Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Češi skončili ve třetí desítce

3 2003
Motegi - Ve třetí desítce skončilo trio českých jezdců v první kvalifikaci na nedělní Velkou cenu Pacifiku silničních motocyklů. Na okruhu v japonském Motegi byl v kubatuře do 250 ccm nejúspěšnější Jaroslav Huleš, který obsadil pětadvacáté místo, o tři pozice za ním skončil Lukáš Pešek a Jakub Smrž byl devětadvacátý. Smrž předjel pouze Nizozemce Henka van der Lagemaata.

Huleše nejprve ve volném tréninku zlobilo pérování a v kvalifikaci měl problémy s elektronikou řazení.

I tak se oproti dopoledním jízdám zlepšil o 1,4 sekundy. "Nejsem spokojen, stále se nemohu dostat do správného tempa. Změny na motorce jdou k lepšímu, pouze pérování musíme ještě doladit," komentoval svůj výkon Huleš.

Dvěstěpadesátkám kraloval Francouz Randy de Puniet, který je v průběžném pořadí mistrovství světa třetí.

V královské třídě MotoGP předčil Španěl Sete Gibernau o 184 tisícin vteřiny obhájce titulu a vedoucího muže šampionátu Itala Valentina Rossiho, v kategorii nejslabších motocyklů do 125 ccm rozhodla o první pozici mezi Italem Andreou Doviziosem a Španělem Danielem Pedrosou jediná setina sekundy.

Druhá část kvalifikace se jede v sobotu.

Výsledky - první část kvalifikace
Do 125 ccm:
1. Dovizioso (It./Honda) 1:58,988, 2. Pedrosa (Šp./Honda) -0,010, 3. De Angelis (San Marino/Aprilia) -0,298, 4. Lorenzo (Šp./Derbi) -0,303, 5. Stoner (Austr./Aprilia) -0,372, 6. Simoncelli (It./Aprilia) -0,527.

Do 250 ccm:
1. De Puniet (Fr./Aprilia) 1:53,247, 2. Elías (Šp./Aprilia) -0,298, 3. Takahaši (Jap./Honda) -1,104, 4. Poggiali (San Marino/Aprilia) -1,171, 5. Aojama (Jap./Honda) - 1,320, 6. Battaini (It./Aprilia) -1,326, ...25. Huleš (ČR/Honda)
-4,239, 28. Pešek (ČR/Yamaha) -5,034, 29. J. Smrž (ČR/Honda) -5,439.

MotoGP: 1. Gibernau (Šp./Honda) 1:48,707, 2. Rossi (It./Honda) -0,184, 3. Tamada (Jap./Honda) -0,203, 4. Biaggi (It./Honda) -0,416, 5. Capirossi (It./Ducati) -0,488, 6. Nakano (Jap./Yamaha) -0,727. 

Autoři: ,






Najdete na iDNES.cz



mobilní verze