Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Renault zariskoval s vývojem motoru

Při nedělním představení nového monopostu Renault přiblížili šéfmotorář Jean-Jacques His a technický ředitel Mike Gascoyne, jakými úskalími musel tým procházet při jeho vývoji. "Když jsme se v březnu 2000 rozhodli vrátit do formule 1, měli jsme dva cíle. Jednak šlo o přirozený vývoj, ale také jsme se pokoušeli o zcela nová technická řešení. Rozhodli jsme si zariskovat s vývojem motoru, který byl velmi lehký a měl zcela netradiční úhel sevření válců. Agregát byl celý z hliníku, titanu, hořčíku a oceli," řekl His.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pavel F. Koběrský

Czapski a aerodynamika?
Pokud Czapski dělá v Renaultu aero, pak si skutečně zaslouží svou přezdívku "Kouzelník", protože přeorientovat se za jednu sezónu z elektroniky na aerodynamiku by skutečně vyžadovalo nějakou magii.
0/0
28.1.2002 12:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze