Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

U Hulešova týmu to nyní skřípe

Euforie ze začátku sezony zmizela, Jaroslav Huleš je smutný. A zlobí se. Tovární motocykl Aprilia stáje CWF Matteoni se v poslední Grand Prix ukázal jako nevyzpytatelný stroj, jihočeský závodník byl proto po celý víkend na chvostu výsledkových listin třídy do 125 ccm a ze závodu samotného brzy odstoupil. "Ne, nepropukl u nás spor jezdec versus šéf. Všichni, Massimo Matteoni, můj manažer Andy Leuthe, technici, já, hledáme, co se s motorkou děje. Po nedělním závodě v Jerezu jsme seděli čtyři hodiny a vymýšleli, co dál," líčí už z domova v Čimelicích Huleš.Velká cena Španělska z pohledu Huleše a Smrže - ZDE

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jarda na to má!
Tak koukám kolik je tu expertů na biky...Některý si ale neuvědomujou,že Hulda jezdil celý leta na motorkách, který by zaperlily možná v ME, ale na svět nemaj. Podívejte se někdy přímo z tribuny, jak Jarda v zatáčkách "vyndá" kdekoho a pak o vybojovaný místo příde na rovince. Letos má stroj na bednu, jenom to chce čas a taky zvyknout si na to, že může vodit závod a brát to jako samozřejmost, ne se toho zaleknout. Kuba Smrž to samozřejmě může dotáhnout dál a bejt lepší neš Huleš, ale uznejte, že už to má o něco snažší. Jardo už se těšim v Brně na českou hymnu! Čau Michal,"cosmico".
0/0
15.5.2002 12:59

Wlada

Re: Jarda na to má!
S tím co jsi napsal se nedá než souhlasit, až na jedno, ten letošní stroj rozhodně není to nejlepší, alespoň zatím........ Wlada39
0/0
15.5.2002 19:17

Lukasjrr

Tome ses blbec
Si myslis ze je to jednoduchy prejit z motorky ktera ma 56 koni na motorku ktera ma 200 koni a nekolik desitek kilo vic??
Ten kdo tvrdi ze jarda neumi jezdit at se podiva na rozbory trati a jezdcu. Jarda patri k jezdcum s nejvyssi rychlosti v zatacce a nejostrejsim brzdenim. Jenze kdyz motorka nejede tak proste nejede.  Ono by to totiz bylo znat na topspeedu kdyby jela.
Tak si pockejte do konce sezony. Tam teprve muzeme hodnotit.
Zatim drzme palce
Lukas
0/0
13.5.2002 19:55

Wlada

Re: Tome ses blbec
Správně chlape, a pro Vás ostatní, když chcete aby Jarda jezdil vepředu, neměli byste na něj tolik nadávat, ale spíš mu dát najevo svou podporu( nebo radši držet hubu). Wlada39
0/0
13.5.2002 21:07

Venca

Jarda
Jsem velkým fandou silníčních motorek a "našeho" Jardu sleduji již pěknou řádku let.Dřív jsem byl  fandou č."39" , ale pouze do té doby kdy jsem si uvědomil, že od Jardy neslyšim nic jiného než stížnosti na techniku!!!!Neříkám, že nebyly opodstatněné ale kampak se poděla sebekritika??Snad je prostě tak dobrý jezdec, že si ani žádnou nezaslouží!!!!Ale po prvním závodě letošního seriálu jsem se opět utvrdil v názoru, že zaslouží!!!Totiž vitěz musí jezdit i hlavou!!!!!!A bezhlavého vítěze jsem ještě neviděl.Pro Jardu to bude asi smutné konstatování, ale "Je třeba i mozek Jardo"!Doufám, že na tuto skutečnost již brzo přijde.
                                                                 Venca (GSX-R600)
0/0
8.5.2002 20:26

Wlada

Re: Jarda
Ty trubko, hlavně že Ty ten mozek máš.......... určitě bys svoje myšlení na okruhu předved. Ty Venco GSX-R.
0/0
11.5.2002 13:08

Petr

Huleš
Jarda toho dokázal dost, je naším nejlepším jezdcem od slavné éry Šťastného, Havla, Staši apod. Je pravda, že jsme měli lepší jezdce, než Huleš, např. Bartůňka, Jarolíma, France a další, ale ti prostě v době komunismu neměli techniku. Ale myslím si, že už moc nahoru nepůjde, i když jsem přesvědčen, že bednu minumálně v Brně udělá. Dal ale podnět mladým, oživil zájem a někdo z kluků, kterým je teď třeba 13 na bednu pravidelně dosáhne. Také si myslím, že Jardovi chybí více citu pro techniku, aby dokázal mechanikům přesně říci, co potřebuje. To třeba uměl mladý Staša, ale zase nebyl dravec jako Jarda. Udělat jednoho z obou, tak je to špička.
0/0
8.5.2002 11:21

jiri miksik

Hules potrebuje cas a take stesti
Nepochazim sice rovnou z motocyklove rodiny, ale v GP a ve sportu se dle meho nazoru trochu vyznam. Jarda Hules potrebuje cas a predevsim stesti. Vzdyt Hulesuv "vrstevnik" Jenkner se pohybuje v MS uz take dlouho, mnohokrat byl "odepisovan" a teprve vloni, respektive letos se sporadicky dostane na stupne, a napr. v Jerezu teprve po padu Poggialiho. A Hules urcite jezdit umi, ale to stresti ho zatim miji!!! Nechte mu cas, mozna bez toho stresu a zodpovednosti za vysledek by se mu jezdilo uvolneneji. Ne kazdy sportovec ma za sebou movite sponzory typu Repsol, Marlboro ci MS. Ja osobne verim, ze jakmile Jarda jednou na "bednu" dosahne, tak pak uz pujde takrikajic "automaticky".
S pozdravem                                                      Jiri Miksik 
0/0
8.5.2002 8:59

Wlada

Re: Hules potrebuje cas a take stesti
Naprosto s tebpou souhlasím, má to jeden háček, jsme v čechách a tady jak se někomu nedaří a nekoukaj z něj peníze tak se řekne že to neumí a je hotovo. "Že pane Charouzi"??? Wlada39
0/0
8.5.2002 13:12

Roman

Všem kritikům
Čekám Vás v Brně na Grand Prix, abyste to viděli live (pro blbce živě) jak se dohání slabý výkon motorky v zatáčkách. Jarda už to dělá 5 let a to by vydržel málokdo.
0/0
8.5.2002 0:31

Hules

vsem kritikum "reditelu sveta"
Ano jiste neumim jezdit jako jarda hules a take jsem nevyhral zadny zavod.
A  to snad znamena ze tu nemuzu napsat svuj nazor na to jak hules jezdi???
Sleduju jardovu zavodni karieru od te doby co zacal MS a nikdy sem od nej neslysel zadnou sebekritiku!!!!! vzdycky se jen vymlouval na stroj!!! jiste to bylo casto i opravnene, ale casto take ne.
0/0
7.5.2002 23:50

Wlada

To All%
Zdravím Tě Míšo a můj oblíbený nikdo. Naprosto s Výámi souhlasím, Ti co píšou že je Jarda vůl a že na motorce neumí bych posadil na jeho stroj a byl bych zvědav jestli když tomu tak rozumí, by odkroužili v Jardově tempu na okruhu alespoň jedno kolo. Rakve bych samozřejmě dodal na vlastní náklady. Wlada39 Jarda je nejlepší.
0/0
7.5.2002 21:26

Míša

Pro mistry světa
Já nevim co se do toho pořád serete. Huleše nikdo z vás nesponzoruje tak vám do toho jestli vyhraje závod nebo jestli se na to vysere a pude na pivo může bejt upřímně ukradený. No běžte si zazávodit na těch svejch koloběžkách.
0/0
7.5.2002 20:36

strejndz_dyzajr

Re: Pro mistry světa
no, nedá se než s tebou souhlasit...ale přece jenom, mladá dámo, ten slovník....
0/0
7.5.2002 22:43

Vanda

ředitelům světa
Já tedy nejsem odborník, ba co hůř jsem ženská, ale kolik z Vás vyhralo alespon okresní závod v jakekoli kubatuře...? Tak nechte pana Huleše živit jak sám uzná za vhodné. Pokud budete lepší jistě vas nějaká staj osloví.
0/0
7.5.2002 17:09

Nikdo

vsem kritikum
Jak to tak sleduji tak valna vetsina umi jen kritizovat.V realu beztak neumite jezdit ani na trikolce.Umelci.
0/0
7.5.2002 16:59

Rossi

Cimelicky rodak zvany Hules
Hules je nemehlo. Jezdi v MS uz nekolik let a porad jenom horsi prumer. A kdyz boduje v prvni desitce, tak jenom diky tomu ze pred nim spadne nekolik jezdcu.
0/0
7.5.2002 16:14

Nikdo

Re: razeni????
Charouz je nejvetsi mafian v motorsportu tady v republice.Vetsiho smejda ktery se jen veze na uspechu ostatnich jsem nevidel.Ty jsi urcite zvykly na razeni na jakekoliv motorce tak se urcite divis jak to ze jezdec takovych kvalit jako je Hules nemuze presedlat tak jednoduse na jiny system.Radsi nech debilnich komentaru a bez jezdit na jawe at si alespon zkusis jak se radi na tovarni Aprilii.Pak si zkus jen tak mimochodem presednout na uplne jinou motorku(treba Simson) a jezdi jezdi a jazdi abys nemel cas na blby pindy.Umnelce
0/0
7.5.2002 16:04

tom

razeni????
Kdyby byl frajer a naucil se radit [jako ostatni] tak by nohl neco zajet. On se stale vymlouva , nebylo to uz tady jednou , jeste kdyz ho mel pod sebou pan Charouz. Nabizel mu tusim vyssi tridu .......a Jarda no prece se nezabije.On je na neco zvyklej? Proc tam teda leze , kdyz je "zvyklej" akorat vyhravat doma. Ldyz je nekdo "zvyklej" na cernobilou TV , tak bohuzel nikdy barvy neuvidi , ale to je jedno kdyz je zvyklej. Jetli mu ovsem dali navod pozev italstine a ne v cestine na kterou je taky zvyklej tak se omlouvam.
0/0
7.5.2002 15:29

Hules

hules???? smrz!
ano je zde jeste mozna treti duvod neuspechu a tim je  hules
je docela zvlastni ze dabel z cimelic, nebo jak mu novinari porad rikaj, jezdi 125 uz tak 4 - 5 rok a porad to za nic nestoji. A kazdy rok na konci sezony se hules vymlouva, ze mel spatny stroj....... podle me na to proste nema.
zato smrz to podle me nekam dotahne  moc mu fandim
0/0
7.5.2002 14:58

Val

Re. Laik
Laiku seš vůl, kterej tomu za mák nerozumí, ne laik. Myslím, že ani do toho hokeje by ses radši neměl plest
0/0
7.5.2002 13:17

laik

co by se stalo?
S motorkou se přes zimu stala jednoduchá věc. Osedlal jí Huleš, který na to prostě nemá. Když se shodou náhod dostal v Japonsku na první místo, tak se o toho ... Já to v motorce nevidím.
0/0
7.5.2002 12:09

Petr

Re: co by se stalo?
Myslis ten Hules, ktery se spatnym strojem loni byl schopen bodovat ve skoro kazdem zavode? Hm to zni logicky, zavolej to do Italie, treba jim to jeste nedoslo :)
0/0
7.5.2002 12:19

laik

Re: Re: co by se stalo?
Ten Huleš je ale chudák. Stále má jenom špatný stroj. Jinak by byl určitě už několikrát mistrem světa. Jestli to není tak, že je sice schopen zajet na všem, ale vždy pouze na nějakou hranici, přes kterou se nedostane.
0/0
7.5.2002 12:33

dmagio

Re: co by se stalo?
laik: Ty seš prostě looser, no laik :-) neser se do motorek, sleduj radši hokej, to teď frčí. :-)))
0/0
7.5.2002 12:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze