Podle Melišky nepřipadá v úvahu Kopeckého role testovacího pilota tovární stáje, kterou má pro příští rok Švéd Kenneth Eriksson.
"Nabízí se varianta, že by Škoda Motorsport byla jakýmsi garantem Kopeckého, jemuž by ovšem vůz připravoval jeho tým," doplnil Meliška.
Stáj má několik Octavií WRC Evo III připravených k prodeji. Zda si Kopečtí vůz koupí nebo pronajmou či půjčí, to jasné není. "To je právě otázkou jednání," dodal mluvčí stáje.
Josef Kopecký říká, že by se mělo rozhodnout do konce roku. "Nejednáme jen se škodovkou, ale i s týmem JM Engineering, od něhož můžeme získat Focuse WRC. Možnost startů s Peugeotem 206 WRC už padla," řekl Kopecký, sám dříve tovární piloty Škody na okruzích.
Dvacetiletý Jan, letos s Corollou WRC čtvrtý v české rallye, má jisté tři starty v mistrovství světa, ve třídě Super 1600. "Honza pojede s Citroenem Saxo v Turecku, Řecku a Finsku," poznamenal Kopecký starší.
S Octavií WRC či Focusem WRC pak pojede české mistrovství a pak několik soutěží v zahraničí. Například Rallye Tatry, potom v Chorvatsku a Rakousku.
Josef Kopecký se synem Janem, ještě nedávno esa okruhových závodů, nyní manažer starající se o velkou naději české rallye. |