Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ducati nastupuje. Zláká Rossiho?

Nová královská třída světové silnice MotoGP, která umožňuje start nejen dvoutaktům o objemu 500 ccm, ale i čtyřtaktům o objemu do 900 ccm přilákala další značku. Jedná se o italského výrobce těžkých motocyklů Ducati. Italové oznámili, že příští rok nastoupí do mistrovství světa se čtyřtaktovým strojem, který bude slavnostně představen již letos při Velké ceně Itálie 30. května v Mugellu. Pozorovatelé jsou ovšem zvědaví nejen na nový motocykl, ale i na novinku, kdo bude jeho pilotem? Okamžitě se objevily fámy, které spojují s Ducati všechny tři špičkové italské piloty královské třídy od Rossiho, přes Capirossiho až po Biaggiho.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

RKlemm

Johny is the real insider
Mila, mile, mily Johny. Mate samozrejme pravdu: Vyrobni paleta masin Ducati obsahujici Specials (998S Bostrom+Baiyliss, S4 Fogarty), Monster (S4, 900ie 750ie 620Sie 62ie), Sport Touring (ST4S, ST4, ST2), SuperSport (900 SS, 900S...) a SuperBike (998R,998S,748...) ztelesnuje same M O P E D Y. Biaggi je nervak, ktery jen pada z motorky. Nebyl nekdy mistrem sveta na kolech, nebo tak? Gratuluju Ti, internet snese dokonce i Vas... Dekuji za pouceni, Roman
0/0
30.4.2002 15:22

fireblader

Re: Johny is the real insider
pěkný výčet, zapomněl jsi na 998 bip. :_)))) to si může kdokoliv najít na www.ducati.com, ale nejvíce se Ducati proslavila v posledních letech svými superbiky a slovní spojení těžký motocykl mi též není známo, spíše těžký křižník, ale u motocyklů jsem obdobné spojení slyšel jen jednou v Německu, takže možná taky otrocký překlad :_)))) a k Biaggimu v 250kách byl king, dominoval několik let, ale v 500kách se jaksi kromě první sezóny nechytl, asi bylo chybou že odešel od hondy, ale je nervák a pod tlakem dělá na to, aby se stal mistrem světa moc chyb, souhlasím s Johnym, a ještě lže když přip přestupu k Yamaze tvrdil, jak denně prohání svou novou R1, ale teď najednou tvrdí, že se 4-taktem nejezdil ani na běžných komunikacích .... víc čti o motorkách a začni psát, až získáš znalosti, do té doby nashledanou
0/0
30.4.2002 16:26

RKlemm

Re: Re: Johny is the real insider
Dekuji, Fireblader. Prosim tedy o konkreetni ponauceni: jak nazvat vyrobni paletu firmy Ducati? Tezko "lehke sportovni motocykly"... Max Biaggi je jednim z nejlepsich pilotu na svete. V clanku jsem popsal jeho ambice, ktere jsou faktem. Ze 4takt Yamahy neni na urovni Hondy je snad take jasne. Proc ho zesmesnovat? Ted jdu cist a ziskavat znalosti... Zdar Roman
0/0
30.4.2002 17:35

fireblader

Re: Re: Re: Johny is the real insider
Já nechci nikoho zesměšňovat, nemám k tomu důvod, ale Max bohužel na to nemá v současné době, Rossiho ho neporážel loni díky lepší motorce, ale díky tomu, že mu Doohan vysvětlil, že je třeba jezdit hlavou, a to bohužel Biaggimu chybí......Zatím... Jinak mu přeju hodně štěstí ......
0/0
2.5.2002 7:19

Johny the Five

Vážený pane redaktore,
svým článkem potvrzujete absolutní neznalost motocyklového sportu, protože napsat o Ducati výrobce těžkých motocyklů může jen diletant, Ducati je naopak proslulá výrobou lehkých sportovních motocyklů, toto označení by se spíš hodilo pro Harleye ...... A k Biaggimu, ten kdo pravidelně sleduje MS silničních motocyklů si již všiml, že Biaggi je nervák a když je pod tlakem, dělá chyby a padá, loni takhle ztratil šanci bojovat o titul, když upadl 3* za sebou a Yamaha má asi lepší motocykl než napovídají Biaggiho výsledky, protože Checa s totožným motocyklem dosahuje podstatně lepších výsledků, možná by nebylo od věci si příště prostudovat problematiku o které se snažíte napsat článek a teprve pak něco napsat, ale papír(internet) snese všechno že ......
0/0
30.4.2002 10:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze