A jak se díváte na možnost uspořádání velké ceny v Brně?
Pro závodění jsou zde rovněž výborné podmínky. Tahle dráha patří mezi nejširší v Evropě. Jsou zde však i další věci. Dokázali by organizátoři pokrýt náklady? To je také otázka i pro českou vládu. Únikové zóny zatím nevyhovují standartům formule 1, ale to je spíše maličkost. Další otázka zní: Dostanete sem Bernieho Ecclestonea?
Jak se cítíte při řízení na Masarykově okruhu?
Je zde dostatek rychlých zatáček a je to náročná dráha. Není zde jednoduché nalézt brzdné body. Potřeboval bych na to tak třicet kol a pak bych mohl zajíždět ještě rychlejší časy.
Která část trati se Vám zdála nejobtížnější?
Myslím, že to je poslední zatáčka. Vjíždíte do ní a vypadá to, že musíte přibrzdit, což také uděláte. Když potom z ní vyjíždíte, zjistíte, že jste ji mohli jet mnohem rychleji.
Co řeknete Ronovi (Dennisovi) až se Vás zeptá na tento okruh?
Určitě to, že se mi tahle trať líbí a nyní máme i data. Přetížení dělá 3.5g v zatáčkách a 4g při startu. Můžeme se tam vrátit na testování.
Jaký je Váš názor na ženy na závodních drahách?
Moje sestra je velmi talentovaná a umí řídit. Máma taky. Ale vážně. Ženy nejsou v motoristických závodech tak rychlé jako muži. Mají jinou mentalitu. Odvíjí se to od raného věku. Chlapec dostane auto a dívka panenku. Zkuste jim to koupit opačně a uvidíme.