Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Skrblík? Ignorant? Schumachera je těžké přečíst

Dříve chladný naprogramovaný stroj, nyní normální člověk s chybami a emocemi. Tak se jeví pětinásobný mistr světa formule 1 Michael Schumacher. Ale jaký je doopravdy? Lakomý, nemá žádné přátele, nejraději by spal ve fitnesscentru a v životě nepřečetl žádnou pořádnou knihu, napsal o něm nedávno italský deník „Il Messaggero“. Věrný německý tisk to okamžitě popíral a hledal argumenty na idolovu obranu. Kde najít pravdu? Někde uprostřed.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

malcor

nuuuuuuuuuuda
At uz tahne nekam. Je to strasna NUDA
0/0
25.7.2002 14:46

Lachout

Schumi
Je to HELMUT !!!
0/0
24.7.2002 15:00

dan

Re: Schumi
A co jses ty Lachout?Neco lepsiho?
0/0
24.7.2002 20:34

Lachout

Re: Re: Schumi
Daníku, já jsem NĚCO LEPŠÍHO! Věř mi, brouku. Pa
0/0
25.7.2002 6:52

golem

Schumi
Schumachra nemam rad, ale je potreba uznat, ze bez nej by Ferrari nebylo tam kde je ted. Skvele rozumi technicke strance veci, Ferarri mu vpodstate stavi auto na miru, to by se mi taky libilo. :-)) O jeho ridicskych schopnostech asi neni treba hovorit.
Doufam ale, ze se brzy prosadi "nove tvare" v F1, takze Raikkonen a Montoya jedeeeeem!!! Nakopejte tem starcum prdele!!! :)))
0/0
24.7.2002 9:49

F1

Je tak
najdete si historické tabulky a jukněte se, kde bylo Ferrari na konci 80. a počátku 90. let - v jednom, ted nevím kterém roce skončili až za Minardi......
0/0
23.7.2002 13:02

0/0
23.7.2002 12:15

Petr G

Nebýt smrti Ayrtona SENNY kde by Schumi byl.......
Za všechno vděčí smrti Ayrtona Senny...........Jinak by toho tolik nedosáhl...
0/0
23.7.2002 11:49

Enge

Re: Nebýt smrti Ayrtona SENNY kde by Schumi byl.......
Souhlasím s tebou Petře, Ayrton Senna byl nejlepším jezdcem všech dob!!! 
0/0
23.7.2002 13:14

michal

Re: Re: Nebýt smrti Ayrtona SENNY kde by Schumi byl.......
byl nejlepsi,ale kazdopadne se Schumacherem,je jen velka skoda,ze Senna zemrel-zavody Senny s Schumacherem by byly pastvou pro oci-oba meli vrozeny cit pro auto-jak jezdecky tak technicky.P.S. je jen chybou jezdce,kdyz nedokaze tym povznest-tj pripad Villn.,Montoye,Bergra(ve ferrary),Alesiho(taky ve ferrary),...
0/0
23.7.2002 13:20

BUFFALO

Re: Re: Re: Nebýt smrti Ayrtona SENNY kde by Schumi byl.......
Montoya nedokazal williams povznest ? tak to asi 5x pole po sobe nic neznamena, se podive jak se v poslednich zavodech umistil Rafl ....
0/0
27.7.2002 12:10

NY

Re: Re: Nebýt smrti Ayrtona SENNY kde by Schumi byl.......
...a kdyby byl Senna nejlepsim jezdcem vsech dob,tak by jeste zil.Jasne?!!
0/0
24.7.2002 14:00

Ruffin M

Re: Nebýt smrti Ayrtona SENNY kde by Schumi byl.......
Ale chlapci co to melete....kdybi kdybi kdybi....je proste nejlepsi a nema momentalne konkurenci...ze by byl Senna lepsi o tom jde ted jenom polemizovat.....Senna jezdil dlouhou dobu ale toho moc nedokazal opriti Scumacherovi...to uz Menzl byl podle me lepsi
0/0
24.7.2002 5:32

Josef E.Dolecek

Největší borec
pro mě stejně největšími borci byli: Nigel Mansell, Alain Prost a Nelson Piquet.
Říkejte si co chcete Montoya bude World Champion, a basta. A BMW je best world car. Jo a pamatujete si na posraný Ferrari léta zpět - líný taloši to tak odflákli, že mělo vůbec problémy dojíždět závody - převodovka, motor - a ta spotřeba. Fuj Ferrari, fuj. Fuj Itálie, fuj. Fuj Schuh-macher fuj.
Josef E.Dolecek
Grevenbrueck, Germany
 
 
0/0
23.7.2002 11:43

Miroslav Pelta (Praha)

Re: Největší borec
jo Doleček to pěknej blbeček...to ses předvedl....Já dodávám...Fuj VDoleček fuj
0/0
23.7.2002 12:36

Josef E.Dolecek

Re: Re: Největší borec
chcípni Pelto, anální alpinisto Schumacherův
0/0
23.7.2002 13:00

Petr z Mnichova

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
23.7.2002 14:25

Josef E.Dolecek

Re: Re: Re: Re: Největší borec
VW Passat 1,9 TDi ale o to nejde, miluju BMW
0/0
23.7.2002 17:49

kaja

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
23.7.2002 11:27

Kevson

Re: nic noveho
Ty ses vazne inteligent. Schumi je osobnost formule 1. A to takova osobnost, ktera tady jeste nebyla a dlouho asi nebude. Navic jezdi za muj milovany tym Ferrari.
0/0
23.7.2002 11:35

kaja

Re: Re: nic noveho
...no a to je prave tvuj problem
0/0
23.7.2002 12:12

Kid

Re: nic noveho
Souhlas
0/0
23.7.2002 11:36

Petr

Re: nic noveho
S tímhle souhlasím. Nemyslím si, že někdo inteligentní, kdo se zajímá o F1 může fandit Schumacherovi, pokud to není Němec nebo Ital kvůli národním zájmům. je to jako když se zeptáte třeba holky, komu fandí ve fotbale. Co odpoví? Že Spartě. Sice se o fotbal nezajímá, ale je to přece móda fandit tomu kdo je na vrcholu.
0/0
23.7.2002 11:42

biga

Re: nic noveho
zrejme umis vyborne nemecky a anglicky
proc si ctes clanky o MS, kdyz te "vubec nezajima"? ja si clanky napr. o Montoyovi  nectu, protoze je to skoda casu - nezajima me.
 
0/0
23.7.2002 12:51

kaja

Re: Re: nic noveho
no prave, umim vyborne nemecky a anglicky...proto muzu posoudit i originalni vypovedi jezdcu pri tiskovce atd.
0/0
24.7.2002 18:07

krTTek

Re: nic noveho
, ..... zamysli se nad tim co placas a nehazej vsechny fanousky do jednoho pytle. co znam lidi kolem sebe (ty kteri fandej M.S.), tak mu fandili uz v dobe, kdy vsichni sileli po Hekinenovi a jeho stribrnym zazraku.
0/0
23.7.2002 15:13

Radek

Re: Re: nic noveho
Mas uplnou pravdu. Ja bych ty jejich pritovnani  trochu otocil. Ono je dnes moda nenavidet Schumachera a mnozi to delaji ani nevi proc. Ja fandim Ferrari uz vic jak 20 let a proto jsou pro me tyto jejich uspechy zadostiucineni po tech vsech letech a to hlavne diky Schumimu. Vis ono mnohe stve, ze je nekdo o tridu lepsi. Kdyby byla Formule PRO tak tam bude jezdit Schumi sam a ostatni zustanou v druhe lize F1 :))
0/0
31.7.2002 8:36

Lino

Auto
Kolikátý končil Irvine, když jezdil ve Ferrari? Bojoval o titul. Kolikátý jezdí ted? 10-12, pokud vůbec dojede. Je to jen tím autem. Ve Ferrari by získal tituly i Enge.
0/0
23.7.2002 11:13

SlukaS

Re: Auto
nejen autem..je to i zazemim... a proste ten Schumi to umi..a taky ho se mi zda vic v tymu podoporujou nez dvojku Barichela (nevim jak se to pise)...
0/0
23.7.2002 11:19

twister

Re: Auto
To je zajímavé ,že kam vleze tam vyhraje.Proč to není případ Irvinea nebo Engeho????? Jednoduše proto ,že mu nesahají ani po paty.Proč si podle tebe nenechali ve Ferrari Irvinea za dvacetinovou mzdu,když by podle tebe vyhrával taky???? Každý kdo F1 sleduje tak ví ,že i Schumacherovi největší odpůrci mezi jezdci přiznávají ,že on je ten kdo dokáže vybudovat vítězný tým.A to je to co ho odlišuje. Mimochodem Villeneuve přilezl do týmu na jehož stavbě se nepodílel vůbec ničím,dostal super auto a vyhrál(tohle by dokázali snad i Irvine a Enge).Teď se už pár let plácá u bohatého BARu a neudělal tam vůbec nic.Prostředků má požehnaně tak proč tým BAR nepozvedne stejně jako to udělal Schumacher u Ferrari? Prostě není tak dobrý.
0/0
23.7.2002 11:28

Petr

Re: Re: Auto
Proč si nenechali Irvina? Protože šlapal Schumimu na paty. A protože Schumi je vytvořený idol, který s tím platem co má, prostě vyhrávat musí. Nehledě z příjmů z reklamy, které by bez toho hloupého Němce značně poklesly.
0/0
23.7.2002 11:46

Inkvizitor

Re: Re: Auto
Enge Schumachera nenapadá, tak proč se do něho obouváš ? Snad od něho nečekáš po těch třech startech nějaké zázraky ?
0/0
23.7.2002 16:36

biga

je to tady
podobne reakce jsem (bohuzel) ocekavala. ano, opet se projevila typicka ceska vlastnost - neprat nic uspesnym.
 
0/0
23.7.2002 10:58

Rex

Re: je to tady
Ne, česká vlastnost je nesednout si na prdel před někým, kdo je sice možná úspěšný, ale jako člověk je to arogantní pitomec.
0/0
23.7.2002 11:14

ZOE

Re: Re: je to tady
A to je ono, tady je zářný příklad člověka, který hodiny strávil se Schumacherem. Přece nebudou psát, že Schumi zve techniky a servisáky na fotbálek, na jídlo atd. Do bulváru se píše to co se hodí, já nemůžu říci , že je arogantní na základě výpovědi lidí, které předčil. Přečti si stránky Ferrari - oficiální, tam je zase opak a jak je uvedeno v článku , pravda bude uprostřed. A připosranej tydy nikdo není, je to stejný borec jako J. železný , taky něco dokázal, přoposranej jsem z toho maločešství a české závisti.
0/0
23.7.2002 11:22

kaja

Re: Re: je to tady
anooooo.taky ho mam rad (viz.clanek vyse)
0/0
23.7.2002 11:29

biga

Re: Re: je to tady
no, tvoje reakce to kazdopadne potvrzuje -). 
 
0/0
23.7.2002 11:49

Twister

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
24.7.2002 11:43

ZOE

Re: je to tady
souhlasím , je to velmi smutná pravda. Polovina korenspondentů ani neví , jak je složité dovést projekt ( vývoj vozu ) k úspěchu a to , že Schumacher má na tom obrovský podíl je víc než jasné a myslím si ,že hlavně to vědí u Ferrari. Někdo  tu napsal, že tam jezdili super jezdci a kam to dotáhli ? Schumacher s techniky postavil vozidlo, kterému nikdo nemůže dneska konkurovat. To že nerozjeli dvakrát Rubika do závodu se mi taky nelíbi, ale to ,že apač Montoya je dobrý jezdec , tak to teda sory. Montoya je průměrný jezdec ve velmi rychlém , ale ve velmi nespolehlivém voze. Jaký jezdec je po tom Villenevue ? Je to mistr světa a podle mě , on je jedinou hrozbou Schumachera v poli, ale nemá vůz. Ferrari to prostě chytlo za správný konec a teď je na vlně, jde o to, kdo je sundá - tuto sezonu nikdo a příští  ?
0/0
23.7.2002 11:16

Pavel

Re: Re: je to tady
haha, to jsi mě pobavil. Schumi že je geniální a Montoya je průměrný jezdec v dobrém autě?. Kdyby to tak šlo prohodit, Montoya do Ferrari a Schumi do Williamsu. Výsledek? Montoya - První, Schumi - Nedojel.
0/0
23.7.2002 11:31

Kevson

Re: Re: Re: je to tady
Hmm, co by tam ten Montoya asi tak predvedl. Je to o kazdodenni praci s inzenyry, techniky a mechaniky. Je to o tymove spolupraci. A v tom je Schumi jednicka. Bylo by to tak, ze Ferrari by zilo rok z toho, co udelal Schumi a pak by jho prevalcoval Wiliams, ve kterem by Schumi udelal poradek.
0/0
23.7.2002 11:40

michal

Re: Re: Re: Re: je to tady
presne,pavle,formule nejsou auticka,ktere si kupujes v hrackarstvi .Je to o drilu-kazdodennim-koukni se jenom na zastavky v boxsech-kdykoliv vjede schumacher nebo bari do boxsu,maji vzdy rychlejsi a hlavne spolehlivejsi zastavky-pripad pro vsechny-williams zlobilo uz 2.zavod tankovani-stat se to poprve u ferrari,tak schumacher by techniky a mechaniky tak dlouho nechal nasazovat a oddelavat tu hadici,az by osoupali tu titanovou koncovku na te hadici-a nezustalo by u jedne,ale aspon u 4-az pak by schumacher rekl:"stop,snad to uz staci,uvidime pristi zavod"
0/0
23.7.2002 11:48

Pavel

Re: Re: Re: Re: Re: je to tady
Ale samozřejmě. A je to snad zásluha Schumiho?. Ferrari má nejlepší mechaniky, auto a zázemí stáje. O tom jsem se nikdy nepřel. Ale Schumacher je výplod, není ani z poloviny tak dobrý, jak se z něj dělá.
0/0
23.7.2002 11:57

michal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: je to tady
ty ses lolek,asi nesledujes f1 dlouho,jinak bys netrvdil,ze to neni zasluha Schumiho-jeste dobre si pamatuju,jak prijel schumacher na vymenu pneumatik a misto se 4 odjel jenom se 3 novyma pneumatikama a diky tomu prohral zavod-a dobre si vzpominam,ze na popud schumachera v reakci na todle se 4 dny trenovali zastavky v boxech-pro pripad zmeny pocasi,nenadale udalosti atd.
0/0
23.7.2002 13:17

Rick

Re: Re: Re: Re: je to tady
A tak, ty jako člen týmu Ferrari jsi byl ohromen návrhy, které ti Schumi přednesl (třeba na zvýšení jeho platu a nenasazení druhého vozu do závodu). Jak víš kdo co umí a neumí. Pokud dáš na hlasy od Ferrari, tak ti potřebují udělat z Schumiho boha, a když už nebude dobře jezdit, tak řeknou že umí skvěle vařit. Porovnej výkony, auta a pak zkušenosti obou jezdců (MS a JPM). Pak ti jasně vyjde, že JPM bude lepší. Pokud bude jezdit v dobrém autě, tak všechny ty Schumiho rekordy může překonat. Na druhou stranu, pokud ostatní teamy nezapracují, tak může Schumi získat ještě 20 titulů, protože v tomhle autě by opravdu vyhrávala i cvičená opice (jakákoli podobnost s MS je čistě náhodná)
0/0
23.7.2002 11:55

Grmela

Re: Re: je to tady
Akorát pak nechápu, proč Montoya 5x za sebou vyhrál kvalifikaci a poráží Ferari, zatímco Ralf ve stejně rychlým autě... 
0/0
23.7.2002 13:47

Enge

Re: je to tady
Je vidět Gabi, že o tomto sportu nevíš  nic!! Ale rádi si tě vyslechneme!
0/0
23.7.2002 13:23

Josef E.Dolecek

Schumacher je nafoukanej idiot
Tento můj příspěvek naštěstí nebudou číst moji sousedi a kamarádi z hospůdky, ale nemohu si pomoci. Typ chování který na Němcích nesnáším přímo bytostně stělesňuje právě duo bří Schumacherů. Namyšlení, lakomí, duté hlavy s drzým arogantním čelem. Chladní a neemocionální.
Navíc jezdí za italské Ferrari a i kdyby bylo třeba ze zlata, tak mu nikdy fandit nebudu, protože taloši jsou jen taloši.
Nejlepší jezdec F1 a zároveň chlap, který má opravdu soutěživého ducha je Montoya, ten jezdí fakt srdcem. A na skvělém voze BMW.
Josef E. Dolecek
Grevensbrueck, Nordrhein-Westfalen
Deutschland
0/0
23.7.2002 10:26

michal

Re: Schumacher je nafoukanej idiot
heh,montoya,omg.Chtel bych videt montoyu,resp.ferrari,kde by oba byli,kdyby mont. jezdil jako hlavni jezdec u ferrari pred 4-5 rokama-byl by nekde tam,kde jsou Irvine a jaguar-schumacher je spolu se Sennou nejlepsi jezdec historie F1-nejen svym umenim jezdeckym,ale predevsim tim,ze je schopen vytvaret auto-balik Montoya je jenom americky blbecek,ktery,kdyby nebylo R.Schumachra(ktery odvadi obrovske penzum prace pri sestavovani vozu), by dnes jezdil sotva na urovni buttona(resp.renaultu).
0/0
23.7.2002 10:45

nm

Re: Schumacher je nafoukanej idiot
Montoya neni vůbec dobrej jezdec a už vůbec ne dobrej chlap. Je to normální vypatlanej cikán, kterej než by uznal, že je horší a pustil rychlejšího před sebe, tak ho radši sestřelí.
0/0
23.7.2002 11:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze