Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Televizní kanál Sport1 za měsíc končí

Pouze do konce října budou moci sportovní fanoušci v České republice sledovat placený kanál Sport1. Firma UPC Sport, s. r. o. se rozhodla ukončit jeho vysílání, neboť ekonomické výsledky dosažené během jednoho roku existence stanice neodpovídaly stanoveným plánům. Firma místo toho připravuje nový televizní kanál se zaměřením na sport, který bude zařazen do základní nabídky kabelové televize a digitální satelitní služby UPC Direct, tedy bez zvláštního příplatku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mira

SPORT1
BYLO NA CASE, VYDRIDUSI...
0/0
30.10.2001 14:28

Frdolín

Konec Sportu 1
Podle mého názoru stanice zkrachovala z jediného důvodu. Počítalo se s tím, že hlavní balík vysílacích práv z vysílání MS v Kopané v roce 2002 Korea Japan si koupil mediální magnát leo kirch jako majitel soukromé stanice Premiere a jeho dceřinné společnosti Premiere sport. Tudíž logické bylo , a tato situace ve skutečnosti hrozila, že svá exklusivní práva nejprve nabídne a prodá dalším soukromým televizním placeným kanálům. Toto jeden čas hrozilo a pokud si dobře pamatuji, tak se uvažovalo o tom, že veřejnoprávní media budou mít nárok odvysílat semifinále a finále. Z nějakého důvodu ale nakonec z celé transakce sešlo /finanční důvody,dohoda Kircha s veřejnoprávními medii apod./ a práva byla jako vždy v celé Evropě poskytnuta veřejnoprávním mediím. Myslím si, že z toho logicky vyplývá, že Sport1 co by placený kanál dopředu uvažoval o koupi balíku práv na vysílání pro ČR a tím pádem prudkému nárůstu zájemců o tento sportovní kanál, protože český národ by si určitě nenechal ujít MS v kopané 2002 a nebo by výsleky lovil pouze na internetu či teletextu. Bohužel, vše dopadlo úplně jinak.
0/0
3.10.2001 7:01

martin

škoda
mohu se jen připojit k řadě již prezentovaných názorů, zda byla cena moc je asi věcí názoru, avšak s diskuzí se známými se též domnívám, že pro úspěch kanálu byla cena přemrštěná společnost tak přišla o řadu klientů, kteří by oněch 300-500Kč měsíčně platili. Možná jsem naivní, ale třeba jim to došlo...... Nečekám , že nový kanál bude mít stejnou strukturu, ale kdyby tam zůstala alespoň NHL a některá z evropských lig pak bych si zas až tak moc nestěžoval.Jinak to fakt považuji za tragický konec jedné dobré myšlenky a možnosti ....Jediné řešení pak bude pořídit si podobnou programovou skladbu v rámci jiného paketu (kritici, znáte vůbec ceny podobných paketů mimo ČR, já to trochu sledoval, a zdá se, že o moc levnější to nebude.....) Nakonec nezbývá než doufat, že nový podobný kanál vznikne a že nebude vysílat nezajímavé přenosy...
0/0
2.10.2001 16:02

Pllat

Smůla
Rozmáchli se docela dobře (Sport1), bohužel každá legrace něco stojí a tak se nedivím ,že končí. Pamatujete Screensport? Nebo například FilmNet. Prostě smůla. Sport1 byl jeden z důvodů proč jsem si pořizoval UPC. No nic koupím si pirátskou kartu a nabourám se na vysílání Sky, nebo RAI, případně Fox. Nebude to česky, ale tak už to chodí. Jsme Češi, až do morku kostí, takže se nedivte.
0/0
2.10.2001 15:46

David

Sport 1
Nevím zda je to vpořádku, že končí Sport1 ale jedno vím určitě pro opravdoví fotbaloví fanoušky je to dost velkej průser! Přečetl jsem si pár příspěvků a mohu konstatovat,že některý lidi si myslí, že Sport1 je na nic!NEMÁTE PRAVDU!!!Pokud si myslíte, televize NOVA bude vyslítat třikrát týdně Premier Ligue, tak to bych rád viděl.Mám doma UPC Direct a nemohu si stěžovat na kanál Sport1 který vysílá(zatím)dost profesionálně a to se o NOVĚ nedá říc jak ze strany komentátorské, tak vysílací(dvěma nebo třema kamerama) Čus David
0/0
2.10.2001 14:32

David

Sport 1
0/0
2.10.2001 14:12

Martin

Zbyde nám Nova
Tak nám zbyde na vysílání fotbalu Nova. Dost smutný fakt. Já si nemyslím, že byl Sport 1 moc drahý, ale problém byl v nákupu celého balíku. Já bych si ten kanál zaplatil, ale nepotřebuji si k tomu dokupovat programy o které nestojím. Určitě by byl Sport 1 rozšířen mnohem víc jako samostatný kanál. Takhle jsem raději zašel někam do sportbaru. Je to škoda, protože kvalita byla na dobré úrovni a měla vzrůstající tendenci. Snad přijde něco nového.......
0/0
2.10.2001 11:56

Otoman

Jen tak mimochodem o UPC a Sport 1
Bydlím v Praze a jelikož jsem pořizoval byt, tak jsem ho vpodstatě pořídil již s kabelovým rozvodem (dřív KabelNet, nyní UPC). Jako první mě samozřejmě napadlo, že toho patřičně využiju a pořídím si "kabelovku" a budu mít možnost sledovat to, co mě zajímá, tedy převážně sport, případně dokumentární pořady. Vzal jsem si tedy leták (tehdy ještě Kabelnetu), který jsem tehdy nalezl ve schránce a sednul k internetu s tím, že si zjistím potřebné informace dřív, než-li začnu jednat. A můžu říct, že jsem dobře udělal. Vzal jsem kalkulačku a zjistil, že nárůst je cca 30% ceny ročně. (Po telefonátu do jejich centrály se mi to potvrdilo, hodlali totiž znovu zdražit, jak jinak opět zhruba 30%). Byl bych ochoten ještě zaplatit za něco, co budu sledovat, ale UPC žádnou volbu zákazníka nepřipouští. Buď koupíš celej balík programů, a tedy i ty, na který celý rok ani nekouknu, nebo máš zkrátka smůlu. A já tu smůlu prostě mám, protože mám bohužel v domě pouze kabelový rozvod. (později jsem se dozvěděl, že investor si vzájemně namastil kapsu z kabelovkou a na normální anténní rozvod při stavbě domu jaksi pozapoměli, ačkoliv v projektu samozřejmě byl) Výsledek je ten, že nemám ani kabelovku, ani programy české televize, protože ty (dnes už UPC)poskytuje pouze v rámci placených služeb a s principu prostě nebudu platit koncesionářský poplatky a ještě k tomu dalších cca 130 korun měsíčně jenom za české programy. Končný efekt je tedy ten, že na televizi vpodstatě nekoukám (chytím akorát Čt 1 na dva metry koaxu:)) a když jde fobálek, který si nechci nechat ujít, jdu prostě na dvě pivka vedle do hospody, kde maj velkoplošnou obrazovku. Momentálně šetřím na satelit a raděj budu nějakou dobu bez televize, než bych dal těm zlodějským vydřiduchům z UPC jedinou kačku. To že Sport 1 končí je jenom důsledkem jejich oděračské politiky a já jim to opravdu ze srdce přeju a jenom doufám, že se někdy možná objeví nějjaká konkurence, ktará podobné vyděrače pošle tam, kam si zaslouží...tedy do horoucích pekel :-)
0/0
2.10.2001 11:37

VvW

Re: Jen tak mimochodem o UPC a Sport 1
Slyšel jsem, že na Praze 3 jsou domy, kde je možno si vybrat z nabídky více kabelových společností, nejen UPC. Pokud by to bylo všude, šly by dolů i ceny. Jinak je to ale všude tak, že buďto můžete mít jenom UPC nebo jenom Intercable CZ. Intercable CZ mám já a platím 229 Kč měsíčně za 30 programů, z nichž se dá dívat tak na polovinu. Eurosport v únoru vyřadili, slíbili za něj náhradu, která dosud není. Sport 1 nikdy nenabízeli (je to konkurence ), DSF vcelku jde, americký Fox Sport s úchvatnými záznamy z mexické a chilské ligy a mizerným komentářem za moc nestojí.
0/0
2.10.2001 13:09

Otoman

Re: Re: Jen tak mimochodem o UPC a Sport 1
Protože je to nový barák a rozvody jsou vlastnictvím UPC, tak na výběr nemám. Prostě to udělali tak, že je v domě pouze kabelovka (které se musí samozřejmě platit) a jiný rozvod není. Prostě buď si zaplatíš, nebo se nebudeš dívat vůbec
0/0
2.10.2001 14:04

David

Re: Jen tak mimochodem o UPC a Sport 1
Tak to Ti teda řeknu Otomane,že jsi dost prdely.Ty nepotřebuješ šetřit na satelit, ale na doktora.
0/0
2.10.2001 16:32

Tomas Prochazka

Koukni na to :((
0/0
2.10.2001 10:09

Jarda

MUSELO TO TAK DOPADNOUT
Nedivím se, že sport1 končí. Nestál totiž 269kč měsíčně (což není málo), ale 269 + 378(nabídka KLASIK) = 647kč měsíčně!!! Ke kanálu Sport1 si totiž divák musel koupit naprosto nelogicky navíc celý balík, pro sportovního příznivce nezajímavých, programů(nabídka KLASIK). Management UPC jednal naprosto nesmyslně a chamtivě a to se samozřejmě muselo projevit. Managment UPC si tyto problémy způsobil sám a je za ně plně zodpovědný a já mu tyto potíže přeji. Jaroslav Brůna, Hradec Králové
0/0
2.10.2001 10:08

Josef Sysel

Sport1 končí
Jakožto venkovan mám UPC Direct se Sportem1. V současné době to činí 810,-kč/měsíc a tedy cca 10 000,- ročně. Já si to osobně mohu dovolit, jiní ne. Nedávno jsem v hospodě dostal nabídku na celý komplet programů UPC Direct i se satelitem za 9000,- i s pornem, HBO a Sportem1. Zde by se UPC mělo postarat o větší bezpečnost svého systému. Rozhodně by také neškodila větší granulace programů, protože takové programy jako Hallmark, Romantica, Travel guide jsem si nikdy nepustil a proč tedy mám za to platit. Ač obsah Sportu1 nebyl nic moc určitě z finančních důvodů, každý začátek je těžký. Podle evropských trendů bude určitě podobný program v budoucnosti opět zaveden a jen doufám, že moderátoři nestratí nic ze své profesionality, neboť ve srovnání s léta nejlepším sportovním moderátorem, kolotočářem Paulíčkem a dalším odborníkem Tittelbachem byli kingové.
0/0
2.10.2001 9:57

RoL

zasloužili si to
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale pokud někdo uvede nový sportovní kanál (SPORT 1), nasadí měsíční paušál, pak v případě, že má práva na české fotbalové zápasy - liga + reprezentace, by se měl postarat i o dopravu signálu všem, kteří o něj měli zájem. Proč já, který chci sledovat český fotbal, jsem ochoten zaplatit, se mám spokojit s větou : "Kdepak, k vám to zavádět nebudeme". K tomuto jednání bych rád od UPC slyšel vysvětlení. Argumentace by ale stejně byla o penězích.
0/0
2.10.2001 9:55

Librast

Re: zasloužili si to
V tomto máte absolutní pravdu! I mě bylo řečeno prac. UPC, že v našem okr. městě (25000 ob.), ve kterém je kab. rozvod UPC už léta v provozu, mají všichni potencionální zájemci o S1 prý zatím smůlu a to i v příštím roce... Provozovat tento kanál jen přes satelit a v kabelových rozvodech 13 velkých měst ČR se mi zdá opravdu "frajeřina". Neboť zájemců z těchto menších měst, kde kabelovku mají, by bylo určitě dost a ne všichni jsou takoví sportovní blázni (jako já), aby si kvůli S1 ke stávající kabelovce pořizovali UPC Direct. Co Vy na to - odpovědní pracovníci z UPC ????
0/0
2.10.2001 10:29

Librast

Velká škoda (ale jen pro všechny inteligentní sportovní fandy)!
Vážení odpůrci Sport 1, Sport 1 byl za ty necelé tři stovky u nás v ČR bezkonkurenčně nejlepším českým sportovním kanálem. To jakým způsobem dělají (dělali)např. přímé fotbalové přenosy (nejen naší ligy) se třeba se "slavnou" celoplošnou Novou nedají vůbec, ale vůbec srovnat. Je bohužel navíc smutný (viz. některé předchozí reakce), že u nás je stále ještě dost lidí, kteří se řadí mezi vyspělé sportovní fanoušky a přitom nemají o tom, jak má vypadat kvalitně udělanej sportovní přenos v TV ani ponětí. P.S. Už se nemohu dočkat sobotního live přenosu (určitě opět se začátkem co možná nejtěsněji před výkopem) na týví Neuva z kvalifikace MS a ze skvělého a strhujícího "profesionálního" komentování "profíka" taťky Tittelbacha ....
0/0
2.10.2001 9:16

Mumis

K nas.....ní
Tak jsem si před 14 dni konečně nechal od UPC aktivovat Sport 1...........a teď je to na......... fakt sranda...i když je pravda, že když jsem čučel v NE na zápasy serie A (Juventus-AS Roma a Lazio-Parma),tak me moc nenadchli a chvílema jsem se musel kouknout na titulek zda nekoukám na naší 2.ligu,fakt z toho boleli oči,tak nevím, zda o něco přicházím.......ale ne vážně....mrzí mě, že končej.....
0/0
2.10.2001 9:11

MartinH

Sport2
Pokud rozjedou sportovní kanál v rámci zákl. nabídky (čemuž ovšem moc nevěřím), tak to bude přece v pohodě. Holt tam bude asi samá reklama, ale aspoň něco. Mnohahodinové přenosy cykl. závodů a různých tenisů na Eurosportu mně fakt moc neberou.
0/0
2.10.2001 8:27

Navy

zadna skoda
Kdyz je hold nekdo blbej a chce platit za to co by mel normalne zadarmo tak proc ne (ze Oswald?). Nevidim nic pozitivniho na tom, ze placenej kanal prevzal takrka vsechny sporty a my jsme mohli na neplacenych kanalech jenom paberkovat! Jestli nekomu chybi takovy skvosty jako nemecka hazena, muze si koupit satelit a tam se divat treba na bundesligu v kolove. Nejsem take maniak, ktery potrebuje sport sledovat kazdy den 12 hodin, ale rad se podivam nekolikrat za tyden na dobry zapas, coz mi Sport1 bral. Jinak s UPC mam ty nejhorsi zkusenosti :-((
0/0
2.10.2001 7:16

Wonder

Re: zadna skoda
Paberkovali jste pred Sportem1 a budete i potom. To si uvedom! To mi napais, kde se chces podivat nekolikrat za tyden na dobry zapas? Maximalne na CT na LM, kterou davaj i tak. Co Ti teda ten sport1 bral?
0/0
2.10.2001 12:21

Bom

Sport1
Ani se nedivím, že krachly. My na menších městech, když jsme chtěli Sport1, bylo nám řečeno, že si musíme nejprve pořídit satelitní komplet -ty 3000,- bych přežil. Ovšem kvůli Sport1 pořizovat celý komplet - Rodina a platit celkem 750,- Kč !!! To je ten pravý nesmysl a důvod proč Sport1 zkrachoval!!! Ty tři stovky by člověk zaplatil, ale 750,- to je ročně 9000,- Kč, a to je pro nás "venkovany" s nižšími příjmy než v Praze citelná částka. Tak pro ponaučení, aneb chybami se přece člověk učí, ne?
0/0
2.10.2001 7:12

Skye

Re: Sport1
"Venkovani s nizsimi prijmy". No to jsi me rozesmal, jestlipak platis na vesnici 6 000,- najem?
0/0
2.10.2001 8:55

XerXes

Re: Re: Sport1
Hochu, hochu, nevíš o čem mluvíš. Ještě před 2 lety jsem byl "venkovan" a platil za nájem 2 000,-. Teď jsem "měšťák a platím 6 800,-. Rozdíl je tedy 4 800,-. Ale rozdíl v mém čistém platu je bratru 13 000,-, a to jsem i na tom venkově měl nadprůměrný plat ! A například náklady na jídlo jsou ve městě o poznání menší než na venkově, díky cenové válce různých supermarketů ... Takže trochu víc pokory nebo znalosti věci by neškodilo.
0/0
2.10.2001 9:29

Bom

Re: Re: Sport1
Nájem máme sice nižší, ale náklady na dojíždění a stravu jsou daleko vyšší a v souhrnu myslím, že náklady jsou vyšší na vesnici. To ale není hlavní problém. Ta cena 750,- Kč je problém!!!!
0/0
2.10.2001 14:39

Petr

Re: Re: Re: Sport1
Konečně někdo udeřil hřebík na hlavičku. Je totiž možné, že by se našlo nemálo lidí, kteří by si opravdu Sport1 pořídili, ale když zjistili, že si budou muset ještě připlatit 450 Kč za jakousi nabídku Rodina (i když jsou tam např. dva výborné hudebni kanály VH1), tak od toho couvli. Měli tedy umožnit zakoupit tyto produkty zvlášť a nehnat se za ziskem za každou cenu.
0/0
3.10.2001 1:36

Ušák

konec
Škoda Sportu 1, byl profesionálem ve všech směrech, ale pokud bude nový sportovní kanál (neplacený) s gambrinus ligou - proč né!
0/0
2.10.2001 6:41

oswald

pres vsechny zapory velka skoda
Nechapu vubec, co tu vetsina lidi proklamuje. 1. Kde jste vzali, ze sport 1 stal 500, to mozna na mesici. 2.Rozsah sportu, ktere mely ve vysilani vystoupeni, budete vsichni jeste dlouho hledat, protoze ct na to nikdy nebude mit a nova vam na nejakou hazenou pekne sere. Tv3 to sou loutky, prima si drzi F1, bo nic jineho a ani na nic jineho nema. Kde uvidime nedveda lajv, to bu me zajimalo. Kde uvidite hasana? Mozna tak v prdeli. Jestli je nekdo fanda a opravdu ma rad sport, tak se ze tri stovek neposral. Sem student a 300 kdyz chcu, tak mam za 5 hodin a cucim cely mesic. 3. Ze byla kvuli tomu liga v sobotu, ci v pondeli vecer, to je uplne jedno. Stejne je kolo rozsekane do celeho vikendu, at uz kvuli prazskych tymu, co se kryji, nebo kvuli poharum, takze to je opravdu ubohy argument. Presto vsechno mela sport 1 sve nevyhody, to je jasne. Zejmena, ze nemeli na ni pristup lide z mensich mest, ale to by tu cenu museli jeste zvednout. Ale klady tezce prevysuji zapory, ale to si vsichni mozna uvedomite az pozdeji, az budete cist, ze jagr dal hetrik jen diky hasanovi, bo mu zbytek vychytal...
0/0
2.10.2001 1:37

KvB

Škoda, ale uvidíme co bude dál...
Sportu 1 je škoda, ale celý přístup vedení tohoto kanálu mi od počátku připadal jako hop nebo trop. Přeplácení konkurence holt nebyla nejlepší strategie. Nebo někomu připadá 150 000 dolarů za práva na jeden přenos zápasu fotbalové repre jako přiměřená cena? Celé to dopadne tak, že vznikne nový sportovní kanál v rámci základní nabídky UPC, který převezme už zakoupená práva ze S1 a s chudší programovou nabídkou se pojede dál. A cena základního balíku se o něco zvedne... Ty všechny komentáře o konci zlodějiny můžu klidně označit jako stupidní KECY. Šlo by o první případ kdy by byl za zloděje označen někdo, komu spokojený zákazník těch pár šupů za perfektní servis klidně zaplatil. Pokud se nemýlím tak mě ani nikoho jiného nikdo nenutil za S1 platit, je to všechno o volbě a o ničem jiném... nechceš, tak nech být a hotovo.
0/0
2.10.2001 0:46

Otoman

Re: Škoda, ale uvidíme co bude dál...
mmm...v mém případě to trošku kulhá, já jsem žádnou volbu neměl (viz můj příspěvek)
0/0
2.10.2001 11:58

eda

konec zlodějině
0/0
1.10.2001 23:37

Petr

O Sportu 1
Je to hrozna skoda ze Sport 1 konci pac to byl jeden z mala programu na kterej se dalo koukat celej den kvuli vybornym prenosum (vyjma boxu a plochy drahy). Kde jinde budem moct koukat na primy prenosy italsky, anglicky a spanelsky ligy? S Novou se to neda srovnat (ta nema ani souhrn z uplynulych kol) - Sport 1 je milionkrat profesionalnejsi. Vecna skoda. A kdo se mnou nesouhlasi tomu rozbiju drzku.
0/0
1.10.2001 22:58

Librast

Re: O Sportu 1
Přesně tak, absolutně s Tebou Petře souhlasim. Sport 1 byl za ty necelé tři stovky u nás v ČR bezkonkurenčně nejlepším českým sportovním kanálem. To jakým způsobem dělají (dělali)např. přímé fotbalové přenosy (nejen naší ligy) se třeba se "slavnou" celoplošnou Novou nedají vůbec, ale vůbec srovnat. Je bohužel navíc smutný (viz. některé předchozí reakce), že u nás je stále ještě dost lidí, kteří se řadí mezi vyspělé sportovní fanoušky a přitom nemají o tom, jak má vypadat kvalitně udělanej sportovní přenos v TV ani ponětí. P.S. Už se nemohu dočkat sobotního live přenosu (určitě opět se začátkem co možná nejtěsněji před výkopem) na týví Neuva z kvalifikace MS a ze skvělého a strhujícího "profesionálního" komentování "profíka" taťky Tittelbacha ....
0/0
2.10.2001 8:43

ekonom

Re: Re: O Sportu 1
O jakých "necelých třech stovkách u nás v ČR" mluvíš? Pokud nemáš kabel, tak si od nich musíš vzít "satelit" za zálohu 2.000,-- základní program Rodinka za zhruba 400,--Kč měsíčně a teprve potom si můžeš připlatit za další 400,--Kč měsíčně za Sport1. Anebo pokud máš 20.000,--Kč můžeš to mít všechno "doživotně" načerno. To, že to krachlo jsem předpovídal hned jak jsem se dozvěděl náklady na provoz. Pokud to dají do základu Rodinky a budou tam přenosy srovnatelný s těmi co byly na S1, tak teprve o tom začnou lidé přemýšlet. Pokud to slevní na cca 200,-- tak si to možná začnou i pořizovat.
0/0
2.10.2001 13:10

Librast

Re: Re: Re: O Sportu 1
Ekonome, ekonome pro upřesnění: žádné 400 Kč za Sport 1, ale přesně 298 Kč, což už i malé dítě ví, že to jsou necelé tři stovky a samozřejmě plus 512 Kč za Rodinu! Uvědom si, že nikde v civilizovaném světě není nic zadarmo a zvlášť ne atraktivní sportovní přenosy! Zkus si vzít např. 300 Kč na měsíc a začni jezdit navštěvovat po ČR na zkoušku POUZE zápasy naší fotbalové ligy (2 zápasy v jednom kole) - kolik by jsi toho za ty prachy stihl vidět + ostatní náklady na benzín atd? A to nemluvím o NHL, anglické, italské, španělské lize atd! Takže celkově vzato i těch 810 Kč s ostatními 24 programy a dalšími desítkami volnejch nebylo nijak přehnanejch, otázka druhá ale je, co si průměrnej českej občan může v současnosti dovolit za takovou to "zábavu" a to navíc v češtině měsíčně platit. Chápu i to, že nabízet pouze Sport 1 (s takovou škálou zahraničních soutěží) bez Rodiny za těch pouhých 298 Kč měsíčně by se v žádném případě UPC nevyplatilo - to musí být každému soudnému a logicky myslícímu člověku jasný. Bohužel v Čechách to v tomto směru asi zatím nepůjde a tak snad někdy v budoucnu. Každopádně škoda, veliká škoda.
0/0
3.10.2001 8:28

Kennyson

zkurvenej monopol
Dobre jim tak z jejich strany to bylo vydirani a ubohej monopol.zlate kdyz nhl davali na tv3,to jsem klidne prekous i groteskni hlasky martina petra typu:netrefil se do kluzkeho puku/a to byla strela z kategorie jedovatych/led na me pusobi takovim kluzkym dojmem/a to je mlyn na vodu bufala/ doufam,ze se toho chopi tv3.Aspon bude zase prdel. Anebo by to mohli davat celoplosne,na zpusob novy. Doufam,ze jim dojde,ze reklamou vydelaj daleko vic nez zasrane predrazenejma poplatkama!cau kenny LETS'GO WINGS
0/0
1.10.2001 22:54

eda

Re: zkurvenej monopol
můžu jedině souhlasit
0/0
1.10.2001 23:42

oswald

Re: Re: zkurvenej monopol
jaky monopol? Jestli tusis vubec co to je, tak ti muzu poslat skripta, debile. Monopol diktuje, tady nikdo nediktoval. Jak rika pan zelezny, staci zmacknout knoflik, tady staci zrusit smlouvu...A cuc se na uchylaky na nove.
0/0
2.10.2001 1:40

Otoman

Re: Re: Re: zkurvenej monopol
přečti si můj příspěvek a pak možná pochopíš, co to je monopol
0/0
2.10.2001 12:01

RAUL

reakce
To co tady povídáte jsou většinou nesmysly. Díky sportu 1 byla možnost sledovat v přímých přenosech Anglickou ligu, Italskou a Španělskou a spoustu dalších událostí. Takže teď zase bude to samý - v pátek fotbal na Nově a část sezony LM na ČT2 - bohužel.
0/0
1.10.2001 20:49

Roman

Konec dobrý, všechno dobré ...
Má-li někdo vysílací práva na NHL a vysílá většinu zápasů ze záznamu si nic jiného nezaslouží!
0/0
1.10.2001 20:22

Librast

Re: Konec dobrý, všechno dobré ...
Chlapče prober se, s tou "většinou" záznamů už to konce minulé sezóny není pravda! A podívej se do programu na začátek letošní sezóny!
0/0
2.10.2001 9:06

Librast

Re: Konec dobrý, všechno dobré ...
Chlapče prober se, s tou "většinou" záznamů už to od konce minulé sezóny není pravda! A podívej se do programu na začátek letošní sezóny!
0/0
2.10.2001 9:06

Roman

Konec dobrý, všechno dobré ...
Má-li někdo vysílací práva na NHL a vysílá většinu zápasů ze záznamu si nic jiného nezaslouží!
0/0
1.10.2001 20:22

Marcel Caha

nhl
A kde teď budou přenosy z NHL?Poraďte někdo!
0/0
1.10.2001 19:40

Vapry

Re: nhl
Sport1 provozuje firma UPC sport s.r.o., která asi vlastní vysílací práva na NHL. To znamena ,že si budeme muset nejspíše počkat na nový připravovaný sportovní kanál.
0/0
1.10.2001 21:34

dedvseved

Re: nhl
CANAL PLUS , ALE NECO TO STOJI :-))
0/0
2.10.2001 0:12

Marcel Caha

Re: Re: nhl
Dík za odpovědi.Ale:kolik to stojí,jak se to dá pořídit,je to v češtině,kolik dávají špílů?
0/0
2.10.2001 21:37

prodiger

rejected S1
Nevite negdo jakej program konkretne UPC pripravuje a gdy bude k dispozici. Docela bych privital, aby tam byla NHL (zvlast kdyz se pocet nasich hokejistu v teto soutezi neustale zvysuje). S1 byl fakt ... hodne drahej a tak se vubec nedivim tomu jak to dopadlo (lidi co maj penize totiz nemaj cas na to koukat a na druhou stranu ti co by na to radi koukali na to jednoduse nemaj)...
0/0
1.10.2001 19:23

Cartmen

Kde ted budou přenosy z NHL?
Doufam,že se toho ujme někdo normální,třeba TV3
0/0
1.10.2001 18:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze