Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Enge jezdil v testech nejrychleji

Tomáš Enge zajel nejrychlejší čas v druhém dnu zahajovacího testování týmů formule 3000 v portugalském Estorilu. Jezdec týmu Arden International se jako jediný dostal pod hranici jedné minuty a 29 vteřin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

z nadhledu

Proč to ticho?
Najednou žádný příspěvek.Proč,protože akcie p.Charouze klesají?Co se toho napsalo o Engem a F1 a dnes každý vidí co byl Prost za tým.Fakt je to,že asi Engeho vstup do F1 byl uspěchaný.Že umí jezdit je vidět i z těchto testů,kde jsou Pizzonia atd.Horší je to s tím,zda umí závodit a zaujmout manažery stájí svou jízdou,ne penězi.Když ale sleduji vývoj ostatních jezdců jeho věku tak jako testovací jezdci získávají daleko lepší pozici na trhu a mají čas se na F1 připravit.Jak to ale s Tomášem udělat?
0/0
14.2.2002 11:50

Varel

Moznost (?)
Podle me je jedina Tomasova moznost jak zaujmout to, ze letos vyhraje sampionat F3000 rozdilem tridy (vitezstvi v aspon polovine zavodu apod.). Ale to bude asi dost tezke. Proc vubes nejezdi ve stare staji, ale za nejake Rusi, kteri byli loni "na chvostu"?
0/0
14.2.2002 12:23

Nelson

Re: Moznost (?)
To je mi taky záhadou. Když vezmem v úvahu jenom pozitiva této situace, tak nám může vyjít: 1)Vazba na BAR. Místní testovače by Tom mohl strčit do kapsy - minimálně vystřídat Lemarieho. 2)Vítězství rozdílem třidy by u lehce nadprůměrného Ardenu mohlo mít větší váhu než u špičkového Nordicu
0/0
14.2.2002 13:14

Nelson

Re: Proč to ticho?
Tom loni v F3000 závodil - např. na Hockenheimu. Ticho je asi proto, že testy nejsou závod. Kdyby Tom nejrychlejší nebyl, tak si některej rejpal 100% rejpne. Já osobně už jednou přispěl: "Pokud bude Tom v F3000 drtit konkurenci, třeba se mu dveře do F1 opět otevřou. Čas ukáže." Jestli je v dohlednu nějaké testování F1, nebo ne - to ví asi jen Charouz a případně šéfové příslušného týmu.
0/0
14.2.2002 12:43

Vladimír

Re: Proč to ticho? Trocha fantazie
Když předloni Charouz oznamoval uzavření smlouvy s Coca Colou, mám pocit, že mluvil o tříleté smlouvě s vazbou na F1. Letos Coca Cola TE nesponzoruje. Přitom Charouz oznámil, že někteří sponzoři nebyli s výsledky TE v F1 spokojeni. Takže: Česká pojišťovna je hráčem na českém trhu, Coca Cola letos sponzoruje Maďara Z. Baumgartnera. Z toho je jasné, že Coca Cola má zájem o propagaci na území sponzorovaného jezdce a tak její příspěvek na F1 nestačí. Přemýšlejte dále. Je u nás podnik, který potřebuje propagaci na světovém trhu? Škoda - je VW, Pilsner Urquell - je Jihoafričanů, Eurotel, Paegas, Oskar - hrají na českém trhu, stejně patří nadnárodním koncernům. Atd, atd..... Jsme díky socdemákům jen gastarbaitři v cizích podnicích a nevidím žádný český podnik s potřebou celosvětové propagace v rozměrech Formule 1. Západní podniky budou mít o sponzoring TE zájem jen tehdy, bude-li celebrita sportovního světa. To znamená, budou-li mít z takového sponzoringu prospěch na světovém trhu. V roce 2003 se má jet Grand Prix Ruska. Takže vazbu na Rusko netřeba zatracovat!!!! Asi je to jediný reálný směr pro TE v F1.
0/0
14.2.2002 21:25

Varel

Mas recht
V Rusku jsou sice lidi, kteri nemaji ani nachleba, ale na druhou stranu jsou tam strasne bohaty podniky (havne v oblasti tezby a zpracovani nerostu). A ty podniky maji nektere dost velke plany (vim to - pracuji ve firme ktera ma v Ruskau dost velky obchody).
0/0
15.2.2002 12:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze