Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Max Papis předvedl cosi nevídaného

Ital Max Papis vyhrál devatenáctý závod seriálu automobilové CART na okruhu Laguna Seca v Monterey v Kalifornii. Ačkoli startoval až z poslední řady a pětkrát zajel do boxů, s pomocí štěstí a osmi přerušení závodu kvůli bezpečnosti se vypracoval až k prvenství. Třetím místem si Brazilec Gil de Ferran pojistil vedení v soutěži a dva závody před koncem je na nejlepší cestě obhájit loňský titul.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pv.fm

motory
Enge je blazen, ze nejde do CARTu (skace jak Charouz piska, bohuzel). V F1 se nervuje, v CARTech by se bavil. Jsem zklamany z chystaneho omezeni motoru na 3,5 litru bez turba a odchodu Hondy. Diky pravidlum zavodu se snad atraktivita nesnizi. Je fajn, ze se skvele uvedli v Evrope a Bernie E. at se treba hryzne do zadku.
0/0
15.10.2001 14:34

pv.fm

motory
Enge je blazen, ze nejde do CARTu (skace jak Charouz piska, bohuzel). V F1 se nervuje, v CARTech by se bavil. Jsem zklamany z chystaneho omezeni motoru na 3,5 litru bez turba a odchodu Hondy. Diky pravidlum zavodu se snad atraktivita nesnizi. Je fajn, ze se skvele uvedli v Evrope a Bernie E. at se treba hryzne do zadku.
0/0
15.10.2001 14:33

mk

cart
Tohle se zkratka muze stat jenom v CARTech...
0/0
15.10.2001 10:10

Molir

Re: cart
Jojo, protoze v CARTech se predjizdi mnohem casteji nez jednou za cely zavod jako obcas v pripade F1... a mohou za to jak auta, tak _predevsim_ okruhy... jedine rozumne v F1 jsou Monza, Hockenheim (ten letosni, ne ten chystany novy) a Spa... jinak F1 v tomot ohledu stoji za starou belu a skoro jediny zpusob, jak se dostat dopredu, je cekat na to, az souper pred cumakem vyleti z trati nebo zajede do boxu... uz by si to konecne panove vedouci meli uvedomit a neco s tim zacit delat a ne mrsit skvele okruhy, jako to ted provadeji s Hockenheimem a jak to provedli treba se Silverstone... BTW a i ve F1 se obcas stavaji podobne veci, treba Coulthard se v Monacu letos prokousal z posledni pozice na startu na pate misto nebo loni v Nemecku Barichello tusim z osmnacteho (nebo sestnacteho) startovniho mista dokazal vyhrat...
0/0
15.10.2001 13:08

jiFi

Re: Re: cart
naprosty souhlas, presne to me stve, vsechny okruhy jsou delany tak, aby vyhraval Schumi, protoze ziska pole position vsem ujede a jenom uvnitr pole se trosku predjizdi, jenze to kamery nesleduji, ty se divaj z 90% na spici zavodu. Jediny zpusob, jak se mnohdy predjizdi, je taktika v boxech. Starej Hockenheim a Spa jsou nejhezci okruhy, o tom prvne jmenovanem se da mluvit uz jenom v minulem case, bude z nej opet ta sama nuda jako je i vetsina ostanich.
0/0
16.10.2001 18:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze