Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf Arrowsu chce atraktivnější formuli 1

Šéf stáje Arrows Tom Walkinshaw je nespokojený s tím, jak probíhají tréninky pro závody formule jedna. Bývalý automobilový závodník, jenž startoval s cestovními vozy i na starém Masarykově okruhu v Brně a do své tehdejší stáje Jaguar lákal Zdeňka Vojtěcha, hledá inspiraci v jiných soutěžích. Asi nejvíce Walkinshawa zaujal model používaný v zámořské serii CART.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rous

pořadí v závodě
Pánové, když něco kritizujete tak si alespoň přečtěte článek pořádně. Tam se mluví o opačném postavení na startu ale pro kvalifikaci a ne závod. Tam se samozřejmě jede podle dosažených časů. Jinak ten nápad je dobrý, protože při kvalifikaci, kdy jsou na trati současně více méně všichni, od nejpomalejšího po nejrychlejšího za sebou v určitých intervalech a pouze jedno kolo. Vezměte si příklad , vyjíždí Marques , v půlce ho všichni dojedou a ty časy?! Proč ne! Alespoň trochu vzrůša.
0/0
28.8.2001 15:28

TomU

A co zrušit kvalifikaci úplně?
Nápad startovat podle obráceného pořadí špatný není, ale odvozovat toto pořadí z výsledků kvalifikace se mi zdá přitažené za vlasy. Pak by se z ní zcela jistě stala fraška, protože by jezdci zajížděli úmyslně pomalá kola. Proto bych navrhoval zrušit kvalifikaci úplně a startovat na základě obráceného pořadí celého šampionátu. Jedinou výjimkou by byl pouze první závod, kde by se kvalifikace jela podle standartních pravidel. Právě zde by jezdci ukázali svou sílu a ti nejlepší by získali potřebné počáteční body. Kromě toho bych rád připomněl, že pro tento model závodů by bylo nutné vyřadit ze šampionátu ty tratě, kde předjíždění leží spíše v oblasti teorie - tzn. především Hungaroring a bohužel i Monte Carlo.
0/0
28.8.2001 13:00

cbdave

Re: A co zrušit kvalifikaci úplně?
Jenze cely serial je velice promenlivy, takze nelze rict, kdyz budu prvni v kvalifikaci u prvniho zavodu, tak budu nejlepsi cely sampionat. Kvalifikace musi byt. Ano, kvalifikace viz serie CART, Pak ale klasicky zavod F1. Zrusit Hungaroring a Monte Carlo???? No, zblaznil jste se? Jiste vite, kolik se tam toci penez, takze to by Vam neproslo:)) Bohuzel vse je dnes o penezich. CBDAVE
0/0
28.8.2001 13:25

cbdave

Prvni v kvalifikaci a posledni na startu
Co to je prosim za blbost? Vzdyt, kdy vyhraju kvalifikaci¨, tak musim byt v predu. Kdyby meli startovat ze zadu, tak budou se vsichni snazit jezdit ty nejpomalejsi kola. Blbost. Souhlasim ale stim, ze na ¨kvalifikaci by mel byt jenom jedne pokus. Pak je mozne mluvit o tom, ze to bude zajimavejsi Dave
0/0
28.8.2001 12:15

pudlik

Re: Prvni v kvalifikaci a posledni na startu
bylo by to jako handicap u klusáckých dostihů. A přesto ti nejlepší vyhrávají.
0/0
28.8.2001 12:36

Radoslav Huleš

Ach ta čeština .
Pan redaktor Vičík by měl nejspíše vrátit školné. Když profesionál, který se jazykem živí dokáže napsat, že "vozy vyjížděli na trať" a tuto neuvěřitelnou hrubku může v té samé větě ještě dvakrát zopakovat, opravdu nevím co si mám o tom myslet. To že nám sdělovací prostředky denně perou do hlavy nová a nová cizí slova, jejichž význam nám neobjasní, na to jsem si již zvykl. Ale tohle je pro mě opravdu silná káva. Pane redaktore ! Alespoň text, který budou číst desetitisíce lidí, nejprve po sobě přečtěte . Uchráníre se jistě nemála trapných odezev takováhoto typu. Češtině zdar. Radek Huleš
0/0
28.8.2001 10:43

krema

Re: Ach ta čeština .
A proč sis to po sobě nepřečetl sám, kritiku? Nejraději mám tupce, co někomu nadávají a sami to dělají: chybějící čárka ve druhém souvětí, překlepy...
0/0
28.8.2001 12:09

Michal

Re: Re: Ach ta čeština .
Mně se mnohem více líbí: "vozy vyjížděli na trať" než chybějící čárky a nějaké překlepy. Navíc jsem si ověřil, že novináři jsou arogantní.
0/0
28.8.2001 12:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze