Co to píšeš za kraviny? Připomíná mi to socialistické Rudé právo. Hlavně ještě nezapomeň dodat, že "na světě je přeci krásně"...
0/0
7.10.2002 13:03

M.

můj názor do mlýna
, Musím se zastat libera - ač dostal pár es (ostatně servis Brazilců byl přímo vražedný), tak jeho zákroky v poli a obětavost při vykrývání chytaly u srdíčka. Držela jsem našim chalanům palce, ale zklamalo mne, že na hřišti často působili, jako by tam byli z donucení. Kam se ztratilo nadšení, bojovnost, radost z vítězného míče???
0/0
7.10.2002 12:15

Petr@zavinac.cz

odpovednost;
Mam dotaz: Proc by na sebe nemohl vzit odpovednost nejaky mladik? Pokud se dobre pamatuji, tak na evrope to byli hlavne mladi- Novotny, Lebl kteri muzstvoi tahli. NA tomto turnaji to tak vlastne bylo taky, Novak s Dubsem byli rozhpdne ti horsi.
Jinak: Rozhodujici podani zkurvil Popelka, ne Rak. ALe to bych mu zrovna nevytykal. Kdyby to tam znova spadlo, tak mu vsichni libaj ruce a rikaj, jak na sebe vzal odpovednost a ze to bylo vyborny.
0/0
7.10.2002 12:00

DASTY

NEVÍM........
Kam se poděla čeká nátura.  To jen kulím oči. Ani jeden kladnej ohlas na vystoupení našich tak to se jich musím maličko zastat. Nebyli nejlepší ale ani nejhorší. Trošku hrdosti na náš repre výběr by nešodilo. Po přečtení něktrých Vašich komentářů je mi zle.  Já si myslím že prostě nyní na víc neměli a tím je řečeno vše.  Je až zarážející kolik z Vás se cítí experty a hned někoho odepisují. Např. Dubše,Popelku, Kryštofa a další........ Podle mě zahráli dobře, ale soupeři byli lepší a pár jednotlivcům některý zápasy nevyšli, ale to je holt sport. Srovnání MS a ME prostě nelze.Už jen to že ME se hrálo doma a podpora fanoušků je vždycky znát. Například Holanďané s námi měli dvakrát jen kus štěstí  a Brazilci s Francouzema to dotáhnou hodně daleko. Kdo bude říkat že nominování Velsca byla chyba je hlupák, protože on rozdal mnoho zkušeností našim mladíkům a na dalších šampionátech to může být naopak. Vždyť věkovej průměr našeho mužstva byl hrozně nízkej. Víc nemám co bych dodal a musím od srdce prohlásit že mě naši ani nijak zvlášt nepotěšili ale ani nezklamali. Budu jim držet palce dál a jen moc a moc si přeju aby na tento šampionát nevzpomínali ve špatným ale v dobrým že pochytili psoustu nových zkušeností.  
0/0
7.10.2002 11:59

:-(

POTRESTANÁ PÝCHA
Před tímto MS jsme slyšeli ze všech stran namyšlené a velkohubé výkřiky českých novinářů, sportovních komentátorů i samotných hráčů o tom, že jsou Češi jasnými favority.
A výsledek ?
Tristní bilance pouze jednoho vyhraného utkání ze šesti hovoří za vše. Rozdíl mezi skutečnou světovou špičkou a českými hráči jsme mohli vidět především v utkání s Brazílií, kde byli Češi místy až trapní.
Do budoucna lze českým hráčům doporučit následující:
1) Podstatně lepší hru
2) Smysl pro realitu
3) Skromnost
4) Zřejmě i nového trenéra
 
 
0/0
7.10.2002 11:55

ms

Re: POTRESTANÁ PÝCHA
Vůbec nechápu o čem mluvíš a ty asi take ne....Bud si jistej, že nikdo nikde neřekl že jsme jasnymy favority, mluvilo se o postupu mezi nejlepších 8, což byl reálný cíl a zase tak moc nechybělo. Přečti si neviny, než začne vykřikovat své názory...Myslím, že skromnost nám nechyběla. Před utkáním s Brazilií hráči prohlašovali, že 1. set by byl velký úspěch. Tvé rady jsou velmi orginální, zláště ta podstatně zlepšit hru je velmi koncepční.
0/0
7.10.2002 12:15

wm

Re: Re: POTRESTANÁ PÝCHA
Ale rekl. Treba to, ze tohle muzstvo ma na to ziskat medaili. Nebo to, ze Rekove zapas nepustili, ale hraci zacali hrat, protoze to bylo nutne. Ze vlastne takticky postoupili do nejvyhodnejsi skupiny, ze ted uz je skoro jisty postup, protoze holandany i francouze porazi. No a pred mistrovstvim clanky o silnem druzstvu se super trenerem, ktere jede bojovat nejen o posledni osmicku, ale i o medaili taky byly. Opravdu, s jednim vitezstvim (s muzstvem, ktere evidentne prestalo hrat, kdyz melo jisty postup), k postupu mezi 8 opravdu moc nechybělo. Jinak ale o co jde? Je to jen sport, i kdyz nekdy se kolem neho (myslim obecne sportu) moc nadela. I kdyby ted hraci privezli zlatou medaili, byl by chleba levnejsi? Nebo ted kvuli tomu bude drazsi?
0/0
7.10.2002 19:11

Campik

Ubohost
Servis a smec = nula. Prihravka slaba a bez momentu prekvapeni. Pole taky nic moc. Co chteli hosi uhrat?! Rekove jim vyhru vyslovene darovali.
0/0
7.10.2002 11:00

Mirek

Re: Ubohost
Ty tomu taky rozumis asi jak koza petrzeli!!! Jaky moment prekvapeni asi v sobe muze skryvat prihravka?!? Ta je bud dobra, nebo spatna! Nez zacnes posilat svoje rozumy do diskuze, tak si vyjasni rozdil mezi prihravkou a nahravkou Ty "Odborniku"!
0/0
8.10.2002 3:56

Tomáš

Po právu
Myslím,ž emse vypadli určitě po právu,vyhráli sme jeden zápas ze šesti a to jen proto,že nám Řekové pak nechali.Takže není co řešit. 
0/0
7.10.2002 10:51

Dopita

Karabec???
Nevíte, co je s Petrem (myslím..) Karabcem? Teď jsem nějaký čas volebalovou reprezentaci dlouho nesledoval, býval to výborný smečař. Snad hrál někde v Itálii, ale to spíš hádám..
0/0
7.10.2002 10:35

Dan

Kapitán ??
Musím jen souhlasit, není mi jasné jak muže kapitán hrát takhle odevzdaně. Když jsem viděl ty jeho podání, pořád dokola tentýž odevzdaný míč..... Když jsem potom viděl tu odhodlanost holanďanů, bylo mi jasné, jak ten tie break dopadne.. Bohužel, jediný zápas co jsem, neviděl byl s Řeckem.
0/0
7.10.2002 9:39

Karel

Re: Kapitán ??
Tak tos o moc nepřišel, protože, kdyby řekové zápas vysloveně nevypustili, tak jsem prohráli 1:3 a jeli jsme domů. Jenže řekům už o nic nešlo, tak si to v klidu dochodili.
0/0
7.10.2002 10:33

Roman Durdis

Re: Kapitán ??
Jo jo, ten Dubš, to byla fakt tragédie - všechny jeho podání byl na 99% okamžitě bod soupeře - za takovýhle podání (a navíc pořád dokola! malinko to zlepšil až ten poslední zápas, kdy mu to snad konečně někdo řekl) by se musela stydět i ženská! Jeho podání = namazání protihráčům na dokonalou smeč. A i v poli předváděl ostudu. Nevim proč tam pořád byl v poli a základu a skoro vůbec nestřídal - zřejmě nějaký bližší známosti s vedením nebo tak...??
0/0
7.10.2002 17:49

Realita
Myslím si , že výsledek šampionátu je protě jen reálným odrazem výkonnosti. Nic víc , nic míň.
0/0
7.10.2002 9:36

Karel

ME - MS ?
Kdo sledoval náš tým na posledním mistrovství Evropy a teď na MS, ten se asi tak jako já nestačil divit. Na ME to byl dravý sebevědomý tým, který vedl o set, ještě když utkání ani nezačalo, na MS naopak tým ustrašenců, který ještě před začátkem už o set prohrával. K výkonům jednotlivců je těžké se vyjadřovat, celkově to bylo velmi špatné, ovšem Dubš jako kapitán zklamal naprosto. Jeho výkony byly tak sotva na lavičku náhradníků. A servis - dokonalá zbraň z ME ? Byl pryč. Počet našich zkažených podání a podání na jistotu se kterými soupeř neměl absolutně žádný problém byl obrovský. Zkrátka úplně jiný projev než na ME. Jen by mě zajímalo čím to je, protože v přípravě jsem poráželi, Francii, Rusko i Jugoslávii atdy, kdyby Řekové schválně nevypustili závěr utkání, už jsme dávno doma.
0/0
7.10.2002 9:30

Martin

Světová liga
Můžete mi někdo prosím prozradit co je třeba udělat abychom hrali tu světovou ligu?
0/0
7.10.2002 8:20

Terinka

Re: Světová liga
PENíZE! Sehnat hromady melounů, šišek, prachů, "rozkoší!!
0/0
7.10.2002 14:52

Roman

Trapas
Bylo to hrozné, dost hrozné, sledovat naší hru v TV. Člověk jak blázen drží palce, fandí a přitom se musel dívat na tu naší bídu. Ať mi někdo vysvětlí v čem byl přínos světoznámého trenéra Velasca? Jsem 100% přesvědčen, že třeba za Haníka bychom takový tristní výkon nikdy nepředvedli. Porovnejme loňské ME s tímto MS. Nesrovnatelé. Téměř nic nám nešlo, to jsme proboha nanatrénovali servis, příjem, obranu? To si Velasco vážně myslel, že rozhodující body uhrají mladíci Pláteník, Hudeček, Cerha ... Co tam dělal Kryštof? Měli jsme neuvěřitelné štěstí, jinak bychom už po základní skupině měli jet domů, ostatně 5 prohraných zápasů ze 6 hovoří za vše. A to jsme vyhráli pouze nad soupeřem, který měl postup jistý ... Závěr je jednoznačný: Velasco ven! 
0/0
7.10.2002 8:01

Laďa

Re: Trapas
souhlasím s tebou, ten servis byl ubohý,takovej Dubš, to byla katastrofa, Popelka ten nedal snad ani jeden servis. Vypadalo to ,že jsme tým pouze prvního setu a pak to byl už jen tragický výkon všech hráčů. I po velice špatném příjmu soupeře jsme nedokázali využít příležitost.
Závěr: musíme se ještě hodně učit, hodně učit!!!!
0/0
7.10.2002 8:37

Iglen

Re: Trapas
Co tam dělěl Kryštof? Ty jsi se snad koukal se zavřenýma očima. Ten tam nebejt,tak nevihrajem ani set. Zrovna s nominací Kryštofa se Valesco docela trefil. Jinak s tebou dost souhlasím. Servis-nulový.Útok-nedůrazný,chvílemi až bojácný. Přihrávka-nepřesná. Náhra-z dobrého přijmu dobré a ze špatného se to nahrát nedá. Blok-byly tam světlé chvilky. Útok středem-tak to byla snad jediná činost která nám opravdu šla.
 Kazdopádně,když už Valesca angažovali a platí ho z našich poplatků svazu,tak ať to ještě zkusí.
0/0
7.10.2002 9:52

El Nino

Re: Re: Trapas
Malá hra čísel které jsem v Tv zachytil v utkání s Francii,kdy podání směřovalo výhradně na Kryštofa
Příijem (reception)
Francie  83%
ČR -      38%
 
0/0
7.10.2002 21:37

noname

Re: Trapas
PROBER SE!!!!! Co to ty pises za kydy!!!! Proc vyhazovat trenera za nepovedenej turnaj!!!! Tenhle pristup je v Cechach pravdepodobne narodnim bohatstvim!!!! To, ze nastoupili mladi hraci je jedine dobre. Ti budou za 3-4 roky oparami tymu!!!! A na otazku co delal Krystof - hral volejbal na postu Libera. A hral dobre!!!!!.  Tech sest zapasu (servis,prijem) je otazkou jednotlivych hracu a ne strategie a trenera. Proto bych velmi nerad slysel, ze za to muze trener. Copak si myslis, ze trener dokaze ovlivnit kvalitu servisu (na tehle urovi) hracu??? Verim tomu, ze tym byl sestaven z teh nejlepsich, kteri mohli na MS jet.
p.s. porovnavat MS a ME jaksi nelze. To si doufam uvedomujes, ne???
0/0
7.10.2002 9:59

Roman

Re: Re: Trapas
Ne neuvědomuji si, že MS a ME nelze srovnávat. Naopak, výkony našich bychom na těchto dvou akcí srovnávat měli. A znovu říkám, je především chyba Velasca, že hráče nedokázal vyburcovat k takovým výkonům, jako Haník loni ve Vítkovicích. A příště - raději více sleduj hru, až potom "buď chytrej" ...
0/0
7.10.2002 10:40

Real boy

Re: Re: Trapas
Co se týká Kryštofa, ten přece dokurvil všechny důležité příjmy v turnaji....
0/0
7.10.2002 11:11

vicini

Re: Trapas
Zaver je sice jednoznacny, ale rozhodne ne tak stupidni jak rika tento mudrc. Zaver zni: Velasco za vsech okolnosti zustat a vsichni hraci ven. Budouci tym sestavit z cizincu [ Brazilcu, Americanu ... atd. ] , kterym je potreba vystavit ceske obcanstvi. Jinak sbohem a satecek, protoze tak zbabele lvi srdce nebylo dlouho k videni.
0/0
7.10.2002 10:05

Herátor

Re: Re: Trapas
Někteří lidé jsou prostě hovada. Neumí nic hrát, neumí fandit, nic nepochválí a vždy jen zhovadile kritizují, povětšinou to, čemu rozumí ze všeho nejméně. Hra našich reprezentantů byla taková jakou jsme viděli všichni v přímých přenosech a rozhodnutí trenéra je vždy závislé na mnoha, diváku neznámých, okolnostech. Jeho činnost budou hodnotit jiní "experti" než vicini, a proto věřím, že trenér u repre zůstane.
0/0
7.10.2002 11:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze