Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obviněný jezdec: Vysvětlení nemám

(Od zvláštního zpravodaje MF DNES) Úsměvem, který rozdával na všechny strany, se Tomáš Enge v italské Monze obrnil před nepříjemnými dotazy na téma svého pozitivního dopingového nálezu po svém srpnovém vítězství v Maďarsku. Těsně předtím, než začala tisková konference šéfa jeho týmu Arden, Enge vyšel z paddocku. Pozdravil se s německými fanoušky, vysvětlil jim, jak potřebuje zajet v zítřejším závodě formule 3000, aby získal titul, a chystal se nastoupit do černého mercedesu, který mu přijel naproti, aby ho odvezl do hotelu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hellboz

Diskuze o traave
Tag za prvee, to chce kliidek, jak baron, tag predevsiim Patriot, ale i hromada vaas jinyych se zbytecne vzrusujete - Z priispevku Barona i patriota (ten mimochodem pravdepodobne bude nejakej vymazanej skiin, co by nejradsi vsechny hulice zkopal) de jasne vycejtit, ze se jednaa o jejich vlastnii, dovolim si tvrdit agresiivnii naazor. Baron se sice alespon umii vyjadrovat a snazii se svoje argumenty zaobalit do rozumnee a presvedcivee formy, k cemuz se naam snaziii nakecat, ze pracuje s fetaakama .... ovsem jestli to tak opravdu je, tag uz je ted predem lituji.....paac paar jeho argumentuu se sice zaklaadaa na pravde, napriiklad i to, ze THC je droga, ale zbytek jsou bohuzel subjektivnii nesmyslnyy zvaasty ..... jeho celkovee znalosti problematiky jsou sice nepatrne vetsii, nez mee babicky, bohuzel veskrze spatnee - pravdepodobne zkouknutee na nove - a to tvrdiim jako odborniik na tuto problematiku -  
Mimochodem s tou Amerikuo a zaakazy pestovaanii je to pravda - Dupont - Nylon - Bush - Ell L... farmaceutika - snaha vyrobit umelee THC - prachy a zkorumpovani politici .... koho to zajiimaa, tak si zaserfujte na netu - je tu hromada objektivniich a kvalitniich informaciii - napr. panii Buschka
0/0
16.9.2002 19:56

paadlo

No ja nevim
Nechci se do toho montovat. Enge mi na hulice moc nepripada, ale to je jedno. Ja nechapu, v cem je trava dopping. Prijde mi, ze by ho to spis vic zblblo, ale ze by lip ridil, nebo byl vic soustredenej... no nevim. Asi nejsem ten pravej expert. Nazory se, jak vidim, ruzni a na to ma kazdej pravo. Kazdopadne si myslim, ze to je na jednu stranu jen jeho vec, ale zaroven jde v tomhle "sportu" o dost velky prachy.
0/0
14.9.2002 21:05

Dall001

Můj názor
Tak teda nevím, ale podle mě není Tomáš Enge tak hloupej, aby si vědomě dal marihuanu v jakékoliv formě, doufám, že se všechno vysvětlí a hlavně že získá titul, držím mu zítra palce a doufám, že ho příští rok uvidím v cockpitu F1.
0/0
14.9.2002 0:07

Jirka

Re: Můj názor
Plně souhlasím.
0/0
14.9.2002 0:12

Pitrys

DBARON
Hele, Barone,  nejni ti trochu divny, ze jsi tu se svym nazorem sam a  vsichni ostatni ti naznacuji, ze neni spravnej?  Nekoho to utvrdi, nekoho inspiruje k doplneni znalosti veci. Doufam, ze jsi ten druhej, protoze jinak to asi mas v zivote dost tezky.
0/0
13.9.2002 18:17

Jenda

Re: DBARON
Baron není osamocen se svým názorem, akorát většina lidí nemá potřebu se k huličům vyjadřovat. Tento příspěvek píši jen z důvodu, že Pitrys chce demonstrovat svoji pravdu na faktu, že Baron je jedinej. Znám spoustu lidí co pravidelně hulí a můžu potvrdit, že jejich obzor se v podstatě zužuje na fráze, bejt v pohodě, užít si to, tráva je skvělá, lepší je se zhulit než ožrat apod. Zrovna včera mi jeden hulič tvrdil, že pěstování konopí je zakázáno hlavně kvůli tomu, že se z ní dá vyrobit levnější benzín než z ropy a proto Američané se postarají o její zákaz. Už jenom fakt, že stopy po užití zůstávají v těle více než měsíc není normální. Nic proti Vám nemám, ale nepropagujte, že tráva je v pohodě, jsou lidi, kteří Vám uvěří. Čus huliči.
0/0
14.9.2002 16:15

hujer

pane boze!
Nevim, proc tady na Tomase Engeho nekteri hazi spinu za to, ze kouri marihuanu. Kazdy rozumne smyslejici clovek, ktery veri vecnym argumentum a ne stupidni americke propagande demonizujici marihuanu vi, ze ta je v podstate proti legalnimu alkoholu neskodna. Lide si musi uvedomit, ze droga je i kafe, cigarko, pivo, i kdyz jsou legalni, je to jedno. Na celem svete probihaji diskuze o legalizaci marihuany. Taky mi to prijde pekne nacasovane. Problem je, ze kdyz se zavodnik tyden pred zavodem ozere jako prase, dva dny po tom uz mu to z krve nikdo nezjisti a kdyz se to nekde provali, tak si kazdy rekne "no co, tak se vozral - to se vobcas dela, no". Ale kdyz si zahuli, do druhyho dne to z nej taky "vyprcha", uz neni zhulenej, ale z jeho moci to zjistej i za mesic a z krve snad i po trech mesicich. Pak se to pekne rozmazne a verejnost nakrmena nesmyslnou propagandou stylu "kdo huli, je fetak a kdyz neni, tak urcite bude, protoze si 100% zacne pichat" si rekne: no fuuuj! takovej neprofesionalni pristup, fetak je to, atd atd. Z toho se mi chce zvracet. Krom toho existuji studie, ktere potvrzuji, ze clovek "uplne zkourenej" jezdi pomaleji a opatrneji (coz by mu teda pri zavodech asi k nicemu nebylo, i kdyby byl zhulenej pri zavode, coz se neda odvodit z toho, ze mu nasli v moci THC), kdezto "uplne vozralej" jezdi rychle, agresivne a bezohledne. Tim nechci obhajovat zadne drogy za volantem (a uz vubec ne zavodnim), ale proste jen chci rict muj nazor a to je: JE LEPSI SE ZHULIT NEZ OZRAT! Navic argument, ze je kvuli tomu nebezpecnej sobe i ostatnim zavodnikum je naprosto irelevantni, protoze nalez THC v moci potvrzuje zhulenost kdysi kdesi v poslednim mesici.
0/0
13.9.2002 16:20

DBaron

hahahaha
Chtel bych videt nekoho, kdo prejde z piva na travu jen proto, ze je legalni. U draheho chlastu je to stejne. Kdo na nej ma, koupi si dneska travu a je mu fuk, jestli je legalni. Jo, a vypestovat opravdu kvalitni travu, to je celkem umeni a spousta z vas huli smejd, ktery ma spoustu skodlivych latek a perete do sebe tolik humusu, jako po deseti krabickach cigaret - jednim jointem! Trava muze byt leciva, znam pripady, kdy pomoci travy se vylecil zavislak na chlastu, spousta lidi pouziva travu prave z lecebnych duvodu, ale pod odbornym dohledem!!! No nic, preji vam vsem barevne sny a az vas u nas potkam, jiste si pokecame o tom, proc koncite jednou nohou v hrobe daleko drive, nez by bylo nutne DBaron@seznam.cz
0/0
13.9.2002 14:32

DBaron

TRAVA JE DROGA
Trava je droga a který hulic tvrdi něco o tom, ze je min nebezpecna nez alkohol, nebo nikotin, je pekne pako. Alkohol vas privede k zavislosti na nem, dokaze vas casem totalne znicit, ale v male mire je naprosto neskodny, nemá prechodovy stimul. Cigarety jsou ještě méně nebezpecne. Ale nerikam, ze to nejsou drogy, pouze nemaji stimulacni charakter a clovek neprechazi na silnejsi formu. COZ JE PRIPAD MARIHUANY!!! 85% fetaku tvrdych drog preslo prave z TRAVY! Protože jim uz nic nedavala a vi, ze existuji silnejsi drogy, tak zacinaji experimentovat. V tom je nebezpeci TRAVY, vy hulici. Delam s fetaky dost dlouho na to, abych vedel, jak dnesni nova generace prisla k tvrdym drogam. Nikdo z nich nezacal kourit cigarety a pak si vzal piko, nebo nechlastal a pak presel na hacko. Každý skoro zacinal s TRAVOU a pak sel dal. Není to pravidlo, ale je to prosty fakt. Takze každý, kdo vola po legalizaci je trosku padly na svou vykourenou makovici. Navíc devastace organismu travou, je daleko horsi, nez u legalnich drog, typu alokhol a cigarety. Podivejte se kam to dotahnul JXD (ten do sebe pere vsechno, ale trava je zaklad. Tesim se na vase reakce, vy bando zhulenych radobyhrdinu. Ja se umim podepsat pod svůj prispevek a uvadim také pravou e-mailovou adresu. A pokud Enge ma v moci nalez tak vysoky, tak to nemuze byt z baru, ale z uziti a to ne vic, nez 6 tydnu pred testem. Koneckoncu ve vlasech jde travu testovat taky dost dlouho Dbaron@seznam.cz
0/0
13.9.2002 12:04

Karel

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
13.9.2002 12:21

DBaron

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
13.9.2002 13:44

Roman

Re: Re: TRAVA JE DROGA
Akorát nechápu naco tu trávu potřebuješ
0/0
13.9.2002 20:30

Sovi Vony Manaiko

Re: TRAVA JE DROGA
Tak to je fakt dost dobrý, není to jenom tím, že trávu může vypěstovat na zahradě každej moula, ale udělat kvalitní tabák, nabo pálenku je tochu finnančně náročnější a pak je tadz ještě jedno proti.Stát by trošku zchudnul na daních, protože by spousta lidí přešla z tvrdýho a drahýho alkoholu nebo piva na trávu.A to je asi ten kámen úrazu nemyslíš?????????
0/0
13.9.2002 13:51

Black Shadow

Re: TRAVA JE DROGA
docela verim ze delas s fetaky, ale typnul bych te asi tak na vratneho nebo nejakeho zrizence, protoze tvoje myslenky jsou pro hodne zastaraly a ani ty argumenty nemas moc srovnany. To ze 85% tvrdech f. hulilo travu neni zadne odpovidajici meritko. Stejne tak muzes napsat, ze 99% procent tvrdech fetaku chlastalo pivo, ale ze jim to nic nedavalo, tak presli na travu a tak dale. Existuji take uplne obracena cisla, jako kolik procent lidi co poradne chlasta nebo kouri (cigarety) ruzne spatne dopadne (nemoci, urazy, nehody) a kolik lidi kouri travu a nikdy se k zadnym tvrdsim drogam nedostane. To prvni cislo je velmi vysoky, to druhy hodne malinkaty. A tvrzeni o tom jak kdo zacal s peckem nebo heroinem, a ze to je az kvuli trave .... to se propagovalo nekdy za komunistu. Soucasna protidrogova obec je uz jinde. Rekl bych ze ti ujel vlak. Debaty o legalizaci uz davno nemaji tak velky medicinsky rozmer, jako spis socialne-politicky. Ale to uz je trochu slozitejsi...
0/0
13.9.2002 14:01

DGO

Re: TRAVA JE DROGA
jo, a taky 95% těch co smažej jedlo před tim chleba, tak dík za názor a čau.
0/0
13.9.2002 14:21

DJara

Re: TRAVA JE DROGA
 Placas nesmysly! Nevim, kde si prisel k temto faktum a co jsi studoval, ale jsou to naproste dezinformace. Nechci tu delat dlouhou disputaci, staci jeden zakladni fakt. Zatimco alkohol je opravdu tvrda droga a fyzicka zavislost na ni je bezna, u marihuany nic takoveho nebylo prokazano! Jeji nebezpeci je v psychicke zavislosti, ale to je jina vec. Z tohoto zakladniho faktu logicky vyplyvaji dalsi, ale rekl jsem, ze nebudu dlouho diskutovat.  Jinak alkohol je mnohem nebezpecnejsi droga po vsech strankach, ovsem tolerovana z jinych duvodu!
0/0
13.9.2002 14:31

latware

Re: TRAVA JE DROGA
Vážený pán doktor, iste ste hrdý na svoju odbornosť, ale ak niekto argumentuje "85% tvrdých narkomanov začínalo na mariške" tak je obyčajný demagóg. Opýtam sa vás inak: koľko percent fajčiarov trávy prechádza na návykové drogy?
0/0
7.10.2002 21:55

conoco

Nema nekdo hlad?
Ze bych upekl nejake ty THC kolacky.
0/0
13.9.2002 11:50

myška

Sněd marjánu a nevěděl o tom?????????!!!!!!!!!!!! nebuď směšnej...
0/0
13.9.2002 11:43

mcZ

Re:
Někdo ti do oregána na pizzu přisype travku a prd poznáš. Nechceš ochutnat?... K tomu lahvinku vína a poznáš úplně kulový.
0/0
13.9.2002 13:32

Jan Hus

Co kdyz neco snedl a ani o tom nevedel vy zahuleci zabedneni :o))
0/0
13.9.2002 11:34

myška

Enge je vůl. Nemám nic proti marihuaně, ale když si musej dávat pozor "obyčejný" lidi, aby je nechytli a zavírají se za to, tak právě ty slavnější si mají dávat pozor tuplem. Zas jde o tu nadutost, že jo... já jsem Někdo, mě se nic nestane a můžu si dovolit cokoliv.
0/0
13.9.2002 11:30

PATRIOT

SMRT FETAKUM
SMRT FETAKUM A SMAZKAM, ENGEMU OBZVLAST!!!
0/0
13.9.2002 11:19

noname

Re: SMRT FETAKUM
 jses normalni???? Das si nekdy pivo a nebo kouris????  Pokud ne, tak to vysvetluje tvoji reakci:-))) A pokud ano:
Tak se prober "PATRIOTE"!!!!! Jestli to teda zvladnes!!!!!
0/0
13.9.2002 13:57

Ricmond

si kreten vendo
0/0
13.9.2002 11:10

outcast

ještě se uvidí,
ale jestli si Enge skutečně něco dal (ať už cokoliv) v momentě, kdy mu jde o titul mistra světa, tak mne teda ztratil. Ztratil nejen mne (což mu může být fuk), ale výrazně utrpí i jeho kariéra.
0/0
13.9.2002 11:09

george81

Trosku pritazeny za vlasy
Tak kdyz tady ctu nejaky ty prispevky tak nevim co si mam myslet! Delate tady z Tomase fetaka a nekoho kdo ohrozuje ostatni jezdce. I kdyby nejakou tu trafku mel, tak to prece neznamena ze je v aute zkourenej, moch ji vykourit buhvi kdy pred tim, prece jenom to THC se v dela jeste nejakou dobu udrzi, pojede zhulenej a jeste nad vsema vyhraje co? Lidi proberte se. A jeste horsi mi prijde to ze tady z nej delate fetaka, kdyt si vemte ze dneska vyzkousel marihuanu skoro kazdej a tak si klidne moch dat proste jednou jointa na vyzkouseni a pak toho zas nechal a vy tady z nej delate fetaka. Se priznam ja sem ji taky zkusil. A za fetaka se nepovazuje. Travu nekourim, ani cigara, sem tam se napiju alkoholu. Kdyt podle vas by musel bejt kazdej fetak, se podivejte na lidi, vetsina si da par kafi dene, k tomu nejaky ty krabicky cigare, pak pifko nebo jinej alkac, a on treba jen zkusil trafku a hned je z nej vyvrhel. To ale neznamena ze ji treba nehuli, to nikdo prost nevime a tak je blbost ho hnedka odpisovat kdyz nikdo nevi jak to vlastne je.
0/0
13.9.2002 11:06

Qualik

Re: Trosku pritazeny za vlasy
Ty vole, po jedný travce by neměl tak moc zvýšený krevní testy. Ten to hulí ........
0/0
13.9.2002 11:21

conoco

Re: Trosku pritazeny za vlasy
Hele Jirko a Tomasi fakt uz to nehulte. :o)
0/0
13.9.2002 11:22

Venda

zaslouží si to
Pokud skutečně odpovídal tak arogantně na otázky a nemůže (nechce) říct jestli marihuanu kouřil, pak zřejmě dobře ví, že ano. A trest si zaslouží. Dosud jsem mu fandil, ale teď to u mě pro--hrál
0/0
13.9.2002 10:58

visitor

Enge a Huleš
A že to na něj vybalili až teď - těsně před rozhodujícím závodem... Kdo zase tahá za nitky? Ale spíš si myslím, že by něco na povzbuzení měli dát Hulešovi, aby pořád nepadal :)
0/0
13.9.2002 10:43

Jirka Brno

Re: Enge a Huleš
Jardy do toho nezatahuj ten by si nikdy takový svinstvo do pusi nedal!!!Spíš si mislím,že byl na Toma vyvíjen tlak a on to prostě nezvlád !!!!
0/0
13.9.2002 11:31

hanýsek

Zlobin
Když jsem tady před pár dny četl o Zlobinovi, tak ten musí bejt sjetej imrvére...
0/0
13.9.2002 10:33

Deveroux

No...
Domácí travce nikdo neodolá... To je potom jízda jako na F1.
0/0
13.9.2002 10:29

D.

kdyz jsme po olympiade v Naganu videli slavit hokejisty, tak to nikomu nevadilo, ze byli opili a buhvi co jeste?? na kazdeho jiny metr?
0/0
13.9.2002 10:27

Yaroukh

Re:
Chapete rozdil mezi hokejem a f1? Kolik lidi zemrelo pri hrani hokeje a kolik pri automobilovych sportech?
0/0
13.9.2002 12:23

fanda

špeky na trať nepatří
Enge si to nevychytal. Dal si nekde spicka a nekdo si to nenechal pro sebe a hurá de se na kontrolu.Ve formuli je konkurence vysoká tak proč ne? Ještě se uvidí kolik toho THC v krvi vlastně bylo. Taky si mohl dát Extázi a pořádně to na trati rozjet . Holt smůla, měl to nechat na zimu.
0/0
13.9.2002 10:24

step

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
13.9.2002 10:14

k@sper

Tomášku!Tomášku! Máš holt smůlu, ale bude lepší když Tě Charouz zaměstná jako garážmistra.
0/0
13.9.2002 10:13

Jirka

Z některých příspěvků je mi přinejmenším smutno
Míru viny či neviny jezdce budou dále zkoumat kompetentní orgány, k tomu se vyjadřovat nechci. Má-li jezdec při závodě v těle zakázanou látku, potom není v "normálním" stavu a může být velmi nebezpečný pro ostatní. Jestli tomu tak bylo i v tomto případě a jestli jezdec tuto látku "požil" vědomě a dobrovolně, pak nezaslouží žádné slitování.
0/0
13.9.2002 10:09

Gorol

Re: Z některých příspěvků je mi přinejmenším smutno
A TY SES TROUBA JIRIKU
0/0
13.9.2002 10:16

LEADER

Re: Z některých příspěvků je mi přinejmenším smutno
Myslím,že jste všichni trochu mimo.Marihuana se dá v těle zjistit i po 1 roce po požití... To,že měl pozitivni test neznamena, ze by Tomaš jel závod "zkouřený".Mohl to byt hřích jeden rok starý...
 
0/0
13.9.2002 10:17

Brouk

Re: Re: Z některých příspěvků je mi přinejmenším smutno
Podle hodnoty 150 nanogramů v mililitru moči to byl maximálně měsíc starý hřích po dvou, třech jointech nebo celé noci v mariánkou zakouřeném baru.
0/0
13.9.2002 10:46

kail

Re: Z některých příspěvků je mi přinejmenším smutno
tak se nevyjadřuj ty orgáne
0/0
13.9.2002 10:27

Libor

Re: Z některých příspěvků je mi přinejmenším smutno
Bezpochyby s tebou souhlasím, i když i Tobě se většina příspěvkářů vysmála asi stejně jak tomu mému příspěvku (pod názvem "Když nemá Tomáš vysvětlení, já ho mám"). Holt je dneska většina těch, pro které je hulení marjánky stejně běžná norma jak denní pojídání rohlíků - a běda tomu, kdo na někoho poukáže. Pokud je teda pro tyto lidi normální jet zhulený autem 300 km/hod, tak pánbůh s námi (a to jsem úplný bezvěrec). Ale to my asi nezměníme, ale aspoň můžeme mít pocit, že jsem docela normální soudní lidi.   
0/0
13.9.2002 10:42

Neo

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
13.9.2002 10:46

Yaroukh

Re: Re: Re: Z některých příspěvků je mi přinejmenším smutno
Alkohol mozna, nikotin sotva ... Souhlas s Jirkou i s Liborem ... ste deti
0/0
13.9.2002 12:27

Leodes

Re: Re: Re: Z některých příspěvků je mi přinejmenším smutno
Cituji: "..., ze alkohol a nikotin je mnohem nebezpecnejsi." (nez marihuana) Cili ty v zasade uznavas, ze je nebezpecna. Fajn.
0/0
13.9.2002 15:00

Pardál

Re: Re: Z některých příspěvků je mi přinejmenším smutno
Je vidět že jsi nic nepochopil a nadíle jsi mimo mísu.
Ty vepřová hlavo...
0/0
14.9.2002 17:09

Pavel Blažejovský

Re: Z některých příspěvků je mi přinejmenším smutno
Ježišmarjá, měli by ho pověsit, co kdyby přejel formulí nějakou bábu na přechodu !
0/0
13.9.2002 11:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze