Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

České naděje uťal razantní servis

(Od zvláštního zpravodaje iDNES) Ani výrazně zlepšený výkon nestačil českým volejbalistům k premiérové výhře na světovém šampionátu v Argentině. Po prohře s Kubou podlehli svěřenci Julia Velasca po velké bitvě i Holanďanům 2:3 a k uchování postupové naděje musí v úterý večer bezpodmínečně porazit Řecko, které však dnes překvapivě hladce smetlo 3:0 Kubu. "Oproti utkání s Kubou jsme hráli mnohem lépe, věřím, že ten trend bude pokračovat a proti Řekům se tým ještě zlepší. Výhra nám zachovává postupové šance a věřím, že hráči nechají na hřišti všechny síly, aby mohli na šampionátu pokračovat." neztrácel ani po druhé prohře v základní skupině v Saltě optimismus kouč Julio Velasco.Podrobnosti o utkáníVolejbalisté Polska porazili na MS obhájce titulu Italy

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mirek Vnouček

Psychika
Kdo hral volej alespon na okresni urovni vi, ze je to minimalne z 50 procent otazka psychiky. Kdyz si neveris, muzes umet hodne, ale vysledek je nejisty. Primy prenos CT jsem nevidel, sledoval jsem to on-line na webu,k vykonu se numuzu vyjadrit. Reaguji jen na ohlasy z diskuze na webu. Dneska ty Reky musime dostat, idealne 3 k nule a bude klid. Pak se snad hosi oklepou a pujde to lip.
0/0
1.10.2002 20:38

Apex

pomala nahra a uchylny smecovani z trojek
Nejvetsi nase slabina je nahravac - chybi nam proste rychly nahravac. Zapletal je akorat dost drzej a diky tomu, ze se mu 2x povede primy bod, tak si ho vsichni zapamatujou, ze je jako dobrej. Taky nechapu, proc to nasim nahrava na trojku - trojky nam vubec nejdou.
Hudecek to asi ozivil, ale vzdycky kdyz smecuje, tak trnu, protoze to neni nic moc rana a tak nejak se otre o bloky - na cely zapas to urcite nestaci.
Leblovo podani - no comment, to snad na takovyho borce je potupny.
Ale s Rekama vyhrajeme, to jo.
 
0/0
1.10.2002 18:08

Real boy

Lébl
Nadávejte na televizi, klidně i na trenéra, ale takovýho tragéda s podáním, jako byl včera Martin Lébl by náš kouč nepostavil ani v naší pražské 1. třídě!!!!! Jestli ten připosranec není schopen podat pořádně, tak ať si zaplatí letenku domů sám. Svaz udělal pro naše mužstvo maximum: dobrý trenér, zaplatí pro propagaci televizní přenosy a pak všichni znalci i ze zájmu koukající sportovní nadšenci vidí, jak se v klíčových okamžicích míč sotva překulí přes pásku, to bych fakt blil....
0/0
1.10.2002 16:11

Kaca

Re: Lébl
Jak si vubec muzes dovolit psat timhle tonem? Kdo jses? Klukum servis nesel, to jsme videli vsichni, ale chudak jako ty, ktery je navic ve volejbale uplna nula, nema nejmensi pravo se do nikoho takovym zpusobem navazet. Kaca
0/0
1.10.2002 17:55

fan

komentátor
Nejsem sice nějaký volejbalový znalec, ale komentátor mi připadal, že se celou dobu nudí a podle toho vypadal i jeho komentář.  Bylo to takové mrtvolné.  Jinak Holanďané byli daleko sebevědomnější a když se hrály důležité míče tak se nesesypali jako naši bojovníci. 
0/0
1.10.2002 14:59

REJMAN

Re: komentátor
Člověče za ty prachy co beru bys na to sral taky!!!!! + vem si co máme za šefa (k_r_e_t_é_n_a) Černýho (nejde o barvu pleti)
0/0
1.10.2002 16:51

Černý

Re: Re: šef (čti boss)
Já ti dám (k_r_e_t_e_n_a) Rejmane od teď budeš komentovat jedině kuželky nebo pexeso!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PS : Že já radši nezůstal na ministerstvu mohl jsem být každou neděli v TV a měl jsem léky zadarmo (kurňa)!!!!!
0/0
1.10.2002 16:55

Horta

Neuvěřitelná ČT
Nebudu vůbec komentovat výkon našich, vše už bylo řečeno. Nemůžu ale vydýchat přístup naší zasr.... veřejnoprávní tv a výkon p. Rejmana. Volejbalový svaz zakoupí vysílací práva! pro veřejnoprávní tv a ta se ani nenamáhá odvést rutinní práci! Z prvního zápasu to snad nebyl záznam, ale stupidní a blbě sestříhanej sestřih! Když už mají na vysílání čas jen hodinu ( a ještě o půlnoci) tak proč proboha nevystříhají time outy, rozcvičování před zápasem a podobná přerušení! Nejdřív 5 minut čumím jak se hráči rozsmečovávají na "prázdnou bránu" a pak vidím 5 krát jak nějaký buchty utírají o time outu palubovku! A o druhém zápase ani nemluvím, začnou s přímým přenosem později o půl hodiny! Vždyť to klidně mohla být půlka zápasu v háji. Na fotbalovou ligu mistrů apod. se díváme s půlhodinovým předstihem, potom další sestřihy a fotbal je to z 90% naprosto nezáživný a nudný. Ještě jsem nezažil že bych se u volejbalu nudil, tam se pořád něco děje, nesimuluje, nezdržuje. Už se těším až zápas našich fotbalistů poběží od druhého poločasu.... Dneska p. Rejmana vypnu nedá se poslouchat. Když např. komentátor zaregistruje střídání mezi sety po 6 balónech tak to asi chrápe nebo u toho chlastá... Dneska ale vyhrajeme a postoupíme!!!
0/0
1.10.2002 12:45

oli kahn

piču Valescu lazzaru !!!
0/0
1.10.2002 11:59

Pavel Korous

Valesco ven !!!
Ať to vezme po něm Jarda Hřebík... :o)
0/0
1.10.2002 11:49

George

Příspěvek amatéra
Nehrál jsem to nikdy na vrcholné úrovni, ale přesto si myslím, že hlavní rozdíl mezi hrou našich a Holanďanů byl v blocích (a tím pádem v rychlosti přihrávky).Bohužel při každém útoku našich jsem se bál, jestli vůbec ty PŘIPRAVENÉ bloky dokážou pro.. či obstřelit. Holanďané naopak útočili do bloků nepřipravených, či proti jednobloku. Asi určitě to má souvislost i s již tolik zmiňovanou úrovní podání. Snad to proti Řekům vyjde.
0/0
1.10.2002 11:16

creer

Re: Příspěvek amatéra
Souhlas, jen myslim, ze v tom ma prsty i nahra. Moc jsem nechapal, proc porad utocime z trojky na kulu, uspesnost nula nula prd. Pritom treba rychliky stredem nam sly docela dobre...
0/0
1.10.2002 12:20

olin

Valesco je teplouš !!!
0/0
1.10.2002 11:15

Sancho Villa

TAKTIKA
Co kdyby jsme začali s taktikou prohrát první set a ty ostatní vyhrát :)
0/0
1.10.2002 11:14

Kev

Hahaha
Volejbal je pro teplouše,protože jak může ten francouzskej rozhodči když mu ten teplej holanďan něco řekne změnit rozhodnutí. Jinak fotbalu a hokeji zdar!!!
0/0
1.10.2002 10:59

Ruda

Re: Hahaha
Tak pravila duta palice.
0/0
1.10.2002 13:52

mamac

Šance pro náš tým - nová kategorie
FIVB 28th Světový Kongres FIVB schválil jednomyslně výškový limit pro hráče Světový Kongres FIVB jednomyslně souhlasil se založením nové kategorie volejbalistů omezené jejich výškou. U žen by to mělo být 175cm a u mužů 185cm. Soutěže, ani jejich oficiální pojmenování, zatím nebyly ustanoveny. Zatím není jasné,kdy se zařadí tato nová kategorie mezi kalendář současných soutěž a Mistrovství světa. Nicméně kongres poveřil své komise vypracováním návrhu úpravy pravidel. Mnozí delegáti kongresu jsou touto úpravou nadšení.
zdroj fivb.ch
0/0
1.10.2002 10:51

