Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opustí Huleš svět Grand Prix?

Ani včerejší první kvalifikace pro sobotní Grand Prix Nizozemí v Assenu nepřinesla Jaroslavu Hulešovi povzbuzení. Byl třiadvacátý a podoběn jako v minulých Velkých cenách, i nyní hovoří o nevyjasněných příčinách slabých výkonů. Závodník stopětadvacítek už před dvěma týdny pro motorsport.idnes.cz uvedl, že to s ním v týmu CWF Matteoni nevypadá dobře. "Není to vůbec dobré, nevím, jak se zachovají sponzoři," řekl smutně, až odevzdaně. Po šesti závodech je stále bez bodu, ačkoli má nejlepší podmínky ve své kariéře. Závodí s továrním strojem Aprilia v kvalitní stáji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bosso

Jardo vydrz
Jako byvaly sportovec a velky fanda motocyklove silnice uz opravdu nevim, co chcete "vy take fanousci" Jardovi Hulesovi "dokazat". Nechte ho konecne v klidu, at on sam svymi sportovnimi vykony dokaze, ze na to (coz uz v minulosti mockrate dokazal) ma a pokud se rozhodne z ruznych duvodu svou sportovni karieru ukoncit (coz by byla rozhodne skoda), tak je to pouze jeho osobni vec. Vazeni, demokracie a ruzne internetove vymozenosti jeste neznamenaji, ze vy "take fanousci" muzete beztrestne plivat po sportovcich, kteri uz mnohokrate dokazali udelat pro dobre jmeno naseho sportu a zaroven take statu rozhodne vice nez vy. Ja osobne si sednu velmi rad zitra k televizi a budu znovu drzet palce jak Hulesovi, tak pochopitelne i Kubovi Smrzovi. A kdyby jim to ani zitra jeste nevyslo podle jejich predstav, resp. predstav nas fanousku, tak zbyva jeste hodne zavodu do konce letosniho MS. Navic, ne nadarmo se rika, ze po Sachsenringu zacina MS vlastne znova od zacatku. Takze zitra k televizim a fandeme, ale slusne.
 
0/0
28.6.2002 22:00

mauser

Re: Jardo vydrz
Souhlasím, věřím, že nás nebudou opět hejkalové považovat za příbuzné nebo najatou klaku. Držme Jardovi a Kubovi palce.
0/0
29.6.2002 0:52

Bosso

Re: Re: Jardo vydrz
Ja rozhodne nejsem ani z rodiny Hulesu, ani z nejake "kliky", jsem uplne normalni sportovni fanda GP motocyklu, ktery kazde utery cte MSA a nedovedu si predstavit, ze prave ve zminenem medii (MSA) by se nekdo takhle mohl strefovat napr. do Jenknera, Heidoffa ci predtim Waldmanna nebo Fuchse.(zamerne uvadim pouze nemecky mluvici jezdce).
Je to bohuzel "ceska specialita - zavist", ale to by prave Jardu Hulese melo udelat jeste silnejsim a k tomu potrebuje POUZE JEDEN JEDINY VYSLEDEK !!! a on sam potom bude jezdit, tak jak to od nej vsichni (sponzori, fanousci, media atd.) ocekavaji. JINAK MI TO TAK TROCHU PRIPOMINA CILENOU AKCI, JAK SE ZBAVIT HULESE, kdyz si k tomu prectu komentare v ceskem tisku, ze oba dva cesti zavodnici se ani v patek nezlepsili !!! (zrejme pisatel v novinach ani nevi, ze na mokru se nezlepsil "prekvapive" ani ROSSI), ale to mu zrejme uniklo.
Ale jsme tesne pred startem GP Assen 125 ccm a drzme tedy palce, aspon ti, kteri OPRAVDU FANDI.
0/0
29.6.2002 12:34

mauser

Vážení sportovní přátelé.....
Jarda byl dnes devátý a druhý... na dešti, který nenávidí. To je holt tak, když se mechanici vzpamatují a podaří se jim aprilku vytáhnout z kamionu celou a nepoplést levou stranu s pravou. Naše diskuse zde je zbytečná. Těm , kteří přejí Jardovi korec kariery není více pomoci. Opravdu Vás to tak baví?? A jako fanouška a drobného sponzora Jardy mě opravdu štve to Vaše štvaní. Napište upřímně - jsme zatrpklí, zapčklí a jinak postižení... a možná Vás někdo polituje. A já říkám - Jardo, sere mě když ti to nejede, ale vážím si tě a mám tě rád. a navíc mu přeji, aby ti zminovaní sponzoři a zaměstnavatelé byli k Jardovi aspon tak z poloviny loajální, jako on k nim. Howgh.
0/0
28.6.2002 21:01

Krucipisek

Re: Vážení sportovní přátelé.....
Děkuji.
Krucipisek (Martin)
0/0
28.6.2002 21:30

Rejpal Honza

Re: Vážení sportovní přátelé.....
Jen malé doplnění = Jarda zajel svůj odpolední čas ještě na suchu (v prvním kole), svůj nejlepší čas na vodě zajel až v posledním kole a znamenal by pro něj 31. místo. Takže to zas taková paráda není.
0/0
29.6.2002 0:01

mauser

Re: Re: Vážení sportovní přátelé.....
Ano, máš částečně pravdu, ale podívej se kdo z těch borců zajel to první kolo pomaleji... s Jardou jsem mluvil, nikomu se nechtělo moc riskovat. Navíc v době, kdy Jardův mladičký parták na aprilce má v prvním kvalifikačním tréninku znatelně rychlejší topspeed. Opravdu si myslíš, že je to jezdcem?
0/0
29.6.2002 0:49

Rejpal Honza

Re: Re: Re: Vážení sportovní přátelé.....
Ano, myslím. Top toho moc neukazuje a už vůbec ne na mokru (záleží na srdci jezdce, kolik to otevře). Podívej se na výsledek Warm Upa a pak hovoř. Věř, nemluvím do větru, znám to osobně. Bude to další propadák (teda, pokud nespadne hodně jezdců v případném dešti). VĚŘ MI!!!!
0/0
29.6.2002 11:50

Krucipisek

Pro negativisty
Víte proč se v naší republice nenarodí více p. Štastných a jemu podobných? Proč se naše republika celkově ve všem špatně prosazuje, ať se jedná o sport, nebo politiku? Protože je plná NEGATIVISTŮ jako jste VY, kteří zde píší tak ,, povzbudivé"články! Všichni jste chytří, až běda. Ale povzbutit to ne. Měli by jste se nad sebou zamyslet. Myslíte, že je Vaše jednání správné? Spíš mi připadá, že si tu spousta lidí léčí komplexy, fufňukají se zde na něčí úkor. Jarda to dotáhl do naprosté špičky a i když žádný závod zatím nevyhrál, zařadil se mezi naše nejúspěšnější sportovce. A hlavně, až bude chtít Jarda skončit, tak skončí sám od sebe a určitě mu nikdo nemusí radit jak a kdy to má udělat.... .
S optimistickým pozdravem Martin756@seznam.cz
0/0
28.6.2002 18:20

schneider

Jardo, končíme !!!!!!
přátelé, jestli jenom trochu sledujete Jardovy "výkony" určitě mi dáte za pravdu, že přestože občas se mu v tréninku zadaří zajet slušně (myslí do 10. místa), nikdy tu svoji pozici neudrží..ikdyby startoval na roštu jako první tak by dojel stěží 8. Jeho problém totiž je, že vlastně on ani nepředjíždí, on postupuje skoro zásadně na lepší pozici díky tomu, že někdo před ním skončí ať díky technické poruše či pádu .. je to takový ten sběrač drobků .. ikdyby jezdil na té nejlepší motorce, tak díky svému prahu strachu a ochotě riskovat nikdy z průměru nevystoupí
0/0
28.6.2002 17:30

Rejpal Honza

Dnes druhé místo? Ale ještě za sucha!!!
Ano, je to tak. Radujete se, že byl dnes Huleš druhej? Koukněte na jeho časy. V prvním kole (POZOR=ještě za sucha) 2:27,667. Jeho nejlepší kolo na mokré trati bylo ale až za 2:36,102. To by znamenalo až 31. místo v kvalifikaci. Tak a teď se radujte. Já se z tohoto výkonu neraduju. Protože zajet za such jedno kolo hůř než Vincent za mokra, to je spíš ostuda.
0/0
28.6.2002 17:13

Wlada39

Re: Dnes druhé místo? Ale ještě za sucha!!!
Boohamáriu, ty jsi ale hovado, za prvé, první kolo je po výjezdu z boxů, tudíž jezdec nejede naplno a za druhé, může čekat na skupinku. Jo a taky za třetí, chtěl bych vidět jestli bys ho takhle zajel Ty, když jsi tak chytrej. Wlada3 9
0/0
7.7.2002 11:21

bcd

Tak to bych mu nevyčítal
To jsem zažil sám - pokud se snažíte, děláte a někdo vám to kazí, protstě tím, že je lempl, je jedno, že je to zaměstnavatel, dlouho to nevydržíte. Musíte ovšem počítat s tím, že odejdete. Jenže já sjem na rozdíl od pana Huleše měl výsledky, ty on gbohužel nemá. Ale pokud by se hádal a měl by pravdu - chápal bych jej.
Servilita vůči blbům je nejhorší lidská vlastnost a já bych vlezdoprdelky střílel.
0/0
28.6.2002 16:51

Marek

Loajalni profesional
At je to jak chce, vycital bych mu naprosto nekorektni jednani vuci svym zamestnavatelum po cely prubeh jeho kariery v MS. Vzdy v mediich plakal, jak jsou v tymu neprofesionalni a nedokazi pripravit motorku, jak jsou podminky v tymech spatne, vcetne mechaniku, jak mel zavadu, ktera se vyskytne jednou za pet sezon atd. atd. Vzdy platilo "Koho chleba jis, toho pisen zpivej" a rozdil mezi nim a skutecnymi profi jezdci je ten, ze ti nehazi blato na svuj tym a kdyz jim nevyhovuje snazi se dokazat sve kvality nejaku lepsimu tymu. Letos se jiz tezko na mamlasy mechaniky a amaterske vedeni tymu muze vymlouvat!
0/0
28.6.2002 15:56

TOMAS GP

Kvalifikace 2
Upozorňuji opět, že jste pozadu. 9 byl na vodě ve volném tréninku.Ve 2 kvalifikačním dojel DRUHÝ. Nedivím se skeptikům ale fandím optimistům. Mimochodem včerejší výsledek Lukáše Peška (16let) na ME na stejné trati také stojí za zmínku (6místo) nemyslíte? Celkově je 4. PETRO máš zájem o opravdu odbornou diskuzi?
0/0
28.6.2002 15:39

martin

proc .. ??
no .. start ze seste rady .. myslim ze se muzeme "tesit" na dalsi 0 na Jardove konte .. i pres to dnesni 9. misto .. Chtel bych se vas vsech, kteri se tu ucastnite diskuze, zeptat .. Proc si myslite, ze na prvnich mistech a to uz v jakekoliv kategorii, vidime porad jezdce z Italie, Spanelska, Francie, Japonska .. ?? Myslite, ze je to tim, ze jsou tak dobry .. ??
0/0
28.6.2002 15:20

bcd

Re: proc .. ??
Dobrý jsou tam nepochybně všichni. Svým způsobem je dobrej i ten Huleš. Jenže ti Španělé a Italové jsou mladí a jsou "zběsilí a blázniví". Ti hned tak neuberou a nejaký ten pád je nestraší. Nemají rodinu a chtějí se prosadit. Pokud jsem slyšel dobře, kdosi z F1 prohlásil o svém soupeři, že po narození nového dítěte se zpomalí na jedno kolo o jednu vteřinu. Je to pochopitelné, má strach, aby neudělal z dětí sirotky. A v motorkách je to určitě ještě horší - jsou mnohem nestabilnější.
Ti starší už nějaký pád zažili, pamatují jaké to bylo a trochu s tím plynem zacházejí opatrněji a rozumněji ( teď nemyslím Huleše, ale např.Duhana ). Jezdí se tam hodně rychle a vyhrává ten, kdo při pádu kolegy neubere, ale přidá, protože předpokládá, že ti ostatní zpomalí. Pokud je někdo dostatečně zběsilej jako Rossi - je potom mistrem světa......
0/0
28.6.2002 15:49

bcd

Člověk by ho i litoval,
on neúspěch není nic povzbudivého. Jenže on se neustále vymlouvá na všechno co vůbec existuje. Místo aby trénoval píše na internetu obhajoby příčin svých neúspěchů ( se mnou minule polemizoval s neutuchající silou ).
Nebo že by to psali členové rodiny ??? Paní Petro, nemá cenu upozorňovat na Hulešovy neúspěchy, to on a jeho blízcí nikdy neuznají. Problém je v tom, že "stále nadějné dítě" v něm vidí už pouze jeho rodina, pár kamarádů a on sám. Z jednoho dojetého závodu se snaží udělat pravidlo, zatímco z pravidelných neúspěchů dělají okrajovou záležitost. Nebojte se, po přečtení tohoto příspěvku budeme v očích "Hulešovců" už blbí dva. Naštěstí další působení pana Huleše v závodech MS nezávisí na jeho příznivcích a po několika dalších neúspěších jej nakonec stejně "vymetou". Uź se těším, až se nebudu muset nasírat jeho "blbými zdůvodněními" vlastních neúspěchů. Když už nic nepředvádí - kdyby aspoň "držel hubu". Potom by si člověk řekl, že jsme malá země a asi můžeme být rádi i za takového "neumětela".
0/0
28.6.2002 14:50

TOMAS GP

voda
Myslím že DRUHÉ místo na vodě není zas tak špatné.Bohužel mu na nižší řadu nepomůže. Jo a víte jak to vypadá, když kolem vás projede někdo 10km rychlostí a vy stojíte? Nevíte ? To znamená že za vteřinu je zhruba o 3 metry před Váma.
0/0
28.6.2002 14:11

ausus

u nas ale nema konkurenci
tak proc by si nezaslouzil jezdit ve svetaku? mozna uz je za zenitem, ale dlouhou dobu to byl nas nejlepsi jezdec, tak po nem neplivejte
0/0
28.6.2002 12:26

schneider

Re: u nas ale nema konkurenci
člověče čti pořádně, nikdo tady neřekl, že u nás není nejlepší..ikdyž Kuba Smržů své kvality již také prokázal, ale být nejlepší v ČR ještě přece neznamená být světová špička..totiž největší umění každého sportovce je umění prohrávat..a to naši hold neumí..neplatí to ale pouze pro Huleše.... z našich se vždycky rychle stanou primadony s nosem nahoře....
0/0
28.6.2002 12:35

schneider

Jardo, zabal to včas !!!
Tohle trápení čimelického "zázraku" nemá smysl, nejdříve se vymlouval na techniku, když už dostal dobrej stroj, tak parkrát napršelo a hned upadl, není schopen se držet prakticky první desítky, ty ztráty, které v každém závodě nakoupí jsou přímo ostudné... divím se sponzorům, že ho ještě dotují..ani on sám nemůže být spokojen.... hold od dob Franty Štastnýho se u nás další pořádný závodník nenarodil... je lepší si to přiznat, než se pořád vymlouvat..proto vzkazuji Jardo, zabal to !!! dokud je čas... ještě můžeš odejít docela důstojně... tak si to uvědom
0/0
28.6.2002 12:15

Dave

Re: Jardo, zabal to včas !!!
S tímto názorem musím také souhlasit, protože jde o to, že do něho sponzoři valí nehorázné peníze a prostě výsledky už několik sezon po sobe nejsou vůbec žádné. Je to bohužel obchod a nedá se dotovat to, co se mi nevyplatí. Určitě na motorce jezdit umí, ale bohužel nikdy nebude patřit do té světové špičky, aby stál na bedně apod. Když ho p. Charouz protlačil do MS, tak jsem mu držel hodně palce, protože to byla po dlouhé době naděje, ale pak jsem jen slyšel výmluvy na tým, motorku, mechaniky atd. Z jeho pohledu je to pro něj super zaměstnání i když je v šedém průměru 125 ccm. Budme optimisti a snad se objeví u nás někdo, kdo bude schopen se výrazněji prosadit v MS. Možná Jakub Smrž, až se více vyjezdí nebo někdo mladší ... držím klukům palce, at se objeví na scéně co možná nejrychleji!
0/0
30.6.2002 16:08

Petra

Jo a najednou neví čím to je.
Ještě před měsícem hovořil pouze o smůle. Najednou už neví čím to, že se mu nedaří. Až ho vyhodí a přejde ho vztek i pýcha, možná si připustí isvoje chyby. Teprve pak bude u mě závodník. Do tét doby pouze namyšlená chudinka, které všichni ubližují.
0/0
28.6.2002 12:03

Petra

Tak a je to tady
Pánové, zejména ti co jste v minulých článcích se mnou zasvěceně polemizovali, když jsem tvrdila, že na to nemá a že ještě jeden nepodařenej závod a končí v GP, co vy na to ? Měla jsem pravdu nebo ne ? Zkrátka žádnej sponzor není padlej na hlavu, aby si kazil jméno a cpal nemalé peníez do jezdce bez perspektivy a bez výsledků. Snad vám konečně dojde, že na to letos prostě nemá.
 
0/0
28.6.2002 12:00

TOMAS GP

Re: Tak a je to tady
Ahoj Petro, už jsem se bál, že nám nedáš všem znát jakou jsi měla pravdu. Stejně s Tebou pořád nesouhlasím. Celý týden před Assenem jsem byl s Jardou v kontaktu a vím co se dělo a fakt se mu divím že tam vůbec jel. Ne kvúli výkonům ale kvůli okolnostem a podmínkám. Mimochodem právě v této chvíli jede na vodě první.
0/0
28.6.2002 13:39

Petra

Re: Re: Tak a je to tady
Ahoj Tomáši, už jsem se na tebe těšila. (To myslím vážně, ne ironicky). Myslím, že bude záležet pouze a jenom na jeho výsledcích a na ničem jiném, jak v seriálu GP dopadne. Zatím to byla žalostná bilance, bez ohledu na příčiny (smůla či vlastní chyby). A jedině kvalitní výsledky ho zase dostanou zpátky do hry. Jinak končí a jestli jsi jak říkáš s J.H. v kontaktu, tak asi víš jak to v seriálu GP a nejen tam, ale ve vrcholovém sportu chodí. Zkrátka je třeba být ve správnou chvíli na správném místě. Zdraví Petra P.S. Právě skončil devátej - tak uvidíme
0/0
28.6.2002 13:58

Vláďa

Jardo, drž se!
Jardo, drž se! Až vyhraješ I. závod MS, bude po trápení a čimelický starosta ti nechá postavit dráhu přímo před domem. Držím palce, určitě na to máš!
0/0
28.6.2002 11:16

Klémík

pravda vyšla na povrch
No jo, už si nemá na co stěžovat, tak se konečně projevilo, že na to nemá!
0/0
28.6.2002 10:25

JOPIN

Re: pravda vyšla na povrch
Máš úplnou pravdu, patří mezi nejzkušenější jezdce ve 125ccm a jezdí pořád hůř a hůř.Vždycky se vymlouval na podmínky ,ted´ dostal šanci a skutek utek.Asi  po  sezoně  letí.Pokud  si  v  Assenu  neublíží.
0/0
28.6.2002 11:55

CATO

co řešíte?
Prostě na to nemá. Závodníků je hromada. Někteří jsou špičkový a vyhrávaj, někteří jsou průměrní a pak jsou ti slabý. A Huleš patří mezi ty slabší, no. Vyhrát může jen jeden, a on to nikdy nebude.
0/0
28.6.2002 10:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze