Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tenisové drama postup nepřineslo

Na konci obrovského dramatu se radovali francouzští tenisté. Ti až po těžké bitvě porazili český výběr 3:2 na zápasy a postoupili tak do semifinále Davisova poháru. V nedělních dvouhrách vrátil nejprve Česko do hry skvělým výkonem Jiří Novák, když porazil Grosjeana. Ve čtyřhodinovém maratonu pak ale Bohdan Ulihrach přes nezměrné úsilí nešťastně podlehl Fabrici Santorovi v pěti setech 6:7, 5:7, 6:3, 6:4 a 3:6. Pokračuje tak seriál smolných čtvrtfinálových vyřazení svěřenců Jana Kukala.Prohlédněte si on-line ze zápasůHráli jsme brutální tenis, říká Novák

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jirka

Skvělej zážitek
Děkuji našim tenistům za super zážitek při sledování duelu s Francií.Jirka i Bohdan se vydali ze všeho a to se často nevidí, takže ještě jednou dík.Skvělá propagace českého tenisu, který to moc potřebuje.Díky také České televizi za (konečně) profesionálně odvedený komentář.Těším se na další přenosy (možná by ČT mohla obnovit vysílání finálových bojů na Grand Slamech, diváci by se jistě našli).
0/0
9.4.2002 22:37

karel Oulicky

Klid. Mel nastoupit Ing. Jan Vacek
Klid tady bude. Bylo to prumerne, kluci hrali slusne. Ja bych asi takticky postavil na 5 utkani Ing. Jana Vacka. Hraje dobre na siti a je nebezpecnej!!
0/0
8.4.2002 17:30

Zuzana Nováková

Re: Klid. Mel nastoupit Ing. Jan Vacek
Proc proboha p. Vacka? Videl jste ho v unoru s Brazkou? Uz o nic neslo, ale diky treme to projel, co by delal v takovehle situaci? Tenhle napad, pokud to nebyla ironie, mi evokuje vrazdeni nevinatek.
0/0
9.4.2002 17:01

karel Oulicky

Re: Re: Klid. Mel nastoupit Ing. Jan Vacek
Ne, Zuzanko, to byla ironie))) Samozrejme , ze mate pravdu. Vacek by mel nohy ze zeleza. Krasny den.
0/0
10.4.2002 11:50

Zuzana Nováková

Re: Re: Re: Klid. Mel nastoupit Ing. Jan Vacek
Uz jsem se lekla ze mitak podcenujete Bohdanka.
0/0
12.4.2002 16:00

Ministr

Super tenis
Knedlik v rku a srdce v pr.... - to byly moje pocity za stavu 0:2 pro Santora, ale veril jsem se Bodovi, protoze hral dobre. Santoro je neskutecny klikar a Boda neskutecny smolar a tak se stalo, ze paty set skoncil pro nas spatne, ale myslim, ze vsichni z naseho tymu si zaslouzi obdiv a uznani! diky chlapi - PRISTE TO VYJDE!!!
0/0
8.4.2002 15:29

Ondřej

Kluci díky...
Jo, zase po dlouhých letech jsme zásluhou České televizi a především díky Jirkovi Novákovi, Bóďovi a všem Frantíkům viděli v naší televizi zase jednou tenis světové úrovně. Viděl jsem několik západů Jirky na Austrlian open, ale to co předváděl v obou dvouhrách, to bylo zase o 200% lepší. Myslím, že spolupráce s Honzou Kukalem a soustředění se především na dvouhru mu strašně prospívá. Jen tak dál ! Bóďa, je holt Bóďa. Myslím, že každý z nás, který tenis hrajeme, víme, že i ze stavu 40:0 se dá prohrát game. Jen to ale škoda, protože český tenis by potřeboval pořádnej úspěch, jako sůl. Navíc tahle generace by si ho zasloužila. K deblu je malá poznámka. David na to už faKT nemá a  Honza Kukal by  měl začít intenzivně sledovat české debly a jednu nebo dvě dvojice začít připravovat na to, že budou hrát DC. Navíc, máme z čeho vybírat. Stavět celý zápas na Jirkovi je v této chvíli už neúnosné a nerozumné.
0/0
8.4.2002 14:23

Niinima

Francie byla lepší
v klíčových okamžicích, Grosjean dovede delší zápasy vyhrávat, prostě tenista vytrvalec, navíc kdoví jak by dopadl ten čtvrtý mač s Novákem kdyby se nezranil; Jirka měl navrch ale kdoví... možná by se tak neměl chlubit; ale jinak Jiří díky, zase jsi držel naši družinu, společně s Kukalem a vlastně i Bohdanem; Francie nás vcelku jasně přehrála v deblu, hráli jsme špatně, ale fakt je, že v sobotu by zřejmě porazili skoro každého... zejména to co hrál Santoro, ta chytrost, loby, to byla radost se koukat..
Bohdanův mač - Bohdan prostě držel osud v rukou, jenže musel by to zahrát celý precizně, ono to nasere, když zabijete tři umístěné míče k čáře a Santoro se z toho dostane; holt to je ten zabijácký instinkt co našim chybí, tehdy Bohdanovi víc než Jirkovi; Bohdan dřel, bojoval, v poměru k vítězným míčům těch nevynucených chyb nebylo tolik, jenže chyběla ta schopnost když byl v pasivitě ho zatlouct ještě jedním míčem a taky lepší psychika v klíčových momentech utkání - tiebreak, tildenův game v pátém, a řada breaků nebo odvracených breaků... v podstatě Santoro ho nechal hrát a kdyby Bohdan hrál líp vyhrál by, na druhou stranu Santoro je velmi technický hráč, něco jako dřív Noah nebo Leconte, takový hračička.. škoda, ale patří vám dík za předvedený výkon; jen se obávám jestli tahle sezóna nebyla maximem dosažitelného; kdoví jestgli budeme mít lepšího debla, kdoví jestli Novák a Ulihrach ze sebe vymačkají ještě víc než dali... a jestli Kukal odejde, může se celá tato dobrá parta zhroutit; jinak neřekl bych že Francie byla tím nejsilnějším soupeřem - co takhle Austrálie s Hewittem a dobrými deblisty, Rusko se safinem a Kafelnikovem, Británie s Henmannem a Rusedskim, Španělsko s výbornými hráči, o Americe ani nemluvím; myslím že potenciál našeho týmu odpovídá prvnímu nebo druhému kolu DC a budeme rádi když udržíme naši nesestupitelnost:-)
Pánové, za fanoučky našeho DC týmu Vám přeju vše nejlepší
0/0
8.4.2002 14:04

Honza

Prohra Ulihracha
 Jakožto dlouholetý tenisový trenér bych nechtěl, aby byla veřejnost klamána o tom, že rozhodující pátý set zápasu proti Francii jsme prohráli díky štěstí nebp rozhodčích! Honza Kukal moc dobře ví co bylo větší příčinou, ale na veřejnosti se tyto věci z úst trenéra nesmí objevovat - taktický propadák Bohdana v sedmé hře - za stavu 40 : 0 si vyházel nevynuceně sám celý gam a bohužel i zápas a naše střetnutí... To že dokázal zvrátit boj na pět setů byl výborný výkon ovšem v nejkritičtějších fázích Bohdan většinou v reprezentaci selhal.
0/0
8.4.2002 13:46

SYBA

DOBREJ CESKEJ TENIS
SUPER TENIS PLACAM VSEM! SKODA ZE BODA NEDOTAH ZAPAS DO KONCE AT UZ V PATEK NEBO V NEDELI:/ A I TY CTYRHRY JE SKODA, ALE JINAK KLOBOUK DOLU!!!!
0/0
8.4.2002 10:34

Honza

diky za vykon
Po vystoupeni Jirky Novaka na Austr.Open opet krasnej tenis, ktery sme mohli diky CT videt. Jedinou ctyrhru sem nevidel, vzhledem k vysledku a komentarum na ni sem i rad (tusil sem, ze ctyrhra rozhodne a bohuzel se tak stalo). Vcerejsi nervy drasajici bitvy musely potesit kazdeho fanouska tenisu. Novak roste do komplexniho hrace, jen tak dal a hura mezi TOP10. Porazit oba Francouze na jejich pude je ohromne. Skoda, ze Bohdan nedokazal dotahnout jeden petisetak do vitezneho konce. Zejmena v nedeli ale makal na doraz, necekal sem, ze za stavu 0:2 zapas obrati az do pateho setu. Chapu, jak tezke je busit do hrace, ktery vicemene ceka na chyby soupere. Santoro hral chytre, neskutecnej odhad a i dosti stesti. Tak snad priste.
0/0
8.4.2002 10:32

Čehun

Nevadi
Kluci nevadi. Byl to super tenis. Bóďa chtěl, bylo to vidět, ale frantík byl lepší, i když nehrál ale jen vracel. Vyjde to příště.
0/0
8.4.2002 10:26

Mrca

Rikl???
Super tenis od Nováka a Ulihracha, slabší chvilku a asi i rozhodujici měl bohužel Rikl, nevím jak ostatní, ale mě ten Rikl tam poslední dobou už nesedí....
0/0
8.4.2002 10:08

Mrca

0/0
8.4.2002 10:06

Jenda

Kloubouk dolů!
To jak naši hráli, mne teda v klidu nenechalo, mám radost, že máme skvělé tenisty a takovéhle prohry mne vůbec nemrzí!
0/0
8.4.2002 9:43

Yarwen

Můj názor
Mňo, mohli jsme také vyhrát i 4:1. Od obrazovky je radit vždycky jednoduché, ale pár mých postřehů: Ulihrach - Grosjean: tohle jsme mohli teda vyhrát. Ulihrach vedl 2:1 na sety a měl Grosjeana na raketě. Nemohu to jinak říct, ale zdálo se mi, jako by zbytek zápasu totálně vypustil, polevil ve hře. Jestli podlehl uspokojení po třetím vyhraném setu - nevím. Novák - Escude: tak zde patří mé absolutorium pro Jirku. Escude nastoupil do zápasu nesmírně sebevědomě, přesto ho Novák udolal. Byl to pro něj psychicky náročný zápas, ale dal to. Čtyřhra: zde jsem začal poprvé nadávat. Ty nesmyslné kecy komentátorů o tom, že francouzský tým byl strašně dobrý! Pche! Naši si to prohráli sami, ono nastoupit do zápasu s posranými trenýrkami není ta nejlepší volba. Francouzi nehráli ani tak dobře, jako my špatně. To nebyla ta dvojice Novák - Rikl, jakou ji znám. Tento debl jsme měli vyhrát a mohli vyhrát. Tím nechci říct, že bych na jejich místě nebyl nervózní také, ale bylo to prostě tak. Novák - Grosjean: po výkonech Grosjeana a Nováka ve svých prvních zápasech jsem tento průběh předpovídal. Tak jako tak to nesnižuje Novákovy zásluhy. Ulihrach - Santoro: zase jsem nadával. Santoro si hrál celý zápas svou hru, s malým výpadkem na konci čtvrtého setu a v prvním gemu setu pátého. Ulihrach ovšem celou dobu dělal obrovské množství nevynucených chyb (nevím, proč si toho komentátoři nevšimli) protkávané zase naopak skvělými údery, zejména riterny a prohozy. Vývoj pak záležel čistě na poměru mezi chybami a světlými okamžiky, bohužel v prvních dvou setech bylo více chyb. Pak Ulihrach svou hru znatelně zpřesnil a co musím uznat, ať už se mu dařilo nebo ne, pral se o výsledek jako lev. Pátý set byl naprosto otevřenou záležitostí, bohužel ho vyhrál Santoro. Nevadí - odcházíme, myslím, s naprosto vztyčenou hlavou a přeji klukům hodně zdaru a děkuji za báječný tenis. Jsem rád, že máme kvalitní tenisty, kteří jsou ochotni podávat co nejlepší výkony i za svou zemi. Ne tak tenistky Slovenska, kde Hantuchová po prvním, lehce vyhraném setu řekla trenérovi na lavičce, že jestli ji nezvýší odměnu o 3000(?) dolarů, zápas skrečuje. Nevím, na čem se dohodli, každopádně další dva sety dala soupeřce zadarmo a Slovensko ve Fed Cupu prohrálo...
0/0
8.4.2002 9:35

Yarwen

Můj názor
Mňo, mohli jsme také vyhrát i 4:1. Od obrazovky je radit vždycky jednoduché, ale pár mých postřehů: Ulihrach - Grosjean: tohle jsme mohli teda vyhrát. Ulihrach vedl 2:1 na sety a měl Grosjeana na raketě. Nemohu to jinak říct, ale zdálo se mi, jako by zbytek zápasu totálně vypustil, polevil ve hře. Jestli podlehl uspokojení po třetím vyhraném setu - nevím. Novák - Escude: tak zde patří mé absolutorium pro Jirku. Escude nastoupil do zápasu nesmírně sebevědomě, přesto ho Novák udolal. Byl to pro něj psychicky náročný zápas, ale dal to. Čtyřhra: zde jsem začal poprvé nadávat. Ty nesmyslné kecy komentátorů o tom, že francouzský tým byl strašně dobrý! Pche! Naši si to prohráli sami, ono nastoupit do zápasu s posranými trenýrkami není ta nejlepší volba. Francouzi nehráli ani tak dobře, jako my špatně. To nebyla ta dvojice Novák - Rikl, jakou ji znám. Tento debl jsme měli vyhrát a mohli vyhrát. Tím nechci říct, že bych na jejich místě nebyl nervózní také, ale bylo to prostě tak. Novák - Grosjean: po výkonech Grosjeana a Nováka ve svých prvních zápasech jsem tento průběh předpovídal. Tak jako tak to nesnižuje Novákovy zásluhy. Ulihrach - Santoro: zase jsem nadával. Santoro si hrál celý zápas svou hru, s malým výpadkem na konci čtvrtého setu a v prvním gemu setu pátého. Ulihrach ovšem celou dobu dělal obrovské množství nevynucených chyb (nevím, proč si toho komentátoři nevšimli) protkávané zase naopak skvělými údery, zejména riterny a prohozy. Vývoj pak záležel čistě na poměru mezi chybami a světlými okamžiky, bohužel v prvních dvou setech bylo více chyb. Pak Ulihrach svou hru znatelně zpřesnil a co musím uznat, ať už se mu dařilo nebo ne, pral se o výsledek jako lev. Pátý set byl naprosto otevřenou záležitostí, bohužel ho vyhrál Santoro. Nevadí - odcházíme, myslím, s naprosto vztyčenou hlavou a přeji klukům hodně zdaru a děkuji za báječný tenis. Jsem rád, že máme kvalitní tenisty, kteří jsou ochotni podávat co nejlepší výkony i za svou zemi. Ne tak tenistky Slovenska, kde Hantuchová po prvním, lehce vyhraném setu řekla trenérovi na lavičce, že jestli ji nezvýší odměnu o 3000(?) dolarů, zápas skrečuje. Nevím, na čem se dohodli, každopádně další dva sety dala soupeřce zadarmo a Slovensko ve Fed Cupu prohrálo...
0/0
8.4.2002 9:34

Morous

Asi si to zavinil sám
Sledoval jsem jen ten poslední zápas. Nejsem znalec tenisu, ale zdálo se mi, že ten Frantík byl asi lepší. Tolik Ulihrachem vyhozených míčů mimo kurt jsem u žádného lepšího tenisty ještě neviděl. Je jasné, že musel hrát na hranici rizika, ale nejlepším hráčům to tam padá. Jinak jsem nepostřehl, že by Santoro něco mimořádného předvedl. Ale neměl tolik nevynucených chyb. Jinak skvělý zážitek a napětí. Přeji klukům mnoho úspěchů a více toho štěstí.
0/0
8.4.2002 8:46

Jandiss

Snaha ovoce nepřinesla
Oceňuji enormní snahu Jirky  i Bohdana, ale zároveň si myslím, že se opravdový hráč pozná v krizových situací. Bohdane  za stavu 3:3 v pátém a 40:0 při vlastním podání se game neprohrává  V klíčových momentech byl Santoro jasně lepší........ bohužel
0/0
8.4.2002 8:42

Roman

Davis cup
Výborný zážitek ze včerejšího tenisu, škoda, že se špatným koncem. Myslím si, že se Bóďa bál vyhrát, že si nevěřil, že může Santora porazit. Ale bojoval, na rozdíl od Rikla, který podal tristní výkon. Musím ale říci, že Rikl se mi v DC nikdy nelíbil, doufám, že to byla jeho poslední čtyřhra. 
0/0
8.4.2002 8:00

doxa

škoda
Těšil jsem se na Amerikány,bohužel chyběl jen kousek.Ulihrach je flegmouš to se oněm ví,ale poprvé jsem ho viděl jak moc chce.Možná to byla chyba.Stačilo jen vracet a Santoro by se udělal sám.Mlel s posledního.Jinak jsem se utvrdil,že Francouzi jsou největší nacionalisti.To co předváděli to bylo neskutečný.Jinak dík za dost dobrej zážitek.
0/0
8.4.2002 6:39

Jaroslav

Rikl
Vážený pantáto,mám-li reprezentovat,tak se na to připravím! Už při pohledu na vaší obtloustlou postavu je zřejmé,že patříte spíše mezi rekreanty a nebo na dámský okruh mezi Selešové,Capriatiové a jiné otylky.Nedivím se Novákovi,že byl stejně znechucen a odvedl to co odvedl.Běžte na odtučňovací kůru a do ústraní!Dík
0/0
8.4.2002 6:11

Massa Bob

Re: Rikl
2 pripominky. Nejdriv se podivej na sebe, nemas taky nahodou nejaky to kilo navic? Az dokazes tolik, koli dokazali ti, co je pomlouvas, pak se ozvi.
0/0
8.4.2002 10:58

Mirek

tenistai stejne jak hokejisti....nic moc !
za snahu jim dam A za umeni jim dam D , tak ze budme radi ze jsme radi.
0/0
8.4.2002 3:57

Pavel

Boj
Proti takovému soupeři je tento výsledek úspěchem ,ale škoda že nastoupil obranář santoro..Escudemu by Boďa asi natrhl prdel
0/0
7.4.2002 22:33

vitek

zapasy sem nesledoval cely ale to malo co sem videl mi stacilo...nasi makali.novak super.ctyrhra celkem nepovedena(je videt ze to mezi nima skripe).no a boda...to je velka skoda ale nevadi!!protoze tenis nehraju tak si nedovolim kritizovat ale celkem by me zajimal nazor nekoho kdo tenis hraje na urovni a neco otom vi.cemu sem se ale nejvic divil byli rozhodci.je jasny ze se nikdy nemuzou zavdecit vsem ale to co predvadeli na dvorci byla komedie...francouzska televize nedala snad ani jeden replay,coz mi prislo taky hodne podezrely a jeste vic me to utvrdilo ze asi vse nebylo presne podle pravidel.myslim ze jirka novak by moh vypravet!!
0/0
7.4.2002 22:27

joryk

nebudme nesmyslne narocni
Viděl jsem jen včerejší 4hru, ta byla opravdu slabší, ale jinak - prohrát s držitelem poháru na jeho půdě o pár míčků - to rozhodně není špatný. Není důvod tady histerčit, ale spíše našim poděkovat, takže tak činím.
0/0
7.4.2002 22:17

joryk

Re: nebudme nesmyslne narocni
Pardon, opravuji "hysterčit"
0/0
7.4.2002 22:19

kápo

Ulihrach je zločinec
Ano vážení Ulihrach by si zasloužil nepodmíněný trest za ublížení na zdraví u spousty lidí, kteří sledovali televizní přenos. Internisti měli asi radost tolik infarktů nebo náběhů dnes asi nečekali. Stejně by ho soud osvobodil, protože takový člověk by měl skončit u Chocholouška. Možná, že by měl hrát s Novotnou ta taky dokázala hrát takový zapasy. Opravdu to je vrchol nesportovního srdce, bez něho nemá v repre co pohledávat.
0/0
7.4.2002 21:59

mila

Re: Ulihrach je zločinec
Ty si totalní magor
0/0
7.4.2002 22:22

kápo

Re: Re: Ulihrach je zločinec
Ty jsi viděl asi jinej zápas, od začátku bylo vidět, že se milovaný Bóďa bojí vyhrát. Ty nejsi magor, ale něco daleko horšího ono je rozdíl fandit a vidět Ty svatá prostoto.
0/0
7.4.2002 22:38

JIrka Rojka

Re: Ulihrach je zločinec
Jo, jsi magor. Bodo, diky za skvely vykony, jsi vybornej.
0/0
8.4.2002 6:57

vasek

Co je štěstí ?
Žádné štěstí neexistuje. Prostě Francouz toužil po vítěztví více a hlavně si věřil. Kdo se na to díval v TV, určitě to protrpěl jako já. Už aby bylo MS v hokeji....
 
0/0
7.4.2002 21:49

Massa Bob

krasny tenis
Myslim, ze jsme videli krasny tenis. Chci podekovat vsem hracum, hlavne nasim. Bylo videt, ze jste tam nechali srdce. Doufam, ze se koukali i nasi fotbalovi reprezentanti.
0/0
7.4.2002 21:49

Ellis

Re: krasny tenis
Vcelku mas pravdu, ale zni to jako kdyby to psal nejakej oficial.
0/0
7.4.2002 23:26

j.s.

...paty set byl spise o stesti...
...kua, kde to pokakane stesti porad beha??? Opet jsme museli hrat bez neho... pane pisateli, jsem tenista a patej set je vzdycky o kondicce a tenisovem umeni, a toho mel Francouz vice. Co takhle mu to priznat???
0/0
7.4.2002 21:37

Tomáš

Re: ...paty set byl spise o stesti...
Pátej set je sice o kondičce, ale v tomto případě to neplatilo. Bóďa se porazil sám, svojí špatnou psychikou a taktikou. Například... Francouz, když byl v úzkých, pokaždé podával první podání ven z dvorce, pokud to zkusil středem kazil, nevšiml jsem si, že by si toho Bóďa všiml; francouz hrál forhendové čopy vždy křížem, při druhém čopu mohl být Bohdan dávno na síti a zakončit volejem; když Bohdan prohazoval a francouz ještě odehrál volej, tak vždy byl krátký a na ten mněl Bohdan už dávno startovat; Bohdan zbytečně v dalším průběhu zápasu upustil od svých stopballů, jeho hra tak už byla naprosto stereotypní... Santoro nebyl lepší, ale tenisově chytřejší. Taky hraji tenis.
0/0
8.4.2002 10:24

Pavel

super match
   Škoda, takovej tenis se jen tak nevidí. Naši úžasně bojovali, rozhodlo pár balonů. Bóďa makal, prohrál lepší tenista. Ty rozhodčí na lajnách snad byli slepí, všechny sporný míče byly pro Frantíky. Příští rok Davis Cup vyhrajeme. Díky za super zážitek!!!
0/0
7.4.2002 21:28

anna

boda je drevo
boda akorat mydli mice hlava nehlava ,to je vse co umi!!!!
0/0
7.4.2002 21:12

Jary

Re: boda je drevo
Ty chytraku,tak se tam zkus postavit ty misto nej...! Takovyhle neoduvodneny kriticky recicky by umel kazdej.Nauc se lidi hodnotit taky pozitivne. Myslim,ze to byl od Bohdana sympaticky vykon,ale bohuzel se stastnejsim koncem pro soupere. To ale neznamena,ze hral spatne.Bez radeji spat a neplet se do sportu,kdyz tomu nerozumis!!!
0/0
7.4.2002 21:32

idnes

omluva
Díky za upozornění a samozřejmě také omluva za chybu.
0/0
7.4.2002 18:39

vasik

chyby a zas chyby...
Aspon si po sobe prectete, co pisete. Zase mate spatne pomer setu: ve zvyraznene casti je to spravne, ale v uvodu clanku mate prvni dva sety prohozene strany...
0/0
7.4.2002 17:38

Pepan

Aha, ted uz vime, mili pane -)) har har
v uvodu clanku mate prvni dva sety prohozene strany... aha. milej pane, aspon si po sobe prectete, co pisete. har har
0/0
7.4.2002 21:18

Andrew

Re: Aha, ted uz vime, mili pane -)) har har
Proboha, jsme jen lidi, nevím, proč z jedné malé chybky děláte tolik povyku... Každý inteligentní člověk to přejde bez nějakých poznámek, prostě se jedná o chybu ze snahy mít zde zpravodajství co nejdříve. Bohužel jsou takoví lidé, kteří na to čekají celý den, aby si pak mohli dělat srandu, nejlepší jsou pak ti, kteří sami neumí česky.... A to platí pro oba 'kohouty' (mili pane či stylistická chybka)...
0/0
7.4.2002 21:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze