Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fabia vystřídá ve světě Octavii WRC

Hovoří se o tom už hodně dlouho. Fanoušci se čertí nad výsledky Octavií WRC v mistrovství světa rallye a vzkazují do Mladé Boleslavi, že vozy se do bojů nehodí, a že jediným řešením je nasazení drobnější a hbitější Škody Fabie. Je to i stále silnější téma mezi závodníky či konstruktéry závodních vozů. Ačkoli tým Škoda Motorsport o změně vozového parku nechce hovořit, Jiří Gottwald, který automobilku zastupuje v okruhové sérii Česká pojišťovna Škoda Octavia Cup, uvedl, že Fabia WRC skutečně octavie nahradí. Nyní jde nejspíš jen o to, kdy a kde.Fabie vymění octavie i na okruzích - ZDE

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jakub

uřtitě bude zlepšení
fabia WRC bude obsahovat stejny co octavia WRC a vzhledem k hmotnostnim pomněrům a velikostem to auto bude určitě ovladatelnější. Dávam mu velké naděje.
0/0
25.3.2003 11:10

homča

Možná
i octavia dosáhla dobrých výsledků v roce 1999 na RAC rally a loni na Safary rally v asfaltových soutěžích jí to moc nejde a to ne jenom proto že je dlouhá ,ale taképroto že nemá takový výkon motoru ,ale má taky výhodu a to že patří ke spolehlivým kdyby i taková byla FABIA WRC ta bude sice kratší i když ted je moc krátká ale co ostatní. Třeba to bude cesta k lepšímu tomuto možnému projektu by neškodilo i troch víc peněz a víc času než u OCTAVIE necháme se překvapit.
0/0
31.7.2002 20:55

cosworthman

Konecne!!
Je skvely, ze jim doslo uz po trech letech, ze s takovou lodi se nemuzou zadnou vlasenkou prosmeknout rychleji nez 206ka.Ovsem jestli s ni vylezou az pro sezonu 2004, tak leda jako veterani, nebo budou zase uzavirat druhou dvacitku. Presto hodne stesti...S.Petr,Hradec Kralove
0/0
10.7.2002 12:59

změna
chlapci u fabie jste zmínili jistou "zastaralost",možná ten fejslift by byl aktuálnější. mimochodem já osobně jsem viděl dříve 206 wrc než sériovou verzi. ale teď zpět ke škodovce, co takhle relativně novinku - superb. nějaké zkušenosti s relativně velkou károu tam jsou, tak proč to nezkusit. abychom tam zanesli trochu té obchodní politiky.
0/0
17.4.2002 8:54

Frozeno

Octavia
, Jak řikal Tomik - Fabia na WRC nikdy mít nebude a myslim, že další krok by měla Škodovka směřovat spíš na další evoluce Oktávií.Oktávka je schopná konkurovat minimálně Hyundaii a Mitsubishi (ty to teda vyvedli s WRCčkem, ale dneska je doba WRC a kdo ho nemá jako by nebyl - teda mezi značkama.)Na šotolinovejch rally má Oktávie velký šance na body a že nedělá body z asfaltovejch soutěží - to jsou přece soutěže Peugeotu a Citroënu.Peugeot chrlí obrovský množství peněz a je to vidět na výsledcích.Škodovka má, jak už sem řikal na to, aby porážela Hyundaie a Mitsubishi.
0/0
16.4.2002 19:05

Tomas Langer

Důkaz o shopnostech Fabie
No, hoši - asi vám nějak uniklo, že důkaz o schopnostech Fabie podal už loni Dan Michl, když loni s okruhovou verzí Fabie s 2l motorem v Brně zle proháněl Charouze s Poršákem a na první místo se před něj nedostal jenom proto, že startoval z poslední řady a Charouz není žádnej nováček, aby ho pustil před sebe zadarmo.
Samozřejmě, chce to prachy, ale to auto je skutečně správnej směr - koukněte se na to s čím jezděj právě vámi opěvovaní francouzi. DOba velkejch WRCček od SUbaru či Mitsubishi je, zdá se, pryč.
Tomáš
0/0
12.4.2002 8:43

Mirek

Re: Důkaz o shopnostech Fabie
Možná mě něco uniklo ale tady se mluví o rally a né o okruzích. Okruhy jsou úplně jíná liga!!!
0/0
12.4.2002 15:18

Jenda

Zbožný přání
Trocha pesimismu : myslím si, že letošní sezóna Škovky v MS Rally je poslední, zároveň žádná Fabia WRC se vyvíjet nebude. Jsou tady zprávy, že by bývala Škoda končila již loni, ale penále od FIA by byly větší než rozpočet na celou letošní sezónu.Každá automobilka se smluvně zavazuje, že alespoň jednu sezónu odjede celou, pokud vstupuje do MS s WRC.Koncernová filosofie je vcelku jasná, Škoda si pěstuje image spolehlivého rodinného auta, sportovní image má poslední dobu hlavně Seat. Nejsou peníze na vývoj. Seat v příštím roce bude zastupovat koncern VW v MS Rally, čemuž nasvědčuje i připravovaná Cordoba WRC Evo 3, také např. angažování E. Trinera (podpora oficiálního dovozce). Nasazení Fabie WRC do seriálu někdy v roce 2004 by postrádalo kýžený reklamní efekt, všechny automobilky nasazují WRC téměř součastně s uvedení daného modelu na trh. Samozřejmě bych byl rád, kdyby Fabia dělala výsledky, bavila nás, diváky, na domácích i světových rally, ale v součastné době to vidím nereálně.
0/0
11.4.2002 17:29

QWE

Re: Zbožný přání
Co se týká "kýženého reklamního efektu", tak přestává být veřejným tajemstvím, že v roce 2004 vyjede facelift Fabie a navíc se v MB šušká o Fabii RS. Přesto bych byl raději, kdyby to bylo dřív (příští sezonu), ale zase aby to nedopadlo jako uvedení Octavie do MS, které se trochu uspěchalo (tehdy v Monte nedojeli ani na start) :-(
0/0
13.4.2002 11:47

Mirek

kdy už přestanou bulet?
Panové sorry, jsem si jist že teď nadzvyhnu hodně lidí ze židle ale osobně si myslím že Octavie je na tolik dobré úrovni že sbírat nějaké body může!!! Problém je stále v angažmá posádek. To co jezdí teď a jezdilo před tím byli spíš testovací jezdci a ne závodní piloti. Roman Kresta taky není nijak extra jezdec, aspoň zatím! Na ČR stačil ale světák? Pokud chceme vidět Škodovku pravidelně v první desítce a možna i na bedně, chce to především lepší posádky a pak začít makat na Fabii. Pokud na to nemají, tak ať nebulej a něco dělají, vždyť je nikdo nenutil aby se dali touto cestou! Mohli klidně dále jezdit s F2kou a nebo Super1600! A byli by v pohodě! VW by mělo prochu peněz přitopit. Také je nikdo nenutil aby Škodovku kupovali!
0/0
11.4.2002 14:00

Gumak

Fabie bude resenim!
Je urcite pravda, ze rozhodujou prachy, ale je taky pravda, ze Octavia je malej stehovak. I s tak malym rozpoctem, jaky Skoda ma, byla se " stehovakem " schopna uspet. Myslim si, ze Fabia by mohla splnovat porekadlo " Za malo penez hodne muziky ". Kazdopadne to vsechno ukaze az nasazeni Fabie. A cim driv, tim lip.
0/0
10.4.2002 18:52

dřevák

Re: Fabie bude resenim!
Gumaku, nech si ty své moudrosti pro sebe.
0/0
10.4.2002 21:31

Gumak

Re: Re: Fabie bude resenim!
Ty ses vazne dement, tohle muze napsat jen primitiv. Podle jmena to taky sedi. 
0/0
11.4.2002 16:57

emil

názory ?
Některé názory jsou k politování. Je pravdou, že výsledky Octavie nejsou dobré, ale až šotolina ukáže pravou sílu Škody. Sahali po bodech ve Švedsku a daleko o jednoho neby Gardemeister naposledy. Hold nejsou takový peníze jako ve špičce. Ale Fabie řešením je.
0/0
10.4.2002 15:20

tom_m

Re: názory ?
A Ty si myslíš, že Fábie se stejnou finanční podporou jako Octávie má šanci na větší úspěch? Určitě ne. Za VÝRAZNÝM ÚSPĚCHEM stojí i VÝRAZNĚ VYŠŠÍ ROZPOČET! A pak bude konkurence schopná i Octávie. Subaru není taky zrovna nejkratší. Tím nechci říct, že s Fabií to nebude lepší. Ale opět opakuji: ZA VÝRAZNÝMI ÚSPĚCHY MUSÍ STÁT i VÝRAZNÝ ROZPOČET!
0/0
10.4.2002 16:48

Valentinik

Re: Re: názory ?
Už jsi ty chytráku viděl stát Imprezu a Oktávku vedle sebe? Asi ne. Proč se asi trápí EVO7 tak vzadu, když Delecour minimálně na asfaltu je schopnej jet na bednu. Jinak těch 8mil.EUR na Burnsovu výplatu asi v rozpočtu schází.....
0/0
11.4.2002 14:39

tom_m

Re: Re: Re: názory ?
Já se na chytráka nehraju. Ale Tvůj příspěvek svědčí o Tvé inteligenci.... A teď proč jsi tak "chytrý"....??? Podle Tvého příspěvku soudím, že Ty jsi Octavii vedle Imprezy stát určitě neviděl. Jinak bys věděl, že délka Octavie je 4511 mm a délka Imprezy 4405 mm. Rozdíl je minimální a doufám, že si ho zvládneš přepočítat. Chtěl jsem tím říct jen to, že se dají zajet skvělé výsledky i s tak dlouhým autem, pokud bude mít Škodovka rozpočet na úrovni srovnatelné s Peugeotem, Citroenem a dalšími. Ale píši pokud. To je vše.
0/0
12.4.2002 8:13

jarda

co to prekopat uplne od zacatku
ja bych rovnou udelal novy vuz AVIA WRC !!!! :))
0/0
10.4.2002 14:33

Drakula

Re: co to prekopat uplne od zacatku
Myslíš snad AVII WC?.......
0/0
19.4.2002 10:54

tom_m

Skoda WR Team
Jsem velkym fanouskem rally a zaroven i znacky Skoda. Skodovka udelala krok dopredu tim, ze angazovala severany Gardemeistera a Erikssona. Jeste ukazou, co v nich opravdu je. Roman Kresta o sobe da rovnez poradne vedet. Ale chce to cas - davam mu tak 3 roky. Sve umeni uz dokazal 2x na paralelnim sprintu v Italii. Pak by mohl byt hodne konkurence schopny, pokud na sobe bude tvrde pracovat. Prispevky, ktere napsali "Tomik" a "bobis", svedci o tom, ze jsou uplne mimo...!!! Naopak zcela souhlasim s nazorem, ktery napsal "Ben". Je videt, ze jako jediny z Vas je tady opravdu "IN". Neni to o aute (jestli Octavia nebo Fabia), ale prave o rozpoctu na rally, kterym kazda automobilka disponuje. V nekolika rozhovorech to potvrdil i A. Schwarz. Veci, ktere jsou ve spickovych tymech samozrejmosti (prave diky rozpoctu) - mam na mysli napr. vyvoj urcitych soucastek v kratkem case, jsou u Skodovky problem a musi se nejprve naplanovat, pak na ne najit penize a jejich doba uvedeni do zivota je podstatne delsi. Takze problem je pouze "AZ O PENEZICH". Kazdy den navstevuji webove stranky www.autosport.cz a odbiram specializovany motoristicky magazin "Rally", ktery bych vsem zajemcum o tento sport doporucoval. A rychlost nasazeni WRC-kove Fabie bude zalezet prave na uspesich ci neuspesich Octavie na sotolinovych rally. Osobne to vidim na tvrdy nastup od roku 2004. Jsem zvedavy na Vase opravdu fundovane reakce a ne na prispevky podobneho razeni jako napsali prave "Tomik" a "Bobis", kteri zjevne rozumi vsemu ....
0/0
10.4.2002 13:56

korek

Nevěřím
Já už Škodovce nevěřím, měla s Octávkou slušný rozjezd, ale její vývoj jde pomalu jak sviňa. Fabie je podle mě jediné možné řešení a čím dřív, tím líp. Navíc si myslím, že jezdecká sestava je dobrá a navíc perspektivní. Myslím tím Toniho Gardemestra, Romana Krestu i toho Argentince Pozza
0/0
10.4.2002 13:23

Pavel

Už letos !!!
Na nejmenovaném rádiu dělali rozhovor o jedné z předchozích rally přímo s šéfikem Škoda motorsport Janebou a naťukli otázku novýho auta. Odpovědí bylo, že se pracuje na novém modelu, který nahradí oktávku od příští sezony nebo už v posledních závodech letošního mistrovství !!! Tak jen do toho. Určitě bude coool.
0/0
10.4.2002 12:55

Ben

Co ocekavate?
Jsem velkym fanousek rally,a myslim si ze vykony skodovek nezalezi na poctu dveri, ale zakopany pes je nekde jinde! A to je v penezich! Podivejte  se jaky ma skodovka rocni rozpocet a jaky maji ostatni tymy! A dojdete k cislu, ze skodovka ma o kolo 1/4 rozpoctu peugetu! Ale jelikoz jsem nanepravitelny, tak skodovce verim!
0/0
10.4.2002 12:46

Tomik

Re: Co ocekavate?
Kdyz chce Skodovka jezdit v cele, ma sypat vic penez. Subaru nevyrabi vic aut nez kolik sesmudli v Boleslavi a jak to Japoncum jede. Ale spis to bude otazka koncernoveho vedeni. Seat se ze soutezi stahl a pritom Cordoba potencional mela (jsekm zvedavej na Trinera), od Volkswagenu jezdi rally jen kitovej Golf a to pouze nemecky mistrovstvi, jinak neni konkurence schopny a Audi na placky na Le Mans a pry by to letos mela byt posledni sezona. A Fabie by byla zajimavejsi a urcite konkurenceschopnejsi ve tride Super 1600. Na WRC nemá.
0/0
10.4.2002 13:18

bobis

HUMUS SKODA
no nevim ale skodovky na to nemely a ani mit nebudou .:o) jsou to sunky  :o)
0/0
10.4.2002 12:26

Ignac

Re: HUMUS SKODA
bobis = debil
0/0
10.4.2002 12:31

franus

Re: Re: HUMUS SKODA
souhlasim
0/0
10.4.2002 13:33

Herr Herr

5 dveri
Jsem jen zvedav, kdy ve skodovce vyrobi konecne i 3 dverovy vuz, ktery bude vypadat opravdu sportovne. Jak soutezni tak civilni. I kdyz problem nema jen Skodovka,ze.
0/0
10.4.2002 12:07

Ignac

Re: 5 dveri
to fakt chybi
0/0
10.4.2002 12:32

Ignac

Re: 5 dveri
to fakt chybi
0/0
10.4.2002 12:32

Jaky

Pan buh zaplat.
To je fajn ze uz jim doslo ze se se stehovackym autem neda jezdit prvni desitka. Uz se tesim Fabie by mohla bejt i docela pekna...:o)
0/0
10.4.2002 11:59

Nema

No konecne!!
Je videt ze uz se konecne neco deje a skodovaci budou mit uta na vyhravani.Schopny lidi uz maji tak ted jeste to auto. Pokud to bude uz pristi sezona, tak to bude bomba. S Fabii by meli jak na Citroeny tak na Hyundae a Mitsubishi!!!
0/0
10.4.2002 11:09

Tomik

Re: No konecne!!
Na Citroeny bude mit na asfaltu maximalne Peugeot. Tam jsou francouzi neprokonatelni. Staci se mrknou na vysledky a vys nez tovarni Skudky jsou soukromy 206. To je sranda, co?
0/0
10.4.2002 13:07

Tomik

Cha cha cha, to bude stejnej prusvih jako Oktavka! Druha desitka to jisti!
0/0
10.4.2002 10:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze