Zatím není jisté, zda novou motorku osedlá již při víkendové Velké ceně Francie v Le Mans, nejpozději v příští Grand Prix v Itálii by už ale měl být stroj připraven.
Abrahamův tým Cardion AB nebyl spokojený s prací dosavadního dodavatele na vývoji motocyklu. Tu považuje při extrémní vyrovnanosti nové mistrovské kubatury za klíčovou. "A to ze strany RSV od začátku chybělo. Stroj tak začal zaostávat za konkurencí," vysvětlila brněnská stáj v tiskové zprávě důvod ukončení smlouvy s italským výrobcem.
"Třída Moto2 je nová a o to víc jsme čekali neustálou práci na stroji a změny k lepšímu. Vše nové, co se na stroji udělalo, bylo ale výhradně dílem našich mechaniků," poznamenal jezdcův otec a šéf týmu Karel Abraham. Se značkou FTR má jeho syn zkušenosti z předsezonního testování. "Ale tehdy jsme se nedomluvili na ceně. Po závodu v Jerezu jsme od několika značek znovu dostali nabídku a nakonec jsme se s FTR už dohodli," dodal.
Karel Abraham mladší má po dvou závodech na kontě jen dva body za čtrnácté místo v úvodní Velké ceně Kataru. O místo za ním tehdy v dubnovém závodě skončil Lukáš Pešek, který sedlá moriwaki. V minulém závodě ve Španělsku skončili oba až ve třetí desítce pořadí.