Jen nový movitý majitel zajistí, aby monoposty stáje z britského Brackley stály na startovním roštu i v sezoně 2009. To je také jediná šance pro Jensona Buttona, aby pokračoval v kariéře ve formuli 1. Kokpity v ostatních týmech jsou buď obsazeny, nebo stáje mají těsně před podpisem smlouvy.
Začátkem letošní sezony skončil tým Super Aguri. A zachránce se nenašel. Ale bývalá Honda má lepší šance. Moderní zázemí, jeden z nejsilnějších technických týmů v Grand Prix a zatím stále pokračující přípravy na další sezonu ji předurčují k umístěním na stupních vítězů.
Týmy F1 na prodejOdchod Hondy nepotěšil rakouského multimilionáře Dietricha Mateschitze. Od začátku letošní sezony nabízí svůj druhý tým Toro Rosso k prodeji. Netají se tím, že provozovat ho bude jen do konce sezony 2009. Náhle se ale objevila na trhu další stáj. Možná dražší, ale větší, zavedenější, s širším technickým zázemím. S odchodem Hondy tak možná začal zvonit definitivní umíráček pro stáj z italské Faenzy, pro bývalé Minardi. |
"Všichni v továrně dřou do úmoru, aby auto sezony 2009 bylo vítězné. Nemohu uvěřit tomu, že by se nenašel někdo, kdy by měl zájem tým koupit a pomoci nám."
V lednu devětadvacetiletý pilot navštívil v pátek sídlo stáje a překvapil ho pozitivní přístup všech zaměstnanců. I proto věří, že se podaří postavit v březnu auta na startovní rošt v Melbourne.
"Když jsem šel do továrny, nebyl jsem v moc dobré náladě. Se zaměstnanci jsem hovořil asi hodinu a půl. Všichni byli hrozně zklamaní, protože jim rychle došlo, že nemohou změnit, co se stalo, ale přesto dál naplno plnili své úkoly. Věřím, že tahle parta ještě něco dokáže."