S podporou Marlbora do Evropy
Porazil tehdy piloty jakými byli Philippe Alliot, Michel Ferte, Emanuele Pirro a Francois Hesnault, kteří měli později též postoupit do vyšších tříd. Poppyho sezóna 1983, kdy startoval v týmu Minardi ve formuli 2, neprobíhá podle jeho představ a tak nachází nové útočiště ve světě sportovních prototypů.
S vozy Porsche týmu Švýcara Waltera Bruna absolvuje s výbornými výsledky mistrovství světa skupiny C a Intersérii. Nejúspěšnějším je rok 1986, kdy s týmem Brun Motorsport vyhrává světový titul v týmech. Své angažmá ve sportovních vozech doplňuje Larrauri účastí v poháru Renault-Alpine, který startuje v rámci evropských Velkých cen.
Brun mu velmi věřil
Podnikatel Brun je o Oscarových schopnostech natolik přesvědčen, že když začátkem roku 1988 startuje společně s Euroracingem svůj projekt EuroBrun-F1, nepřichází pro druhý kokpit vedle Stefana Modeny v úvahu nikdo jiný, než právě Poppy. Konvenčně koncipované vozy EuroBrun-ER188-Cosworth nováčků však na konkurenci nestačí.
Oscarovými nejlepšími výsledky jsou 18. místo v kvalifikaci pro GP Monaca a 13. místo v mexickém závodě. Oproti tomu se osmkrát nekvalifikoval... I vychvalovaný týmový kolega Modena musel šestkrát přihlížet. Do sezóny ´89 pak už nastoupil EuroBrun pouze s Gregorem Foitekem, který ale po jedenácté nekvalifkaci za sebou tým opustil. Poppy tak v posledních pěti závodech zaskakuje, ale ani on není schopen katastrofální EuroBrun ER189 vyvést alespoň z předkvalifikace...
Tituly v cestovních vozech
Až do roku 1991 zůstává Larrauri věrný sportovním vozům v týmu Brun a 1996 se vrací do své vlasti, kde s vozy BMW a Alfa Romeo získává tři tituly mistra série Super Touring. Minulý rok startoval v týmu dřívějšího pilota německé F3, Victora Rossa, na voze Honda Civic v seriálu TC2000.
V prosinci minulého roku byl Oscar zvolen do politické funkce usmiřovatele v Rosariu, třetím největším městě Argentiny a chce se tak, jako i dřívější hvězda F1 Carlos Reutemann, aktivně zapojit do dění v jeho politicky a hospodářsky těžce zkoušené vlasti.
Oscar Larrauri jede v Monaku 1988 s vozem formule 1 stáje Eurobrun. |
Oscar Larrauri s vozem formule 1 stáje Eurobrun. |
Vozy Porsche 956/962 C švýcarského týmu Brun Motorsport, to bylo hlavní Larrauriho náčiní v 80. letech. V sezoně 1986 stáji výrazně dopomohl k titulu mistra světa. |
Vozy Porsche 956/962 C švýcarského týmu Brun Motorsport, to bylo hlavní Larrauriho náčiní v 80. letech. Na snímku jede s číslem 9. |
Poslední závodní vůz Oscara Larrauriho před odchodem do politiky. Loni závodil s vozem Honda Civic v argentiském šampionátu cestovních vozů TC2000. Skončil desátý. |