Kuba

ČT
Upřímně řečeno, nechápu přístup ČT k přenosům z volejbalového MS. I když pominu necitlivě sestříhaný záznam  prvního zápasu ve skupině, absolutně nechápu, proč přímý přenos začíná půl hodiny po začátku zápasu . Dovede si někdo představit, že by třeba ze zápasu našich hokejistů na MS ČT vysílala jenom dvě třetiny??? Ale jinak - hoši bojovat
0/0
1.10.2002 9:22

weaktor

NA SET-BALLY SE MUSÍ SERVIS SOLIT ! ! !
psal jsem něco podobného již včera, příspěvek byl ale smazán, takže to píšu znovu...
1 - jestliže máme 1-0 na sety a 24:23 resp 25:24, čili setbally, je třeba podání SOLIT  a ne jej dávat soupeři zadarmo, aby se nám v tu samou vteřinu vrátil stopadesáti-kilometrovou rychlostí pod nohy !!! ... a myslím, že zrovna martin lébl by něco takového v koncovce zvládnout mohl, jestliže je považován za jednoho z nejzkušenějších a nejlepších středových hráčů současnosti...
2 - chybí jakub novotný, to je nad slunce jasné - je to přesně ten typ, který v důležitých momentech prostě zavře oči a PRÁSK (na servisu i na smeči), nesesype se v koncovce a dělá důležité body - možná proto, že je tak mladý, je na tom psychicky tak dobře... je to náš suverenně nejlepší smečař a navíc je to levák - čili pro soupeřův blok o další kus nebezpečnější....
jakub ale nešťastně nestihl šampionát kvůli zlomené noze, takže není pravda, že by snad nebyl nominován - pan velasco samozřejmě moc dobře ví, jak by tento hráč týmu prospěl...  
3 - včera jsme prohráli také proto, že nám chyběla osobnost v týmu - osobnost s velkým "O", která by nás podržela - třeba někdo jako byl pro nizozemce fantasticky GORTZEN - na kterého si naše bloky za celý zápas snad ani nesáhli.. Takový výkon bych čekal třeba od jirky nováka, ale ten mě zklamal - bral jsem jej jako našeho nejlepšího hráče a svou roli určitě nesplnil...
4 - KAŽDOPÁDNĚ ALE VĚŘÍM V POSTUP, DNESKA SE HECNEME A ŘEKY SMETEME - TÝM NA TO MÁME, TAK PROČ NE... je dobře, že řekové kubu smetli 3:0, takže můžeme být v klidu i druzí ve skupině...
 
TAKŽE KLUCI, JSME S VÁMI A JEDEEEEEM ! ! ! !
0/0
1.10.2002 9:18

Honza

Re: NA SET-BALLY SE MUSÍ SERVIS SOLIT ! ! !
Naprostý souhlas. Taky jsem se chystal odpovědět na příspěvek kde se tvrdí, že Novotný nebyl nominován, ale předešel jsi mne. Jakub tam moc chybí a taky mi u hráčů chybí takový zaujetí pro hru nebo výraznější radost z uhraného balónu. Trochu života do toho vnesl až Hudeček, ale především to bylo vidět u Holanďanů - po úspěšném bloku nebo smeči neskrývaná radost, grimasy atd. Naši to podle mne berou moc chladně.
0/0
1.10.2002 11:28

macek

Re: NA SET-BALLY SE MUSÍ SERVIS SOLIT ! ! !
No já bych s tim tak uplně nesouhlasil, páč když de v tu chvíli na plac speciálně Bean, je jasný že, do to chcem zavřít blokem, takže je podle mě hlavní dát - obzvlášť pokud Tonda celej zápas servíroval podstatně hůř než normálně. Ostatně uplně stejná varianta nám mimochodem vyhrála čtvrtej set, kdy sme to taky dohráli blokem a ne tim, že bysme oranžády rozstříleli. Ale celkem je třeba říct, že náš servis je pro mě zatim největší zklamání - hlavně když si vzpomenu jak pan Haník ještě před rokem a čtvrt tvrdil, že jsme patrně nejlépe servírující mančaft na světě. Nebyli jsme a rozhodně nejsme. Spíš naopak. Ale celkově se mi naší líběj, hrajou celkem dobře, uplně vedle sem teda z rákoše a z tondy, na toho je radost se dívat ... a na druhý straně taky z nováka, ten už je vážně zralej na bidlo ... souhlasim uplně s tim, jak chybí novotný a divim se, že tam Velký Julio nepustil ani na balón popelku, protože jak pláteník tak hudeček hrajou podle mně docela slabě ... No ale jinak sem furt optimista, stačí porazit řeky a už to pojede :o)
0/0
1.10.2002 14:39

Cindy

Bojujte
Kluci nevadi, bojujte dal
0/0
1.10.2002 8:46

DASTY

Herní plán
Kdyby z Vás někdo hledal postupový klíč a jak se dál hraje tak skoukněte http://www.volejbal.cz/zpravy/_fotka.html?target=ms-muzi02.jpg ať to nemusíte hledat jako já. Hlavně mě zajímalo jestli se výsledky našich budou započítávat i v další skupině (teda jestli tam postoupěj - podle mě hrajou sqvěle a postoupěj přes ŘEKY na 80%) a odpověď je jasná nepočítaj. Je to naprosto nová skupina což je fajn, že se začíná od nuly..... FANDÍME VŠICHNI...
0/0
1.10.2002 8:14

DASTY

Re: Herní plán
Jó lidičky prosím Vás nemohli byste mi zde někdo napsat jakej je přesně postupovej klíč při rovnosti bodů ze skupiny.......díky. Abych večer při fandění už to dopředu věděl a nečekal na spekulace komentátorů ČT. Abych pravdu řekl z jejich výkonu je mi zdaleka hůř než z výkonu našich repre. Vím že to maj těžký komentovat něco kdy  kamera poskakuje z místa na místo a zabírá naprosto hluchý místa atd. Výkon argentinské režie (nevím jestli to dělá ona) je opravdu triskní taktéž......přesto díky ČT (a hlavně volej. svazu) za přenosy alespoň i v této pofidérní kvalitě.
0/0
1.10.2002 8:24

Siegel

Re: Re: Herní plán
k čemu? co? proč? jaká rovnost bodů? zejtra letí ty naši amatéři a nazdárkové domu i s tim věhlasným trenérem!!
0/0
1.10.2002 10:18

p.aris

triskní?
řiká se tristní, vole!...ne triskní
0/0
1.10.2002 11:22

obisak

Re: Herní plán
moc fajn to není, holanďani nmusí již s Kubou vyhrát...
0/0
1.10.2002 9:01

Miki

ŠKODA
Jěště ve 23hod. jsem nemohl strávit ten prohraný zápas. Herně to bylo o 100% lepší než s Kubou,ale jak to tak vypadá, porážka od Kuby nás bude ještě dlouho trápit. Je jen na škodu,že tak uznávaný trenér jako pan Velasco nevystřídá na podání p.Lébla.Není mi to jasné,protože Lébl za celý zápas podával fakt mizerně(skákaný servis byl nulový, a podání plachtěné by přitáhl každý hráč i okresního přeboru a to fakt nepřeháním).Každý to viděl a dá mi určitě za pravdu.Pokud tam Lébl zůstává jako útočník z 3 metrové čáry, tak za celý zápas to byly pouhé dva ikdyž vydařené smeče a to je málo. Jenom doufám,že to dneska bude konečně vítězné. Budu Vám držet všechny palce a proto HOŠI BOJOVAT!!!!!
0/0
1.10.2002 7:53

RV

Kde jsem to jenom viděl ?
Kde jsem to jenom viděl - plamenné projevy hráčů, plápolající vlajka v pozadí... Aha - hokejisté před olympiádou. Jak to dopadlo víme všichni. Trošku více skromnosti od médií (zejména televize) i od hráčů by neuškodilo.  P.S.: Jsem laik, volejbal často nesleduju, ale myslím, že zahrávat obyčejné podání místo smečovaného v momentu, kdy máme setball, je velký luxus. Nějak se to sebevědomí na hřišti vytrácí...
0/0
1.10.2002 7:24

Bob

Re: Kde jsem to jenom viděl ?
Asi opravdu moc nesledujes volejbal, natoz aby jsi ho nekdy na nejake vyssi urovni hral. Dobry skakny servis je hodne tezky. Dat lehky skakany , jen aby byl byl skakny neni k nicemu. Pokud pred tebou nekdo skazi, tak ty musis dat. To nepsane pravidlo taktiky. Takze je potom mnohem ucinejsi a jistejsi dat dobrou umistenou plachtu
0/0
1.10.2002 8:02

magi

Re: Re: Kde jsem to jenom viděl ?
Taktiku vynech. Je to ve všech sportech stejné, buď si věříš, nebo ne, buď jsi psychicky labilní, nebo ne, reprezentant, by měl být hráč, který hraje kvalitní soutěž s kvalitními výsledky, měl by si věřit, ale pokud není silná osobnost, tak ho stáhne do útlumu každý nepodařený zásah týmu. Máme hráče, kteří umí podržet tým, a rozhodnout (zápas, set)?
0/0
1.10.2002 10:03

Černý Ota

Vo melouny boj!
Vo melouny, boj, vo melouny boj! Tudle! Kooperativa, ta zlodějská pojišťovna rozhodně ušetří!
0/0
1.10.2002 14:17

Spin

Zklamání
Opět jako na minulém šampionátu. Historie(sponzoři, fanoušci) se neptá(jí) jaký jste hráli voley, ale jaké máte výsledky a ty jsou
0/0
1.10.2002 7:20

noname

Re: Zklamání
No nevim jak sponzori, ale FANOUSCI chteji vydet PREDEVSIM  dobrej volejbal!!!! Nevim jak pro koho, ale pro me je vzdy dulezita dobra predvedena hra!!!!! Muzete prohrat 3:0, ale hrat vybornej volejbal. Pak bych nebyl zklamanej!!!
0/0
1.10.2002 9:48

Jakub

Všichni jsme mysleli, že s Velascem se jede pro medaili, takže i překvapivá nominace se vzala jako geniální tah. Ale ukazuje se, že byla chyba nevzít Jakuba Novotného. Včera mě zklamala opatrnost při podání. Vloni se na ME hrálo sebevědomě, teď je to ustrašený. Jsem pesimista. I kdyby se postoupilo dál, tak to na žádnou díru do světa nevypadá. Výborný byl Dubš. I Lébl.
0/0
1.10.2002 7:14

Roman

Re:
Naprostý souhlas. Je možná škoda, že trenérem nezůstal Haník, možná by hra našich vypadala jinak. Výkonům z loňského ME se zatím naši nepřiblížili.
0/0
1.10.2002 7:25

Lojza E.

Re:
Jaka chyba, kdyz je Jakub Novotny zraneny???? viz - http://sport.idnes.cz/sporty.asp?r=sporty&c=A020924_010808_sporty_ruz (pata odpoved od konce)
0/0
1.10.2002 8:37

Jakub

Jakub Novotný
Volejbal sleduju okrajově, ale pokud se nepletu, nebyl Novotný nominován kvůli tomu, že se nedostal do optimální formy skrz zranění, ne kvůli zranění samotnému. Můj názor je, že i kdyby nebyl plně ve formě, byl by to žolík do těžkých časů. Takhle nemáme čím překvapit, když to základu nejde. Nic proti Hudečkovi, třeba to jednou bude hráč světového formátu, ale momentálně to ještě eso není.
0/0
1.10.2002 9:48

JK

O melouny boj!
Myslím, že místo melounů pojedou domů s ostudou. Soudě podle jejich slavného reklamního šotu jsem myslel, že jsou více nadupaní. Zatím to je jinak - včera prohráli zápas, který měli před koncovkou druhého setu jasně v rukou. Že by se zalekli těch melounů???
0/0
1.10.2002 7:04

weaktor

Re: O melouny boj!
s "ostudou " ?!? hmmm...
 
ostutdu tady děláš akorát ty sám sobě...
0/0
1.10.2002 9:02

JK

Re: Re: O melouny boj!
Já jsem pouze sdělil svůj názor, za který se nestydím. Pokud píšeš o ostudě, přečti si pozorně svou reakci, možná tam najdeš něco, co je ostudné...
0/0
1.10.2002 13:05

Aleš

Dotaz
Veliká škoda závěru druhého setu, protože jinak by se už Holanďani nezvedli. Dost sem nepochopil proč rozhodčí těsně před koncem druhého setu přerušil hru a dal bod Holanďanům. Komentátor mluvil něco o taženém (tahaném) míči. Vůbec se mi zdálo, že všechny sporné míče  pískl ve prospěch soupeře, ale bohužel neznám do detailu pravidla.
Ale pokud to bude číst někdo, kdo ty pravidla zná, tak by mě zajímal praktický význam bodového hodnocení zápasů. Hlavně proč je za prohru jeden bod ? Díky za objasnění. 
0/0
1.10.2002 6:37

Marek

Re: Dotaz
Taky jsem to nepochopil, rozhodčí nás tím hrubě poškodil. Mohli jsme ten druhý set vyhrát a být na koni. Pravidla znám dobře a žádný tahaný míč jsem neviděl. Dost mě to mrzí. 
0/0
1.10.2002 7:44

Ruda

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
1.10.2002 8:00

Coudy

nasi
hrali moc dobre, bylo se na co divat........
0/0
1.10.2002 6:36

Honza

postup je tak na 70%
Proti Rekum to chce vyhrat max 3:1 a jede se dal.  Ale Rekove nejsou zadny bridilove takze misto 99% davam nasim 70%.  To je porad jeste hodne. Tak drzme palce.
0/0
1.10.2002 1:29

weaktor

SMAZANÉ KOMENTÁŘE
2IDNES:
 
proč jste vymazali všechny komentáře, které zde byly pár minut po zápase s holandskem napsány ?!
0/0
1.10.2002 1:27

GGGGRRR

Re: SMAZANÉ KOMENTÁŘE
protoze mame asi socialistickou demokracii
0/0
1.10.2002 5:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze