Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za Engeho koncem byl jeho omyl

Pro Tomáše Engeho začalo v brněnském závodě světové série vozů Grand Turismo vše fantasticky, ovšem skončilo katastrofálně. Po startu z první pozice se dostal s Ferrari 550 Maranello do čela a postupně ujížděl zbytku světa. Jel překrásně, více nž dvacet tisíc diváků mu tleskalo do rytmu. Ale po čtyřiceti minutách ze tří hodin, kdy vedl s náskokem bezmála půl minuty, během zpomalovací fáze kvůli havárii dvou vozů, zajel z vlastní vůle do boxů. A nevěděl, že v tomto čase, kdy pole vede safety car, je ulička boxů uzavřena. Chtěl dotankovat a ušetřit tím čas, ale ztratil jeden okruh.Průběh závodu FIA GT - ZDEO Engeho pole position a trénincích - ZDE

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

z nadhledu

box
Kdysi jsem viděl McLaren v kterém vozili Klause a další VIP.To je auto pro Engeho.Mohl by sebou vozit člověka,který by mu říkal.kdy má jet do boxů - viz též Prost
0/0
22.5.2002 13:12

Tomas Enge

pseudopilot
Zase jsem se na tu bednu nedostal, fakt sem pseudopilot.
0/0
20.5.2002 13:33

Monty

monty
0/0
20.5.2002 11:31

Monty

Čti a budeš vědět o něco víc!
Byla to sobota a nedele se zmatkama, to uznavam, zacalo to Durangem, ktery mel moznost v zavode pokracovat a bylo mu to umoznovano a naznacovano,ale on zajel do boxu s ostatnimi jis zajizdejicimi do boxu, potom super pole ten ma sva pravidla,lec nekteri predstavitele slavne FIA (zahranicti,ti nasi chteli jet podle planu, ale nikdo se snima o tom nebavil jak to bude), si je upravovali snad kazdych pet minut a pousteli jezdce jak uznali za vhodne, tak nastala sitoace,ze po draze jezdili 3 vozi se 400m rozestupem a trictvrte okruhu byla prazdna a musim podotknout to ,ze jen jeden znich (ten uprostred) jel na cas, prvni z te trojce dojizdel do boxu a ten treti zahrival pred svoji jizdou to,ze se obcas nevyhnuli predjeti uz nebude zduracnovat. A nedele, o Tomasove chybe v boxech se toho napsalo uz mnoho to ad si preberou sami ucastnici tohoto nedorozumeni. Ale situace Tomova vyjeti z drahy bylo to padesat na padesat chyba Toma i trataku,ale po poradku. Vonkovi pri najezdu do Schwantzove zatacky zacal tect olej, za nim projelo jiny voz,kteri jel jinou stopu nes porouchany Vonka a v zapeti se priritil Gollin a jeho Viper, kteri dostal smik a vyjem do sterku, tam proplachtil a vracel se na drahu, Trataci na st. 14 meli zlutou v pohybu (co zhruba znamena: pripravit se na nebespeci a nepredjizdet.) v tom tam vletel Enge snad ve snaze dohnat stratu jel na fest a primo na olej a nasledoval stejny osud jako u Vipera ted uz bylo jasne, stoprocentne,ze s adheze drahy neni neco v poradku a davoali se v danem useku pruhy. Vse probjehlo behem cca 10 - 15 sekund. Tratakum vedeni na dispecinku nedalo ani moznost draho zasipat, nechali olej rozjezdit a tak se tam jezdilo dokud se olej nerozjezdil cos se nakonec po nekolika (asi 10 kolech povedlo na unosnou miru). Neznam Tomuv pohled jak to citil on, ale pisi to co o tom vim.a ver te me vim toho vic nes by se zdalo. Zaverem Tomas byl informovan signalizaci, ze se neco v tomhle useku deje na druhe strane nebyl informovan,ze to klouze. Nedokazu se vzit do pocitu spechajiciho jezdce s pocitem spolu viny na chybe, se znacnou stratou a do jeho starosti pri najezdu do neprijemne prave zatacky, ale muj nazor je ten ,ze jezdec jeho skusenosti by mel situace vyhodnocovat trochu rychleji, a byt pripraven na ty nejnemoznejsi situace pokut ma před ocima zlutou a oblaka prach trebas i od Vipera. Jirka
0/0
20.5.2002 11:26

bugr

Re: Čti a budeš vědět o něco víc!
chceš říct že za ty zmatky při superpole nmohli naši? mbyli jsme na stadionu a nevěděli jestli se smát nebo nadávat, když při superpole musí někdo předjíždět tak zo musel organizovat idiot, a ten rozstup nebyl 400metrů ale ze začátku v některých případech tak 100-200metrů
0/0
20.5.2002 18:29

Mcd

Re: Čti a budeš vědět o něco víc!
Ahoj Monty, prave jsem Te odhalil. Bud rad, ze se u Vas neco delo. V zaverecnem esicku bylo uplne mrtvo. V tu sobotu s tim Superpole za to mohli komisari FIA a "Evza". Doslo tam totiz k diskvalifikaci jednoho vozidla (tusim Ferrari 550 M. st. c. 5) za nedovolenou svetlost a nez jej stihli zastavit a uklidit, tak vznikla prodleva a pak to zmatene dohaneli chybnym vypustenim nekolika vozidel, ktera se pak potkala. Je to jen dalsi dukaz nekompetentnosti nekterych pracovniku AMD. Meli dost casu a moznosti se dokonale seznamit s detaily a pravidly pro zavody GT. A s tim Tomasem, paklize tak tvrdis a byla tam ta zluta, tak se nema vymlouvat na pruhovanou. Navic s pruhovanou se nemava!!!To asi Tom taky nevi :-). Co me vsak na celem vikendu mrzi je, ze bych placky radeji vymenil za formuli Renault, Renault Clio Cup a Lamborgini Diablo Cup. Tech 12 placek za to opravdu nestalo.
0/0
21.5.2002 15:40

Toli

Moudry se chybami uci
Enge udelal temer stejnou chybu i v F1. Moudry clovek se chybami uci, ti nejmoudrejsi dokonce i na cizich chybach. Expert je zase clovek, ktery v dane oblasti udelal uz vsechny chyby. To bych rad vedel, kdy uz bude z Engeho expert.
0/0
20.5.2002 10:54

saldo

Re
To všechno sice může být pravda, ale že si Enge či jeho manažér buď dobře neprostudovali platné propozice, nebo prostě jezdec zazmatkoval. Obojí by se profesionálovi, který chce do F1, jednoduše stát nemělo. To není nasazování, ale jen reálné vidění situace.
0/0
20.5.2002 10:44

Pavel

Chybu bych hledal u poradatelu!!
Je hezke navazet se do Engeho, ale poradatele delali mnohem vice chyb. Uz v sobotu nezvladl preklad, ktery jim hlasit kdy a jak ma jet safety-car, takze zbrzdili nikoliv prvniho jezdce, ale druheho Courage, cim ztratil cca 20 sekund a v cili mu na prvniho chybela cca 10, cili ho mohli timto pripravit o vitezstvi.
Ad inteligence jezdcu - ad CUBAS - promin, ale ses kreten - poradatele maji problemy - v sobotu byl vuz Durango v poslednim kole dotankovat, coz se muze a zase vyjel a jel posledni kolo. jenze vitez uz byl odmavnut, coz je porad normalni, ale protoze tech 5 volu s vlajkama nenechalo Durango v dalsim prujezdu projet cilovou caru, vuz nebyl klasifikovan a nedostal body!!!!! Byla to jasna chyba poradatelu a nevim, jestli potom do Brna takove tymu budou chtit jezdit
Co se tyce zavreni boxu, opet bych vinu videl v poradatelich. V tomto totiz nemaji vubec jasno. Pred dvema lety byla ulne stejna situace. Jisty vuz zajel do boxu, udelal udrzbu a opet vyjel, boxy NEBYLY zavreny, totez udelal i v nasledujicim kole, ale najednou boxy zavreny byly. To je ponekud spatne.
0/0
20.5.2002 8:49

Izza

Boxy
Koukam, ze Engeho to do boxu nejak moc tahne. Ted byly zavreny, kdyz jel v F1, tak se preslechl, ci co. Doufam ze se konecne techto chyb vyvaruje, jinak z nej profesional fakt nebude a muze jezdit seberychlejc*
0/0
19.5.2002 23:24

oktávka

komunikace
jestli to náhodou někdo neví, v teamu je oboustranná komunikace, takže pokud hlásil TE že bude safety car, proč ho ti "nováčci" v GT třídě neupozornili ??? Není to chaba celého teamu ?
0/0
19.5.2002 22:57

p7

pro M , 19.5.2002 20:13
v tom depu si to Tomas nepodelal, ale team ho zavolal, kdyz nemel a proto kolo cekal nez projede SafetyCar. Na to kolik casu v tomto peknem voze stravil vsem ukazal ze umi.
0/0
19.5.2002 22:47

Robert

Bylo to vynikající ......
Tomáš Enge jel dnes skvěle, co se přihodilo, nezaskočilo jen jeho fandy a jeho samotného, v okamžiku, kdy najížděl do pit lane, komentátor (tuším někdo z české verze Eurosportu) prožíval orgasmus, jakže geniální je to tah zastavit v době "žluté fáze". Co mne však zarazilo mnohem víc, je to, že v okamžiku odstoupení Ferrari no. 23 se minimálně třetina lidí zvedla a šla do řiti. Je to asi tím, že většina "fanoušků" tam byla zadarmo na volné vstupenky, které se na několika místech v Brně rozdávaly díky generálnímu sponzorovi Olympia. Patří jim to, tak skvělý auta se na "novém" Brně ještě nejela. Asi jeli do Olympie nakupovat
0/0
19.5.2002 22:42

bugr

Re: Bylo to vynikající ......
na STADIONU nikdo neodesel, tam opravdovy nadsenci který se neptali 'mámo, kterej je ten Enge, ten červený?' :-))))
0/0
19.5.2002 22:46

Standa

Re: Re: Bylo to vynikající ......
Já na STADIONU taky viděl opravdové znalce, zhulení trávou tam skoro házeli po ostatních kelímky od piva, ...., to byl opravdu kulturni zažitek! Jinak to ale šlo, jen proboha nevím, co na tom Stadionu všichni vidíte, tam se snad vůbec nedá předjíždět.
0/0
20.5.2002 12:22

Pokemon

Jak se pozna profesional????
Nedela chyby jako matlak Enge!!!!!!!!!!!
0/0
19.5.2002 22:34

Karel Čepelák

Le Mans 2002
Čaute, schánim nějaký spolucestující na letošní 24hodin Le Mans. Jede se už za měsíc. Kdyby jste měl někdo zájem, tak pište na kcepelak@post.cz nebo mobilujte na 0737982446
0/0
19.5.2002 22:22

bugr

kdo tam nebyl ať radší drží h...
je to těžký hodnotit, fakt je že při závodě kde jsou zastávky hodně důležité by si to měl TE nastudovat takže je to jeho blbost(proč tam nezajeli ostatní?), to neni žádná turistika ale dost drahá záležitost, kdo napsal že to byla nějaká exibice tak je prostě blb a nebo tam nebyl, ona už návštěva hovoří za hodně a s těma časama ví bůh kolik měl natankováno a hlavně nezapomeňte že jako jeden z mála týmů(bylo jich pět?) jely na tři piloty, teď už o tom můžem jen spekulovat ale já osobně si myslím že měli míň paliva než ostatní.
0/0
19.5.2002 22:18

Robert

Re: kdo tam nebyl ať radší drží h...
Souhlasím, že pravděpodobně TE neměl v první fázi natankováno tolik, co ostatní, protože rozdíl cca 1 sec/kolo naprosto neodpovídal výsledkům kvalifikace ani WarmUp. Přesto za jezdecký výkon zaslouží absolutorium
0/0
19.5.2002 22:51

Sobo

Re: Re: kdo tam nebyl ať radší drží h...
Myslim, ze u techle vozu mnozstvi paliva nehraje skoro zadnou roli. Byl proste lepsi nez ostatni.
0/0
20.5.2002 0:37

forza JUVE

Re: Re: Re: kdo tam nebyl ať radší drží h...
Pleteš se, hraje to velkou roli. Tady záleží na jekékoliv zátěži navíc, vše je dokonale vyčísleno a propočítáno. Tzn. Pokud jel dejme tomu Tomáš na start z nádrží chudší o 10 litrů tak tým má dokonale vyčísleno o kolik bude rychlejší na akceleraci, na rychlosti atd. Někdy rozhoduje málo , ....
0/0
20.5.2002 9:25

TruckerB

too much wings...
Tome, asis f patek popil prilis mnoho kridel (predpokladam v brne, z liberecky huticky bys to asi tak rychle nestih...) jinaq asi fse oka, skoda ty chyby..
0/0
19.5.2002 21:19

mk

houby
Na okruhu jsem byl, potvrzuju, že Tomáš jel skvěle (v super-pole i v závodě), ALE co je to všechno platné, když pak udělá takovou hloupou chybu??
0/0
19.5.2002 21:18

cubas

jak to vlastne bylo
mrknte se na tenhle clanek:
Vsimete si pasaze:
"Při stoupání k cíli jsem týmu hlásil, že asi bude Safety car. Měli jsme hrozně málo času na domluvení a nakonec jsem zajel do boxů ve špatnou chvíli..."
proc se z boxu neozvalo: Co blaznis Tome, do boxu nemuzes!
0/0
19.5.2002 21:14

krakonosh

Spise chyba "vlajkonosu"
Ja bych si dovolil souhlasit s "maxfanem".Tomas opravdu byl na kolo o 1-2 sec rychlejsi,nez Lister Storm a Vipery,toho si mohl vsimnout kazdej,kdo tam byl a nepotreboval k tomu ani casomiru.Tady se kazdej zamysli nad chybou nacasovani boxu,ale ta hlavni chyba byla,ze sasci nemavali praporama,kdyz nechal Vonka za sebou olej.Protoze kdyby incident s olejovou skvrnou nebyl,tak by se Tomas pri casech,ktere zajizdel v pohode dostal do prvni trojky.Nehlede na to,ze v te dobe prvni Lister a dalsi Vipery musely po case zajet do boxu...(Tomas uz tam byl).Kdyby Tomas vyhral,tak tady bude diskuze jenom o tom,jak perfektne jel a na tu chybu by se docela urcite zapomnelo.
Takze Tome hodne stesti
0/0
19.5.2002 20:57

mirek

T:E:
nerikam ze T.E. je debil, ale pravidla je dobre znat, nebo ne ??? Zvlaste kdyz do toho nekdo vrazi milionove castky. TO nebyla zadna exibicni jizda pro divaky. Bohuzel, ...to by to snad clovek pochopil. Mne je jasne, ze si to ted hodne vycita a urcite do nechazi za hlavu, ale stat se to proste nemuselo, kdyby se zachoval jako profik. Jezdeckym umenim na to rozhodne ma!!!
0/0
19.5.2002 20:30

M

...
mne opravdu fascinuje, jak nekdo vykrikuje, ze enge je debil a pritom vubec nebere v potaz to, co Tomas na trati dokaze predvest. uz minuly rok stacil dokazal se slabsim N-GT prohanet "velka" GT..... na to uz se jaksi zapomnelo. bezte uz opravdu do.... malem jsem napsal neco sprosteho. jsem si vsiml, ze nejvic kritizuji a rozumuji ti, kteri se zavody v realu nemaji snad zadne zkusenosti, at uz se jedna o motokary, veterany a nebo i simulatory na PC, kdy se hraje po internetu (Montoya prohlasil, ze hre Grand Prix Legends chybi k dokonalosti pouze to, ze nedokaze simulovat pretizeni na jezdce a ze clovek nema periferni videni jako ve skutecnosti) fakt me vytaci, ze misto co by se reklo " Tome, neuveritelna jizda, skoda zes to tam ale posral v depu... " ne to se rekne "Enge je debil"
0/0
19.5.2002 20:13

mirek

T. ENGE jel opravdu skvěl, ale...
Tomas jel opravdu skvele, jediny kdo jel stale cistou stopu, ale podobne chyby si proste NESMI dovolit. Ne zadne, to se stane. To budete nekteri rikat celou jeho karieru, ne ??? NEbyl to jeho prvni zavod, ani se neda pocitat mezi zacatecniky. Tyhle veci proste MUSI znat pokud si chce rikat zavodnik. To bylo hodne amaterske. Krom toho si myslim ze GTcka jsou dobra skola, tak proc by jako o ne nemel mit zajem ? Jezdilo je vice budoucich pilotu F1. Kde jinde vice se nauci pracovat s hmotnosti vozu a od toho odvozovat jizdni vlastnosti. Sice je fakt ze je mel jezdit tak pred ctyrnmi lety. Ted uz by tim jen ztracel cas, tedy pokud stale miri do F1.
0/0
19.5.2002 20:04

cubas

jeste neco k inteligenci jezdcu
meli ste tam byt a divat se, jak ti "spickovi" jezdci ani nevi, kudy zajet do boxu, bylo tam nejmin pet mavacu s vlajkama ale pokazde se nasel nejaky trouba, ktery jel jinudy do boxu
0/0
19.5.2002 20:02

maxfan

Vikend v Brne
Kazdy ma pravo na svuj nazor, ale kolik z tech kritiku videlo ten zavod na vlastni oci nebo v TV? A vubec cely vikend? ja tam byl a mohl jsem sledovat prubezne deni na casomire.. Tomas se skvele vyrovnal s tlakem v superpole  jako jediny dokazal za obtiznejsich podminek zlepsit cas z kvalifikace...  Jeho prujezdy zatacek byly uzasne, jel opravdu na hrane, byl to zazitek sledovat... v zavodu jako jediny na zacatku zavodu jezdil pravidelne 2:00, ostani jezdili 2:01 az 2:02 a to vcetne suverena letosni sezony Campbell-Waltera... Tomas udelal chybu, ale na rozhodnuti mel par sekund, byl tesne pred boxy...   Nejhorsi je, ze Tomase tato chyba mrzela vice nez vsechny ostatni, videl jsem ho po vystoupeni z vozu... Ono kritizovat je hrozne jednoduche a nez se do toho nekdo da, mel by trochu popremyslet o souvislostech a ne vytrhnout jednu vec z kontextu...
0/0
19.5.2002 19:49

Jirka

Enge
Ten kdo napsal,že je Tomáš vůl asi neviděl tento závod.Jeho výkon byl tak o dvě třídy lepší než celý zbytek startovního pole.Se všemi si doslova vytřel p...l.Pochybuji,že by Piccini udržel takový náskok,protože on je pouze průměrný jezdec.Psát nějaká kdyby je nefér.BMS Scuderia přešla z prototipů,kde byla velice úspěšná do závodů,kde se teprve učí.Jsem přesvědčen,že by měla velký zájem o Tomáše,ale o jeho zájmu pochybuji.Jakou mají výkonnost jasně ukázalo umístění druhého vozu v kvalifikaci.Enge jel úplně super a dokázal,že jako jezdec je špička.Ta chyba s boxy se bohužel stala,ale rozhodující byl ten olej na trati.Ještě musíme uvážit,že nedojelo ani jedno Ferrari 550.
0/0
19.5.2002 19:35

Evžen

Re: Enge
Ne, nezlobte se na mně, je to vůl. Je to vůl proto, že nezná pravidla. Když je tak blbej, že se je nejni schopnej naučit, tak ať si sedí ve F3000, tam už to do něj natloukli.
Každým svým vystoupením Enge dokazuje, že je to prostě trouba, Charouzova podržtaška s nulovým objemem mozku.
Kdyby byl špička, ví, co si může dovolit. A to on neví. A pro každou stáj, která si ho najme (pokud se ještě taková najde, a nemyslím tím jenom F1), je ohromný riziko, že "náš Tomáš" zase něco přehlédne, někam vjede, prostě že zase něco posere.
Jako tradičně, chce se mi říci.
0/0
19.5.2002 19:51

mr.destroyer

Re: Re: Enge
Ty ses evzene idiot! ty ses takovej chudak... byla to chyba, jasne, ale dulezity je to, co predved na trati. A tam jim ukazal kdo je tady proste master a jak se ridi auto. Kdyby tu serii jezdil celej rok, tak by samozrejme vedel, ze do boxu nemuze, ale on si tam jenom odskocil na 1 zavod. Ty bys byl rad kdybys nevylit z prvni zatacky, tak tady nebuzeruj!!
0/0
19.5.2002 22:15

daewooman

Enge????Ten už si v F1 nezajezdí.....
Podle mně si už Enge v F1 nezajezdí.......chápu kdyby to udělal nějakej amatér, ale "nejlepší český jezdec ¨, který laškoval s F1????" strašně bych si přál čecha v F1, ale Enge jím nebude to jsem už pochopil dávno......a taky ten projev, dovedu si ho představit na tiskovce po závodu, jak na otázku jak se vám jelo???? Kupujte  auto AAA, věřte profesionálům:-))))) IQ hadru......leda že by AAA založilo vlastní stáj, skoupili by vraky formulí pssvářeli a už by "jeli"jenomže to by ani neodstartovali........
0/0
19.5.2002 19:12

cubas

Enge je jen clovek
Malem bych zapomel, byl sem tam a s dalekohledem sem sledoval Engeho prijezdy zatackama, proste parada, jako podle pravitka s horsim autem (ta staj Ferrari teprve testuje) si s ostatnima proste pohraval, za 10 kol mel naskok nejakych 9 sekund...
0/0
19.5.2002 19:07

cubas

Enge je jen clovek
To ste se ukazali hrdinove! Kdyby Enge vyhral (jako ze nemel sanci i bez te chyby, za tak spatnou staj - jeho kolegove by naskok neudrzeli) tak by jste psali, jaky je to borec, ale ted ho jen shazujete, poslechnete si co vsechno rikaji ze staje jezdcum F1 (pr.: "az zhasnou svetla za SC tak za cilovou lajnou na to slapni!" a podobne veci). Nevim jakou ma komunikaci s boxi v GT, ale v takovem vypeti, rychlosti se ani nedivim, ze to Enge udelal, proste se tala chyba.
Vsichni co tu pisete ste radi, ze uridite svoji skodovku rychlosti 100 km/hod po dalnici a ted tu machrujete! Dokazali ste aspon polovinu toho, co Enge? byl prvni cech ve formuli 1, to se vam zda malo? A to ze v tech hektickych prvnich zavodech moc neoslnil, to je jen o stesti...
Co takhle napsat vy hrdinove tohle: "Dik Tome, byl si nejrychlejsi, ale si jen clovek! "
0/0
19.5.2002 19:05

M

!!!
panove ja tam byl a videl jsem, jakym zpusobem Tomas jel. doslova a do pismene si tam s kazdym vytiral zadek. To ze zajel do boxu kdy nemel byla je VELKA KRAVINA, ale ten zavod by dojel na velice slusnem miste, protoze zajizdel sama nejrychlejsi kola!!! nemeli byste zapomenout, ze pole position zajel Tomas a ne jeho kolegove, vzdyt to druhy jejich Ferrari bylo az nekde snad osmy nebo devaty!! vzdy kdyz se neco nepodari, tak nejlepsi je zacit kydat hnuj. to ze Tomas o vikendu nemel konkurenci to je fuk, ze jo.....
0/0
19.5.2002 19:02

Franta

Ale jinak jel krásně. Škoda :-(
0/0
19.5.2002 18:56

smich

:))
nemam nic proti Tomasovi Engemu,jen si vzpominam na chybu,kterou udelal  v zavode formule jedna,kdyz si myslel,ze ho volaji do boxu,ale pritom na jeho prijezd nebyl nikdo pripraven.No mozna zavedou sefove staji nove pravidlo a sice,ze kazdy jezdec bude muset pred testy jezdeckymi absolvovat i testy IQ.Co bude Tomas Enge delat potom,to si netroufam odhadnout.Urcite si takovym zpusobem buduje jmeno skveleho a inteligentniho jezdce,o ktereho bude do pristi sezony opravdu rvacka."Ber si ho ty,ja ho nechci".
0/0
19.5.2002 18:19

AleSi

chyba
sice nejsem jeho fanda, ale vaše reakce si nezaslouží. jel jen jeden exhibiční závod a nastudovat všechny pravidla nemělo smysl. Jinak to byl báječný závod.
0/0
19.5.2002 18:18

smich

Re: chyba
Mozna si nezaslouzi nase reakce,ale zkus si uvedomit,jake penize stoji kazdou staj takovy jeden zavod..zkus si predstavit,kdyby jsi byl na miste zbyvajicich dvou jezdcu a nedostal se ani za volant kvuli necemu podobnemu.presne jak s epise v clanku,kdyby nebyla chyba se zajetim do boxu,nemusela by byt zadna stihaci jizda.rict pak,ze nemelo smysl si studovat vsechny pravidla mi pripada trochu nezodpovedne,dost hodne nezopovedne a hloupe.nevim,jestli by jsi s tim pochodil u nekoho,kdo byl v zavode primo angazovan.Tohle jsou profesionalove,kteri jsou za sve vykony placeni a proto si myslim,ze nejake"nemelo smysl" tady nema co delat
0/0
19.5.2002 18:25

mk

škoda
Přiznávám se, že jsem to také nevěděl, že jsou ty boxy během safety-caru uzavřeny. Ale to ho samozřejmě neomlouvá, takovou věc by si měl hlídat.
0/0
19.5.2002 18:06

a

je to blbec
0/0
19.5.2002 16:48

Vincent Vega

Kolik má ten tupec tříd?
Potřeboval by k sobě člověka kterej by naněj řval: nejezdi do boxu,jed do boxu.Zase taková ostuda.Pošlete ho do F1,s ním to nebude taková nuda.Bože to je vul.
0/0
19.5.2002 16:05

hanysek

Re: Kolik má ten tupec tříd?
"tupec" ma prumyslovku. Co mas ty, chytraku?
0/0
19.5.2002 19:54

pejda

???
Bože, to je ale vůl.....
0/0
19.5.2002 15:58

Peppas

Každý svého štěstí strůjce
Jeho chyba. Neznalost neomlouva.. Mel by se vic venovat studiu predpisu, nez dealerstvim pro AAA....
0/0
19.5.2002 14:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze