"Měli bychom se sejít se zástupci Bridgestonu a nechat si vysvětlit, jakým způsobem by se změnila přilnavost. Teprve pak bychom byli schopni odhadnout, jestli je hladké obutí pro naše vozy vhodné," vysvětlil.
Byrne, který poslední čtyři roky stál u zrodu mistrovských monopostů Ferrari, se navíc domnívá, že na zavedení změn již od příštího roku je příliš pozdě. "Není možné nyní rozhodnout o radikálních konstrukčních úpravách. Vývoj vozů pro příští ročník světového šampionátu je v takové fázi, že zde není prostor pro provádění změn," prohlásil konstruktér.
Změny v požadavcích na konstrukci vozů navíc opět pomáhají především bohatým továrním týmům. "Ke snížení nákladů potřebujeme stabilní pravidla. Každá změna přináší výdaje, a výhodu tak opět získávají bohatší týmy," dodal Byrne.