Při předchozím testování v Barceloně jste obsadil páté a šesté místo, v čem jste se zlepšil?
V Estorilu už jsem měl více naježděno. Dokázal jsem lépe říct mechanikům jak vůz jak to nastavit. Povedl se zejména druhý den.
Nejezdil jste pomalejší časy v Barceloně proto, že vám tamnější okruh nesedí? Na jaře při závodech jste tam vyjel z trati.
Barcelonský okruh mám rád, nejen z toho důvodu že jsem tam poprvé jel ve voze formule 1. Sedí mi. To že jsem tam vypadl byla moje jezdecká chyba.
Stájovému kolegovi Wilsonovi se dařilo více ve Španělsku, v Portugalsku jste byl rychlejší vy. Nedošlo k rozdělení na týmovou dvojku a jedničku?
Nic se nezměnilo. Nědělíme se, týmová strategie zůstává stejná - oba jsme rovnocenní.
Jak spolu vycházíte?
Musím jen zopakovat, že Justin, vedle toho že na to jak je vysoký je špičkový jezdec, je pro mě lidsky jeden z nejpřijatelnějších jezdců ve formuli 3000. Vycházíme spolu perfektně.
Jaký je váš další program?
Budu mít teď více volného času. Nejblíže je testování monopostu "ef jedničky" pro stáj Jordan v prosinci. Plán na příští rok pro F 3000 ještě neznám.
Tomáš Enge ve voze stáje Nordic Racing, s nímž si chce v příští sezoně vybojovat postup z formule 3000 do formule 1 |